Oktober-stopsters 2007 Deel 3 en al 9 zwanger!

Hoi meiden!

Ff bijgelezen vanaf mijn werk tijdens de lunch, maar ik kan hier niet uitgebreid gaan reageren.

Alleen dit:

Tamara, ik woon aan de kant van Annadal, andere kant van de stad dus :wink:.

Tip voor Devano: sportdrankjes, zoals AA. Heeft dezelfde werking als ORS, maar dat is lekkerder. Tip heb ik van de hap gekregen!

Beterschap!

Ik ben weer weg… :-*

@Sjaantje wrote:

@ Hanneke: ik heb naar de echo gekeken! Op de eerste foto ziet het er echt uit ofdat het er twee zijn… Maar de andere twee zijn wat onduidelijker… Wel erg spannend!! Ben nu ook wel heel erg nieuwsgierig geworden. Zou stiekem wel leuk zijn eigenlijk, een tweeling…

Iedereen ziet er 2 in de eerste foto! Volgens de VK zou dat er eentje zijn en volgens mij ook! Het heeft totaal ook precies de lengte die het moet hebben. Als het er twee zijn dan zouden ze veel te klein zijn voor 10 weken!

Een tweeling zou zeker leuk zijn en ook wel erg bijzonder!

Spannend hoor :think:

(Ik kom niet op gang hier… :oops:)

Niemand meer hier geweest? :think:

Hallo iedereen!

@Daffie: gefeliciteerd met je verloving :dance: . Inderdaad een origineel romantisch aanzoek. Bij ons is het iets anders gegaan, mijn man hoefde niet zo nodig te trouwen. Maar kinderen wilde hij wel. Ik zei dat ik geen kinderen wilde als we niet getrouwd zijn dus heb ik hem maar gevraagd. En gelukkig met een positief antwoord, we zijn inmiddels alweer 3 1/2 jaar getrouwd. Veel plezier met de voorbereidingen.

@Tamara: jeetje wat een naar verhaal. Zielig voor Devano elke keer overgeven. Hopelijk knapt hij snel op, beterschap.

@Marlia: met dat bericht van je ha kun je ook niet veel zeg. Wel knap van je dat je de tijd gunt tot februari. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

Hier is het erg rustig. Tegen het eind van deze week beginnen we weer met klussen. Hoop dat hub dan weer beter is, kwam vanmiddag ziek van het werk thuis. Heeft nu ook de buikgriep te pakken. Moet hem maar even goed verzorgen.

Ik heb ook al de kerstkaarten in huis, heb vandaag de decemberzegels gehaald dus hoop van de week alles de deur uit te kunnen doen.

Groetjes Francisca

Oh jee F, veel beterschap voor je hubbie! En succes met kerstkaarten schrijven! Ik heb nu iets meer dan de helft geschreven… :roll:

Ik zal zometeen nog even wat kerstkaarten erbij halen, heb lang niet genoeg!

Gisteren de verloskundige gebeld, heb voor 27 december al een afspraak voor echo! :shock: Echt op tijd! Volgens mijn berekening ben ik dan nog niet eens 8 weken zwanger! Ik moet er rekening mee houden dat het een inwendige echo kan gaan worden omdat het nog zo vroeg is, wat kan ik mij daarbij voorstellen? 2 januari hebben we dan de intake, de verloskundige klonk heel aardig, dus ik heb er al helemaal zin in! haha

27 December dat is snel. Wat leuk nog even voor het einde van het jaar. Een inwendige echo betekned dat ze met een smal echoapparaat naar binnen gaan bij je om te kijken. Als je ontspand is het goed te doen. Blijft onprettig hoor, maar doet geen pijn.

Hier begint onze man er lustig op los te brabbelen heerlijk om te horen. Vandaag beetje last van ongi achtig gevoel. Beetje rare tijd daarvoor maar goed. :think: Vandaag ga ik met een vriendin naar Blijdorp.

Zij is over 2 weken uitgerekend en kan wel ff een verzetje gebruiken ipv alleen maar thuis zitten en wachten tot de kleine zich aandiend. Ik moet toch even naar mijn werk voor ehbo herhaling dus dan kunnen we net zo goed gelijk een rondje doen. Nu maar hopen dat het droog blijft. Hier net aardig wat regen gehad

@Jeremy wrote:

27 December dat is snel. Wat leuk nog even voor het einde van het jaar. Een inwendige echo betekned dat ze met een smal echoapparaat naar binnen gaan bij je om te kijken. Als je ontspand is het goed te doen. Blijft onprettig hoor, maar doet geen pijn.

Ik ga me er gewoon niet te druk om maken van te voren, komt allemaal goed en het is voor een goed doel! :D

goedemiddag

linda dat is idd snel

is wel geweldig als je het kleintje ziet zitten

ben eens benieuwd

gewoon op je aflaten komen is het beste

jeremy een hele gezellige dag gewenst

en is idd leuk om met je vriendin er even op uit te gaan

francisca beterschap met hubbie

succes met schrijven moet ook nog gaan beginnen met schrijven

trying dat is idd aan de andere kant van de stad

ik kom zelf ook van die kant af

ben van caberg

daar wonen mijn ouders ook nog steeds

wel leuk dat er nog iemand van maastricht op dit forum is

hier gaat het redelijk
devano doet weer gewoon eten (gelukkig)
drinken gaat ook beter
hij doet niet meer overgeven maar heeft alleen nog diareeluiers
en die vindt ik het vervelenste
verder is hij heel vrolijk en doet weer dingen die niet mogen
dus mijn ventje is zo goed als beter

hier flink aan het klussen
gisteren een beetje zuurende pijn in mijn buik
en een beetje roze afscheiding
gisteren toch maar ff geklust voor de zekerheid
vandaag misselijk opgestaan
de helemorgen al misselijk
en net lekker gegeten en nu is het over
verder tja
ben mij aan het vervelen en ga zo denk ik maar aan mijn kerstkaarten beginnen
en dan vanmiddag als schoonmoeder hier is even boodschappen doen

meiden ik ga er weer vandoor
ga schrijven

groetjes tamara

Hoi, hoi,

@Linda: leuk zeg dat je al zo snel mag komen voor de echo. Bij mijn eerste had ik een afspraak voor de echo met 8 weken. Mij werd ook verteld dat het misschien wel een inwendige echo zou zijn, maar ze kon het goed zien op de gewone echo. Ik was toen 8 weken en 5 dagen zwanger. Maar je moet je er niet druk om maken, volgens mij valt het wel mee en het is inderdaad voor een goed doel.

Ben vanochtend naar een vriendin geweest die heeft een zoontje van 7 maanden. Fabian heeft heel lief zitten spelen, noemde hem steeds baby. Wel leuk om te zien, dan ga je toch een beetje fantaseren hoe hij met een eigen broertje of zusje zou zijn. Maar goed dat duurt nog even, hopelijk niet al te lang. Hubbie heeft vandaag geen koorts meer dus hoop dat hij snel beter is.

Hoi meiden!

Linda, een inwendige echo is peanuts, zolang je je ontspant. Het is soort van dildo-achtig apparaat waarmee ze naar binnen gaan. Soms voelt het een beetje vervelend, als ze ā€œzoekenā€ ermee, maar het is niet pijnlijk.

Tamara, mijn moeder woont nu ook op Caberg, haha. In mijn jeugd heb ik op Malpertuis gewoond. Hoe oud ben je? Ik 36.

Ik ben net in de AH geweest, en heb een doosje ovulatietesten gekocht. Hubbie trekt er niet zo aan, maar ik denk dat het bij mij wat rust brengt.

:-*

Linda, jij ook binnenkort al een echo.

Spannend hoor.

Ik zit me toch af te vragen waarom iedereen een zo’n vroege echo krijgt en ik moest wachten tot de 11e week :think:

Niet dat ik het nu zo erg meer vind, het is tenslotte volgende week al (pffffffffff, nog zo lang wachten :mrgreen: )

Ik zal wel blij zijn als het eenmaal zover is, want met vlagen ben ik best wel onzeker.

Aan de andere kant, mijn (.)(.) zijn nog steeds gevoelig, voel me vaak blegh, ben moe, heb steekjes in mijn onderbuik (sinds gisteren weer) en heb op de meest vreemde momenten zin in bv eten van de mac, ja, en het lijkt of mijn buikje wat boller wordt.

Genoeg tekenen die op een zwangerschap duiden lijkt me.

Maar goed, ik kan niet anders dan afwachten en :thumbdown: :thumbup: voor een goede echo.

aloha meiden,

@ iedereen die ik nog niet had bedankt: BEDANKT :thumbup: voor de felicitaties! Het was inderdaad een vreselijk romantisch aanzoek! Nooit verwacht, want voor de rest is vriend ook ontzettend a-romantisch, hoor… Zijn idee van romantiek is samen voetbal kijken op de bank, want zoals hij zegt: dan zit je toch romantisch samen op de bank! :roll: :mrgreen: Dus dit was een super verrassing!

@ Marlia: wat rot dat je zo lang nog moet wachten! :hug: ik ga duimen, dat je heel snel toch ongi wordt (of de komende 9 maanden niet meer :wink: :mrgreen: )

@ Trying: bedankt voor de tip! Ik heb met ORS altijd problemen bij Colin… Het gaat er met geen mogelijkheid in! :wall: Maar ik denk dat ie AA wel lekker vind! :thumbup:

@ Linda: Wat goed dat je dan al mag komen! Heb de eerste 2 keer ook een inwendige echo gehad. Het viel mij alles mee. Als je inderdaad goed ontspant, is het niet erg. Wel een beetje vervelend en raar, maar ach… je moet ook bevallen, dus… :wink:

@ Jeremy: Leuk he, als ze beginnen te brabbelen? Colin heeft deze week voor het eerst papa gezegt… nou ja… papapapapapapapapapapapa, maar vriend vond het fantastisch!!! :lol:

HOe gaat het met je vriendin? Heeft ze het al gehad met die dikke buik?

@ Lotte: Tja, iedere vk is weer anders… Ik kreeg mn eerste echo ook met 9 weken en daarna nog een met 12 weken, omdat ze met het dopler apparaat het hartje niet konden vinden… Eigenlijk maakt het ook niet uit. Als ze bij mij het hartje wel hadden gevonden, had ik ook geen 2e echo met 12 weken gehad… Zolang je nog geen erge bloedingen hebt gehad, ben je nog steeds zwanger!!! :mrgreen:

Ik ben nog steeds in de 7e hemel, en heb me dus niet meer zo gefocust op zwanger worden… hihi, pas toen vanmiddag de testen binnenkwamen werd ik weer een beetje gespannen… ik ga morgenochtend een testje doen. Het zijn van die extra gevoelige testen, dus ik hoop dat het lukt, maar ga nergens vanuit! :shifty:

ga nu even zoeken naar die buidloftsite…

liefs

daffie

@Daffie spannend hoor testen. ik duim voor je

Mijn vriendin is het inderdaad een beetje zat hoor het mag van haar wel komen nu.

Daffie, bedankt voor je opbeurende woorden.

Succes met testen, maar probeer niet te teleurgesteld te zijn als hij negatief is.

5 Dagen voor je nod testen blijft heel vroeg, en mijn ervaring is dat de testen net zo gevoelig zijn als ze beloven te zijn.

Ik had testen waarmee je 4 dagen voor je nod kan testen, en pas een week na mijn nod had ik een duidelijk positieve test.

Spannend Daffie, morgen testen! :thumbup:

Hoi Meiden,

Ben er even niet geweest dus zal even snel een berichtje zetten.

@ Daffie ook namens mij nog :: Gefeliciteerd :: geniet van de voorbereidingen is erg leuk!! Ik duim voor je morgen…hoop op een positieve test.

@ Trying, succes met de ovulatie testen…hoop dat je snel je ei spot!! ! ik ga ze volgende maand ook gebruiken…

@ Fransisca en Poemelke succes met klussen! :dance:

@ Lotte, spannend allemaal lijkt me…nog even volhouden tot je echo!! Hoop dat je een mooie echo hebt!

@ Hanneke, spannend zeg ik ben benieuwd wat er donderdag gezien word!!

Ik ben er volgens mij nog wel wat vergeten, maar wens iedereen natuurlijk evenveel succes met alles!!! :pray:

Ik en mn Hubbie hebben besloten dat we deze maand niet gericht gaan klussen…het brengt bij mij erg veel stress mee. En ik heb mn ei vlak voor de kerst en we gaan begin Januari op vakantie. Mn hubbie is bang dat als ik wel zwanger zou worden deze maand ik op vakantie niet fit zal zijn en daar heeft hij wel gelijk in. Dus we gaan na alle drukte deze maand in Januari weer verder met een frisse start. Het voelt voor mij ook wel een beetje als de eerste ronde, omdat we de laatste 2 x op de verkeerde dagen geklust hebben :?

In Januari wil ik dan ook met de ovulatietesten gaan werken…

Donderdag moet ik naar de kaakchirurg, zie er zo erg tegen op! Moet 2 verstandskiezen verwijderen :cry: Loop ik van het weekend waarschijnlijk rond als een hamster :wink:

Morgen weten we ook meer over het huis waar we mee bezig zijn om te kopen… :smiley:

Succes iedereen met alles !!! :pray: :thumbup: :pray:

:thumbup:

Liefs

hoi allemaal

trying ik ben 26

heb je miss een foto waar ik je op kan zien miss kan ik je van zien

daffie duim voor je dat het een positieve test is

chris succes bij de kaakchirurg

en js idd ik zou even wachten anders ben je idd zwanger voor jullie op vakantie gaan

hier is dat ook maar wij wilde met schoonouders gaan maar wel pas in juni maar heb gezegd asl ik dan nu zwanger ben dan loop ik bijna op het einde en daar heb ik geen zin in

dus geen vakantie komende zomer

verder weet ik het niet meer

gisterenavond weer bij de hap gezeten met devano

had weer alles ondergespuurd

nu moeten we hem goed in de gaten gaan houden

en donderdag of vrijdag even naar de ha om een kweekje te nemen van zijn ontlasting

en dan dat laten na kijken

ik ben eens benieuwd

het is een opstappeling van buikgriep infectie en een virus

hij had geen koorst maar zordra hij koorts kreeg hem na kijken en als het boven de 39 was meteen ziekenhuis bellen

nou vannacht is het goed gegaan

heeft bij mij in bed geslapen

alleen ben ik gebroken om met een onrustig kind in bed te slapen

vandaag naar het ziekenhuis om de uitslag te horen van zijn allegie test en te kijken hoe het met zijn exzeem gaat

dus meiden ik ga devano nog even in zijn bed leggen en dan klaar maken voor het ziekenhuis

kom vanmiddag wel even langs om te vertellen hoe en wat

groetjes tamara

Nou Daffie ik ben wel benieuwd al hoop ik dat ze inderdaad zo gevoelig zijn dat ze 6 dagen van te voren positief kunnen geven. heb je er meerdere besteld? anders zit je van de week misschien weer omhoog

hoop dat het goed gaat met alle zwangeren

en Chris ik snap dat jullie het tot januari even rustig aan doen. en wie weet wat de natuur alsnog in petto heeft.

ik ga vandaag kerstinkopen doen. voor onze lootjes en voor mijn man . Voor Jeremy heb ik alles al in huis die is niet moeilijk.

Heb met een vriendin afgesproken vanmiddag om lekker wat te gaan drinken. dus erg gezellig.

Gisteren ook een kalender binnengekregen met foto’s van Jeremy die is voor mijn moeder. Hij is echt super geworden.