Oktober-stopsters 2007 Deeeel 2! en al 4 zwanger!!!

Jullie waren er vroeg bij vanmorgen.



Ik ben nu aan het genieten van mijn vrije middag.

Eigenlijk weet ik niet goed wat ik zal gaan doen.

Het is mooi weer, dus het zou zonde zijn om de hele middag binnen te zitten.

Misschien moet ik mijn ma eens vragen of ze zin heeft om mee te gaan naar intratuin. :think:



Ja, geloof dat ik dat maar doe.

Hallo iedereen,



Ik ben ook sinds deze maand gestopt met de pil. Wij gaan voor een tweede. Ben al een keer ongi geweest dus nu kunnen we voor het echie. Wel weer spannend hoor. :shock:

Francisca, welkom bij de club en veel succes met zwanger worden.

Bedankt, moet nog een beetje kijken hoe het allemaal werkt met die banner enzo. Ik ben niet zo’n computer wonder. :doh:

Een banner maken is niet zo moeilijk hoor.

Je maakt er 1 op de site van KOK, en daarna plak je hem in je profiel.

Appeltje eitje :wink:

Nou volgens mij is het nu gelukt. Even kijken.

JAAAAAAAAA, goed zo

Joepie, ik kan het ook.

Als ik het goed gezien heb zijn jullie al met zijn zevenen.

Je mag mij ook wel aan het lijstje toevoegen hoor. Ik weet alleen niet wat NOD betekend. Of stel ik nu een rare vraag.

NOD staat voor niet ongesteld dag.

Of liever, de dag dat je ongi moet worden, maar niet wil worden omdat je zwanger bent :mrgreen:



Voor het nodlijstje kan je het beste uuuuuuuh wie houdt dat ook alweer bij :think: , een BP-tje sturen met je naam, leeftijd, …ste kindje en je nod-datum.

Bedankt voor de uitleg, ik stuur wel een PB dan komt het vast goed.

Ik heb ff gespiekt, Daffie houdt het lijstje bij.

Onderaan haar berichtjes staan een paar ballonnetjes.

In één ervan staa pb.

Als je daarop klikt kan je Daffie een bp-tje sturen.

Daffie krijgt een PB-tje van mij. Moet er nu helaas vandoor, volgens mij is mijn zoontje wakker aan het worden. Tot de volgende keer.

Een uurtje later :mrgreen:



Ik heb mijn zus zover gekregen om mee te gaan naar Intrtuin.

En mijn nichtje gaat ook mee :dance: gezellig!!!

Hallo allemaal,



Mag ik ook meedoen? :smiley:

Ik heb vorige week donderdag 11 oktober net mijn laatste pil geslikt, ben dus een verse stopster, hahaha. Mijn vriend en ik gaan voor een eerste kindje.

Mijn banner klopt nog niet helemaal. Heb vandaag net mijn onttrekkingsbloeding gehad. Wou zo graag een banner, dat ik mijn banner maar op mijn onttrekkingsbloeding heb gebaseerd. Het wachten is nu op mijn eerste echte ongi (en dan kan ik mijn banner ook aanpassen!).



Liefs,

Marlia

Welkom!! We zijn ongeveer gelijk gestopt! Wij zijn ook met ons 1ste kindje bezig. Hopen dat het snel raak is.



Succes!

Marlia, ook jij welkom.



Het groepje begint al aardig te groeien, en dat terwij we eerst de indruk hadden dat er niet veel oktoberstoppers zouden zijn.



Leuk leuk leuk :mrgreen:

Hoi meiden,



Leuk om vanaf de andere kant van de wereld weer even te lezen hoe het met jullie gaat. Ik lees al een tijdje mee en ben ook een oktober stopper. Inmiddels ben ik al twee dagen over tijd en we hopen op de komst van ons eerste kindje. Aangezien ik hier nog geen zwangerschapstest heb kunnen kopen is het even afwachten. Er zijn een paar tekenen van zwangerschap aanwezig, pijnlijke borsten, twee dagen over tijd en een heel apart smaakgevoel. Ik vind in eens dingen die ik voorheen lekker vond enorm vies (vooral de geur).



Groetjes uit het Kangeroe land

hallo meiden!



ben ik even twee dagen niet online (computer crash :wall: :wall: :wall: :evil: ) Is er ineens een explosie aan oktoberstopsters!!! :lol:



Gezellig!!



Ik ga zo het lijstje bijwerken, maar eerst even bijlezen…



liefs



daffie

nou, even gelezen:



@ Lotte: nog lekker naar de intratuin geweest??? Ik ben gisteren nog even naar de stad gegaan… Gelukkig maar, want nu regent het verschrikkelijk!! 8)



@ Hanneke, Francisca, Marlia en ADHD’tje: welkom!!! :lol: Wel gezellig hoor, dat wel nu met wat meer zijn! Ik ga jullie allemaal toevoegen op het lijstje!



@ ADHD’tje: Spannend!!! Wanneer kun je gaan testen??? Ik herken wel dingen die je zegt van toen ik zwanger werd van Colin… Ik ga voor je :pray: Laat het ons snel weten!!



@ Marlia: Mijn banner klopt ook niet hoor… Heb ook last van bloedingen :wall: , dus mijn NOD is helemaal niet meer duidelijk! :frowning:



Nou, even snel het vervolg op mn eigen verhaal :wink:



Ik ben gestopt met bloeden, gelukkig, dus we gaan gewoon weer klussen :stuck_out_tongue: Heb wel de HA gesproken, maar het kwam er op neer dat het verschillende dingen kan zijn: bv toch nog een nabloeding, toch nu pas ongi, een open bm mond van het verwijderen, een super korte/onreg. cyclus, enz. enz… Hij kon er geen duidelik antwoord op geven en zei dat het waarschijnlijk ook nooit echt duidelijk zal worden… Zijn advies was: gewoon klussen tot je erbij neervalt (ja, mijn ha is er een :lol: ) en als ik begin nov. niet ongi wordt testen (of wachten tot half nov.) en als dat neg. is, dan half nov. afwachten en als het er dan nog niet is, nog een keer testen en hopen op pos.



dus het gaat weer lekker… :frowning: Ik baal echt van al die onzekerheden, maar ja… Ik moet me er toch maar bij neerleggen!



ga nu even het lijstje bijwerken :mrgreen:



liefs

daffie

ok, lijstje is bijgewerkt!



Hij is een beetje onduidelijk :shifty: dat zal ik nog wel bijwerken, maar nu even geen tijd meer… :mrgreen:



@ Marlia: Kun jij je gegevens even aan mij doorgeven? Stuur me maar een PB’tje!! :mrgreen:



liefs

daffie