Oktober-stopsters 2007 Deeeel 2! en al 4 zwanger!!!

Deel 2 alweer!!



Hopen dat er in dit deel een paar positieve testen zijn! :thumbup:



SUCCES

aloha,



@ Jippo: Ga je ook zo’n leuke banner maken voor onder je berichtjes??



@ Lotte: Ik weet wel wat je bedoeld, maar het lukt me gewoon niet!! ik had bij Colin zelfs dromen dat ik met mn kindje naar het park ging, bijvoorbeeld, maar zn gezichtje bleef dat heel wazig! :shifty:

Hoi meiden.



Wat goed van ons zeg.

We zitten al in deel 2 :mrgreen: kletserdeklets.



Met mijn keel gaat het al iets beter, maar nu begin ik snotterig te worden.

Ik ga nu even een boterhammetje eten, en dan lekker even :zzz:

Vanavond heb ik een etentje met mijn collegs’s, dus dan wil ik wel uitgerust zijn.

Ben nu helemaal kapot van een halve dag werken.

En dan moet ik het weekend ook nog. :wall:



Daffie, heb je Ruud gevraagd of hij het eerste deeltje wil sluiten?

Hallo allemaal,



Pfff, paar drukke dagen op mijn werk gehad maar nu lekker weekend.



Als het goed is heb ik nu ook een banner onderaan mijn berichtjes. Omdat ik halverwege de strip met de pil gestopt ben, zal 't waarschijnlijk niet helemaal kloppen, maar goed.



Ben inmiddels wat relaxter onder het hele zwangerschaps/bevallingsgedoe maar dat kan ook elk moment weer omslaan hoor :wink:



Vraag me trouwens nog een ding af, 't klopt toch dat de groene gedeeltes in de grafiekjes je vruchtbare dagen zijn he?! Dan moeten we weer even aan de slag… :wink:



Groetjes!

Inderdaad, de groene deeltjes zijn je vruchtbare dagen.

Ik moet eerlijk bekennen dat het bij even duurde voordat ik de kleuren in de banner snapte :oops:

Hoezo blond.

haai,



Oeps :oops: dat was ik even vergeten, maar heb het nu gelijk gedaan!!!



Het heerst echt! Nu Colin er vanaf is, begin ik te snotteren (en vriend ook)… Zit ik zometeen met een zieke vent. En die zijn altijd zooooo zielig :roll:



Wij gaan vanmiddag even kijken bij een open dag van een makelaar… We hebben namelijk dit huis 1,5 jaar geleden gekocht, maar omdat vriend veel thuis werkt en we dus nog een kindje willen, is het eigenlijk een beetje aan de kleine kant! :shock: Dus gaan we kijken voor een huis met een kamertje meer. Maar omdat eigenlijk niemand weet dat we voor nog een kindje gaan, is het best lastig uitleggen! :smiley:



@ Lotte: hoe was je etentje??



hihihihi, het was me nog niet eens opgevallen dat die groene kleur ook een functie had :lol: :lol: :lol: (owkee, wel een beetje dom van mij :shifty: )



@Jippo: geniet lekker van je weekend!!



liefs

daffie

Hier ben ik weer na ruim een halve dag werken.

5 1/2 uur om precies te zijn.



Nog steeds erg verkouden en moe.

Het liefst zou ik weer even naar bed gaan, maar er ligt nog wat werk op me te wachten.

Ik geloof dat ik het maar een beetje met de Franse slag doe, en daarna lekker ga niksen.



Het etentje was gezellig en vooral ook lekker.

We zijn in een restaurantje geweest waar ik nog niet eerder geweest was.

Het is zeker de moeite waard om nog een keer te gaan.

Ik kan nooit kiezen wat ik wil eten, en heb nog genoeg andere lekkere dingen op de kaart zien staan :mrgreen:

Deel twee alweer, moet hier vaker langs komen om alles te kunnen bijhouden! :wink:

Is het al 5 november?? :wink:

Hahaha, ja om het hier bij te kunnen houden moet je toch wel bijna dagelijks even komen kijken.



Sorry, het is nog geen 5 november :wink:

Was het maar vast zover, dan konden hier de rubbers de kast in.

Even geduld nog, nog maar 23 dagen.

Ik zal proberen vaker langs te komen hier!

@Lotte: de rubbers de kast in? 5 november pas?

Nou ja 5 november, laat ik zeggen NA mijn oktober-ei.

Ik durf het risico niet te nemen om ze nu al niet meer te gebruiken.

Mocht ik nu zwanger raken, dan zou ik 14 juli uitgerekend zijn.

En dat is net in de laatste schoolweek.

Niet echt handig dus.

Ooooooooooohhhh zoooo… Nu snap ik het! De rubbers eindelijk aan de kant, wat zal dat heerlijk zijn! :wink: hihi Heb vandaag al weer goed geoefend! Op naar volgend weekend… :stuck_out_tongue:

Zal je net zien dat ik toch nog na wat ik denk dat mijn ei geweest is zwanger wordt :mrgreen:

Ach zo’n laatste weekje maakt ook niet meer uit toch?

We wachten gewoon mijn ongi af en daarna gaan we de meest onbetrouwbare manier van anticonceptie toepassen.

Geen seks in de vruchtbare periode.



Als het dan toch raak zou zijn, zou dat natuurlijk helemaal geweldig zijn.

Maar als we er een paar maandjes op moeten wachten is ook niet zo erg.

Met een dikke buik naar school gaan is niet echt ideaal denk ik.

Die onbetrouwbare manier is trouwens maar voor 1 cyclus hoor.

Daarna gaan we helemaal los :dance:

@Lotte wrote:

We wachten gewoon mijn ongi af en daarna gaan we de meest onbetrouwbare manier van anticonceptie toepassen.

Geen seks in de vruchtbare periode.



Als het dan toch raak zou zijn, zou dat natuurlijk helemaal geweldig zijn.

Maar als we er een paar maandjes op moeten wachten is ook niet zo erg.

Met een dikke buik naar school gaan is niet echt ideaal denk ik.




Allemaal heel erg verstandig. Bij mij hoeft het ook niet meteen raak te zijn. We laten de natuur zijn gang gaan, wil me er niet te druk om maken en we zien wel hoe alles loopt!

Fijn weekend iedereen, ga zo voor twee daagjes naar mijn ouders.

Tja, het klinkt nu allemaal heel verstandig, maar of ik er straks ook zo over denk als h=ik ongi wordt :think:

Ik denk dat ik dan toch wel teleurgesteld zal zijn.



Jullie ook een fijn weekend.

ik heb zo iets raars!!! : ik bloed!!! :shock: :think: :think: :think:



heb echt geen idee!! volgens mij was ik toch echt vorige week al ongi geworden… Misschien toch nog een nabloeding van het verwijderen van het spiraaltje??? :think: :eh:



heel irritant, dit… Maandag toch maar weer de ha bellen…



@ Lotte: Mijn vriend en zijn ex hebben 4 jaar lang die onbetrouwbare manier toegepast en zij is toch echt niet zwanger geworden!!!

Bloed :shock:

Is het veel, of maar een klein beetje?



Volgens mij kan je tijdens je eisprong ook wat bloed verliezen, maar at is dan maar een klein beetje.



Die “onveilige” manier doen we maar 1 keer hoor.

Gewoon om HET nog ietsie uit te stellen.