Oktober-stopsters 2007 Deeeel 2! en al 4 zwanger!!!

Hey Lotte, dus pas in november voor 't eggie? Jeetje jij moet een engelen geduld hebben zeg :wink: Gaat alles goed met je studie dan?

Met de studie gaat alles prima.

Tot nu toe is het allemaal herhaling van vorig jaar, dus dat is goed te doen.



Als we na mijn oktober-ei voor het eggie gaan is het ben ik toch een oktober-stopper???

yep, bloed… Ik weet nog niet hoeveel, want tot nu toe maar een beetje, maar toch bloed… :shock: Voordat ik Colin kreeg heb ik nog nooit gebloed tijdens mn eisprong, maar ik weet niet of een zwangerschap dat kan veranderen? :think:



wel heeeeel vreemd…



Je bent en blijft een oktoberstopster!! anders had je het topic maar niet moeten openen :mrgreen:



liefs

daffie

Goedemorgen!! :mrgreen:



Hier nog steeds bloed… Niet meer een beedje, maar heb echt maandverb. nodig! :shock: Nog steeds geen idee wat er aan de hand is, maar ik denk toch dat die bloeding van vorige week een nabloeding was en dat ik nu dan ongi ben :frowning: K heb gelijk mn banner maar aangepast :frowning:



liefs

daffie

Joehoe weekend!!! :dance:



Nouja, weekend.

Een vrije zondagmiddag.

Morgen moet er weer gewoon gewerkt worden.



:think: Raar die bloeding.

Ik ben wel benieuwd hoe lang het aan houdt.

En als je het niet vertrouwd gewoon even de huisarts bellen.



Ik ga zo maar eens lekker genieten van he mooie weer.

Tot later!!!

Deel 2 alweer! :thumbup:



Oe, bloed!

Wat vreemd… :think:

Weer een week extra langer wachten :frowning:



Ik ben gisteren naar Sanadome geweest (thermen).

Hééééérlijk!!

Heb in een dennenbad gelegen, zuurstofbad, en een zoutwaterbad waarin je kon drijven!

Ook nog een stoomcabine en 30 minuten zonnebank meegepakt.

Oja, en je kon je scrubben met scrubzout.



Was wel even lekker.



Ik heb afgelopen week echt gruwelijke buikpijn gehad. Niet op de plek van mijn buik, maar lager.

Ook echt aan 1 kant, waar het al eerder die week zeer deed.

Ik kon er bijna niet meer rechtop door lopen. :cry:



Hoop dat het deze week weer beter gaat. :thumbup:



Iedereen veel plezier met het mooie weer!

Ja, dat is inderdaad heerlijk.

Ik ben een keer met een vriendin naar sanadome geweest, maar dan voor een weekend.

2 Dagen in het water vonden we achteraf iets teveel van het goede.

We werden er een beetje gaar van.

Maar het is wel lekker om het gewoon een dag te doen.



Mijn verkoudheid wordt gelukkig al iets minder.

Gelukkig maar, want ik voel me er echt niet lekker bij.



Nog even een vraagje: weet ée’n van jullie of je speculaas mag eten als je zwanger bent?

Ik heb geloof ik wel eens ergens gelezen dat je er voorzichtig mee moet zijn.

hoi hoi,



tja, dat bloed… Nu lijkt het weer iets minder geworden, maar ik weet het niet, hoor :think: Het blijft raar… Ga morgen wel even de ha bellen… Dan hoor ik het wel! :smiley:



@ AnnekeSooo… lekker hoor, even naar de thermen! :thumbup: maar niet zo lekker van die buikpijn!!



Het is hier echt al veel te lang geleden dat we zoiets gedaan hebben… :?



@ Lotte: gelukkig wordt die verkoudheid al wat minder. Je wordt er zo moe van, he!! :roll:



Dat van speculaas heb ik nog nooit gehoord… Kan het me niet herinneren :think: Ik ga t even googlelen! (schrijf je dat zo?? :shifty: )



liefs

daffie

Klopt dat staat me ook bij.



Volgens mij moet je opletten met kaneel, en zit er kaneel in speculaas.

Zo weet ik nog dat ik met sinterklaas 2003 zuinig was met de pepernoten, en die vind ik zóóóóóó lekker!

Dus dat was wel minder… :frowning:



2 Dagen badderen lijkt me ook veel ja.

Ik viel onder de zonnebank bijna in slaap…



Wel een nadeel is dat je nog de auto in moet en naar huis.

Thuis doe ik lekker mijn pyama aan en kruip op de bank.



Straks werken, bleh…

En Daffie heb je de HA nog gebelt?



Wij hebben een gisteren een klein ongelukje gehad.

Het begon allemaal braaf met een rubber, maar op de één of andere manier is er iets niet goed gegaan.

Ik zal jullie de details besparen, maar het komt er op neer dat er smurrie zat op plekken waar het, als je een rubber gebruikt, niet hoort te zitten.

Dat hebben wij weer hoor.

Maar goed dat ik niet in de vruchtbare periode zit :mrgreen:

Hallo iedereen!!



Ik ben sinds 2 weken gestopt met AC. Heb al een aantal keer onveilig gevreeën en zit nu ook nog midden in mijn vruchtbare periode!! Ik verwacht het natuurlijk niet maar ik hoop stiekem dat het lekker snel raak is!! Ik heb ook wat kleine kwaaltjes, maar ik denk dat het tussen de oren zit!! Zo heb ik ineens geen witverlies meer (heb ik normaal erg veel last van) en ik heb last van brandend maagzuur en een beetje buikpijn en heel soms wat misselijk. Maar volgens mij heb ik dat alleen maar omdat ik die kwaaltjes graag wil!!! Hebben jullie dat ook wel eens??



Groetjes, Hanneke



Oja… volgende NOD is 31 oktober, ik ben 25 jaar (in november word ik 26) nog geen kinderen.





Hanneke, welkom bij de club.



Je kwaaltjes zijn erg herkenbaar hoor.

Ik werd bv op de dag dat ik de laatste pil nam ineens heel erg misselijk.

Er kon niks zijn, en er was natuurlijk ook niks, maar toch. :mrgreen:

Tja… dat is het vreemde. Ik slik namelijk al 4 jaar de pil niet meer. Het enige AC wat wij gebruikten is de welbekende condoom. Ik kan mij niet voorstellen dat je bijwerkingen krijgt van het stoppen met condooms!! Ik denk dat ik misschien een griepje onder de leden heb. Het is daar ook wel weer de tijd van het jaar voor.



Toch blijft er stiekem een klein beetje hoop hoor!



Groetjes, Hanneke

Ik denk wat Lotte bedoelt is dat je misschien omdat je stiekum hoopt zwanger te zijn je dit soort kwaaltjes hebt. De psyche moet je wat dat betreft niet onderschatten…

Dat zou best kunnen. Ik ga er ook heeeelemaaaaal niet van uit!! Het heeft ook geen haast. We zien het allemaal wel. Heb net gespugd, ik denk echt dat ik ziekies word!! Lekker op tijd naar bed. Morgen weer vroeg op!

Je hoeft dus niet te ontpillen, en dat is al heel wat.

Bij veel meiden duurt het even voor ze hun cyclus weer een beetje regelmatig is.

Daar heb jij geen last van.



Veel succes met zwanger worden.

Dat scheelt inderdaad. Mijn cyclus is zeer regelmatig. Wat dat betreft zal het voor mij snel duidelijk zijn of het raak is of niet. Ik ben benieuwd!!

Ik ben gestopt met de pil omdat ik er niet goed tegen kon. Ik kreeg er een slechte huid van en werd ook vaak niet lekker.





@Hanneke: ik had precies dezelfde symptomen, de eerste keer nadat ik gestopt was met de pil. Maar jij bent niet gestopt met de pil, dus of het zit tussen je oren of je bent gewoon hartstikke zwanger! We zullen het zien over een tijdje! Laten we hopen dat het meteen raak is!

Aan m’n banner te zien zit ik bijna in de mooie groene dagen! Dat wordt lekker klussen!! :stuck_out_tongue:

veel klusplezier Lin :mrgreen: