Oktober-stopsters 2007 Deeeel 2! en al 4 zwanger!!!

Bedankt Daffie dat je mij hebt toegevoegd aan het lijstje :slight_smile: .

Ik heb ook even een banner gemaakt van mijn zoontje, wel zo leuk dat hij er ook bij staat.

Wij hebben bij hem niet lang moeten wachten, de derde ronde was het raak. Hopelijk gaat het deze keer ook zo vlot. Als je voor het echie gaat dan wil je het ook zo snel mogelijk.

Wat een rotweer ineens vandaag, was van plan om straks nog even weg te gaan, maar dat word niet wat.

Dan maar een beetje kletsen op KOK.



Groetjes

Cool! Ik ben ook toegevoegd!



Hoe gaat het met jullie? Ik kom net thuis van het werk. Heb vandaag een drukke dag gehad maar kan nu weer even lekker bijkomen. Ik ben nog steeds misselijk. Heb al 2 keer gespugd! Of ik ben echt zwanger (wat ik niet verwacht) of die griep moet gewoon eindelijk eens door gaan zetten!!



Wel lekker veel geklust de afgelopen dagen. Wat een uitvinding!



Groetjes, Hanneke

Hoi, ik ben er weer.

Er zit weer een schooldag op.



Gisteren ben ik inderdaad nog naar intrtuin geweest.

De kerstspullen lagen er alweer.

Ik kreeg er helemaal de kerstkriebels van.

En we hebben dit jaat niet eens een kerstboom, omdat we op wintersport zijn.



@ Daffie, je moet dus maar gewwon afwachten wat er verder gaat gebeuren.

Wel vervelend zeg, maar goed, het is nog maar de 1e ronde.



@ ADHD’tje, welkom hier.

Ik ga ook voor je :pray: dat het raak is.

@marijke79 wrote:

veel klusplezier Lin :mrgreen:




Komt goed Marijke! :stuck_out_tongue:

Hey nog een paar stopsters erbij! Gezellig man!

Nu maar hopen dat we allemaal snel geluk hebben!!! :slight_smile:

Ja, we groeien nog steeds.



hebben jullie ook zo weinig te melden?

Ik moet echt dingen bedenken.

Nu kan ik natuurlijk ook een par dagen niet komen, maar dat gaat me niet lukken.

Ik vind het hier veel te gezellig.

Ik heb nog niet heel erg veel te melden, maar heb ook nog niet echt de tijd gehad om me hier echt in te verdiepen. Volgende week heb ik al weer wat meer tijd.

Misschien moeten we een klein voorstelrondje doen??

Ja, misschien is dat wel een goed idee.



Zal ik dan maar beginnen???



Ik ben dus Lotte (maar niet heus :mrgreen: ), ik ben 28 jaar en woon ruim 3 jaar samen met mijn vriend, en onze kat.

Ik werk in de zorg en volg naast mijn werk een opleiding.

In oktober 2006 ben ik gestopt met de pil.

Door verschillende omstandigheden beginnen we pas na mijn volgende ongi met klussen voor ons 1e kindje.



Willen jullie nog meer weten?

Hallo dames,



ik wil me graag bij jullie aansluiten.

Ik heb 8 oktober mijn spiraaltje laten verwijderen en we gaan voor een tweede wonder.



Ik weet nog niet wanneer mijn NOD is, maar ik wacht het wel af.



Ik hoop dat ik jullie kan bij houden, want ik ben best een drukke mama. Ik ga in ieder geval mijn best doen.



Groetjes,



Iris

Wat een hoop stoppers zijn er bijgekomen zeg! Gezellig!



Hier niet zo veel te melden druk met een hoop andere dingen. Net had ik wel wat licht bloederige afscheiding, misschien begin van ongesteldheid? Ergens hoop ik 't wel dan kan ik eindelijk kijken hoe mijn cyclus is na ruim 15 jaar pil slikken… Vroeger was ik zeer regelmatig, hopelijk is dat gebeleven en zijn de buikkrampen verdwenen…

Iris, leuk dat je ook mee komt kletsen.



Ik hoop dat je je cyclus snel regelmatig hebt, en dat je snel zwanger mag zijn.

Zal ik ook maar even van de gelegenheid gebruik maken om wat meer over mij te vertellen. Ik woon samen met een schat van een vriend en wij hebben twee katten. Zodra mijn onttrekkingsbloeding voorbij is, gaan wij aan de klus.



Deze week ben ik net begonnen aan mijn nieuwe baan voor 32 uur per week. Ik zal dan ook helaas niet elke dag hier te vinden zijn.



Een van onze katten is ziek . Wij zijn net naar de dierenarts geweest. Ze blijkt de niesziekte te hebben. Erg zielig. Ik meende dat binnenkatten dat soort ziekten nooit konden krijgen, maar mensen blijken dat van buiten mee te kunnen nemen naar binnen. Ik had hem sinds zijn 5e jaar niet meer inge-ent. Zodra hij beter is, ga ik hem dus gelijk weer laten inenten. Hij is nu erg snotterig, lusteloos en heeft verhoging. Hij heeft een antibioticumkuur gekregen en heeft net een penicillineprik gehad. Hopelijk is hij gauw weer beter!!

Hé leuk, allemaal nieuwe kletsmaatjes!



Mijn moeder is met een vriendin naar een (ben de naam kwijt), voetreflex “iemand” geweest, en die kan dingen zien door de voeten aan te raken en te voelen zeg maar.



Is de moeder van een ex-collega van ze, en zij zelf verzorgt nagels. Dus eerst hebben ze hun nagels laten doen, en daarna nog even de voeten laten lezen :lol:



Maar die vrouw vroeg dus aan mijn moeder hoe het met haar kleinkinderen was, dus mijn moeder: “Nou, ik heb er maar eentje hoor”.

Dus die vrouw, hand voor haar mond: “Oeps, dat had ik niet mogen zeggen!”

Mijn moeder natuurlijk benieuwd, en vertelde dat we bezig waren voor nummer 2.

En toen vertelde ze, “Nou, er is er eentje onderweg hoor!”





:shock: :think: :smiley: :pray: :pray: :dance:





Ben benieuwd…

Nou Anneke, zou het??? :pray: :pray:



Ik heb sinds gisteren rekbaar slijm.

Eigenlijk vind het een beetje vroeg voor een cyclus van 30 dagen, dus wat dat nu precies te betekenen heeft.

Als mijn ie eerder is, was ik dan zondagnscht vruchtbaar???

Wordt het misschien toch nog spannend :mrgreen:



Ik ga nu babyboom kijken.

Even een heel snel berichtje… Ik ben vanmorgen tante geworden!! :slight_smile: Verder ga ik nu voor een nachtje naar Rotterdam, waar we misschien wel nog zo’n klein wondertje kunnen maken… :wink:

Gefeliciteerd!!





Lotte, spannend is dat hé?!

Ik heb echt géén idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad.

Ik meende 7 oktober, toen had ik last aan de zijkant, maar de vrijdag erop deed het daar ineens ook veel pijn. :eh:



Ik wacht het maar af…

Heb wel een beetje last van mijn darmen al een paar dagen. :?



Ik heb gister ook babyboom gekeken.

Ik vond het wel een leuk programma! :thumbup:



Leuk om te zien dat er meer mensen zijn die zich ook bezig houden met zwanger worden.

Het onderwerp interesseert je dan gewoon wat meer dan normaal.



Ik moet zo werken, tot 21.00…



Fijne dag vandaag!

hallo allemaal,



Ik moet vandaag ook werken tot 9 uur en dan morgen ook nog… Helemaal geen zin maar ja, zondag lekker vrij en niets gepland dus lekker rustig. Ik heb gisteren ook babyboom gekeken, leuk programma. Wat ik vooral leuk vond dat er zoveel verschillende types meedoen. Zelf zou ik dus nooit aan zoiets meedoen; mijn hele ziel en zaligheid op de tv uit de doeken doen… dat doe ik liever anoniem hier op het forum, haha!



Ik ben zelf een beetje down, ik probeer te stoppen met roken maar het is zo moeilijk! Zelfs het idee dat het beter is voor de vruchtbaarheid ets. etc. lijkt geen motivatie te zijn voor mij. Heb er vandaag al twee gerookt… Voel me een beetje een slappeling… Mijn man rookt ook en dat helpt ook niet echt mee. Hij is wat dat betreft ook niet echt een doorzetter…



Ik zal van het weekend het boek van Allan Car maar even onder het stof vandaan halen, wie weet geeft dat wat steun!

Linda, GEFELICITEERD!!!



Wat is het geworden, en hoe heet het?



Ik heb nu lekker weekend.

Dat mag ook wel na 11 dagen werken.

Ik ga er dan ook echt van genieten, want volgende week heb ik ook een drukke werkweek.



Hier heel veel slijmpies.

Mijn cyclus zal dus wel geen 30 dagen zijn.

Ik denk eerder iets van 28 dagen.

Dus mijn nod is dan ook iets eerder.

Hoi meiden,



even een kort berichtje van mij… Computer is nu echt gecrasht :frowning: dus kan thuis even niet online… zit nu bij mijn schoonouders, die nog van nix weten, dus kan ook maar een klein berichtje typen! :mrgreen:



Als ik weer thuis online kan, ga ik alles terug lezen (en het lijstje bijwerken), maar wilde ff laten weten dat ik wel aan jullie denk hoor!



owja, Bij dat programma babyboom zit een kennis van mij! Lachen joh… Nou ja, haar verhaal niet zo, maar dat zien jullie vanzelf wel. Ze testte trouwens wel gelijk positief en is pasgeleden bevallen van een zoon, dus in die zin ging het wel goed, maar de rest was een beetje moeilijk :cry:



Nou, ze worden nieuwsgierig, dus ik ga weer verder…Tot snel, hoop ik!!!



liefs

daffie

@ Daffie, balen zeg dat je computer gecrasht is.

Het valt zeker niet mee om het zonder ons te moeten doen :mrgreen:

Hopelijk is de computer snel gerepareerd, en kan je weer meekletsen.