**Oktober stoppers deel 12** We gaan de goede kant weer op!

Oh, Bb wat een domper!!! Het zit je echt niet mee zeg! Bah!! Van mij een heel warme :hug: en een dikke :-*

Goedenavond!

Hey Jane wat fijn dat alles goed is! Je kan wel zien dat jij een sportief type bent! :thumbup:

Angela, lastig dat je niet kan poepen, maar fijn dat jij en je man nu op één lijn zitten.

Chrisje, wat leuk dat je het geslacht weet! Ik zou dat ook niet voor me kunnen houden. Net als Patricia zou ik het ook meteen aan iedereen vertellen vrees ik :stuck_out_tongue: Ook helemaal top dat het hartje goed is!

BB wat een spannende tijden zeg. sterkte.

Wendy, rust lekker uit meid!

Tilly, fijn dat je ‘schoon van binnen’ lijkt te zijn. Laat die cyclus maar opgang komen hè.

Femmie, hoe is het met jou?

alle anderen :-*

Ik heb nu de griep te pakken. Ja lekker dan, ik was net weer beter! Vanochtend stond ik op met enorme rode ogen, en ik had de hele nacht liggen blaffen. Ik wilde eigenlijk nog naar maar werk gaan, maar toen ik de honden uitgelaten had besloot ik dat ik beter weer naar bed kon gaan.

Stel hè…er is een bevruchting geweest vorig weekend, zou de griep dat schadelijk kunnen zijn? Ik bedoel, heeft het invloed op een eventuele innesteling of op de vrucht?

Neehoor Joos, dat heeft volgens mij geen enge gevolgen.

Ik hoop het M’lena. Bedankt voor je snelle antwoord!

BB, ik hoop dat je cyste slinkt. Verder niet bang zijn hoor. :-*

Joos, beterschap

Chrisje, spannend hoor dat je het weet.

BB, balen hoor.

Joos, beterschap.

Chrisje, was alles goed met het hartje? Ik wil trouwens wel PB en ik kan echt heel goed geheimen bewaren hoor, maar ik vertel het wel tegen manlief :mrgreen:

Jane, fijn dat het goed was bij de VK. Hier ook een lage bloeddruk tijdens de zwangerschap: 105 over 55. Ik at heel veel drop. Ben nauwelijks aangekomen, dus geen probleem :mrgreen:

Hey Joos die vraag stelde ik wawa in een PB en die vertelde dat ziek zijn geen kwaad kan voor een beepje of iets. Ik vroeg me hetzelfde af omdat ik het ook nogal te pakken heb of had. Wel merk ik dat mijn weerstand echt naar de knoppe is ik word maar niet beter blijf veel hoesten en snotteren. ik heb me nog nooit zo gevoeld, maar ben dan ook nooit echt zwanger geweest :wink: Spannend hoor hier draaien ze al en beterschap hoor dikke snotter :-*

BB meid wat een toestanden met jou zeg het zit je echt niet mee. Nou ja ik heb het bewijs dat het dus kan slinken, maar ja het kan ook anders en je bent er vroeg bij. Mir heeft er ook ervaring mee zij heeft een operatie gehad om een cyste te laten vewijderen. Misschien kan zij je ook informatie geven. Waarom moet je eigenijk terug aan de pil?

Angela beter slecht kunnen poepen dan niet met man op één lijn. :wink: Mooi dat jullie er samen zijn uitgekomen. Ben trouwens wel jaloers want ik ga veel minder naar de wc en draag heel wat shit bij me :oops:

Wendy ik zie steeds op het nieuws dat er sneeuwstormen zijn bij jullie ik heb wel je mooie plaatjes gezien, maar je zit toch niet in het gebied zonder stroom en zo en dat de wegen onbegaanbaar zijn.

Liefs Jane

Hm drop ja dat is natuurlijk niet voor mij verboden ga morgen meteen zakje halen ben er dol op moest ook zoute hartige dingen eten zei vk. Werd jij er ook zo duizelig en zweterig van?

Liefs Jane

@jane wrote:

Hey Joos die vraag stelde ik wawa in een PB en die vertelde dat ziek zijn geen kwaad kan voor een beepje of iets. Ik vroeg me hetzelfde af omdat ik het ook nogal te pakken heb of had. Wel merk ik dat mijn weerstand echt naar de knoppe is ik word maar niet beter blijf veel hoesten en snotteren. ik heb me nog nooit zo gevoeld, maar ben dan ook nooit echt zwanger geweest :wink: Spannend hoor hier draaien ze al en beterschap hoor dikke snotter :-*

Liefs Jane

Dan vertrouw ik daar maar op :thumbup:

Balen dat je weerstand zoveel minder is. Je had vast een enorm goede conditie toen je sportte. Maar goed, het is voor een goed doel hè :slight_smile:

Wawa, Ben jij tijdens je zwangerschap weinig aangekomen? Ik vind dat zo bijzonder hè. Hoe de ene echt 30 kg zwaarder is, en de andere maar 5. Heb je een tip :wink:

jane, hier nog wel veel sneeuw(stormen) maar hier zitten we niet zonder stroom en de wegen zijn goed begaanbaar :smiley:

Wendy gelukkig maar, zag hier best akelige situaties op tv.

Joos ja mijn conditie was erg goed. Laatst trok ik mijzelf op aan een stang en normaal kan ik tien keer mijn eigen gewicht omhoog trekken, iets wat ik wekelijks even doe voor de armpjes nu lukt het me vier keer met veel moeite en gepuf. dat is toch vreemd dat dat zo snel slechter gaat. Ook Gehijg boven aan de trap is voor mij echt niet normaal haha. Ik ben vandaag langs het zwembad geweest met vriendlief en heb een foldertje gehaald over aquasport. Echt geen sport voor mij, maar het lijkt me voor nu een heel geschikte bezigheid met van die banden in het water dobberen. Ik wil gewoon iets blijven doen, maar vechtsporten zijn even uitgesloten bij het trappen voelde ik gemene steken.

Hoe voel jij je beter dan vanochtend?

Liefs jane

@Joos wrote:

@jane wrote:

Liefs Jane

Dan vertrouw ik daar maar op :thumbup:

Balen dat je weerstand zoveel minder is. Je had vast een enorm goede conditie toen je sportte. Maar goed, het is voor een goed doel hè :slight_smile:

Wawa, Ben jij tijdens je zwangerschap weinig aangekomen? Ik vind dat zo bijzonder hè. Hoe de ene echt 30 kg zwaarder is, en de andere maar 5. Heb je een tip :wink:

Ik was 8 a 9 kilo aangekomen en peuter woog behoorlijk zwaar. Ik zat na de bevalling binnen twee weken op mijn oude gewicht. Ik fietste elke avond 20 minuten op mijn hometrainer en ben gewoon alles blijven doen. Heb wel gewoon gegeten, dus niet gelijnd, maar ben ook niet uitbundig gaan vreten :mrgreen: Hi hi hi.

Jane het gaat wel iets beter. Gelukkig ben ik morgen vrij dus kan ik dan nog rustig aan doen.

Dat zwemmen is wel een goed idee denk ik! Ook leuk met de baby straks!

Wawa, kijk, nog een goede tip! De hometrainer staat op zolder. Ik zit er eigenlijk nooit op, maar ik ga wel op mijn fiets naar mijn werk.

(snel naar de gilmpore girls!)

@Joos wrote:

Wawa, kijk, nog een goede tip! De hometrainer staat op zolder. Ik zit er eigenlijk nooit op, maar ik ga wel op mijn fiets naar mijn werk.

O ja, en eens per week zwangerschapszwemmen

Hier nog steeds aan het werk maar heb echt geen zin meer bah bah… En moet hierna nog 4 dagen :evil:

Ik moet ook gauw eens wat aan lichaamsbeweging gaan doen, ben al 4,8 kg aangekomen :oops: :oops: Ik eet ook wel veel… :roll:

Het is wel moeilijk met onregelmatige werktijden, maar ik ga toch maar eens kijken of ik hier in de buurt kan gaan zwangerschapszwemmen ofzo. Vind het dan alleen weer niks om daar in mijn eentje naartoe te gaan… Maar ja, das eigenlijk ook alleen maar de eerste keer.

Wat zijn jullie allemaal aan het doen?

Hoi meiden,

Had toch weer wat bij te lezen hoor. Zal eens zien hoever ik kom met reageren.

Chrisje, fijn dat alles zo goed was met de kleine. Dat is toch erg mooi nieuws om te krijgen!

Leuk zeg dat je weet wat het gaat worden. Je mag mij ook gerust pb’tje doen hoor. Ik kan ook wel een geheim bewaren :mrgreen:

Jane, wat ontzettend fijn dat je met zulk mooi nieuws bij de vk vandaan komt :dance: Mooie echo’s ook. Geweldig om die kleine uk zo te zien!!Dus je had een lage bloeddruk, zoiets dacht ik al wel. Nu je het weet kun je er ook wat aan doen, tenminste een klein beetje.

Kun je er nu ook wat meer van gaan genieten denk je?

Mooi buikje begin je alweer te krijgen meid :inlove:

Heb gister idd Grey’s gekeken en hij was weer leuk !! :dance: Gelukkig een stuk minder verdrietig dan de vorige keer ja. Maar, het was toch ook wel een beetje zielig hè. :cry:

BB, wat een vervelende dingen krijg jij toch over je heen meid :hug: Wat een tegenvaller voor jullie. Maar, ik vroeg me ook af waarom je nu weer aan de pil moet?

Joos, balen zeg dat je opnieuw ziekjes bent. Erg vervelend hè. Lekker dat je morgen vrij bent, kun je het nog even rustig aan doen. Zorg maar goed voor jezelf meid :hug:

Wat betreft jou vraag over de schadelijkheid van een griep t.o.v. een eventuele zwangerschap: het maakt niks uit meid. Er zijn er al een heel aantal die het je inmiddels al gezegd hebben, maar ik kon het niet laten je ook nog even gerust te stellen.

Mirretje, hoe was jou werkdag? Je zag er toch best een beetje tegenop nu er een collega ziek was en het weer net na de vakantie was? Kan ik met trouwens goed indenken. Je moet dan wel meteen weer heeeeel flink aan de bak. Ging het een beetje?

Charissa, wat een mooie meid heb je toch! Erg mooie foto’s hoor in het showforum. :inlove: Zo één wil ik er ook wel!!

Wendy, de moeheid is bij jou dus ook al toegeslagen? Fijn dat je nu nog lekker even met Devin mee kan slapen. Maak daar maar goed gebruik van meid, nu kan het nog. Hopelijk ben je over een poosje over de ergste moeheid heen en kan je er weer vol energie tegenaan. Verder nog geen kwaaltjes tot nu toe?

Angela, dat klinkt allemaal erg goed wat jij te vertellen hebt. Geen bloedverlies meer en met mannetje op één lijn! Wat wil je nog meer? :dance: Nou ja, misschien iets vaker poepen :wink: :mrgreen: hihi.

Wat betreft die buikfoto’s, gewoon doen meid. Ik dacht net hetzelfde als jij en heb het uiteindelijk ook gedaan. Je moet even een behoorlijke overwinning maken (tenminste had ik) en dan ben je er best blij mee dat je het hebt gedaan denk ik.

Patricia, nog aan het werk denk ik? Of ben je net weer klaar?

Mooie buik heb jij geshowed hoor!!! Echt wel goed te zien hoor :dance:

Dus het wordt een jongetje :wink: Tja, het zou maar zo kunnen hè.

Wawa, vandaag ook weer net zo lekker gewerkt als gisteren? Hoe is het verder met je meid? Hoop dat de ongi pijnen inmiddels zijn verdwenen. Blijf er ook nog steeds op hopen dat het misschien je eisprong is geweest. Dat kan namelijk best zo laat, tenminste als jou cyclus een klein beetje lijkt op die van voor de mk.

Ik heb trouwens niet getest hoor. Mijn temp is laag en dat zegt genoeg voor mij. Er gaat weer van alles rond op griep gebied dus ik zal wel een klein beetje meegekregen hebben. Gisteravond wel even een ovutest er tegenaan gegooid, maar die was natuurlijk negatief. Hij was wel donkerder dan de vorige die ik een al weer een poosje terug heb gedaan. Hoop dat dat iets mag betekenen maar zo hoor je de test niet af te lezen natuurlijk.

Heb vandaag trouwens zo nu en dan enorme zere buik gehad dus hoop dat dat misschien mijn eisprong is geweest. Zou wel mooi zijn natuurlijk. Ik hou mijn temp goed in de gaten en dan weet ik over een paar dagen of het idd mijn eisprong kan zijn geweest.

Poeh, hoe is het met jou meid? Nog steeds het internet niet voor elkaar? Ik hoop dat het je snel gaat lukken en je weer gezellig hier mee komt kletsen.

Marije, hoe gaat het met jou? Moe van alles wat er is gebeurd? Ben je nog weer naar Zwolle geweest bij je opa? Nogmaals veel sterkte voor de komende dagen.

Mamalena, ik heb je wel even voorbij zien komen maar je reageerde toen op de vraag van Joos geloof ik. Alles verder goed met jou?

Hoe gaat het met jou kleine meid? Gaat het lopen inmiddels al helemaal goed? Dat gaat namelijk meestal zo snel. Voor je het weet lopen ze op een drafje door de kamer heen :inlove:

Femmie, jou heb ik ook gemist geloof ik. Alles goed met jou? Nog geen ongi te bekennen? Morgen moet je naar de HA dacht ik hè. Veel succes meid!!

Nou, ik geloof dat ik nu weer een heel eind gekomen ben met reageren. Sorry als ik nu bijna een hele pagina heb gevuld want het is best veel geloof ik :oops: Maar nu ben ik wel weer helemaal bijgekletst. :mrgreen:

:-*

Tilly, inderdaad bijna een pagina vol maar wel gezellig :wink: :mrgreen:

Wawa, wat doe je dan precies met zwangerschapszwemmen??

Ik ben vooral veel blijven fietsen en ben vanaf de 24ste week z.s.-yoga gaan doen. Heeerlijk!!! :roll: Echt, dat miste ik echt na de bevalling. Dat uurtje helemaal ontspannen en tijd voor jezelf…en je kindje. Ik merkte dat poppetje er flink op reageerde als ik ontspande. Dan hield mevrouw een houseparty :dance: !! :inlove:

Patricia, allerlei oefeningen in het water. Soort aquajog oefeningen en dingen met plankjes, halters, spaghettislierten e.d… Beteje lastig omschrijven.

Tilly, hier idd nog alles goed :mrgreen:

Maar zou je het wel aanraden wawa??

M’lena, dat yoga zou niks voor mij zijn. Veel te zweverig :mrgreen: Denk ik :mrgreen: :think: