leuk chrisje dat je het geslacht weet!!! :dance:
jane succes vandaag!!! :thumbup:
Hey meiden wat zijn jullie toch goed, net zo goed als welke HA dan ook. Ik had inderdaad een te lage bloedruk. Doordat ik een sporter ben (was) ligt mijn bloedruk wat aan de lage kant en nu ik zwanger ben heb ik daar dus last van. Ze gaan het goed in de gate houden. Jullie zaten dus goed zustertjes Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het met beepje goed was. De banner klopt ook met 8 weken het beepje is anderhalve cm groot en ik ga zo foto’tje posten van echo en buikje. Ben 2 kilo aangekomen maar dat zit vooral bij (.) (.).
BB op mijn vorige echo zat een cyste van 2.5 cm bij 2.5 cm Ik maakte me daar nogal zorgen over. Vandaag was er echter niets te zien. De vk vertelde dat er een blaasje achter blijft na een eissprong die het lichaam zelf weer afbreekt. Als je weer op controle gaat kijken ze of het gegroeid is of misschien zoals bij mij verdwenen is. Maar hou het goed in de gate, want het kan ook anders aflopen dus wees er vroeg bij. Verder beterschap meid je hebt een flinke ontsteking bah. Dikke :-*
Tilly gisteren ook lekker Grey’s gekeken. Was een leuke aflevering minder tranen dan de vorige keer gelukkig. Ik ben ook blij dat er weer ben.
Patricia wat heb je jezelf toch weer lekker verwend. Ik ga nu even kijken naar die blauwe stippen buik van je.
Liefs Jane
Jane, wat fijn dat met beebje alles goed is zeg! Had je echofoto’s al gezien :inlove: Gelukkig houden ze je goed in de gaten m.b.t. je bloeddruk. En nu lekker gaan genieten he :thumbup:
@jane wrote:
Patricia wat heb je jezelf toch weer lekker verwend. Ik ga nu even kijken naar die blauwe stippen buik van je.
Liefs Jane
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fijn dat alles goed was Jane! Ben erg benieuwd naar je foto’s. Hier ook een lage bloeddruk, maar ik heb er weinig tot geen last van gelukkig. En ik denk dat ie beter te laag kan zijn dan te hoog…? :think:
Wanneer mag je weer op controle? Als je 12 weken bent?
Chrisje waat gaaf dat je het geslacht weet!
:dance: Je maakt ons nu wel erg nieuwsgierig natuurlijk…

Ik moet over een uurtje weer naar werk en heb geen zin. Bah! Ga nog ff gauw wat strijkgoed wegwerken.
:-* Tries
Chrisje, wat super dat bij jou ook alles goed is! Spannend dat jullie het al weten. Ben benieuwd en uiteraard ook erg nieuwsgierig…Zal netjes wachten tot de bevalling
Kan je geen hint geven :shifty:
ah bah werken heb me gelukkig ziek gemeld ben niet vooruit te branden. Patricia wat een schattig pakje heb je gekocht. Leuk die kleurtjes.
Ik mag over twee weken alweer :dance: wat een feest he. Ze houden me goed in de gate en dat vind ik helemaal niet erg lekker echo’s scoren.
Charissa ik teken voor zo’n mooie buik als de jouwe. Die foto’s van 7 maanden zijn echt heel mooi. Maar je hebt het helaas niet voor het kiezen.
wawa bedankt voor je geruststellende woorden :-* via pb.
Ik merk dat ik erg opgelucht ben dus ik hoop nu wat meer te kunnen genieten.
Liefs jane
Ja chrisje je weet het gewoon, wat een spannend geheim moeten jullie bewaren nu. Dat heeft wel iets, maar het lijkt me ook lastig want je ziet het hier al, men wil toch een hint of gaat raden. haha Chrisje doe je best :silenced: maar mocht je er over willen praten hier genoeg luisterende oortjes hoor :mrgreen:
jane goed zeg dat alles met bepje goed was!!! kwam kijken of er nieuws van je was! en jezelf goed verzorgen he?!
ik ga kijken naar de fotooooos
jane jij had ook een cyste en dat is helmaal goed gekomen gelukkig zeg. en jij ook wen. stelt me toch wel wat gerust hoor :shifty:
Via pb vind ik het niet erg om het te vertellen, alleen mag er op het forum niet over gekletst worden, want mijn nieuwsgierige zusje leest mee… :lol:
PB het mij maar niet want ik verklets me nog wel eens :oops: En dat moeten we niet hebben.
BB :-*
Ik weet het ik weet het :mrgreen:
Ik beloof jullie, zodra ik weet wat het is vertel ik het jullie (en de hele wereld) meteen :mrgreen:
Ik kan dat toch niet voor me houden.
Oktay heeft vandaag van een collega een kadootje gekregen, een blauwe luiertas. Zou het een voorteken zijn? :think: :mrgreen: Darbij ook nog een flessenwarmer voor in de auto, die je op de aansteker aansluit, erg handig.
Nou, nu moet ik echt naar werk. Kom later nog wel ff spieken.
Jane, ga lekker genieten vandaag!!
:-*
jane, super dat alles goed was bij de VK!!! Enne wat heb je een mooi figuurtje zeg!
Patricia, jij ook trouwens. Mooie buikjes dames.
Ik heb nogal een blubberbuik overgehouden van het lijnen. Ik merk zelf al wel dat ik al iets meer buik heb dan anders. Ik had gister een zwarte broek aan en die zat ineens strak. Maar het stelt nog niet al te veel voor vergeleken met jullie buikjes. Ik hoop dat ik toch wel een mooie buik krijg hoor, maar ik denk dat het bij mij vooral ook aan de zijkant gaat zitten (ik word een echt tonnetje, let maar op).
O ja, bloeden is helemaal gestopt! Al sinds zondag niet meer gevloeid! :dance: :dance: :dance: Verder voel ik me nog steeds sloom, ik heb nergens zin in en ik loop rustig de hele dag in mijn pyama. Ik slaap 's nachts slecht (moet om de haverklap eruit om te plassen) ik heb het ook erg warm als ik op bed lig. Maar verder alles prima. Morgen is mijn officiële vrije dag. En donderdag ga ik weer aan het werk.
O, en manlief heeft vandaag het wiegje in elkaar gezet! Leuk hè?
Nou Angela je klinkt al een stuk beter, Fijn om te horen. Tsja je darmen zetten iets uit dat maakt dat ik zo’n bollinkje heb en dat jouw zwarte broek niet meer zo goed past, mijn ronding zit vrij hoog en ik kan nog niet zo goed Poepen dus :oops: wat een info weer. Fijn dat je nog even vrij bent geniet ervan. Dat had ik ook moeten doen want het vele werken keert zich nu echt tegen mij. Neem het er maar lekker van. en krijgen we een foto’tje van de wieg?
Patricia dat zou best eens een voorteken kunnen zijn haha. Ach ergens is het mooi om je man een jongen te schenken en mijn vriend fantaseert ook over een jongetje, maar hij is al een hele leuke meisjes papa en kan harenvlechten niet normaal dus alles is welkom. Spannend hoor. Maar ik gok bij jou ook op een jongen Patricia dat denk ik echt. En is dat ook echt handig zo’n flessen warmer voor in de auto dat lijkt me nou zo’n gedoe, maar ik vind het al snel een gedoe als er een stekkertje aan zit.
Werkse
Liefs jane
Als ik op mijn buik ter hoogte van mijn darmen druk voelt het hard aan. poepen wil bij mij ook niet zo lukken (1 x in de 2 of 3 dagen en dan maar een beetje). Ik ben wel blij dat ik even een tijdje thuis ben geweest hoor! Konden manlief en ik een beetje aan het idee wennen, kon ik mezelf een beetje rust gunnen en lekker een beetje bijslapen. Het gaat nu wel weer goed gelukkig en daar ben ik blij om.
Ik plaats pas een foto van het wiegje als hij helemaal klaar is. Het is nu nog maar half af. De bekleding moet nog vervangen worden en op maat gemaakt worden en het matrasje moet nog komen. Als hij helemaal af is, dan plaats ik een foto. Oké?
Over een week of twee zal ik ook eens kijken hoe mijn buik eruit ziet en kijken of het de moeite waard is om er een foto van te maken (ik ben best wel ijdel zeg maar en onzeker nog qua figuur, het moet er dus wel een beetje mooi uitzien naar mijn idee :oops: )
Volgens de chinese kalender krijgt Patricia een meisje, Jane een jongen en ik ook een meisje.
Maar een ding is zeker:
Het is een baby!
@Angela79 wrote:
Volgens de chinese kalender krijgt Patricia een meisje, Jane een jongen en ik ook een meisje.
Maar een ding is zeker:
Het is een baby!
Dat klopt Angela :thumbup: Ben wel heel erg benieuwd hoor…
bij mij komt er ook meisje uit. tenminste bij de tijd van conseptie was ik 28. dus dat moet ik dan rekenen toch?
@kyr@ wrote:
bij mij komt er ook meisje uit. tenminste bij de tijd van conseptie was ik 28. dus dat moet ik dan rekenen toch?
Ja :thumbup:
ben terug van de HA
binnen 3 weken krijg ik een controle-echo van de cyste, als ze dan niet gekrompen of weg is word ik geopereerd
ze zijn onzeker over de inhoud ervan
moet ook gedwongen terug aan de pil, vanaf de eerste dag van volgende menstruatie. wanneer deze is blijft voorlopig nog een raadsel. maar komen zal hij wel (hoop ik).
net nu we eruit waren dat we toch voor een tweede gingen
ben even heel bang nu :thumbdown: