**Oktober stoppers deel 12** We gaan de goede kant weer op!

Heel goed! :thumbup:

Hier is de badkamer weer helemaal schoon :dance: Bedenk met net dat het weer tijd is voor een buikfoto (om de 2 weken) zal ik later vandaag even doen.

Jane, krijgen we van jou ook al een foto te zien??

Jazeker patricia als morgen alles goed is plaats ik nog een foto. Al zijn mijn (.)(.) aan meer veranderingen onderhevig dan mijn buik maar ja daar mag ik vast geen foto’s van posten. ben benieuwd naar jou foto

Meiden nogmaals excuses hoor ben voor mijn gevoel ook minder lang afwezig geweest dan ik dacht.

Even serieus ik ga morgen naar vk, maar het gaat echt niet zo goed met me. Ik heb net uren op de bank gelegen en vriend is weg ik wil dus even naar comp lopen en ik voel me draaierig misselijk en helemaal niet goed ben dus maar weer gaan liggen, nu lijkt het iets beter, maar ik zit te duizelen voor het scherm. Wat kan dit zijn. Mijn hartslag is hoog en het zweet staat op mijn voorhoofd.

bb meid hoe is het met jou? nog last gehad?

Angela wat heerlijk dat je man zo snel is bijgedraaid. En dat hij met de wieg bezig is dat is toch hartverwarmend. Klusjes werken altijd bij mannen.

Liefs jane ga weer even liggen…

Jane, klinkt inderdaad niet best hoe je je voelt :hug:

Ik hoop dat je VK je ermee kan helpen.

Ik ben vanmiddag even de stad in geweest en heb mezelf heerlijk verwend met 2 nieuwe lingerie setjes en een zwarte buikband. Natuurlijk ook nog even een pakje voor onze beeb gescoord.

Nieuwe foto’s in het showforum!! Vind het wel jammer dat ik zoveel blauwe plekken op mijn buik heb. Maarja, ziet mijn kindje later wat ik allemaal voor hem/haar over heb gehad :wink: :mrgreen:

Hadden/hebben jullie trouwens ook van die uitpuilende navels?? :shock:

hoi meiden,

ben weer terug. heb geen nierstenen (oef!) maar nieren, urinebuis en blaas zijn goed ontstoken. moet een antibioticakuur doen en veeeeeel veeeeeel drinken (wat bij mij nogal een probleem is ik heb gewoon nooit dorst)

ik heb ook een cyste van 3cm op mijn linker eierstok. geen idee of ik me zorgen moet maken hoor. dat hoor ik morgenavond allemaal van de huisarts.

ben zo blij dat ik niet naar het ziekenhuis moet!!! nu maar hopen dat het snel geneest en dat ik geen aanvallen meer krijg :pray:

weet iemand of die cyste erg is??? :think:

sorry voor mijn ego-berichtjes hoor, als ik morgen wat meer tijd heb post ik meer :oops: ben de hele week nog thuis…

ja patricia dat had ik ook, zo’n navel. alleen puilde de mijne niet echt uit, maar was die tegen het einde echt gewoon “gelijk” met mijn buik. had dus echt geen enkel spoortje van een navel meer, gewoon een raar litteken op mijn buik :mrgreen:

ik heb nooit een uitpuilende navel gehad.

BB, ik heb regelmatig cytes gehad op mijn eierstokken toen ik 18-24 zoiets was. Soms gaan ze vanzelf weg. Er zijn pillen voor om ze te slinken. Ik ben 1x met spoed geopereerd omdat mijn cyste 10 by 10 cm was en zich om de as draaide en dan kun je dus niks meer dan crepren.

Mijn advies is om het echt in de gaten te houden. regelmatig na laten kijken en als je wat buik krampen hebt of iets dergelijks een echo vragen.

Ik liep jaren met buikpijn maar werd nooit serieus genomen tot het te laat was.

Jane, ik hoop dat je je snel beter voelt meid! Morgen gewoon aangeven aan de vk hoor!

Patricia, een uitpuilende navel heb ik niet gehad, maar Loïs heeft hem nu wel :mrgreen:

BB, fijn dat je niet naar het zkh moet, maar balen dat je toch een kuur moet doen! hopelijk slaat de kuur snel aan en krijg je geen aanvallen meer…

kan dus beter regelmatig om een controle vragen dan :think:

die radioloog zei ook dat de cyste rond bijvoorbeeld mijn eisprong open kan gaan en ik dan een paar dagen last ga hebben van heel hevige buikpijn…

heb nog niemand horen zeggen “auw mijn cyste gaat open” :eh:

ben toch eens benieuwd wat mijn ha er morgen van zegt hoor…

als je je inbeeld dat hij nog niet eens wist hoe een zwangerschapstest werkte :shock:

:shock: nou ja zeg

Hoi meiden,

Even snel want heb denk ik de griep te pakken. Heb afgelopen nacht flink boven de wc gehangen. Vandaag wel gewerkt, maar ben nu hondsmoe en heb regelmatig een zere maag.

Jane, hè hè daar ben je weer!!! Fijn dat je morgen weer naar de vk mag. Ik hoop dat je een super plaatje van de klein te zien krijgt :dance:

Die kwaaltjes die jij omschrijft doen me denken aan bloedarmoede of een te lage/hoge bloeddruk. Morgen even aan de VK voorleggen meid. Van mij iig

BB, het is dus een ontsteking. Ik hoop dat de AB kuur snel aanslaat.

Patricia, 14 weken alweer!! Super meid!

Reageer straks verder ga nu even tv kijken

:-*

Ja wat gaat het snel he Tilly? Veel beterschap voor jou!

Ik duik voor de tv en ga op tijd naar bed. Fijne avond nog allemaal!

Liefs, Patricia :-*

Tilly, beterschap :hug:

@Tilly

Beterschap!

@Jane

Dat klinkt niet best, klinkt als lage of hoge bloeddruk en beide is niet gezond voor je.

Ik zou als ik jou was effe de VK bellen…

Rustig aan hoor meid!!!

:hug:

@Patricia

Ik heb ook geen uitpuilende navel gehad… net niet…

Als ik langer dan 37 weken had gelopen dan was ie vast geplopt, maar nu net als BB een of ander litteken op mijn buik :mrgreen:

@BB

Fijn dat je niet het ziekenhuis in hoeft!

Maar wel rustig aan doen he!!!

@Joos

En… :mrgreen: Heeft je vriend al puntoren van het meeslepen :mrgreen:

Je hebt in ieder geval wel geklust rond de vruchtbare periode.

OOOOOHHHH ik ga nog eens ff weer duimen denk ik :mrgreen:

Hmmm Poeh heeft de weg naar KoK nog niet weer gevonden zie ik...
Jammer... ze had gehoopt gisteren weer online te kunnen.

Ik maak me op voor een zwaar dagje morgen.
Van 8-17 werken... :shock:
En mijn collega is ziek, die belde net...
Jippie... met invaller werken dus.
Helemaal geen zin in :oops:

BB, balen van die ontsteking en cyste.

Jane, zoals ook al in PB, maak je geen zorgen om je kindje, die redt zich echt wel. Uitleg via PB i.v.m. herkenning. Veel sterkte in ieder geval.

Tilly, heb je alweer eens een test gedaan? Misselijk, weinig bloedverlies gehad :think: :think: :think: . Tja vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd.

Hier een goede werkdag gehad. Veel gedaan, maar gelukkig geen stress. :mrgreen:

Jane, suc6 morgen bij de Vk

Tilly, beterschap

O ja, en Jane succes morgen bij VK. Wel even gelijk posten he? :mrgreen:

ik kijk wel mee maar ben zo moe. Ik heb gelijk met devin een dutje gedaan vanmiddag en savonds al vroeg weer moe…

:-* voor jullie en een fijne dag

Jane, veel succes en lekker gaan genieten bij de vk!

Jane, veel succes bij de vk vandaag! :-*

Ben net terug van het ziekenhuis voor de echo van het hartje…Alles was goed!!!

En…ik weet wat het wordt, maar ik zet het hier niet neer omdat zusjelief hier ook meeleest…

Ben zooo blij en het is geweldig, dat was het zowiezo want het maakt me niks uit wat het is.

Maar wel leuk om zo’n geheimpje te hebben met manlief.

Nou ga ik zo ff rusten want ik moet straks naar school…

JANE succes vandaag bij de verloskundige, denk goed om jezelf, :-*