thomas is een lekker ding :inlove:
Marije, fijn hoor dat opa thuis is. Je kunt dan toch bij hem zijn wanneer je wilt . Sterkte nog voor de komende dagen maar vooral donderdag :-*
Hoi meiden,
Was vandaag de hele dag weg. We zijn alleen tussendoor even thuis geweest en hebben wat gegeten en dreumes op bed gelegd en toen moesten we weer weg. Heb wel alles gelezen, maar zie het niet zitten overal op te reageren. Ga wel even wat proberen van wat ik heb onthouden maar neem het me niet kwalijk als ik wat vergeten :-
BB, wat vervelend zeg die buikpijn. Wees er wel voorzichtig mee en ga er serieus mee om meid. Ik denk ook dat het verstandig is er iig naar te laten kijken. Is het niks, fijn en kun je met een gerust hart naar huis. Maar, het zou zo vervelend zijn als je achteraf denkt ‘ach, was ik nu maar eerder gegaan’!
Sterkte er mee meid :hug: :-
Femmie, balen meid dat je niet weet waar je aan toe bent momenteel. Ik hoop dat je gauw toch meer duidelijkheid hebt. Misschien kan de huisarts je woensdag toch een klein beetje verder helpen. Zou zo fijn voor je zijn!!
Jane, meid waar ben je toch???
Angela, fijn te horen dat het toch allemaal best goed gaat. Je hebt al heel wat adviezen gehad dus ik zal je niet teveel meer lastig vallen. Wel zou ik je ook nog één ding mee willen geven, meid laat je BBM vanaf nu maar lekker met rust. Het op die manier prikkelen zou vast niet bevordelijk zijn.
Leuk dat je trouwens samen met je man al zo genoten hebt van alles wat er te koop is voor jullie kleine!! Geniet er maar lekker van!
Joos, wat goed zeg dat je zo vlak ronde eisprong hebt kunnen klussen!! Dat wordt dus spannend!!! :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen:
Uhm…wat weet ik nog meer :think:
Nou ik plaats eerst dit wel eens even en dan kijk ik wel even weer wat ik nog meer kan zeggen.
:-*
Ach ships Marije…
Ik zie dat je opa is overleden… dat heb ik gemist… :wall:
Gecondoleerd meissie…
:hug:
Tilly, fijn dat je even wat van je laat horen.
Mirretje, leuke foto’s.
Marije, veel sterkte komende week.
Ik ga lekker naar bed
Mirretje, Thomas is echt een heel lekker mannetje. :inlove: Leuke foto’s hoor!! Ik zal zo nog even op het showforum kijken.
Marije, je zult nu inderdaad wel heel moe zijn meid. Fijn dat je opa er zo mooi bij ligt en dat je nu toch nog op zo’n manier bij hem kon zijn. Sterkte nog voor de komende dagen :hug: :-
Patricia, wat leuk dat je zo hebt kunnen genieten van je neefje. Wat een mooi mannetje is dat zeg! :inlove:
Chrisje, wat leuk dat je de 20 weken echo hebt gehad. En dat 5 kwartier!!! Geweldig meid! Dinsdag dus nog een keer (toch?) Ik hoop dat de berichten ook dan goed mogen zijn.
Wendy, wat veel sneeuw ligt er bij jullie zeg! Ik geloof dat ik dat nog nooit heb gezien. Wil ik best wel een keer :dance: Zou dat hier in Nederland ooit gebeuren? Ik hoop dat eigenlijk wel :mrgreen:
Charissa, heb je een leuke nacht weg gehad? Goed aan de klus geweest? :dance: :mrgreen:
Hoe is het met de andere meiden? Ik heb er een heleboel niet gehad maar vergeet jullie niet hoor :mrgreen: Weet alleen niet meer zo goed waar ik nog op reageren moet.
Nog even goed nieuws vanuit hier!! Ik heb eindelijk sinds gisteren en vandaag geen enkel spoortje van gekleurde afscheiding meer :dance: Ben helemaal blij daarmee :mrgreen: Hopelijk begint de boel eindelijk op regel te komen en ben ik nu echt een beetje schoon van binnen. EINDELIJK. Nu maar hopen dat ik niet morgen weer ineens teleurgesteld word, maar daar gaan we maar even niet vanuit.
Dat wilde ik toch even met jullie delen. Ben er zo blij mee :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen:
:-
Wawa, slaap lekker meid :-*
Mir, Thomas is inderdaad een scheetje :inlove: Van mij mag je blijven spammen hoor!!
Chrisje was gaaf zo’n lange echo. En wat fijn dat alles er goed uit zag. Ben ook benieuwd naar de foto’s!
BB, hoe is het nu met je? Ben je al langs de arts geweest??
Marije, wat fijn dat je opa er vredig bij lag. Het zal voor hem ook heel fijn geweest zijn om thuis te mogen sterven. Sterkte voor jou en je familie :hug:
Angela hoe is het met jou?
Charissa leuke nacht gehad in het hotelletje?? :mrgreen:
Marije, ik hoop dat je HA iets voor je kan betekenen woensdag, dit is om gek van te worden! :evil:
Tilly, voel je zeker niet verplicht om op iedereen te reageren meid. Het is al leuk om te lezen dat het goed met je gaat en dat je leuke dingen doet :-*
Wawa, hoe is het met jou? En je buikpijn??
Wendy ik heb volgens mij ook nog nooit zoveel sneeuw gezien! Laat Devin er lekker van genieten…
Tilly schreef:
Nog even goed nieuws vanuit hier!! Ik heb eindelijk sinds gisteren en vandaag geen enkel spoortje van gekleurde afscheiding meer Ben helemaal blij daarmee Hopelijk begint de boel eindelijk op regel te komen en ben ik nu echt een beetje schoon van binnen. EINDELIJK. Nu maar hopen dat ik niet morgen weer ineens teleurgesteld word, maar daar gaan we maar even niet vanuit.
Dat wilde ik toch even met jullie delen. Ben er zo blij mee
Ik ben ook blij voor je meid!!
Jane waar ben je!!! :o Ben nu tochwel een beetje ongerust… :think:
Voor alle andere meiden een dikke :hug: Ik ga even aan de schoonmaak. Ben wel lekker vrij vandaag…en 14 weken ver! :dance: :dance:
ja jane blijft nu toch heel lang weg :think:
marije nog gecondoleerd met je opa :kaars:
ben naar he HA gewest die heeft mijn urine onderzocht er zat bloed etter en een ontsteking in :eh:
moet straks tussen half 3 en 7u naar de radioloog om echo’s want de HA vermoed een niersteen. heb wel degelijk gisterenavond een niercrisis gehad. Als het idd een steen is, moet ik naar het zh
ben zo bang!
Goedemorgen lieve meiden.
Het spijt me dat ik er de schrik in heb gebracht dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest. Ik heb afgelopen week geen verbinding gehad en was voor mijn werk trainingen aan het geven in een zaaltje zonder net en ben ook niet bij mijn ouders geweest. Daarnaast kan ik niet zeggen dat het heel goed met me gaat ik ben nog steeds beroerd en zwak. Ik heb me nog nooit zo gevoeld, maar ben dan ook nog nooit zwanger geweest. Het mag van mij wel klaar zijn dit gevoel. Maak me ook nog eens zorgen over beepje maar morgen gaan we naar de vk hoop zo dat het goed nieuws is.
Marije meid gecondoleerd met je opa en wat heb je mooi afscheid van hem kunnen nemen. Mijn opa lag ook bij ons thuis en dat is zo bijzonder dan is hij er echt nog even bij he. Sterkte voor jou en je familie :-
Wendy super ook zwanger gefeliciteerd meid een november beepje super
Femmie negatief getest het is toch maar een raar verhaal die cyclus van jou. Ga je nog eens testen of misschien afspraak met HA want hoever ben je nu 36 dagen? Balen hoor :wall:
Wawa heb je lekker van de x factor genoten ben je blij met het resultaat ik heb het niet gezien de dagen zijn aan me voorbij gegaan heb zelfs geen flauw idee hoelang ik nu precies zwanger ben :oops: ga zo kijken op mijn banner? Richi Love Boat vind ik wel een goeie :mrgreen: helemaal mee eens.
Joos meid wat word het spannend voor jou dalijk zeg. Het zou dus best eens raak kunnen zijn.
Mir wat een prachtig ventje toch en wat een leuk truitje heeft hij daar aan. Hoe is het met jou geniet van je vrije dag ik ben ook vrij maar voel me :sick: :?
Angela meid wat een akelig gevoel moet je gehad hebben met dat bloed verlies ik ben blij voor je dat het wat minder is. Ik vroeg me nog af heb je je zo georienteerd met je man samen, want dan is hij er toch wel aan gewend geraakt. Ik krijg vriendlief nu nog geen baby shop in hoor. Hij wil het ook nog niet aan zijn moeder vertellen waar hij normaal altijd alles aan vertelt. Hij is zo geschrokken van vorige keer dat hij tot die 12 weken wil wachten. Gelukkig is hij naar mij toe wel super betrokken en komen me de vers geperste jus mij de oren uit
Tilly ik hoop voor je dat het inderdaad schoon is en dat de boel zich weer eens rustig hervat en dat je langzaam aan weer wat vooruit kunt kijken. Dus ik begrijp goed dat je blij bent :-
BB ben het met de meiden en jou man eens morgen meteen na laten kijken. Hoe gaat het verder met je?
M’lena dus jullie hadden het bij het juiste eind dat het een meisje zou worden. ik heb af en toe een gevoel dat het een jongetje word vreemd hoor. ik ben benieuwd of ik zo’n intuitie heb als jij of als dat van Wendy haha. Lig je toch raar te kijken.
Patricia hebben jullie gisteren alvast voor vadertje en moedertje gespeeld leuk hoor. Wat een lief kereltje. Hoe gaat het verder met je. Hoe voel je je. Merkte jij een verschil met de eerste maanden en met hoe je je nu voelt.
Charissa heb je een leuk romantisch avondje gehad? Ik hoop het…
Voor wie ik vergeet Liefs jane en ik heb jullie super gemist zeg. Ik wil dat nooit meer zo. :-*
Oh BB dat klinkt niet best. Sterke en laat ons weten hoe het afloopt he!?
Oh bb dat is pijnlijk zeg meid als het nierstenen zijn kunnen ze dat wel goed verhelpen maar het is wel een pijnlijke zaak zeg. Sterkte hoor.
liefs
Jane wat fijn dat je er weer bent!! Wil je ons nooit meer zo in de steek laten! :naughty: :mrgreen: :mrgreen: :hug:
Wat naar dat je je zo beroerd voelt. Het is natuurlijk wel een teken dat er van alles aan de gang is in je lichaam.
Ik moet zeggen dat ik er heel weinig last van gehad heb. Ik denk dat ik maar 2 of 3 dagen :sick: ben geweest. Ik ben wel moe, heeeeeeeee erg moe geweest en ik merk dat dat nu een stuk beter gaat. Ze zeggen ook dat je na 13 weken in de ‘geniet’ periode komt. Heel af en toe voel ik me nog wel eens misselijk, bijv. met tanden poetsen of als ik gewoon teveel gegeten heb. Verder vergeet ik soms gewoon dat ik zwanger ben :oops:
Fijn dat je zo snel naar de vk mag! Ze brengt jullie vast heel goed nieuws! :thumbup: En dat je vergeet hoe lang je precies zwanger bent is volgens mij alleen maar een goed teken!
nou 8 weken en 4 dagen las ik. Dat gaat dan ineens best snel. Ik ben nu met vlagen echt heel misselijk en het eten smaakt me niet. Maar ik voel me inderdaad zo futloos. Ik was altijd zo energiek en nu zie ik al op tegen boodschappen doen wil het liefst op de bank hangen. Nog even wachten tot de geniet fase dan maar.
Hoorde dat een collega die al weken ziek thuis is ook zwnager bleek te zijn en er zo ziek van werd dat ze dus thuis is, maar het grappige is is dat ze net zover is als ik 9 weken nou dat vind ik zo toevallig lopen we straks samen met een dikke buik. zij weet het nog niet van mij.
Liefs jane
Precies, over een paar weken krijg je echt je energie wel weer terug. Wat leuk dat je samen met je collega loopt! Kunnen jullie ook lekker ervaringen uitwisselen enzo.
oef jane zeg ons niet meer zo laten schrikken he!!! :naughty: :mrgreen:
ik hoop voor je dat het snel over is
en je idd pijnlijk is het wel die nieren :silenced:
ben bevallen zonder verdoving maar denk dat ik dat nog liever deed :sick:
@BB
Succes meid…
Het is niet leuk zo’n ziekenhuis, maar daar ben je nu toch wel in oede handen als het een niersteen is :hug:
@Jane
Ah daar ben je meid!
We maakten ons flink zorgen!
Jammer dat je je zo beroerd voelt… :hug:
Hier gaat het redelijk…
Ook onzeker en bang, maar we wachten gewoon af.
Hier een lekkere vrije dag, wat voor mij het achterstallige huishouden doen betekend :roll:
Maar goed kan ook bevredigend zijn :mrgreen:
Ruikt mijn huisje straks wel weer naar bloemetjes :inlove:
Patricia, je vroeg hoe het met me was. Het gaat wel goed. Ik ben alleen intens moe, nergens zin in en ik ben als de dood dat wanneer ik weer aan het werk ga en het dagelijkse ritme oppak de bloedingen doorzetten. Ik neem liever het zekere voor het onzekere en doe het voorlopig nog even rustig aan. De bloeding is volgens mij niet meer zo erg als afgelopen vrijdag en zaterdag. Ik had vandaag bij het afvegen na het plassen wat slijm met wat hele lichtbruine stukjes (sorry, erg onsmakelijk dat weet ik). Op dit moment voel ik me weer :sick: . Maar niet zo erg dat ik moet overgeven. Ik kijk erg uit naar volgende week woensdag, dan mag ik naar de VK. Het probleem is dat het naar mijn gevoel nog zo lang duurt. Als je op iets leuks wacht dan duurt het altijd lang hè? Verder hou ik me erg rustig. Ik denk dat wanneer ik het rustig aan doe het evt. wondje wel dicht gaat.
Jane, ik ben samen met mijn man naar de babyzaak geweest. We hebben afgelopen maandag een heel goed gesprek gehad. Alle onzekerheden en frustraties van zijn kant zijn nu eindelijk eens besproken. Ik heb alleen aangegeven dat hij het beter veel eerder op tafel had kunnen gooien en niet nu dat ik al zwanger ben. Het is nu allemaal uit de wereld en daar ben ik heel blij om. Nu durft hij ook te zeggen dat we zwanger zijn en hij is al dagen bezig om het wiegje op te knappen (zijn eigen initiatief). Verder is hij ook heel erg betrokken bij mijn gesteldheid (de bloedingen, vermoeidheid etc.). Hij is erg omgeslagen en ik heb hem ook gezegt dat ik dit erg lief van hem vind. Ik laat mijn bmm idd met rust nu, misschien werd het idd wel gestimuleerd. Ik ben blij dat het nu weer heel erg lichtbruin is en niet bruin/rood. Ik hou goede moed en probeer positief te denken. Iedere keer bij het afvegen denk ik, gelukkig niets ernstigs. Maar dat wachten tot volgende week woensdag is wel erg hoor! Nog anderhalve week wachten totdat ik iets meer duidelijkheid heb. Ik hoop dan ook een mooi knipperlichtje te zien.
O ja, je hebt ons erg bezorgd gemaakt meid! Ben blij dat je er weer bent! Hopelijk krijg je goed bericht bij de VK! Mijn duimen draaien voor je!
BB, o meid wat vervelend zeg die pijn. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt wat het is en dat ze je er iets tegen kunnen geven.
Jane, niet meer zo lang wegblijven hoor! Van jou zijn we het niet gewend om dagen niets te horen :-*
Spring er vanaf hier weer in ladies…ben een beetje bijgelezen maar even geen fut om te reageren…
Nacht weg was leuk en gezellig! Zondags zijn we even wezen shoppen in Muiden en daar de Villa Happ leeg geplunderd (4 halen-1 betalen :mrgreen: ) Dus pretletter zit weer goed in de nieuwe kleding. Alles op de groei gekocht dus helemaal top! :thumbup:
Verder gaan we aankomend weekend kijken voor een nieuw bed. Hadden we al gedaan maar we willen toch een ander soort van Hästens…We willen een wat luxere uitvoering maar willen uiteraard nog wel even kijken hoe die ligt. Dus gaat Loïs lekker een dagje naar opa en oma. Die hebben ondertussen de hond al weer gewaarschuwd dat Loïs dit weekend komt, kan hij zich alvast mentaal en geestelijk voorbereiden op alle commando’s die hij weer krijgt toegeschreeuwd :oops: :mrgreen:
Fijn dat het leuk geweest is CHarissa! Bij VH hebben ze inderdaad hele leuke dingen :inlove:
Nou, we zullen zien over een week of 2 of het een vruchtbare nacht geweest is :mrgreen:
Angela, die vermoeidheid ken ik maar al te goed. Neem je rust zodra het kan!!
Patricia, dit doe ik ook zeker. Ik doe geen gekke dingen, lekker rustig op de bank. Het huishouden gaat ook erg rustig aan en als ik klaar ben, dan ga ik lekker even onderuit op de bank. Ik vermijd alle stressvolle situaties en probeer er oprecht van te genieten.