**Oktober stoppers deel 12** We gaan de goede kant weer op!

Balen meis! Dit schiet ook niet op. Je kunt gewoon niet gericht klussen :-*

nee klopt, vandaar dat ik op dit moment maar gewoon even afga op het feit of ik wel of geen zin heb en niet lukraak al wat kan ga klussen, anders is de lol er dadelijk af als mijn cyclus op regel is.

:think: vlgs een website zou ik nu vruchtbaar moeten zijn gezien mijn bbm vrij diep ligt (zij noemen het hoog liggen), maar een eisprong rond dag 35 is wel heel erg laat vind ik zelf. :think:

dat zou idd wel laat zijn toch femmie . Maar ik heb niet veel verstand van afwijkende cycles :?

Hier is het WIT, sneeuwstorm was niet zo erg als verwacht. De wind was wel sterk. Er ligt een lekkere pak van zo’n 45-60 cm op sommige plekken.

Ik zet john straks maar aan het werk want ik ga da nou dus echt niet doen met de hand deze keer … Mag hij de snowblower voor het eerst deze winter uit de garage halen.

Devin kan dan lekker spelen en ik zal proberen foto’s te maken.

@femmie wrote:

:think: vlgs een website zou ik nu vruchtbaar moeten zijn gezien mijn bbm vrij diep ligt (zij noemen het hoog liggen), maar een eisprong rond dag 35 is wel heel erg laat vind ik zelf. :think:

Waar kun je die informatie vinden?

had gegoogled en toen kwam ik hier op uit

http://users.raketnet.nl/stronks/De%20menstruatiecyclus.html

Ben nu aan het zoeken naar of het kan dat je na 35 nog een rijp ei ovuleert, maar die is wat moeilijker te vinden.

Jij nog iets wat je weten wil? Ik google wel voor je hoor :lol:

Kyr@ wat lekker die sneeuw. Maak maar mooie plaatjes voor ons zodat we nog een beetje mee kunnen genieten

hoi meiden

even kort berichtje van mij

ik vertek zo naar de spoedafdeling

verga van de pijn vanuit baarmoeder, richting rug aan de linkerkant

kan niercrisis zijn maar wie weet wat nog

ik hou jullie op de hoogte

wees niet ongerust

tot later :-*

(dit voelt nog erger (!!!) dan bevallen!!!)

@Bellenblaasje wrote:

hoi meiden

even kort berichtje van mij

ik vertek zo naar de spoedafdeling

verga van de pijn vanuit baarmoeder, richting rug aan de linkerkant

kan niercrisis zijn maar wie weet wat nog

ik hou jullie op de hoogte

wees niet ongerust

tot later :-*

(dit voelt nog erger (!!!) dan bevallen!!!)

Heel veel sterkte meid en hopelijk is het niets ernstigs. :hug: :hug:

BB, succes en sterkte meis, duim voor je dat het niets ernstigs is

BB…klinkt als een nierbekkenontsteking, heb ik ook eens gehad…sterkte!!! :think:

Marije, gecondoleerd met het overlijden van je opa. :-

Patricia, Leuk dat je het zo fijn hebt gehad met je neefje, en ja, weinig slapen hooort bij kinderen (af en toe)… :wink:

Kyra/Wendy GEFELICITEERD nog met je zwangerschap… :dance: :dance:

Femmie, he wat vervelend dat je niet wijs wordt uit je cyclus…

ALLE ANDEREN: Jee wat kletsen we hier toch veel…

Heb gisteren de x factor gemist omdat we een zussendag hadden, heel gezellig, maar ben nu dus wel benieuwd wie er heeft gewonnen, zo maar ff googlen.

Zet zo nog ff een stukje erbij van de 20 weken echo, heb het net bij de juli mama’s gezet ff knippen en plakken…tot zo…

:-

oh BB lieverd ik denk aan je. hopelijk is het niets ernstigs :-*

Nog even de update…

Donderdag de 20 weken echo gehad. Duurde echt 5 kwartier, alles is heeeeeel uitgebreid bekeken. Mijn schoonzusje heeft een heel deel gefilmd. Heb ook 4 fotootjes mee gehad. Omdat ik een zusje heb waarvan alle twee de zonen een gaatje in het hart hebben, krijg ik dinsdag nog weer een echo, waar ze heel uitgebreid het hartje gaan bekijken. Spannend, maar ook erg leuk! Wurmpie lag geen seconde stil tijdens de echo, lag op een gegeven moment met zijn/haar voeten naast zijn / haar oren. Een echte spartelkont.

Dinsdag mag ik (van manlief…) toch vragen of ze het geslacht kunnen zien, manlief wil het toch weten, maar we houden het dan helemaal voor onszelf. Ben wel benieuwd, het maakt me echt niks uit, dus ik zie wel. Ik wil het weten omdat ik Sasja haar spullen allemaal heb bewaard en als het nou een jongetje wordt neem ik de meiden dingen mee naar Brasil om aan arme mensen te geven die het kunnen gebruiken.

ow chrisje, wat gaat het toch hard. 20 weken alweer! Ben benieuwd naar de echo.

Heb je de site van x factor gepbt

Chrisje dat is toch wel fijn dat ze zo extra controleren hoor. Moet wel een geruststellend gevoel geven.

Wat goed dat jullie dan alles spulletjes van sasha meenemen als het een jongetje wordt. Die mensen daar zullen er heel blij mee zijn.

ben nog thuis, het is opeens gestopt :shock:

raar zeg he

morgenvroeg gaan we zei mannetje, of ik nu wil of niet :wall:

raar he zeg opeens alle pijn voorbij!

man man man wat had ik een pijn

Heel vreemd, zou niet even het zkh bellen om te bespreken? misschien kan je gewoon even komen voor een echo zodat ze weten wat er is dan te wachten op een volgende aanval.

BB ik heb ook ooit gehad dat ik niet meer wist wat te doen. ik had toen een cyste die aan het draaien was. Ik zou voor de zekerheid gewoon gaan. Je weet maar nooit toch. Ik wachtte toen ook te lang en kon meteen onder het mes.

Chrisje, wat heerlijk zo’n lange echo. Hopelijk is er bij de volgende echo niets raars te zien. Nou ja, piemeltje mag wel natuurlijk :mrgreen:

Gata het wel goed met de zoontjes van je zus?

BB, vreemd hoor die buikpijn. Sterkte :hug:

Heb ons showforum gespamt met Thomas! :mrgreen:

Voorproefje :oops: :inlove:

Is het geen skeetie :inlove:

Zie onze poepie nou tv kijken :inlove:

Kom morgen bijkletsen!!!

Ben dan nog vrij namelijk… heerlijk :mrgreen:

Fijne avond meiden!!! :-*

Hi lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden, doet me goed! :-* :-

Ben vanavond pas terug gekomen naar huis… ben afgelopen nacht in Zwolle blijven slapen om een beetje te helpen.

Opa lag er zo mooi en rustig bij ( gewoon in de woonkamer bij ons, zonder kist ) , heb hem nog lkkr gekroeld, en talloze kusjes gegeven…

Het was helemaal niet raar om hem zo dicht bij ons te hebben, en ben ook blij dat het zo kon.

Donderdag is de crematie, en tot die tijd blijft hij ook thuis ( zolang hij “mooi” blijft zeg maar).

Kom morgen even bij lezen en reageren… ben nu te moe.

Wilde alleen even wat laten horen van me.

Dag lieverds kus Marije. :-