**Oktober stoppers deel 12** We gaan de goede kant weer op!

Ik kan me beide standpunten goed voorstellen. Ik denk altijd maar zo, je moet dat doen waar je je goed bij voelt. Als angela kan genieten van haar zwangerschap door lekker weg te dromen bij allerlei spulletjes moet ze dat vooral lekker doen.

Maar wawa, ik kan me jou standpunt ook voorstellen hoor!

@Joos wrote:

Verstandelijk gezien ben ik het met je eens Wawa, maar ik begrijp Angela maar al te goed. Tuurlijk, er kan nog van alles mis gaan, dat weet jij als geen ander.

Ik ben nog niet zwanger, maar ik kijk toch ook wel om mij heen.

Ik vind het in ieder geval fijn om te horen dat de man van Angela nu ook blij is.




Ik snap het ook heel goed hoor en bedoel het absoluut niet verkeerd, maar stel dat je alles al aanschaft, als het dan misgaat, moet je alles weer afbellen en elke keer de situatie uitleggen. En geloof me: 6 1/2 week miskraam maakt bij niemand indruk! Tja, het gaat bij zoveel vrouwen mis, kreeg ik vaak te horen. Niet leuk, helaas de waarheid, maar wel erg pijnlijk. In het echte leven wordt er ook niet meer gevraagd hoe het met me gaat. Logisch, het leven gaat door, maar soms wil ik er gewoon even over praten.

@femmie wrote:

Ik kan me beide standpunten goed voorstellen. Ik denk altijd maar zo, je moet dat doen waar je je goed bij voelt. Als angela kan genieten van haar zwangerschap door lekker weg te dromen bij allerlei spulletjes moet ze dat vooral lekker doen.

Maar wawa, ik kan me jou standpunt ook voorstellen hoor!




Maar er jullie hoeven geen partij te kiezen hoor :mrgreen: . Angela is een lieverd en ik wil alleen dat ze wel even nadenkt, voordat ze zich vanalles laat aansmeren in de winkel :mrgreen:

@Wawa wrote:

Ik snap het ook heel goed hoor en bedoel het absoluut niet verkeerd, maar stel dat je alles al aanschaft, als het dan misgaat, moet je alles weer afbellen en elke keer de situatie uitleggen. En geloof me: 6 1/2 week miskraam maakt bij niemand indruk! Tja, het gaat bij zoveel vrouwen mis, kreeg ik vaak te horen. Niet leuk, helaas de waarheid, maar wel erg pijnlijk. In het echte leven wordt er ook niet meer gevraagd hoe het met me gaat. Logisch, het leven gaat door, maar soms wil ik er gewoon even over praten.


Wat ik al zei, ik kan me jou standpunt heel goed voorstellen, zeker na wat jij hebt meegemaakt. En je hebt helemaal gelijk dat mensen de impact van een mk niet beseffen. Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik dat voorheen ook niet deed. He wat vervelend zei of dacht ik dan, maar realiseer me nu veel meer wat voor impact het heeft. Nu voel je dat veel meer en dan nog, heb ik het zelf nooit gehad en zal het gevoel bij jullie zelf veel intenser zijn dan wij hier denken dan het is. Gelukkig zijn wij er die jou dan toch iets meer begrijpen dan iedereen in het dagelijks leven. Het is allemaal zo logisch, maar dat maakt het niet minder pijnlijk :hug:

@Wawa wrote:

Maar er jullie hoeven geen partij te kiezen hoor :mrgreen: . Angela is een lieverd en ik wil alleen dat ze wel even nadenkt, voordat ze zich vanalles laat aansmeren in de winkel :mrgreen:




Ik kies ook geen partij :mrgreen: alhoewel, we kunnen natuurlijk een topic met een poll starten en kijken wie er gaat winnen :lol:

En ik vind het ook heel lief van je dat je angela daarvoor wil behoeden. :-*

@femmie wrote:

@Wawa wrote:
Ik snap het ook heel goed hoor en bedoel het absoluut niet verkeerd, maar stel dat je alles al aanschaft, als het dan misgaat, moet je alles weer afbellen en elke keer de situatie uitleggen. En geloof me: 6 1/2 week miskraam maakt bij niemand indruk! Tja, het gaat bij zoveel vrouwen mis, kreeg ik vaak te horen. Niet leuk, helaas de waarheid, maar wel erg pijnlijk. In het echte leven wordt er ook niet meer gevraagd hoe het met me gaat. Logisch, het leven gaat door, maar soms wil ik er gewoon even over praten.


Wat ik al zei, ik kan me jou standpunt heel goed voorstellen, zeker na wat jij hebt meegemaakt. En je hebt helemaal gelijk dat mensen de impact van een mk niet beseffen. Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik dat voorheen ook niet deed. He wat vervelend zei of dacht ik dan, maar realiseer me nu veel meer wat voor impact het heeft. Nu voel je dat veel meer en dan nog, heb ik het zelf nooit gehad en zal het gevoel bij jullie zelf veel intenser zijn dan wij hier denken dan het is. Gelukkig zijn wij er die jou dan toch iets meer begrijpen dan iedereen in het dagelijks leven. Het is allemaal zo logisch, maar dat maakt het niet minder pijnlijk :hug:




Daarom ben ik ook enorm blij met het forum

@femmie wrote:

@Wawa wrote:
Maar er jullie hoeven geen partij te kiezen hoor :mrgreen: . Angela is een lieverd en ik wil alleen dat ze wel even nadenkt, voordat ze zich vanalles laat aansmeren in de winkel :mrgreen:




Ik kies ook geen partij :mrgreen: alhoewel, we kunnen natuurlijk een topic met een poll starten en kijken wie er gaat winnen :lol:

En ik vind het ook heel lief van je dat je angela daarvoor wil behoeden. :-*




Nou Angela, wat doen we :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wawa, ik begrijp je maar al te goed en ik vind het echt super lief van je dat je je zorgen maakt om me. Ik heb verder ook weinig toe te voegen aan je standpunt, want het is gewoon zo. En ik weet dat je het niet verkeerd bedoeld, zo vat ik het ook niet op. Je bent realistisch door wat je hebt meegemaakt en probeert anderen te behoeden voor evt. verdriet. En dat vind ik heel lief van je.



Ik besef me wel degelijk dat er nog van alles mis kan gaan. Juist door dat gene wat er hier gebeurd is en ook met mijn vriendin, realiseer je je dat het niet vanzelfsprekend is. Daarom koop ik ook nog niets. Ik wil wachten, heb ik ook tegen mijn man gezegt. Maar hij is degene die het wiegje op wilde halen en in de verf wilde zetten. Toen dacht ik bij mijzelf, laat ik dan ook alvast maar een matrasje bestellen. De aankleding komt later wel. Geloof me, al hoe graag ik ook van alles wil kopen en te hard van stapel WIL lopen, ik doe het niet.



Ik sta echt met beide benen op de grond (mede dankzij jullie :-* :-* :-* ). Maar ik wil er ook weer niet teveel bij stil staan, want dan denk je bij ieder steekje of pijntje van oe jee, het gaat mis. Dat is ook niet echt bevordelijk, lijkt mij. Ik denk dat je psyche ook een hoop kan doen met je lichaam. Ik wil alleen even genieten van het feit dat ik zwanger ben, ik hou de rest in mijn achterhoofd.



Over het bloeden, voor zover ik het nog niet gezegt heb, ik heb verder niets meer gevonden. Niet bij plassen en bij het afvegen. Het zit bij mijn BMM en het komt niet verder, zet niet door. Het is wsch. een wondje binnenin door de innesteling dat moeite heeft met helen door de evt. inspanning (lopen, fietsen, weet ik veel). Ik hou me de komende tijd lekker rustig en ga geen extra inspannende dingen doen. Ik kan de komende week lekker met de auto naar mijn werk en doe het verder rustig aan. Ik luister naar mijn lichaam, vertrouw ik het niet dan bel ik de VK. Maar tot nog toe gaat het goed!

@Angela79 wrote:

Maar ik wil er ook weer niet teveel bij stil staan, want dan denk je bij ieder steekje of pijntje van oe jee, het gaat mis. Dat is ook niet echt bevordelijk, lijkt mij. Ik denk dat je psyche ook een hoop kan doen met je lichaam. Ik wil alleen even genieten van het feit dat ik zwanger ben, ik hou de rest in mijn achterhoofd.


En dat is ook hartstikke goed meid :-*

Hey lieverds hoe is het met jullie??



Neefje is net weer opgehaald. We hebben echt van hem genoeten. Hij heeft niet veel geslapen (en dus wij ook niet) maar hij was wel heel lief en we hebben veel gespeeld. Ik zal een foto plaatsten in het showforum :inlove:

Met mij wel goed hoor patricia. Heb net lekker zelfgemaakte frietjes staan bakken :drool:

Ook ff flink hard gelopen. Lekker alle frustraties eruit heerlijk.

En met jou? Heel de dag aan het slapen?

@femmie wrote:

Met mij wel goed hoor patricia. Heb net lekker zelfgemaakte frietjes staan bakken :drool:

Ook ff flink hard gelopen. Lekker alle frustraties eruit heerlijk.


In de regen?

nee hier scheen de zon :mrgreen:

@femmie wrote:

@Wawa wrote:
Ik snap het ook heel goed hoor en bedoel het absoluut niet verkeerd, maar stel dat je alles al aanschaft, als het dan misgaat, moet je alles weer afbellen en elke keer de situatie uitleggen. En geloof me: 6 1/2 week miskraam maakt bij niemand indruk! Tja, het gaat bij zoveel vrouwen mis, kreeg ik vaak te horen. Niet leuk, helaas de waarheid, maar wel erg pijnlijk. In het echte leven wordt er ook niet meer gevraagd hoe het met me gaat. Logisch, het leven gaat door, maar soms wil ik er gewoon even over praten.


Wat ik al zei, ik kan me jou standpunt heel goed voorstellen, zeker na wat jij hebt meegemaakt. En je hebt helemaal gelijk dat mensen de impact van een mk niet beseffen. Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik dat voorheen ook niet deed. He wat vervelend zei of dacht ik dan, maar realiseer me nu veel meer wat voor impact het heeft. Nu voel je dat veel meer en dan nog, heb ik het zelf nooit gehad en zal het gevoel bij jullie zelf veel intenser zijn dan wij hier denken dan het is. Gelukkig zijn wij er die jou dan toch iets meer begrijpen dan iedereen in het dagelijks leven. Het is allemaal zo logisch, maar dat maakt het niet minder pijnlijk :hug:




Femmie je verwoord dat goed. Voor mij geldt hetzelfde, ik kan me nu de pijn en frustratie beter voorstellen.



wawa :hug:

Patricia, wat is dat heerlijk hè, op zo’n kleintje te kunnen passen (ff oefenen) :stuck_out_tongue:

Ik ga zo in het showforum kijken.



Femmie, hier is het de hele dag al nat. Kan je die zon deze kant opblazen?

Dat heeft de wind denk ik al gedaan, want het waaide hier heel hard en de zon is nu weg :?

Net even met peuter buiten met de driewieler gefietst. Nou ja, mama duwde met de duwstang en peuter zorgde ervoor dat we van links naar rechts over het voetpad gingen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .



Verder een rustig dagje. Nog steeds ongi-buikpijn. Misschien wel een ei-sprong??? Nou ja, we proberen eens in de twee dagen te klussen. Bij een cyclus tussen 19 en 33 dagen zouden de vruchtbare dagen al voorbij zijn, maar zolang ik buikpijn rond eierstokken/ baarmoeder heb, durf ik het risico niet te nemen. Stel je voor, dat de eisprong nog moet komen :roll: :roll: .



Morgen weer aan het werk na een week vakantie. Op zich lekker om weer in het ritme te zitten, maar even als gezinnetje een weekje vrij is ook errug aangenaam moet ik zeggen. :mrgreen: :mrgreen:

Wat heerlijk met peuter zo lekker buiten spelen.



Kan me voorstellen dat je door blijft klussen, je weet ooit nooit he.

Moet zeggen dat ik het deze ronde opgegeven heb. Het moet wel leuk blijven. Daarnaast heb ik op dit moment echt ongelovelijk pijnlijke tepels :oops: en heb daarbij eigenlijk gewoon niet zoveel zin :frowning:



Wel fijn dat je het ook wel weer lekker vind om te gaan werken morgen. Ik heb geen zin, maar ja er moet toch geld in het laatje komen he.

@femmie wrote:

Moet zeggen dat ik het deze ronde opgegeven heb. Het moet wel leuk blijven. Daarnaast heb ik op dit moment echt ongelovelijk pijnlijke tepels :oops: en heb daarbij eigenlijk gewoon niet zoveel zin :frowning:


Tja, lastig he? Ik wil je ook geen hoop geven door te zeggen dat dit wel heel positief klinkt. Je hebt al elke keer die teleurstelling gehad. Wanneer had je draderige afscheiding die zou kunnen wijzen op een ei-sprong?

@Wawa wrote:

Tja, lastig he? Ik wil je ook geen hoop geven door te zeggen dat dit wel heel positief klinkt. Je hebt al elke keer die teleurstelling gehad. Wanneer had je draderige afscheiding die zou kunnen wijzen op een ei-sprong?




Vandaag, vorige week en twee weken geleden. Gaat dus echt werkelijk nergens over. En het klinkt niet zo positief hoor, want ik heb deze gevoelige tepels al een keer eerder gehad, weet alleen niet meer in welke fase van de cyclus :wall: Het wijst dus niet op een zwangerschap. Of doelde jij op een eisprong?

Mijn bmm ligt heel ver naar achteren nu, ben aan het zoeken, maar kan zo niet meer terugvinden wat dat nu betekend :?