**Oktober stoppers deel 12** We gaan de goede kant weer op!

ahh hier hebben ze ook zoiets maar dan over country zangers.



Zitten echt wel mooie stemmetjes tussen hoor. Dat kijk ik wel.

Hier te veel shows om te volgen.



Ik kijk standaard, csi, law and order, monk (hebben jullie die ook?) en house. voor de rest ga ik te bed met de golden girls :lol: en soms nog strong medicine als de golden girls afgelopen is en ik ben nog niet in slaap gesukkeld

Lieverds, ik regel ook echt niets hoor! :lol: :lol: :lol:



Kijken, kijken, niet kopen hè?



We waren ons gewoon even aan het oriënteren (ik heb in ieder geval onze wagen al uitgezocht :dance: :dance: :dance: ). Manlief wilde woensdag naar Ikea, ik niet hoor. Ja, Ikea is altijd wel leuk dat niet, maar we kopen nu nog niets.



Het gaat op dit moment redelijk goed. Ik heb nog steeds geen bloed bij plassen en ook niet bij afvegen. Het zal dus wel meevallen ( :pray: :pray: :pray: ). Verder voel ik me goed, niet misselijk, geen pijnlijke (.)(.) (alleen de zijkanten soms), geen pijn in mijn buik, wel wat moe. Als het zo 9 maanden blijft, teken ik er voor!



Ik heb mezelf voorgenomen om nu maar wat optimistischer te worden en ook van mijn zwangerschap te gaan genieten. Ik weet waar ik op moet letten en zolang ik niets tegen kom bij het plassen, weet ik dat het goed is.



O ja, ik krijg van mijn moeder geld om het wiegje te bekleden, aan te kleden en het matrasje te kopen. Zodra het wiegje klaar is maak ik een foto van hoe het geworden is en post ik hem hier (ik weet nu hoe ik dit moet doen :clap: :clap: :clap: voor mezelf).



Geloof me, ik ga echt niet te hard van stapel lopen, maar het is wel lekker om je al vast een beetje te verlekkeren aan al die leuke spulletjes.



Heeft iemand al weer eens wat van Jane gehoord? Die is sinds 20 februari ook al niet meer geweest.

Angela, oh met kijken is niks mis hoor.

oh leuk he al die kleertjes en zo. heerlijk om rond te neuzen.

Voor ons zal het een verassing blijven dus ik kan nog niet echt voor meisje of jongen kopen.



Jane nog niks van gehoord, hoop dat alles goed is. Ze blijft toch nooit zolang weg :think:

Jaaa kijken is leuk hè!

Toen Mirretje en ik woensdag aan het shoppen waren heb ik ook lekker rond gekeken. We hebben super mooie kleertjes gezien!



Geen idee waar Jane is, we roepen al een tijdje maar ze hoort ons niet :frowning:



Angela, wil jij het geslacht niet weten?

Hey hier ben ik ook weer ff… Anderhalf uur druk met neefje aan het spelen geweest :inlove: Oh, hij is zo lief!



Ik wil in ieder geval wel heel graag weten wat het wordt. In ieder geval 13 april tijdens pretecho, maar ik hoop dat ik voor die tijd een echo op het ziekenhuis gehad heb waarop het te zien is. Dan lekker gericht gaan shoppen!! Mijn vader zei vandaag nog dat hij denkt dat het een jongetje is :think: Zelf heb ik meer een meisjesgevoel :think:

bij mij klopte het moeder instinct niet. Ik wist zeker dat devin een meisje zou zijn :think:

En heb je bij deze zwangerschap al een voorgevoel?

nope, iedereen zegt meisje . ik weet het niet. john roept keihard jongen :lol:

Ik en mijn zus ook, zeiden van het begin af aan dat het een meid zou worden. Ik wist het echt zeker. Klopte dus ook.

Goedemorgen meiden.



Mirretje, dank je voor de foto. Ik had op het zwanger zijn forum een topic geopend en daar zei een meisje, dat ze met matcare regelmatig een vergelijkbare streep had gehad, maar dat dat dus geen “zwanger” betekende (wat dan wel? ik denk dat het een “ik ga je lekker pesten” streep is ofzo :x )

Nu met de foto van jou ben ik helemaal overtuigd. Die streep zat niet op de juiste plek.



Angela, wat fijn om je weer te zien. Heel goed dat je gaat proberen alles wat positiever te benaderen en wat minder op alle kwaaltjes te gaan letten. Door het zoeken naar bloed kan het juist ook in stand gehouden worden he, net zoals ik je toen zei met je afscheiding uit je borst. Stel dat daar nu een klein wondje zit, kan het zijn dat je het elke keer weer open stoot. Daarnaast prikkel je daarbij de bmm en dat moet je denk ik ook een beetje zien te voorkomen. Volhouden meis, lekker genieten, meer kan je niet doen :-



Patricia, is het leuk geweest met je neefje? Lekker uit kunnen slapen of heeft ie jullie meteen laten voelen hoe het is een kindje in huis te hebben? :o



Wawa, wat een onduidelijkheid he meid. Ik hoop zo dat je ongiklachten op een zwangerschap duiden. Ik weet het ook niet, wanneer je het beste kan testen. Volg gewoon je gevoel.



Nou wendy jij bent echt zwanger he! Leuk hoor.



Charissa, hoe was je nachtje weg?



Wat jane betreft. Zolang ze zich niet meld kunnen we toch niets doen, wat er ook aan de hand is. Ze is wel eens eerder langere periodes weggeweest hoor, dat haar internetverbinding het niet goed deed. Ik hoop maar dat het hem dat is. Heb me al allerlei rare ideeen in mijn hoofd gehaald, maar daar schiet je verder niets mee op. Hoop alleen maar dat ze snel weer eens iets van zich laat horen.



:-
aan iedereen verder en ow ja, het onderste lijstje heeft het bovenste bijna ingehaald!!! :o

Ow ja joos, thx voor de link van monnikspeper. Zijn ze daar goedkoper dan in de winkel?



Wawa jij slikt het ook, maar helpt dus nog niet echt begrijp ik? :think: Tja of misschien wel, ik hoop het zo.

Zal het anders woensdag bij ha maar eens bespreekbaar maken.

@Joos wrote:

Jaaa kijken is leuk hè!

Toen Mirretje en ik woensdag aan het shoppen waren heb ik ook lekker rond gekeken. We hebben super mooie kleertjes gezien!



Geen idee waar Jane is, we roepen al een tijdje maar ze hoort ons niet :frowning:



Angela, wil jij het geslacht niet weten?




Ja, zodra het te zien is, wil ik weten wat het wordt. Ik hou niet van verrassingen. Ik wil dan juist gericht dingetjes gaan kopen, kleertjes, assecoires voor in de babykamer, etc.



Maar zodra ik weet wat het wordt, zeg ik het nog lekker niet alsof ik me stil kan houden zeg, hahahaha :stuck_out_tongue:

@femmie wrote:

Angela, wat fijn om je weer te zien. Heel goed dat je gaat proberen alles wat positiever te benaderen en wat minder op alle kwaaltjes te gaan letten. Door het zoeken naar bloed kan het juist ook in stand gehouden worden he, net zoals ik je toen zei met je afscheiding uit je borst. Stel dat daar nu een klein wondje zit, kan het zijn dat je het elke keer weer open stoot. Daarnaast prikkel je daarbij de bmm en dat moet je denk ik ook een beetje zien te voorkomen. Volhouden meis, lekker genieten, meer kan je niet doen :-*




Femmie, ik zal wel moeten. Hoe meer ik me zorgen ga maken, des te slechter het voor mijn bloeddruk is. Je gaat je dan toch van alles inbeelden hè? Het zou heel goed kunnen dat er door de innesteling een wondje is ontstaan die moeite heeft met dichtgaan. Ik hou mezelf maar voor dat zolang ik niets bij het plassen tegenkom, ik gewoon nog lekker zwanger ben en dat ik rond 22 oktober lekker kan bevallen van een ongelovelijk mooi, lief, schattig kindje ( :inlove: ). O het idee alleen al… Ik krijg er spontaan de kriebels van.



We zijn gister in Sneek geweest bij babyhuis Wierdsma. JEETJE, wat een spullen!!! Wij zagen door de bomen het bos niet meer. We hebben twee wagens uitgetest. De Easywalker en de Koelstra. Nu ben ik weg van beide wagens (vanwege de degelijkheid en de kwaliteit, de tweede moet er ook nog in kunnen), maar… de Easywalker blijft heel licht rijden ook als je er nog eens 10 kilo gewicht in doet, de Koelstra rijdt ook heel goed, maar dat dubbele zwenkwiel is toch iets lastiger. Hmmmm, ik ben er nog niet helemaal over uit (en dat hoeft ook nog lang niet).



Ze hadden ook hele leuke dekentjes, kleertjes etc. Oooooooooooo, wat leuk allemaal :inlove: , maar jeetje wat duur zeg!!! Ik wist dat het niet goedkoop was, de aanschaf van babyspullen, maar dat het zo duur is :shock:

Jij krijgt in oktober vast een wolk van een baby :-*

Met dat wondje bedoelde ik eigenlijk de bmm



En lekker rondkijken en genieten van alles kan geen kwaad hoor meis!

bb ik zag dat je in het andere topic op me gereageerd had. Dank je.

Hoe is het nu met jou? Wij gaan aardig gelijk op kwa ellende in de cyclus he :?

Femmie, ik ben na de cyclus van 19 dagen pas begonnen met monnikspeper.



Angela, als ik eerlijk ben, vind ik je al wel veel bezig met babyspullen. Je kooopt dan wel niets, maar weet al wel precies wat je wilt. Misschien alles gewoon even echt laten rusten en ook niet naar kijken. Ik weet hoe moeilijk het is, maar je bent nog zo pril zwanger. De eerste twee weken krijg je cadeau, dus het is nog maar 4 weken na de bevruchting. Misschien even de eerste echo afwachten?

@Wawa wrote:

Angela, als ik eerlijk ben, vind ik je al wel veel bezig met babyspullen. Je kooopt dan wel niets, maar weet al wel precies wat je wilt. Misschien alles gewoon even echt laten rusten en ook niet naar kijken. Ik weet hoe moeilijk het is, maar je bent nog zo pril zwanger. De eerste twee weken krijg je cadeau, dus het is nog maar 4 weken na de bevruchting. Misschien even de eerste echo afwachten?




Ik ben er in feite al mee bezig sinds mijn vriendin zwanger was van haar eerste (die wordt in maart alweer 2). Je gaat er toch over praten. Vandaar dat ik ook precies weet wat ik wil en wat niet. Ik ben zeg maar aangestoken. Ik sta verder met beide benen op de grond, maar ik moet toegeven dat de verleiding wel erg groot is.



Je hebt wel gelijk hoor, begrijp me niet verkeerd, en dat weet ik ook wel. Maar ik mag toch zo nu en dan wel eens wegzwijmelen? Dat is toch niet verkeerd. Ik wacht de echo eerst even af en dan moet ik nog een aantal weken wachten totdat de kritieke fase over is. Het duurt dus nog wel even voordat ik echt tot actie over ga. Maar door mijn vriendin heb ik het voorwerk al lang geleden gedaan.

Verstandelijk gezien ben ik het met je eens Wawa, maar ik begrijp Angela maar al te goed. Tuurlijk, er kan nog van alles mis gaan, dat weet jij als geen ander.

Ik ben nog niet zwanger, maar ik kijk toch ook wel om mij heen.

Ik vind het in ieder geval fijn om te horen dat de man van Angela nu ook blij is.

Ja precies, je bent zelf misschien nog maar net ‘bezig’. Maar in je hoofd toch al langer. Dat heb ik ook. Ik kan me voorstellen dat als het raak is, je nog meer om je heen gaat kijken :stuck_out_tongue:

@Angela79 wrote:

@Wawa wrote:
Angela, als ik eerlijk ben, vind ik je al wel veel bezig met babyspullen. Je kooopt dan wel niets, maar weet al wel precies wat je wilt. Misschien alles gewoon even echt laten rusten en ook niet naar kijken. Ik weet hoe moeilijk het is, maar je bent nog zo pril zwanger. De eerste twee weken krijg je cadeau, dus het is nog maar 4 weken na de bevruchting. Misschien even de eerste echo afwachten?




Ik ben er in feite al mee bezig sinds mijn vriendin zwanger was van haar eerste (die wordt in maart alweer 2). Je gaat er toch over praten. Vandaar dat ik ook precies weet wat ik wil en wat niet. Ik ben zeg maar aangestoken. Ik sta verder met beide benen op de grond, maar ik moet toegeven dat de verleiding wel erg groot is.



Je hebt wel gelijk hoor, begrijp me niet verkeerd, en dat weet ik ook wel. Maar ik mag toch zo nu en dan wel eens wegzwijmelen? Dat is toch niet verkeerd. Ik wacht de echo eerst even af en dan moet ik nog een aantal weken wachten totdat de kritieke fase over is. Het duurt dus nog wel even voordat ik echt tot actie over ga. Maar door mijn vriendin heb ik het voorwerk al lang geleden gedaan.




Ik snap het enorm goed, maar door mijn miskraam ben ik erg realistisch geworden. Eerst zien en dan geloven m.n. in combinatie met je bloedverlies. Tuurlijk mag je genieten, alles aanschaffen etc etc, maar als je maar goed in je achterhoofd houdt, dat het nog enorm vroeg is om dingen aan te schaffen. Misschien eerst lekker met z’n tweetjes genieten en dan met de rest van de wereld? Ik bedoel het echt niet verkeerd hoor. Ik heb het alle beste met je voort.