**Oktober stoppers deel 12** We gaan de goede kant weer op!

Patricia geniet van je neefje.



Joos, een avondje film kijken kan ook fijn zijn.



gister lag ik om 7 uur tegelijk met devin in bed. Wou lekker tv kijken maar viel als een blok in slaap … gaaap

Lieverds, sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten!!! Ik ben de afgelopen dagen druk in de weer geweest. We zijn even bij wat babyzaken geweest om wagens te vergelijken. Verder hebben we het wiegje opgehaald en hebben we die in de verf gezet. Ik vind het ontzettend lief dat jullie zo bezorgd zijn, doet me goed :-* :-* :-* :-* :-



Marije, meid gecondoleerd met je opa. Wel fijn dat hij er niets van gemerkt heeft. Geeft je toch een beetje rust. Sterkte de komende tijd. :kaars: voor opa



Ik zal jullie even updaten over mijn huidige situatie:



Gister had ik, nadat we de hele middag op stap zijn geweest, wat bruin/rood bloedverlies rond mijn BMM gevonden. Met plassen heb ik geen bloed in de urine. En met afvegen ook niet. 's Avonds nam het weer wat af (wel een spoortje rood bloed bij BMM, maar daar bleef het verder bij) en vervolgens verdween het weer.



Vandaag had ik, ook nadat we op stap zijn geweest, wat bruin/rood slijm rond mijn BMM, met plassen geen bloed en met afvegen ook niet. Het bloeden stelt ook niet veel voor, zet ook niet door en stolsels zijn er ook niet. Waar ik bang voor ben, is als ik het normale ritme van het dagelijks leven weer oppak, dat het dan juist wel doorzet.



Verder heb ik nergens last van, behalve dat ik soms wel een zeurderig gevoel heb rond mijn eierstokken, niet in het midden van mijn BM. Ik heb geen krampen, soms wel wat steekjes bij mijn BMM. Mijn borsten doen ook niet echt zeer en ik voel me verder eigenlijk helemaal niet zwanger. Ik heb zelfs voor de zekerheid nog maar een test gedaan om te zien OF ik überhaupt wel zwanger ben. Nou de test was nog duidelijker dan alle andere tests, dus dat ben ik zeker.



Mijn moeder heeft tijdens haar eerste zwangerschap ook lang bloedverlies gehad. Aangezien ik ook dezelfde anticonceptie problematiek heb gehad als mijn moeder toen destijds, zou het me niets verbazen als dit bij mij nu ook het geval is.



Het enige wat ik kan doen is afwachten. Ik heb ook al tegen mijn man gezegt, dat we het er voorlopig ook niet meer over hebben, we net doen alsof er niets aan de hand is, we ons niet gek gaan lopen maken, we woensdag ook niet naar de Ikea gaan om daar meubeltjes uit te zoeken. We laten het rusten.



Mocht het nu al erger worden de komende tijd en mocht het nu wel een MK worden, dan moet ik mezelf voorhouden dat het vruchtje dan niet goed is geweest en dat we het de volgende keer gewoon weer moeten proberen.



Ik weet gewoon niet meer wat ik er allemaal van moet vinden. Als je gaat lopen zoeken op internet wat het allemaal kan betekenen, wordt je gek. De een zegt dit, weer een ander zegt wat anders. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent.



Ik kan alleen nog maar anderhalve week afwachten, totdat ik naar de VK mag. Tot die tijd, wil ik me er ook niet meer mee bezig houden. Ik maak mezelf er alleen maar gek mee. Zoals de VK ook al zei, zolang het niet helderrood is met stolsels, hoeft het niets te betekenen. En dat hou ik me dan ook maar voor.



Ik kan niet beloven dat ik iedere dag hier te vinden ben de komende tijd, hangt er maar net vanaf hoe ik me voel. Zodra er ook maar iets is, laat ik het jullie zeker weten. :-

Angela, wat een vervelende situatie. idd afwachten en verder kun je niets.



Mirretje, met peuter gaat het weer beter.

Angela :hug: lieverd je hebt nog best veel tijd om dingetjes doen voordat de baby komt. doe het ff rustig aan.



wawa, ik ben zo gewent om je peuter dreumes te noemen hehe

@kyr@ wrote:

Angela :hug: lieverd je hebt nog best veel tijd om dingetjes doen voordat de baby komt. doe het ff rustig aan.




Ben ik het mee eens Angela!! Neem een beetje rust! Behalve een wiegje en wat kleertjes hebben we hier nog niks… Gaan we waarschijnlijk pas in mei doen na onze vakantie.

Ik hoop dat alles goed blijft gaan! :hug:



Dikke tranen bij mijn neefje net toen zijn ouders weg gingen :cry:

Maarja, daarna heb ik hem lekker eten gegeven en nu ligt hij in bed (maar slaapt nog niet).

Patricia, ohhh het is ook moeilijk voor zo’n kleintje als papa en mama gaan. Komt wel goed hoor als ze ff uit beeld zijn. hopelijk slaapt hij zo.

@kyr@ wrote:

wawa, ik ben zo gewent om je peuter dreumes te noemen hehe




Ik ook! :mrgreen:

@patricia26 wrote:

Dikke tranen bij mijn neefje net toen zijn ouders weg gingen :cry:

Maarja, daarna heb ik hem lekker eten gegeven en nu ligt hij in bed (maar slaapt nog niet).




Heb je geen 't shirt die door je zus gedragen is, om hem te troosten zou je die even aan kunnen trekken. Vele sterkte ermee

Nee die heb ik niet wawa :mrgreen:



Hij heeft allemaal rode vlekjes in zijn gezicht van het huilen…Maar hij slaapt inmiddels :inlove:

Angela, moeilijk hoor afwachten, maar ben blij weer wat van je te lezen!



Dat was het even kort, ik ga nu echt weg…Theo staat al met jas aan, we gaan gewoon in hotelletje in Amsterdam hoor, niet ver van huis, oma past op hier :mrgreen:



Enne ik zal niet vergeten om te klussen :angel: :wink:

charissa veel plezier :twisted:

Geniet ervan charissa!!!

He Wen, waarom die :twisted: erachter? Niet gemeen gaan doen he :hand: :naughty: :angel: :mrgreen: :-*



Ladies, adios…Vanmiddag wilde we al gaan, maar pretletter werd helemaal overstuur dus maar gewacht tot ze sliep :zzz: :zzz:

nee hoor lieverd niet gemeen, maar meer zo van uhm dat je niet onschuldig gaat doen…toch … :mrgreen:

Ik ga X-factor kijken :mrgreen: :mrgreen:

Effies mijn opmerkingen af en toe spuien :mrgreen: :



Richies eerste nummer kan hij beter op de LOVE BOAT zingen :lol: :lol: :lol:

jullie spuien mar, ik knik wel

(weet toch nie waar jullie het over hebben :lol: )

@kyr@ wrote:

jullie spuien mar, ik knik wel

(weet toch nie waar jullie het over hebben :lol: )




Hi hi hi.



Da’s wel jammer. Ik kan het natuurlijk opnemen, maar dan kun je nu niet meelullen :mrgreen:

nee jammer he, en als we het over dezelfde serie zouden hebben dan loop ik nog voor en verklap ik alles. nou moe ok nie leuk :eh:



maaruh x-factor is iets met zingen of zo toch?

Het is een soort Idols.

maar euh…je mist niks :lol:



Angela, fijn weer iets van je te horen. Neem de tijd hoor, je hoeft niet alles in de eerste 2 maanden te regelen.