**Oktober stoppers deel 12** We gaan de goede kant weer op!

Veel schrijfplezier!!







Kom op meiden!! Nog 6! :thumbup:

Oh wat ben ik stom :wall:



Typefout gemaakt in de koptekst, hoe kan ik dat nu veranderen?? :wall: :mrgreen:

Kies voor bewerken en dan kun je zo de titel aanpassen

@Wawa wrote:

Kies voor bewerken en dan kun je zo de titel aanpassen




Ik bedoel dus klik op de knop “wijzig” :mrgreen:

Hahahaha, dank je. Ik dacht dus dat dat niet kon omdat het de kop van het topic was :mrgreen:



Hoe is het verder met je Wawa?

@patricia26 wrote:

Hahahaha, dank je. Ik dacht dus dat dat niet kon omdat het de kop van het topic was :mrgreen:



Hoe is het verder met je Wawa?




Nod steeds ongi buikpijn. Ik weet het ook allemaal niet meer :think: .

Ik wil zo graag hopen dat ik zwanger ben, maar ik wil niet weer teleurgesteld zijn m.n. nu de kans echt klein is. Verder geen idee wanneer ik zou moeten of zou willen testen :think:

@Wawa wrote:



Nod steeds ongi buikpijn. Ik weet het ook allemaal niet meer :think: .

Ik wil zo graag hopen dat ik zwanger ben, maar ik wil niet weer teleurgesteld zijn m.n. nu de kans echt klein is. Verder geen idee wanneer ik zou moeten of zou willen testen :think:




Wat een onzekerheid he? Ik kan je helaas ook geen goed advies geven… Alleen een dikke :hug: :mrgreen:

@patricia26 wrote:

@Wawa wrote:


Nod steeds ongi buikpijn. Ik weet het ook allemaal niet meer :think: .

Ik wil zo graag hopen dat ik zwanger ben, maar ik wil niet weer teleurgesteld zijn m.n. nu de kans echt klein is. Verder geen idee wanneer ik zou moeten of zou willen testen :think:




Wat een onzekerheid he? Ik kan je helaas ook geen goed advies geven… Alleen een dikke :hug: :mrgreen:




Weet ik ook wel. Het is al fijn om hier de hele dag te kunnen zeuren :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ben toch wel heel erg benieuwd of met Jane alles goed is. Ze heeft niet gezegd dat ze een paar dagen niet online zou zijn toch? Niet dat dat moet natuurlijk :mrgreen: Maar we zijn het zo gewend he?

@patricia26 wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ben toch wel heel erg benieuwd of met Jane alles goed is. Ze heeft niet gezegd dat ze een paar dagen niet online zou zijn toch? Niet dat dat moet natuurlijk :mrgreen: Maar we zijn het zo gewend he?




Ik maak me zowel om Jane als Angela ongerust

ook nog ff hier voor Femmie…

Mijn onduidelijke (positieve matcare test)

Bij pijltje hoort het lijntje!!!

Oh ja ik blijf duimen meid!!! :pray:

je had 'm al gevonden :wink: :mrgreen: (zie vorig deel)

wawa, vervelend hoor nog steeds ongie pijnen.

Hier heb ik ook wat ongie achtig gevoel, raar hoor.



Marije, gecondoleerd met opa. Zo te horen is hij lekker vredig ingeslapen. sterkte de komende dagen.



Femmie, hmmm ik kan je geen advies geven. Erg vervelend dat je cycles de war zit :hug:



Charissa, geniet van je nachtjes weg. ( en theo ook hihi)

spannend zeg net rond je klus dagen. go charissa go :thumbup:



Bij devin merkte ik eigenlijk niks, was nooit misselijk.

Nou heb ik zo’n ongie gevoel. En wat misselijk.

Verder doen (.)(.) wel zeer en lopen de blauwe aders ernaar toe. Dat had ik bij devin ook best erg.



vandaag is mijn eigenlijke nod , ik kijk steeds in mijn onderbroek :oops:

Ai Femmie ik lees nu pas in het vorige deel dat je nog een test hebt gedaan die negatief was :frowning:

He… stomme goedkope testen ook :evil:

Daarom vertrouwde ik de mijne ook niet en heb ik een dure gehaald…

Toch heb ik stiekum een beetje hoop… stiekum… en ik hoop dat het dit keer toch raak is :-*



@Wendy



@kyr@ wrote:



vandaag is mijn eigenlijke nod , ik kijk steeds in mijn onderbroek :oops:




Dat doe ik nog steeds :silenced: :oops:



@Wawa



Ik las ergens iets over koorts bij je dreumes.

Hoe gaat het nu met hem?
Zwemmen was hartstikke leuk.
Toch wel meer dan een uur geweest en Thomas had de grootste lol!!!

Heb ook zojuist foto's gezien van Yoda (kitten die van Poeh bij mij komt wonen) :inlove: :inlove: :inlove:

Zal straks als ik tijd heb foto's in het showtopic plaatsen!

ja ben benieuwd naar de foto van dat sterke katje hoe hij er nu uitziet :smiley:

Ikke is ook erg benieuwd!!



Femmie, had je een test van Kruidv*t gedaan?

@Wawa wrote:

@patricia26 wrote:
@Wawa wrote:


Nod steeds ongi buikpijn. Ik weet het ook allemaal niet meer :think: .

Ik wil zo graag hopen dat ik zwanger ben, maar ik wil niet weer teleurgesteld zijn m.n. nu de kans echt klein is. Verder geen idee wanneer ik zou moeten of zou willen testen :think:




Wat een onzekerheid he? Ik kan je helaas ook geen goed advies geven… Alleen een dikke :hug: :mrgreen:




Weet ik ook wel. Het is al fijn om hier de hele dag te kunnen zeuren :mrgreen:




lekker hè. zo’n uitlaatklep :hug:





Mirretje, fijn dat Thomas het zo leuk vond om te zwemmen! enneuh, ik hou het showforum in de gaten! :thumbup:



Patricia, fijn dat je eerder naar huis mocht! Leuk lijstje heb je weer gemaakt. :thumbup:

Bedankt. Wat gaan we hard he? Deel 12 alweer…



Ik zit nu te wachten op mijn neefje. Nou ja, op mijn zus natuurlijk die hem komt brengen…



Jullie nog leuke plannen voor vanavond?

Ik denk dat ik een filmpje ga kijken ofzo. Mijn vriend zal wel met een collega achter de pc gaan zitten. Niets bijzonders dus.



Leuk dat je neefje komt! Veel plezier met hem!