wen nog succes bij de dokter!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jane
Ik ben nu 4 en halve maand gestopt met de pil. Moet het dus nog even de tijd geven omdat de 6 mnd nog niet voorbij zijn. Vraag me af of ik er wat aan heb, want tegen de tijd dat de 6 mnd voorbij zijn, ben ik blij als ik 1 ongi gehad heb. En op grond daarvan kan ik niet bekijken of ie op regel is, maar goed. We zien wel…
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent meis :hug: ook al gebeurt het in elke groep, jij weet helaas veel te goed wat ze doormaken en kan me voorstellen dat het je weer extra angst aanjaagt. Maar niet doen hoor! :naughty: Gewoon proberen lekker te genieten. :-
Poeh!!!
Wat ben ik blij dat jij er weer bent. Jeetje je zal echt wel een beetje af hebben moeten kikken of niet? :lol:
Heeft mirretje je een beetje op de hoogte gehouden?
Die oren vielen me ook meteen op, maar wat een scheetjes zijn het!!! Welke gaat naar mir? Hou je die andere zelf?
BB
heel goed dat je een SO gaat doen. En je hebt alle vragen nu uitgetypt. Print het uit en schrijf alle komende vragen erbij en neem het mee, zodat je niets vergeet. :-
Wawa,
lekker gewerkt lees ik zo. Jij cyclus lijkt toch de goede kant op te gaan. Nu maar hopen dat rond de 28 dgn je ongi gewoon uitblijft en je zwanger bent :mrgreen:
Kyr@
Succes bij de HA voor devin en jou.
@femmie wrote:
Wawa,
lekker gewerkt lees ik zo. Jij cyclus lijkt toch de goede kant op te gaan. Nu maar hopen dat rond de 28 dgn je ongi gewoon uitblijft en je zwanger bent:mrgreen:
Daar teken ik graag voor :mrgreen: Tot nu toe nog niets dat naar die kant wijst helaas.
Het zwarte katje gaat naar Mir dat is een katertje en het poesje hou ik zelf
Poeh ik vind het ook fijn dat je er weer bent, was er zelf ook niet vanwege verbindingsproblemen en je mist dan echt wat. En die oren blijven groot dat weet ik maar nu die koppies nog zo klein zijn lijken het wel vleugels haha ziet er heel erg schattig uit. Poeh jammer dat het niet raak is deze ronde. En wat goed dat je gaat lijnen toch niet sonja Bakker he?? ik ben nogal een koker, maar die recepten van haar die zijn toch zo :? vriendin van mij doet het maar ik eet niet mee haha.
wawa you go girl lekker bijgewerkt zo te lezen mooi nu tijd voor leuke dingen KOKKEN en misschien zwanger worden. Nou het zou toch wat zijn he dat het raak zou mogen zijn, heb je nog wel genoeg kunnen klussen vanwege blessure onderkant .
Femke goeie tip geef jij daar bb die heeft zo’n mooi lijstje gemaakt inderdaad uitprinten en meenemen want dit is nogal tegenstrijdig. Misschien dat mir er meer van begrijpt. maar ik snap er niets meer van.
Wendy succes bij ha heb je het hem vertelt je had toch dubbele afspraak gemaakt? Wist jij hoe het met wolkje zat?
Liefs jane
Zoals altijd ga ik van de oktoberstoppers naar de oktober mama’s en tot grote schrik lees ik daar dat bij de echo van de derde vrouw het hartje niet meer klopt. Twee meiden op één dag en allebij het ook al zwaar voor de kiezen gehad op het gebied van zwanger raken en zijn. Juist hun gun ik dan het liefst een gezonde zwangerschap, maar oh wat word ik daar onzeker van het voelt echt als een donker waas over de dag heen.
Bah
bb lief van je dat je een berichtje achterliet. :-*
Wat een saaie bedoeling hier :mrgreen:
Nou zeg, ik kan beter naar bed gaan :roll:
Tot morgen :-*
Wawa, Ik ben er wel… maa ik hoor hier niet… hihi
Ik lees bij de decemberstoppers positieve klachten. Zou wel erg leuk zijn, als je idd zwanger blijkt! Tweede maand raak???
(Voor de andere meiden: Daan en ik waren maartmama’s 2005, dus we schrijven in juni al 3 jaar samen :shock: :mrgreen: :mrgreen: )
Waar zullen we het over hebben???
Ik ga trouwens nu echt naar bed.
@Danielle_M wrote:
Waar zullen we het over hebben???
Tja, ik ging dus eigenlijk echt naar bed :mrgreen: . Maarre ik wacht nog even op je antwoord
3 jaar alweer… jee dat gaat snel inderdaad.
Tja vage klachtjes heb ik. Maar ik vind het wel vroeg om daar zwangerschap kwaaltjes in te zien. Maar ik hoop het wel natuurlijk.
Ik ga ook zo slapen dus ik stop ook zo…
Leuk even gechat te hebben…
XX tot later
Oh, ik zou het zo leuk vinden als we weer samen zwanger zouden zijn. Maar bij mij is de kans echt heel klein. Mijn ongesteldheidsklachten (gevoelige borsten, buikpijn) heb ik ook bij beide zwangerschappen gehad, maar ik wil mezelf niet gek praten. Beetje bang voor teleurstelling.
@Danielle_M wrote:
Ik ga ook zo slapen dus ik stop ook zo…
Leuk even gechat te hebben…
XX tot later
Jij ook trusten. Nog 3 nachtjes slapen en dan…
Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Heb je niet stiekem de neiging om op z’n verjaardag te testen?
Ik heb het idee dat als je zwanger wil worden dat allerlei dingen opeens zwangerschapskwaaltiejs lijken. Ik ben wel vaker misselijk en heb wel eens meer buikpijn en ben wel eens vaker ineens heel erg moe. Maar nu denk ik… zou het dan toch zo zijn…
@Wawa wrote:
Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Heb je niet stiekem de neiging om op z’n verjaardag te testen?
Ja dacht ik wel een beetje aan… hihi.
Truste