**Oktober stoppers deel 12** We gaan de goede kant weer op!

@Danielle_M wrote:

@Wawa wrote:
Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Heb je niet stiekem de neiging om op z’n verjaardag te testen?

Ja dacht ik wel een beetje aan… hihi.

Truste

Trusten :zzz: :zzz:

Jane,

Thx voor het compliment. Hoop dat bb er wat aan heeft. Misschien dat mir er meer van snapt maar je kan vanalles gaan bedenken, maar de onzekerheid gaat vaak pas weg als een professional het zegt. Maar het kan wel geruststellen natuurlijk.

BB ik heb er wel mijn ideeen over hoor. Mocht je ze willen weten dan roep maar.

Jane,

Ik ben het niet helemaal met je eens over sonja bakker hoor! Ik doe er ook niet aan, maar had laatst een kookboek ingezien en daar heb ik toch wel enkele heerlijke recepten uit gehaald.

Jane,

Wat een verdriet op je maandtopic. He dat moet je echt niet hebben nu en je was al zo bang dat het met de echo ook niet goed zou zijn van dat meisje :cry:

:hug: en probeer je niet teveel zorgen te maken als je dat lukt :-*

Wawa,

Ben het ermee eens, als je zwanger wil worden zie je allerlei zwangerschapskwaaltjes. Ik probeer het te relativeren en bedenk me wat een andere verklaring zou kunnen zijn voor de kwaaltjes en me dat dan voor te houden. Nou bij mij is het dus nog altijd nodig geweest.

Ik denk maar zo, je kan je beter van te voren indekken en dan een mega feest gaan bouwen, dan je op een zwangerschap verheugen en dan een mega domper krijgen. Maar ja, anderen genieten weer van het dagdromen enzo. Dat is natuurlijk ieder voor zich.

Ondanks alles, duim ik gewoon heel hard voor je. Wanneer wil jij gaan testen eigenlijk?

Hallo allemaal, ik ben er, maar ook weer niet. Ga naar bed. Véééél te drukke dag gehad. Heb alles gelezen…dat wel.

Ik wil alleen Marije heel veel sterkte wensen bij de crematie morgen. (Oeps, vandaag al, het is een beetje laat). Meid, ik denk aan je.

Op alle anderen ga ik morgen reageren.

Truste.

Marije, sterkte vandaag :-*

Hier alles goed, met devin was alles heel goed. Hij ligt netjes op schema.

Hij had wel 2 prikjes gekregen in in zijn been en bloedafname in zijn vingertje. Maar binkje gaf geen kik.

Mijn test bij de dr was ook hartstikke positief. Ik mag midden april terug komen (mists alles goed blijft gaan, waar we toch wel vanuit gaan he :thumbup: )

Lieverds,

Hebben thuis even geen internet meer…Problemen bij KPN en Xs4 all! Ze konden ons niet de snelheid leveren waarvoor we betalen en ze waren al twee weken bezig om een en ander te regelen en we zouden op 6 maart worden overgezet op iets anders (vraag met niet waarop, ben een leek op dat gebied), maar dat hebben ze gisteren al gedaan, met als gevolg dat we nu helemaal geen internet meer hebben :eh: :thumbdown: :evil: Dus zit nu op mijn werk hier te lezen, maar heb geen tijd om op alles en iedereen te reageren, vergeef me…Ben daar te druk voor op het werk :cry:

Dus een dikke kus en knuffel voor iedereen en hopelijk kom ik vanaaf thuis en heeft theo de goede mededeling dat we weer internet hebben :pray:

Hoi meiden,

Marije, ik wil je heel veel sterkte wensen voor vandaag. Ik hoop dat het toch een bijzondere dag voor jullie mag worden. Veel sterkte.

Charissa, balen van dat internet zeg :wall: Wat kan het soms een gedoe zijn hè! Ik hoop dat Theo idd goed nieuws voor jet heeft wanneer je thuiskomt.

Wawa, van hoeveel dagen ben je van plan uit te gaan voor deze cyclus? Enig idee wanneer je zou kunnen testen?

Femmie, fijn dat het toch wel goed ging bij de huisarts. Ik kan me idd ook wel vinden in zijn verhaal, maar dat betekent wel dat je gedult moet hebben. Dat is dan wel weer lastig. Ik hoop dat de boel gewoon gauw op gang komt.

Wendy, stoer mannetje heb jij hoor!! Niet eens gehuild. Sneu voor hem hoor al die prikjes, maar het hoort erbij.

Ik stop snel met schrijven er is er hier één heel erg vervelend aan het worden.

:-*

Marije veel sterkte vandaag! Ik denk aan je! :hug:

Ik heb net pas het nieuws bij de oktobermama’s gelezen. Ik ben er beroerd van. Het maakt mij nu ook best angstig. Stel dat het bij mij ook niet goed is en dat ik ook te horen krijg dat het vruchtje zich niet goed ontwikkeld heeft. Ik mag er niet teveel bij stil staan, maar het zet je wel aan het denken.

Ik :pray: voor alle oktobermama’s en zwangere oktoberstoppers (en uiteraard ook iedereen die zwanger is) en zeker ook voor mezelf (beetje egoïstisch) dat alles goed mag gaan!

Ik begin hem nu wel te knijpen hoor!

Nou wawa dat was ook niet gezellig gisteravond… Ik was aan het werk en het was te druk om hier te komen… Heb je lekker geslapen? Iemand vroeg wanneer jij wilde gaan testen, ben ik ook wel benieuwd naar…

Marije, heel veel sterkte vandaag!! :kaars:

Wendy, fijn dat met Devin alles goed was :dance:

Hoe voel jij je? Echt zwanger of heb je nog nergens last van?

Charissa balen dat je thuis ff geen internet hebt! Echt een ramp! :shock: :mrgreen: Wat ben je vroeg aan het werk trouwens… Nou werk ze!

Jane en Angela, ik begrijp jullie angst. Toen ik nog pril zwanger was vlogen de miskramen ons hier ook om de oren. Het is moeilijk, maar probeer ervan te genieten en positief te blijven denken! :thumbup: :hug:

Ik heb iets stoms gedaan meiden… :wall: Ik heb me op werk gek laten maken. Iemand had zo’n appartaat meegenomen waarmee artsen naar je hartslag luisteren. Toen zei ze ‘je kunt hem ook op je buik zetten en dan hoor je de hartslag van je kindje, hebben we bij ‘naam’ ook gedaan.’ Nou, ik dus proberen, geen hartje te vinden… Nu maak ik me dus een beetje zorgen. Oh, had ik het maar nooit gedaan!! Moet nog een week wachten voor ik naar de vk mag. :x

ach patricia laat je niet gek maken hoor, ik heb ook eens met zon angelsound of hoe heet dat wanhopig lopen zoeken en niets gevonden, alles bleek ook gewoon in orde hoor. was toen ook in paniek, maar was helemaal onterecht. heb hem daarna nooit meer gebruikt! :lol:

Ja ik voel me nu ook echt zo’n doos dat ik me heb laten overhalen :wall:

Hoe is het met jou BB?

Precies wat Bb al zei: laat je niet gek maken!! Het is heel moeilijk om de hartslag te vinden en je kindje is nu nog zó klein. Zou knap zijn als het wel zou lukken. En wie weet ligt je placenta ook wel aan de voorkant, dan duurt het nog langer voordat je iets kunt horen. Komt vanzelf meid.

ben net thuis :zzz: ga zo weer naar bedje toe

er is veel sneeuw onderweg komende 2 dagen dus ik ben lekker veilig thuis voor het begint.

verder heb ik krampen, maar ik vermoed dat het komt omdat ik naar de wc moet maar het komt niet. :think: ik bloed niet of zo.

Het zijn van die krampen die je soms hebt als je nogal naar de wc moet. heb ook het gevoel dat ik moet gaan. bah vind het erg gemeen want als ik nou kon gaan en de krampen zijn dan weg (hopelijk) kan ik teminste slapen !

tot straks ik ga nog ff op de wc zitten met een boek of zo en hopelijk komt er nog wat van

:-*

Poep ze! :mrgreen:

En slaap lekker straks :-*

Ik wilde net ff kletsen voor ik naar werk ga, maar het is stil hier :roll:

poep ze wen! :mrgreen: :thumbup:

het gaat wel hier hoor. Nogal wat pijn aan die nier. Blaas al wat minder. Plas ook sinds vandaag geen bloed meer.

Heb wel ook pijn als ik bv te snel rechtsta ofzo in de onderbuik. En als ik iets optil lijkt het net of mijn nier scheurt (in mate ik mezelf dat kan voorstellen hoe dat voelt hihihi)

Met mij en mannetje gaat het ook goed. Zoals ik al eerder had aangegeven hadden we dus besloten om toch terug te beginnen voor een 2de. we stonden er alletwee weer voor 100% achter. Maar dit zal dus nog even uitgesteld moeten worden (baal baal) maar ja, de eigen gezondheid komt nu even op de eerste plaats. Ben al heel dankbaar dat ik het allemaal al een keertje heb mogen meemaken, en dat ik toch wel een beetje kan meekletsen met ervaringen van zwangeren en mamas. Is leuk zo.

Over die troela van dat spel hebben we nog weinig gehoord. sommige andere mensen van dat spel kennen haar ook en zeggen dat ze voor geen meter spoort. ben blij dat hij dit nu ook van andere mensen hoort anders klinkt het nog alsof ik te jaloers ben ofzo. Maar ze heeft hem toch maar goed beetgehad (wat hij nooit zal toegeven maar kom, ik weet dat het waar is dat is voldoende hihi).

Dan mag je nog zo’n allerbeste vriend/vriendin zijn, je stuurt gewoon geen valentijnskaartjes en zelfgezongen liefdesliedjes naar iemand die een gezin heeft en bovendien als hij/zij van het andere geslacht is. Je moet toch wel diep in jezelf weten dat dat heel raar overkomt bij diens partner. Enfin, dat hebben we dan maar weer gehad… ik hoop dat we er sterker uitgekomen zijn… en dat hij op zn hoede is voor dat internet, je weet tenslotte nooit zeker wie er aan de andere kant zit.

Bovendien lijkt ze op the bride of chucky en daar ben ik eerlijk gezegd toch heel blij mee (wat heb ik een slecht karakter he)

patricia wat mamalena zei klopt, mijn placenta lag ook aan de voorkant van de buik en bemoeilijkte zo ook de hoorbaarheid van de harttonen. geen paniek hoor, komt allemaal best goed!

angela niet panikeren nu hoor. je leest zoveel nare dingen op het forum en die blijven makkelijk hangen in je hoofd, probeer nu de goede dingen eens op de voorgrond te krijgen, je zal je veel beter voelen. al begrijp ik je angst wel. een mens moet nadenken bij zulke dingen, de dankbaarheid dat alles goed gaat. en natuurlijk medeleven voor diegenen waarbij het anders afloopt, een troostende schouder. maar probeer er niet te lang bij stil te staan lieverd…

is niet lullig bedoeld hoor, hopelijk begrijp je het een beetje.

charissa balen zeg van je internet! hoe gaat het voor de rest met je? en met lois alles goed?

marije ik denk aan je meid! veel sterkte en neem je tijd…

we zijn er voor je als je ons nodig hebt, dat weet je…

jane, wel een nare ervaring he zeg op jouw maandtopic, echt heel triest is dat allemaal. werd er ook weer even heel stil van. net zoals in ons topic eerder. arme schat dat je dit weer van zo dichtbij moet meemaken. veel sterkte voor jou en natuurlijk de meiden van de oktobermama’s. ik ben het hen zelf al even gaan meedelen dat ik aan hen denk, zoals je zelf hebt kunnen lezen. ook lief van angela dat ze iets heeft gepost. denk dat die meiden het nu erg nodig hebben. er is ook een topic van diana heb ik gezien bij arm om je schouders. heb daar ook iets achtergelaten voor haar.

en idd je hebt een mooi figuur zeg! hebben de dropjes wat gesmaakt? voel je je al wat minder duizelig???

wawa jij had het zo te zien nog gezellig hier gisteren met een oude bekende! leuk he zeg. er zijn hier ook nog wat mensen van toen ik zwanger was, altijd leuk om elkaar en de kindjes terug te zien. roept wat nostalgische gevoelens op soms haha

ik moet nu weer ff gaan, het brood is gebakken en dat moet eruit, anders wordt het helemaal nat en is het niet te vreten

:wink:

tot later meiden!!! :-* :-* :-* :-* :-*

:shock:

Zo BB jij hebt een aardig lang verhaal getikt :mrgreen: Gezellig hoor!

Ik ben echt blij om te lezen dat alles weer helemaal goed is tussen jou en je mannetje. Meeeeeeeeeeeen wat een narigheid had jij. Nou, ik ga nog even snel de afwas doen en naar werk. Tot later allemaal!!

Liefs, Tries

werk ze!!! :mrgreen:

BB, ik schrijf ook bij de oktobermama’s omdat ik (als alles goed gaat) ook een oktobermama wordt. :wink: Maar lief van je dat jij het lief van mij vind dat ik daar gepost heb :lol:

BB wat heb jij een lieve dingen geschreven zeg dat je daar nog ruimte voor hebt in al die toestanden die jij heb meegemaakt. Ik geloof echt dat dit soort ellende je relatie sterker maakt feit blijft wel dat vertrouwen geschonden is en dat heeft z’n tijd nodig. Ik heb daar heel sporadisch nog wel eens last van dan raak ik wat paniekerig en denk ik hij heeft vast een ander. Daarnaast kost het veel energie om hem te vergeven als je dat kan dan is dat heel knap. meid succes hoor en ik hoop dat jullie nog maar gelukkig verder kunnen met elkaar.

Angela er hangt een grauwe sfeer in dat topic en het zou een blije moeten zijn, helaas schrijven hier zoveel vrouwen dat de kans eigenlijk ook groot is dat dit gebeurd. 1 op de 10 zou mk krijgen nou dat ligt iets hoger in ons topic dus ik hoop dat we het nu hebben gehad. Meid ik ben er ook angstig onder, maar laat de grauwe waas maar niet teveel jouw grauwe waas worden, dan doe ik dat ook niet :wink: :-

wawa dus iemand van de oude garde weet wel wie jij bent :wink: Leuk dat je toch nog kon chatten ik lag er vroeg in.

Patricia werkse vandaag nog 2 daagjes hierna he

Charissa wat een :wall: situatie weet er helaas alles van, bij was er van de week ook zo’n mannetje, het blijft toch moeilijk uitleggen dat je internet MOET hebben omdat je MOET KOKKEN :mrgreen: Ik zeg altijd maar dat ik het voor mijn werk moet hebben :liar:

Wendy meid heel veel sterkte vandaag bij de crematie ik hoop dat het een gedenkwaardige dag zal zijn voor jou en je familie. Meid sterkte :-

Wendy jou kerel is een stoere zeg. Fijn dat alles goed is, half april is nog best een tijd zeg. Is dat normaal in Amerika?

M’lena wat flitste jij laat langs zeg. Hoe is het met je.

Liefs jane