Hihi, dan moet dat toch gewoon kunnen, anders verkopen ze het niet toch? Al is winnie the pooh niet mijn favo. Eigenlijk moet ik winnie gewoon helemaal niet. Vind hem stom :mrgreen: :lol:
Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk.
Tja en dat ze niets willen doen, hij vond het een beetje te vroeg me naar de gyn te sturen en daar ben ik het volledig mee eens. Wachten maar even rustig af en moet eens aan wawa geloof ik vragen wat zij ook al weer voor tip had. Want ik dacht dat zij ooit iets van pillen gehad had die het allemaal op regel hielpen, maar toen ik daar zat wist ik het niet meer :wall:
Volgens mij slikt Wawa monnikspeper… Ben ik ook gaan gebruiken na het verwijderen van mijn spiraal en mijn cyclus was meteen op gang. Maarja, ik weet natuurlijk niet of het echt daaraan gelegen heeft, maar proberen kan geen kwaad. Ik kocht die potjes bij De Tuinen, maar volgens mij heeft Wawa ze ergens anders vandaan…
heb ook al een link van joos gekregen (en ik zou het bij de HA bespreekbaar maken, maar ben ik vergeten, wat stom van mij :wall: )
Maar vlgs mij had wawa nog een andere pil gehad die ze 8 dgn moest slikken op voorschrift van HA, maar dat weet ik niet zeker. Maar dat kan wawa me vast vertellen
Ga zo ff bij de etos kijken voor monnikspeper.
Ben je aan het werk?
Ow ja jane, vlgs mij weet kyr@ hoe het met wolkje was. Geloof dat ze niet zwanger was eigenlijk.
Ik ben aan het werk, dus eigenlijk geen tijd om te lezen. Wilde even weten hoe het met femmie was. Fijn dat HA begripvol was. Ik slik idd monnikspeper, gekocht bij apotheek.
Ik ga snel weer a/h werk voordat peuter wakker wordt
Wat lief van je wawa.
Werk maar lekker hard door nu peuter nog slaapt.
Ik was net bij de etos maar daar hadden ze alleen teunisbloemolie, maar ja die moet ik dan net weer niet hebben.
@femmie wrote:
Wat lief van je wawa.
Werk maar lekker hard door nu peuter nog slaapt.
Ik was net bij de etos maar daar hadden ze alleen teunisbloemolie, maar ja die moet ik dan net weer niet hebben.
Bij mij hebben ze het besteld bij de apotheek.
Idd ik ga weer hard werken
Joos had me ook al een link gegeven waar ik het kan bestellen en anders ben ik dit weekend toch in de stad en ga ik even langs de tuinen.
Femmie er zit dus weinig anders op dan afwachten en misschien dan die pilletjes slikken. Wel fijn dat hij zo begrip vol was en zo’n onderzoek is nooit fijn sla toch benen open liefs voor vriend. Nu is hij wel op de hoogte en kun je over een maandje of wat gewoon contact opnemen als het nog niet god is. Hoelang ben je nu precies gestopt met de pil?
Nou Femmie je mag met alle plezier mee met mij zwemmen lijkt me heel gezellig, maar volgens mij is het niet om de hoek.
wawa hup aan het werk jij…
Wendy weet jij hoe het met wolkje is? was nieuwschierig naar haar.
Mijn werk stond op de voicemail en ik heb tot en met maandag vrij gekregen :dance: dat is toch wel fijn. Ik denk dat tegen die tijd de muren ook wel op me afkomen.
Liefs jane
pff moet het even kwijt bij de oktobermama’s in drie dagen tijd twee mk’s en er zou nog een mama vandaag een eerste echo krijgen en die heeft ook nog niet gereageerd ik hoop zo dat het met haar goed is. Op zo’n moment schrik ik best.
Liefs jane
Meiden wat heb ik jullie gemist ik kon op het laatst zelfs mijn mail niet meer lezen en alle programma,s moesten opnieuw geinstaleerd worden, had een of ander virus op mijn computer :wall: :wall: :wall: :wall:
:-* voor jullie allemaal er is te veel geschreven om het allemaal te lezen maar een paar dingetjes heb ik mee gekregen.
Wendy, gefeliciteerd met jou zwangerschap :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik hoorde het van Mir en ik ben heel blij voor jou
Marije, gecondoleerd met jou opa :hug:
verder gaat het hier zijn gangetje ik ben nog niet ongesteld maar ook niet zwanger het wordt weer afwachten hoelang mijn cyclus dit keer zal zijn.
Ik ga vrijdag of zaterdag maar eens langs de drogist om te kijken wat ik kan halen om te zorgen dat alles weer wat regelmatiger wordt.
oja en voor de mensen die nieuwschierig zijn even een paar foto,s van de kleine katjes
hey femmie goed zeg dat alles toch wel in orde was… kwam even spieken of er al nieuws was…
mirretje dank je voor de uitleg. heb er toch wel wat van opgestoken hoor.
maar weet je wat ik niet begrijp?
- ik moet aan de pil vanaf de eerste dag van volgende menstruatie (wat wel langer dan 3 weken kan duren)
- waarom moet ik aan de pil als die cyste er dan toch zoieso uitmoet binnen 3 weken
- de radioloog zei dat de cyste geen kwaad kon, hij zou vast vanzelf weggaan, verwijderen doen ze pas vanaf een 7cm
- de huisarts zei dat hij erg groot was en ik er niet langer mag mee blijven lopen dan 3 weken
- er bestaan toch medicijnen die de cyste kunnen doen slinken waarom krijg ik die dan niet
- ik denk dat ik toch maar eens naar een gynaecoloog ga voor een second opinion
- ik wil helemaal niet geopereerd worden ben er zo bang voor dat ik nooit meer wakker wordt ofzo
blèh
ik wil gaan slapen en gezond wakker worden :mrgreen:
ach poeh wat lief zeg!!!
en ja wij hebben jou ook gemist hoor!!!
hoe gaat het voor de rest met je???,
@jane wrote:
wawa hup aan het werk jij…
Peuter is nu wakker en is even met een beker sap aan het bijkomen met de Bambi dvd en een doosje rozijntjes. Ik heb veel werk verzet. Het ging in een razend tempo. Helemaal blij dus :mrgreen:
Jane, ik kan me voorstellen dat je het veel doet. Elke maand is het weer raak. Moet je eens bij alle beginpagina's kijken hoeveel afvallers er helaas zijn.
Hier nog geen ongesteldheid op dag 25, maar weer afwachten dus. In ieder geval een betere cyclus dan eerst. We zijn wel sinds maandag gestopt met klussen. Tja, effies een rustpauze :oops: :oops: Schaam schaam
poeh wat fijn dat je er bent. en wat een mega oren hebben ze hihi. maar dat komt natuurlijk omdat het nog van die inie minies zijn. Het zijn pracht beestjes en die kleuren zijn heel mooi. :inlove: :inlove:
Poeh heb je getest dat je zeker weet niet zwanger te zijn. Femmie zit met hetzelfde probleem dat de cyclus niet goed op regel is. Balen hoor. :-*
Liefs jane
voor de rest gaat het goed ik baal er wel van dat mijn cyclus dus echt onregelmatig is maar ja daar valt verder weinig aan te doen.
Ik ben bezig om wat af te vallen aangezien ik toch wel een maatje meer heb, mischien dat dat ook zal helpen om mijn cylcus regelmatiger te krijgen :think:
verder heb ik jullie gewoon heel erg gemist, ik bedoel schoonmaken en boekjes lezen, stapel dvd,s bekijken, winkelen en op visite gaan houd je wel bezig maar ik vond het helemaal niet leuk dat ik niet rustig achter mijn laptopje kon zitten om te lezen hoe het met jullie was.
Ik ben daarom echt verschrikkelijk blij dat ik eindelijk weer hier kan komen :dance: :dance: :dance: :dance:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :thumbup:
@jane wrote:
poeh wat fijn dat je er bent. en wat een mega oren hebben ze hihi. maar dat komt natuurlijk omdat het nog van die inie minies zijn. Het zijn pracht beestjes en die kleuren zijn heel mooi. :inlove: :inlove:
Poeh heb je getest dat je zeker weet niet zwanger te zijn. Femmie zit met hetzelfde probleem dat de cyclus niet goed op regel is. Balen hoor. :-*
Liefs jane
Ik heb 2 dagen voor mijn nod getest maar ik verwachte het ook al niet omdat we erg weinig geklust hebben afgelopen maand.
die oren blijven groot in vergelijking met andere rassen sommige katten van mijn kunnen echt vliegen :mrgreen:
BB, ik hoop voor je dat je bij een gynaecoloog te recht kunt. Die hebben er toch meer verstand van dan een huisarts.
Poeh, daar ben je weer oh die foto’s :inlove: ik vind katjes zoooooo lieffffff
suc6 met je cycles, ik hoop dat het snel opgang komt
Femmie, voor jou hoop ik ook dat je cyles snel opgang komt
ben misselijk maar moet ff met devin douchen want we moeten straks naar de dokter.
:-*
Poeh, welkom terug. :-*