Femmie, ik heb het net even uitgerekend wat jou gemiddelde is :oops: en dat zit dan ongeveer op 32,6 dagen dus zeg maar 33 dagen. Misschien dat je daar wat aan hebt of je wist het zelf al wel.
Dan is het echt slim van je dat je nog even wacht. Ik zal je steunen daarin en de andere meiden ook hoor!!
:-*
@Tilly wrote:
Femmie, misschien wel slim dat je dat hebt gedaan. Wel lekker rustig voor jezelf denk ik.
Ik kan me trouwens goed indenken hoor dat je nog niet test. Ik zou dat als ik jou was ook nog niet hebben gedaan. Je moet namelijk met je cyclus uitgaan van het gemiddelde van de vorige keren en dan is het denk ik idd beter dat je nog even wacht.
Maar, ik blijf natuurlijk wel voor je duimen :thumbup: Dat mag toch wel? :think:
Dank je.
Ik wist niet goed waar ik vanuit moest gaan en aangezien ik 2 keer 28/29 heb gehad en 1 keer 42 waarbij de gyn zei dat ik geen ei had gehad die ronde (wat ik zelf betwijfel :think: ) had ik de 42 niet meegeteld.
Maar natuurlijk mag je blijven duimen, is altijd leuk als mensen meeleven! :-*
Tja, als die 42 niet meetelt dan verwacht je waarschijnlijk idd eerder je nod. Ach ik weet het ook niet. Probeer gewoon een beetje mee te denken :mrgreen:
Hihi ja als ik die 42 niet meetelde, verwachtte ik dus eergister mijn nod. Maar je hebt mijn pb’tje gehad, dus wrs snap jij ook wel waarom die verwachting is bijgesteld
Voor de rest van de club. Ik heb elke cyclus oud bruin bloedverlies eerst 17 dgn en daarna 14 dgn voor mijn nod. Deze cyclus weer. Als ik dan 14 tot 17 dgn verder tel dan zou mijn nod vlgd week pas ergens vallen. Vandaar dat ik denk dat hij later valt dan iei gedacht, geen idee of het verband houdt met elkaar hoor.
Femmie, ik snap het.
Ik ga nu dreumes eruit halen en dan even wat boodschappen doen.
Doeidoei.
@Tilly wrote:
Femmie, ik heb het net even uitgerekend wat jou gemiddelde is :oops: en dat zit dan ongeveer op 32,6 dagen dus zeg maar 33 dagen. Misschien dat je daar wat aan hebt of je wist het zelf al wel.
Dan is het echt slim van je dat je nog even wacht. Ik zal je steunen daarin en de andere meiden ook hoor!! :-
Ik lees je berichtje nu pas :doh: Thx voor het uitrekenen en jullie steun :-
Daar vanuit gaande zou ik nog 4 dgn te gaan hebben. Ik ga gewoon uit van 6 dan is het de 22e en dan zien we wel weer verder.
Veel succes met boodschappen en hopelijk is dreumes net zoals vanmorgen :mrgreen:
@femmie wrote:
Ik heb geen zin in die discussies over wel of niet gaan testen.
Als ik het nu teruglees was er helemaal geen sprake van een discussie :doh:
Heb ik weer hoor! Sorry allemaal :-*
(vind trouwens dat mirretje nu toch wel erg lang over haar ontbijt doet hoor! :lol: )
Femmie,
Dreumes is net zo lief en goed te pas als vanmorgen. Gewoon genieten dus!! :inlove:
En wat betreft die discussie, die was er inderdaad niet :lol: :mrgreen: Maar, maakt niet uit hoor Niemand zal het maar zo verkeerd opvatten.
Slim van je dat je uitgaat van de 22e dan heb je inderdaad de meeste kans dat je goed zit mocht je dan nog niet ongi zijn. Dat hopen we natuurlijk :thumbup:
:-*
heb vandaag en morgen niet veel tijd.
:-* en alvast een prettig weekend.
@femmie wrote:
Ik heb trouwens mijn banner weggehaald. Ik heb geen zin in die discussies over wel of niet gaan testen. Ik heb besloten niet te testen voorlopig omdat ik pas vlgd week ergens mijn nod verwacht. Daar blijf ik bij. Die banner slaat wat mijn verwachting betreft nergens op dus heb ik hem maar gewoon weggehaald.
Uhmmm, sorry was niet mijn bedoeling hoor, maar na NOD stond de ticker dus dan had ik zelf getest :oops:
meiden ben ff alleen, wat een steun dat jullie zoveel om me geven, had ik niet verwacht :oops:
ik ga het niet echt verwoorden in het openbaar, zal proberen jullie via pb wat meer uitleg te geven…
PS ik denk dat ik van het lijsje af mag, maar ik hoop dat ik nog wel bij jullie mag komen kletsen…
BB wat is er in vredesnaam gebeurd meisje, begin een beetje ongerust te worden nu. Waarom moet jij van het lijstje af?
@Bellenblaasje wrote:
meiden ben ff alleen, wat een steun dat jullie zoveel om me geven, had ik niet verwacht :oops:
ik ga het niet echt verwoorden in het openbaar, zal proberen jullie via pb wat meer uitleg te geven…
PS ik denk dat ik van het lijsje af mag, maar ik hoop dat ik nog wel bij jullie mag komen kletsen…
Meissie, ik weet niet wat er aan de hand is, maar dit klinkt niet goed.
:hug: :hug: :hug: Veel sterkte meid en als je me nodig hebt, de PB staat voor je open
Ach BB, dit klnikt niet goed meid!! Wel fijn iets van je te horen.
Hoop nu alleen dat het allemaal niet heel erg wat je te melden hebt.
Hoezo ben je alleen meid?
Nogmaals dikke :hug: en :-*
@Bellenblaasje wrote:
BB er is toch niet aan de hand wat ik denk dat er aan de hand is he?

Meis PB me ff. Ik wil zo graag weten of dat wat ik denk hopelijk niet klopt en je indien mogelijk steunen :-*
lieve BB, :hug: en wat mij betreft mag je wel blijven hoor. tenminste als het niet te vervelend is voor jou. je bent toch ook bij ons clubje.
@Wawa wrote:
@femmie wrote:Ik heb trouwens mijn banner weggehaald. Ik heb geen zin in die discussies over wel of niet gaan testen. Ik heb besloten niet te testen voorlopig omdat ik pas vlgd week ergens mijn nod verwacht. Daar blijf ik bij. Die banner slaat wat mijn verwachting betreft nergens op dus heb ik hem maar gewoon weggehaald.
Uhmmm, sorry was niet mijn bedoeling hoor, maar na NOD stond de ticker dus dan had ik zelf getest :oops:
Maakt niet uit, heb je ook gelijk in, maar het lag aan mij, ik pakte het allemaal iets te heftig op vanmiddag :doh: :-*
@kyr@ wrote:
lieve BB, :hug: en wat mij betreft mag je wel blijven hoor. tenminste als het niet te vervelend is voor jou. je bent toch ook bij ons clubje.
Helemaal mee eens :thumbup:
jullie mogen de pbtjes ook uitwisselen hoor als jullie willen ben er zeker van dat ik de helft vergeten ben maar heb niet veel tijd nu.
:-* :-* :-* :-* :-* :hug: :hug:
dank je wel hoor dat ik mag blijven, wordt er weer helemaal emo van :-* :-* :-* :-* :-* :-* (maar dan op de goede manier emo)