Oktober stoppers ***deel 11***

Deel 11 alweer! :dance:

Veel schrijfplezier en natuurlijk veel succes met zwanger worden!!

:: :: :: ::

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gevonden!

Met mijn teen gaat het goed hoor patricia :smiley:

Hi,

Schrijf vanaf hier weer mee!

Wendy:GEFELICITEERD MET DEVIN !!!

Gisteren met Jesse naar school geweest!! Het was al vakantie voor de onderbouw dus er waren geen kinderen, maar dat stoorde hem niet om lekker in de blokkenhoek te gaan spelen! :lol:

Wij ( ik en vriendje ) hadden nog even een laatste gesprek over Jesse.

We hebben nu afgesproken dat hij vanaf 6 maart drie keer in de week komt wennen, en dan vanaf zijn verjaardag voor vast! Oh vind het zoooo leuk voor hem!!

:clap: :inlove:

Vandaag valentijnsdag idd… wij doen er niet echt iets aan. Heb het ook opgegeven na een paar jaar :roll:

Meiden met hun NOD of bijna NOD… Is er al wat???

ga weer even verder!

:-* Marije.

O ja…

LIEVE MEIDEN, BEDANKT VOOR ALLE LIEVE KNUFFELS VOOR OPA!!! :-*

Jesse naar school… Spannend hoor!! Weer een nieuwe periode in jullie en zijn leven!

Ik ben ook erg benieuwd naar de meiden rond hun NOD :roll:

Devin gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!

BB, femmie, wawa…wat denken jullie?

Deel 11 alweer!!!11 :dance: :dance:

Leuk om te zien dat het onderste lijstje steeds groter wordt. Maar, er kan nog meer bij…er kan nog meer bij… :dance: :mrgreen:

Peetje staat ook nog in het lijstje, is dat niet een beetje overbodig :think:

Marije, wat ontzettend leuk dat Jesse binnenkort mag wennen op school. Spannend voor jullie en voor hem. Hij heeft er dus wel zin in zo te horen? De bouwhoek vindt hij in ieder geval al wel leuk :mrgreen:

Hoe gaat het momenteel met je opa? Is het allemaal al wat rustiger geworden, of schommelt het nog steeds zo.

Hoe is het inderdaad met de meiden die hun nod naderen? Al kwaaltjes die ergens op wijzen?

ZOu het geweldig vinden als er na Angela gelijk weer één aan de beurt is deze maand :dance:

Hier verder weinig nieuws. Kleine man ligt op bed en eigenlijk moet ik nu wat in huis gaan doen, maar heb geen zin :oops:

Verder heb ik geen idee of ik nu ongi ben geweest ja of nee. Het is elke dag weer een verrassing of ik een beetje (oud) bloed verlies ja of nee. De ene dag is dit namelijk wel zo en de andere weer niet.

Ik heb wel veel ongi pijn gehad, maar dat is nu zo goed als weg. M’n borsten doen nog wel zeer. Wat dit nu allemaal weer te betekenen heeft? :think: Ik weet het niet.

Dat was even ego, maar dan zijn jullie weer op de hoogte.

:-*

Patricia, kun je mijn NOD even veranderen in 4 mrt?

Marije, leuke avator? Nieuw toch?

Devin, hieper de piep. Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Twee jaar! :-* :-* Ook weer een mijlpaal voor papa en mama natuurlijk.

Wawa waarom heb je je nod zo ver laten verzetten?

Tilly :hug: hoop dat je cyclus je snel duidelijkheid kan geven. Heb je al aan je vk gevraagd hoe het kan zitten?

En voor iedereen die vroeg of we al iets voelde ofzo betreffende de nod?

Nee ik voel nog helemaal niets, dus we wachten maar gewoon rustig af…

@femmie wrote:

Wawa waarom heb je je nod zo ver laten verzetten?

Mijn gemiddelde cyclus was 30 a 31 dagen. Ik was 17 januari ongesteld, dus ik ging uit van ongeveer 17 februari. Ook al was de cyclus van MK tot 17 januari 28 dagen. Helaas werd ik 4 februari op dag 19 alweer ongesteld. Dus ik ga nu maar uit van 28 dagen gemiddeld. Geen idee. Gisteren voor het laatst bloedverlies gehad: bijna 10 dagen lang ongesteld geweest :shock:

Tilly, kun je er geen test tegenaan gooien: ovu of zwa test?

Ow ja, ik was het even kwijt :doh: sorry :-*

Ik hoop voor je dat je cyclus nu weer gewoon normaal doet :pray:

En 10 dgn ongi, jeetje wat lang! :shock: Gelukkig ben je er nu vanaf :hug:

Wawa, je nod is aangepast :wink:

@patricia26 wrote:

Dank je wel :mrgreen: Ik hoop tegen die tijd goed nieuws te hebben

Dat hoop ik ook voor je meid!!! :thumbup:

Ik hoop het ook!!! :pray:

@Wawa wrote:

@patricia26 wrote:

Dank je wel :mrgreen: Ik hoop tegen die tijd goed nieuws te hebben

:pray:

Jullie zijn enorm lieve schatten. Vandaag opgestaan met een goed gevoel. Ik zit echt weer op de goede weg. Heb goed gepraat met mijn mannetje de afgelopen dagen. Heb me hier beter geuit en kan alles weer aan. Komt natuurlijk ook omdat het met peuter nu weer goed gaat en ik betere nachten draai. Zie het op mijn werk nu ook weer zitten.

Dank je wel voor alle felicitaties. Devin wil ook ff dank je wel zeggen.

kvc jmgcjkfcjvuhujhjytfhngfv cl;b;lkcfdkl,kfmxcjgbk k.blv

Wawa, fijn lieverd dat het weer de goede kant op gaat.

Marije, Hoe is het nou ?

Femmie, spannend hoor :smiley:

Ik heb gisteravond de browniecake gebakken, en net opgemaakt.

De frosting ging niet zo vlot, omdat de brownie nogal kruimelt :roll: Daarna met spuitbus het blauw gemaakt. had kleine glitters die je kunt eten om de stippen te doen maar die zie je bijna niet dus heb ik maar ff geimproviseerd haha… zal ff foto’s plaatsen.

Als john wakker word gaan we hem aan devin geven.