Oktober stoppers ***deel 11***

Wawa, speciaal voor jou

Dit is het origineel van mijn avatar :mrgreen:

charissa wat een poepie :inlove:

aww ze is echt een pretletter he, kun je aan het koppie al zien :inlove:

Wendy, allereerst gefeliciteerd met Devin!!! :dance: :dance: :dance:

Patricia, ik voel me nog helemaal niet zwanger :frowning: . Ik merk er helemaal niets van! Wat overigens wel fijn is. Ik ben op dit moment wel moe en ik heb wat last van witverlies en pijnlijke borsten (de zijkant). En manlief is er nog steeds niet echt aan gewend. Komt nog wel.

Femmie, fijn dat je je teen niet meer hebt gevoeld! Wat zal dat pijnlijk zijn geweest zeg!

Charissa, mooie foto van je meissie!

Verder wil ik wel reageren op iedereen, maar ik ben best moe en ik moet zo nog eten koken. Dus voor de rest, :-* :-* :-* !

Vandaag teruggebeld door de VK. Ik kan er 7 maart naar toe om half 12. Spannend!!! Manlief gaat dan met me mee. Misschien dat hij dan wat meer gewend raakt aan het idee.

Ik heb vandaag bij de Hema even zwangerschapsbh’s gekocht. Die beugels werden erg vervelend. Ook ben ik alvast even aan het sneupen geweest bij een babyzaak samen met mijn vriendin. Ik heb al een hele mooie babykamer en wandelwagen gezien. Een Koelstra. Daar kreeg je ook nog een gratis maxicosi/autostoel bij. Maar ik vond de EasyWalker ook erg fijn. Ik weet het dus niet. Maar dat is ook nog lang niet aan de orde, maar ik vond het wel erg leuk om er eens een kijkje te nemen.

Meiden, ik ga koken, manlief komt zo thuis en dan moeten we nog even eten.

Later!

Angela, ik heb me ook niet zwanger gevoeld dat ik zwanger was hoor. Geen kwaaltjes, niks nada noppes…

Thanx voor de reactie op mijn pretletter… :-* En het ergste is dat ze weet dat ze gewoon een pretletter is, vandaag in de bus op weg naar huis is ze haarzelf aan het uitsloven, niet normaal meer! En iedereen maar lachen :inlove:

Zo mijn 5000e bericht en verandering van rang :mrgreen:

Sorry voor deze nutteloze info :? :oops:

Hi!

Patricia:Morgen je tweede echo! Spannend hoor, en leuk! Hoe laat moet je?

Tilly: Van jouw cyclus snap ik ook helemaal niets! Ik hoop voor je dat er snel weer een beetje regelmaat in komt! :-

Wawa: Ja leuk is hij he! Staat er al een weekje hoor… maar heb afgelopen week niet zo veel geschreven he… dus dan komt die leuke avatar ook niet voorbij! :mrgreen: :wink:

Ben blij voor je dat je je weer wat beter voelt :-
:-

En ik hoop binnenkort nog iets beter! :wink:

Femmie:Nou mijn duimen draaien hier hoor! ALs je morgen nou niet ongi wordt, ga je dan wel testen? Of doe je dat pas als het de 22ste geweest is?

Wendy: Wat ziet die taart er heerlijk uit! :drool:

Weet niet of je het al had verteld… maar komt er veel bezoek?

Hoe gaat het trouwens met Alicia( of heette ze nou anders)?

Hier gaat het wel, met opa nog steeds hetzelfde… :cry: Ga er denk ik vrijdag naartoe.

Charissa: :mrgreen: :mrgreen: Jesse kwam net zijn bed uit, en zag de foto van je mooie meid… Zegt hij:" Mam… dat meisje lijkt op een prinsesje!" :mrgreen: :oops: :oops: Date regelen? :mrgreen:

Angela: Leuk he al die baby spullen! :inlove: Kan niet wachten totdat ik ook weer mag!

Rest van de meiden Dikke :-
:-*

liefs Marije!

Een tiepmiep met een prachtige pretletter! :inlove:

Angela, oooh heerlijk! Je bent al lekker aan het shoppen!

Patricia, veel plezier morgen!

@Marije wrote:

Charissa: :mrgreen: :mrgreen: Jesse kwam net zijn bed uit, en zag de foto van je mooie meid… Zegt hij:" Mam… dat meisje lijkt op een prinsesje!" :mrgreen: :oops: :oops: Date regelen? :mrgreen:

Wat een lieverd zeg is Jesse :-* :inlove: ! En een date, dat kan altijd! Loïs is nog niet ‘uitgehuwelijkt’ :mrgreen: :inlove:

Sterkte nogmaals met je opa, knuf :hug:

@Charissa wrote:

Wawa, speciaal voor jou

Dit is het origineel van mijn avatar :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Uhmmmmmmmmmm, mijn peuter heeft meer de leeftijd dan Jesse :mrgreen:

Marije, niet zo heel veel bezoek. john zijn ouders en broer en zus met gezin. En 2 collega’s van john en een vriend van ons. De rest kan niet. en mijn Familie zit te ver weg.

Ik vind het klein maar fijn, vind het altijd zo’n gestress

Tiepmiep, Gefeli haha

Meiden, meiden, niet gaan vechten hoor om Loïs :naughty: :mrgreen: :angel:

maar ze is onweerstaanbaar, ze is ook wel een gevecht waard hoor.

dus in de ring en een kussengevecht :inlove:

@Charissa wrote:

Meiden, meiden, niet gaan vechten hoor om Loïs :naughty: :mrgreen: :angel:

:inlove:

Maar Marije, die Jesse van jou is ook een lekker ding :inlove:

Pas op hoor, anders gaat ze naast haar schoenen lopen en dat mag niet he :naughty: :snooty:

Maarre ik wil jullie wel zien in een ring met kussens hoor :mrgreen: :thumbup: Kom maar op!

Jane, ging jij nou naar de 9 maanden beurs? Wanneer ga je of ben je al geweest? Als je nog gaat, zwaai je dan even naar me? (woon tegenover Rai :wink: )

Alle mannen van ons zijn lekkere dingen :inlove: en de meiden ook :inlove: . We hebben gewoon de mooiste kids van KOK :wink:

:inlove: hihi kussengevecht in de boxring om loïs :inlove:

Dat wil ik meemaken :lol:

Nee marije, ik ga nog niet testen denk ik. Ik wil een poging wagen te wachten tot de 22e indien ik nog niet ongesteld ben geworden.

Wacht voorlopig dus nog rustig af…

Ow en typmiep charissa. Proficiat met je volgende rang :mrgreen:

Spannend hoor femmie, ik :thumbup: voor je

Dank je Kyr@ ik hoop dat het helpt :mrgreen:

Hoi meiden,

Ben er heel eventjes voor ik naar bed ga. Ben de hele avond weg geweest. Eerst sporten en daarna een Jan Bibejan Party. Was erg leuk en heb mooi speelgoed besteld voor dreumes.

Ik wilde even reageren op jou vraag Wawa. Maandagavond (misschien niet zo’n handig tijdstip) heb ik er een ovu test tegenaan gegoois, maar deze was negatief. Dat betekent dus dat ik nu nog niet meer weet. Of ik heb m’n ei gehad, of hij komt nog :think: Van mijn temperatuur kan ik momenteel ook niet op aan, die springt ook heen en weer. Beetje hopeloos dus.

Maar, als mijn ovutest nega was dan hoef ik toch ook geen zwangerschapstest tegen aan te gooien? Die is dan toch ook negatief, of heb ik het mis? :think:

Ach ik meet morgen gewoon weer mijn temp. Vanmorgen was die 37.0 dat is erg hoog vergeleken bij de rest van de week. Maar ik had ook al het één en ander gedaan dus ik denk dat ik daar niks van op aan kan.

Zo, dat wilde ik even kwijt.

Morgen met dreumes naar het consultatiebureau. Heb er wel zin in eigenlijk. Is al weer zo lang geleden voor mijn gevoel. Een maand of 4 geleden denk ik :think: Ben benieuwd wat ze over hem te zeggen hebben.

Ga nu douchen en moet dan noooooooooooooodig naar bed.

Welterusten allemaal. :zzz:

:-*