Morguh!
Femmie, ik ga voor je duimen!
Tilly, ik heb helaas geen ervaringen met ovutesten e.d. maar wil je wel even een dikke knuf geven! :hug:
En ehhh wat is een Jan Bibejan party?
Oh ik moest gisteren aan je denken. Ik reed met de bus langs ‘Tilly’s nailstudio’ :mrgreen:
Wawa fijn dat het weer wat beter met je gaat en dat je het weer wat zonniger inziet allemaal :-* :-* :-*
Goed slapen helpt dan ook zeker wel mee!!!
Angela Van Thomas had ik ook geen klachten.
Hoeft niets te betekenen hoor als je niets voelt!
Verder haak ik vanaf hier weer in.
Nog steeds misselijk, dus zal wel geen buikgriep zijn…
Blijven eten helpt heel goed :shifty:
Thomas is ook weer beter, alleen heeft ie veel snot :sick:
Verder ben ik heel erg dol op mijn kleine mannetje :inlove:
Iedereen een fijne valentijnsdag gehad?
Ik heb een dag van te voren alvast een chocolade cake gekregen :drool:
Hij smaakt me alleen niet nu ik zo beroerd ben
En ik heb als activiteit met de kinderen op de NSo doosjes in vorm van een hartje versierd en een aan Lech gegeven.
Vond ie erg leuk :inlove:
mijn valentijnsdag was de ergste van heel mijn leven
ben even kapot nu
sorry
Hoi,
BB: Meid wat is er gebeurd dan??
BB meid dat is er aan de hand. waarom heb je zo’n verdriet meid. :hug:
Marije fijn je weer te zien. Vrijdag weer naar opa dus. Lange rit voor de boeg. Sterkte hoor.
Wat leuk dat Jesse het zo naar zijn zin heeft op school. Daar zit ie straks ook tussen de knappe meiden.
Charissa ik vanmiddag om 16.00 naar de Rai ik heb avond kaarten en wil niet te lang. Ik vind het heel leuk, maar ben ook altiijd zo klaar met die beurzen vind het vaak te druk. Ik ben daarnaast ook nog steeds helemaal niet lekker. Voel me beroerd. :?
Wawa wat fijn te horen dat het wat beter met je gaat zeg, en ik wil dat kussengevecht wel zien. haha. Fijn ook dat met kindje beter gaat.
Angela jij bent al lekker aan het genieten meid, ben ik wel een beetje jaloers op ik hoop dat ik dat vandaag ook een beetje ga voelen. Ik durf er nog niet zo aan toe te geven. Past ook wel erg bij me hoor.
Ach en die kwalen. het is pas in week 6 dat de hormonen door je lijf heen gieren dus het kan nog heel goed komen of je hoort bij de fortuinlijke dames die nergens last van hebben.
Femmie ik duim dat je het volhoudt meid. DUS NIET TESTEN!!! Met je teen alles weer goed dus
Mir ik heb wat kwalen overgenomen van je helpt het wat. Ik ben met vlagen echt beroerd. Vieze smaak in mijn mond maar komt ook door verkoudheid en keelpijn en heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel snot net als Thomas denk ik dikke bellen uit mijn neus als ik moet niezen echt voor schut. Wat lief dat je een doosje hebt gemaakt.
Ik heb voor valentijn een echte Neger rap DVD aan lief gegeven was hij heel blij mee, ik wat minder geloof ik. Hij was het vergeten , maar vorig jaar had hij flink uitgepakt en was ik het vergeten haha.
Tilly ik had ongeveer een week na de MK twee testen gedaan omdat de testen uitslaan op een ander hormoon. Ik geloof wel dat een ovu test uit zou kunnen slaan bij een zw of vlak na een zw, maar niet overduidelijk.
Beiden waren helemaal blanco. Na ongeveer een klein weekje sloeg een ovu test helemaal positief uit en had ik dus een eisprong. twee weken later positieve zw test. Ik denk dat het voor een sprong nog te vroeg is, nog een klein weekje wachten misschien. Succes meid en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
Ik heb sinds een paar dagen steekjes in mijn onderbuik en steeds links onder, waar ook beepje zit. Ik voelde mijn spiraal ook vaak zitten doormiddel van venijnige steekjes. Is dit normaal? Ik heb geen echte pijnen en ook geen krampen. Op de echo zat ook een cyste van 2 cm bij 2 cm dat is ook vreemd he. VK zei dat dat veel voorkomt.
Liefs jane
Hoi meiden,
BB, wat is er toch aan de hand meid? Je klinkt zo enorm verdrietig. Begin me een beetje zorgen over jou te maken. Laat je nog weer wat van je horen?
Ik weet niet of het helpt maar iig een dikke :hug: en :-* voor jou.
Jane, die steekjes onder in je buik kunnen nog wel eens het oprekken van je banden zijn. Dat kan ook flink steken en erg pijn doen. Bij zoonlief heb ik er ook flink last van gehad en heb er zelfs de vk over opgebeld omdat ik op een gegeven moment dacht dat het vast niet goed was. Het bleek er allemaal bij te horen en bij de tweede zwangerschap had ik er ook last van. Het klinkt mij dus in de oren als bandenpijn.
Maar, mocht je het niet vertrouwen gewoon de vk bellen. Heb ik destijds met dreumes ook gewoon gedaan. Het maakte me toen een stuk rustiger.
Fijne middag op de beurs.
Charissa, jij gaat dus ook naar de beurs? Of heb ik dat niet goed begrepen :think: Mocht jij ook gaan dan wens ik je heel veel plezier.
Wat leuk dat je een nailstudio hebt gezien van Tilly!! Mijn echt naam is alleen anders. Ik wordt alleen vaak door vrienden en collega’s zo genoemd. Mocht je nu nieuwsgierig zijn naar mijn echt naam, dan wil ik hem wel pb’en hoor. Hier wil ik hem niet noemen. Er zijn nu al heel wat mensen die mij zullen herkennen, dat vind ik niet erg hoor. Maar als ik mijn eigen naam hier neerzet weet iedereen het meteen. Er zijn er niet zoveel met die naam. :mrgreen:
Een Janbibejan party is een party met veel kinderspeelgoed etc voor kinderen allemaal gemaakt van hout. Heel erg leuk en duurzaam. Ook hebben ze leuke decortieve spulletjes voor volwassenen en alles gemaakt van hout. Snap je??
Femmie, hoe is het met jou? Nog geen ongi hoop ik?!! En, NIET TESTEN!!!
Wawa, wat leuk een positief bericht van jou te horen zeg! Daar doen we het voor :dance:
Even over de ovutest. Ik weet niet zeker of ik ongi ben geweest, vandaar dat ik een ovu test heb gedaan Dus Jane, het zou inderdaad kunnen dat het dan nog 1,5 week duurt. Mijn temp was vanmorgen weer goed laag dus we wachten weer vrolijk :liar: af.
Mirretje, het lijkt dus een klein beetje beter te gaan?
Hier heb ik trouwens een dreumes die volgens mij net zoveel snotter laat lopen als Thomas. Dreumes is erg verkouden en het komt nu allemaal los. Er staat constant nummer 11 boven z’n lippen :mrgreen:
Wendy, leuke verjaardag gehad gisteren? Heeft Devin z’n ballenbak al gekregen? Teminste, die kreeg hij toch :think:
Hoop dat je een leuke dag met hem hebt gehad.
Hoe is het verder met de rest?
Ik spreek jullie vast wel weer.
:-*
Jane, heel veel plezier enne misschien lopen we elkaar wel onbewust tegen het lijf. Ga vanaaf namelijk ook :mrgreen:
Bellenblaasje, lieverd wat is er aan de hand?
Tilly, ik ben gek op het houten speelgoed voor kids! Dus leuk zo’n party. Dat Tilly niet je echte naam was had ik al zo’n vermoeden van, maar ben uiteraard nieuwsgierig naar je echte naam
Meiden, soyry maar ik heb even geen tijd om uitgebreid te reageren, dus even kort:
BB, wat is er meid?? Je klinkt zoooooooo verdrietig! :hug:
Jane, die steken heb ik ook!! Maak me er maar niet al teveel zorgen over…
En, vanmorgen nekplooimeting gehad. Gemiddeld is de kans op een kindje met het down syndroom gezien mijn leeftijd en bloedtest 1:1259, mijn uitslag was 1:25109 :dance: :dance: :dance: Nog nooit van zo’n hoge (of juist lage :think:) uitslag gehoord maar ik ben er blij mee! :mrgreen:
Hierbij de echo foto… Hij/zij ligt op haar/zijn buikje
oh patricia :inlove: mooie echo hoor.
BB, :hug: als je je hart wilt luchten moet je dat gewoon doen hoor… :-*
Tilly, nee hij heeft zijn ballenbak nog niet gehad. Hij beseft het toch nog niet dus zaterdag krijgt hij zijn cadeautjes 8)
Jane en Charissa, veel plezier vanavond.
Jane, uhm het kan ook zijn dat je banden wat rekken en dat kan steekjes geven. Soms is het vervelend maar ook weer een goed teken dat beebje groeit hoor :mrgreen:
Net ff mijn zussie gebeld, haar zoontje word vandaag 4 jaar. Wou dat ik daar bij kon zijn zeg. Gelukkig had ze het pakket met paar cadeautjes binnen. Lesley vond het geweldig zei hij aan de telefoon. Zijn broer heb ik ook iets gestuurd.
Mijn zwager ging net naar de friettent zeg, oh wat zou een frikandel speciaal toch lekker zijn :drool:
He meiden,
Nee ik heb nog niets getest! :dance:
Vanmorgen wel even getwijfeld maar kon me inhouden. Ik hoop dat jullie duimen helpt!
Tilly balen hoor met je cyclus :hug:
Mirretje, wat fijn dat thomas weer wat beter is en hoe is het nu met de misselijkheid? :hug:
Wel schattig wat je voor lech had gedaan met valentijn hoor!
BB, wat is er aan de hand meid? Je hebt niets meer gepost na je verdrietige berichtje. :hug:
Ik las vandaag je topic van een maandje geleden bij “een arm om je schouder” heeft het daar weer mee te maken? :hug:
Marije, hoe is het verder met jou?
Jane en charissa, veel plezier vanavond :mrgreen:
Patricia, wat een geweldige echo!!! En wat een super uitslag. Heerlijk om te horen allemaal :mrgreen:
Kyr@, wat leuk dat je kadootjes hebt gestuurd. Kan me voorstellen dat je je familie op die momenten nog eens extra mist zeg! :hug:
Hoi,
Femmie, je bent nog niet ongi!! :dance: Ik ga dus heel hard door met duimen draaien voor jou :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Goed dat je nog niet hebt getest. Dan blijft het wel even spannend, maar weet je het straks ook zeker, mocht je zwanger zijn. En daar hopen we natuurlijk allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard op. :dance: :mrgreen:
Is jou cyclus inmiddels weer op regel dat je precies weet wanneer je nod is? Dat heeft dan wel even geduurd hè.
Ik ga echt heeeeeeeeeeeel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :mrgreen:
BB, hoe is het nu met je? Ben best wel geschrokken van jou berichtje. Hoop dat je kans ziet om iets van je te laten horen, al is het maar heel kort. Maak me echt zorgen en ik ben niet de enige hoor.
Patricia, wat een mooie echo zeg!! :inlove: En wat een super fijne uitslag hadden jullie van de nekplooi meting. Helemaal geweldig toch!
Hoe gaat het trouwens verder met je? Heb je de ergste moeheid een beetje gehad en krijg je weer een klein beetje energie?
Jane en Chrarissa, zijn jullie elkaar misschien inmiddels al tegen gekomen op de beurs ? :mrgreen:
Wendy, kan me voorstellen dat je de ballenbak zaterdag geeft. Je viert dan toch ook echt z’n verjaardag! Ben benieuwd hoe hij op dat mooie cadeau reageert.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je neefje!!
Ik heb een heel aantal meiden nog niet gesproken vandaag. Een heleboel hebben het natuurlijk druk en zijn aan het werk, maar alles goed met iedereen?
Heb hier vandaag een rot dag achter de rug. Dreumes was het merendeel van de dag niet te genieten. Ik weet het, het klinkt rot, maar het was echt zo. Ben blij dat hij eindelijk op bed ligt. Hij is heel lief hoor :inlove: maar het zat vandaag denk ik niet mee voor hem. Moeilijk is het om dan je geduld te bewaren en lief te zijn. Echt niks wat ik deed was goed of leuk. Als het dan wel leuk was dan mocht ik er niet mee stoppen, maar ik moest toch echt even eten koken :wall:
Ach, hopelijk gaat het morgen beter. Vraag me dan zo af wat hem dwars zit. Eigenlijk is het namelijk ook gewoon heel zielig voor hemzelf. Hij zat zichzelf gewoon in de weg.
Maar, nogmaals, hij is LIEF :inlove:
Nou, dat was even mijn klaagzang voor vanavond.
Ooohh Patricia wat een mooie echo! Het is al echt een klein kindje hè! Helemaal super! :inlove:
Van die scores weet ik niet veel af, maar volgens mij is het hartstikke goed! :thumbup:
BB: meis wat is er aan de hand? Je berichtje is al een tijd geleden geplaatst. Ik maak me zorgen om je… :hug:
Wendy, gefeliciteerd met je neefje. Jammer dat je er niet bij kan zijn.
Tja, frikadellen, k mag ze niet eten, maar ik weet dat ik er als klein meisje dol op was. Jammer dat ze niet lang goed blijven, anders kon Charissa een paar opsturen
Charissa en Jane, veel plezier vanavond! Het zou wel grappig zijn als jullie elkaar inderdaad tegen zouden komen.
Oohh en Jane, jij vroeg nog naar het behang. Nou dat hangt er nog bij :oops: Ik wil er namelijk geen haastklus van maken, en volgende week heb ik vakantie, dus dan gaan we de schade herstellen (althans een poging wagen). Lief dat je er nog aan dacht.
Tilly, leuk houten speelgoed! Mijn vader heeft vroeger veel speelgoed voor mij gemaakt. Ik had het mooiste poppenhuis van al mijn vriendinnetjes!
Hey Mirretje, heb je die snottebellen deze kant op gestuurd? :twisted:
fijn dat het weer wat beter gaat daar. Woensdag moeten jullie weer helemaal beter zijn hè! Ooh trouwens…Ik van de PvdC stel graag een onderzoek in naar het niet smaken van een chocoladecake.
Marije, spannend, je kleine vent gaat naar school. Dat lijkt me zo’n mijlpaal! Gelukkig vond hij het leuk.
Wawa, Ik ben blij dat het wat beter gaat met je. Lief zijn voor jezelf!
femmie, hou je het vol om te wachten met testen? Knap hoor!
Angela, begin je al iets te voelen?
Dinsdagavond hadden we dus feest op school. Het was weer erg gezellig. Vooraf werden er wat dingen op het plein georganiseerd en ik ben daar ook even gaan kijken. Zonder jas natuurlijk :wall:
Woensdag stond ik op met een zere keel en dat werd eigenlijk alleen maar erger. Vandaag kon ik geen woord uitbrengen. Verdomd lastig als je voor de klas staat. Fluisteren is slecht (ja dat weet ik), maar ik moest toch instructies geven. Grappig dat zelfs de drukste leerlingen dan ook ineens gaan fluisteren :lol: In de middag vroeg de directeur aan me of het nog wel ging. De tranen liepen namelijk over mijn wangen, zo verkouden ben ik. Na het laatste uur ben ik naar huis gegaan. Eigenlijk had ik nog een vergadering, maar daar kon ik de moed niet voor opbrengen. Morgen ga ik op school wat administratie bijwerken en nakijken. Mijn lessen worden overgenomen. ja, ik heb het enorm getroffen op mijn werk!
Tilly :hug: Arme dreumes, zou hij ook iets onder de leden hebben?
En natuurlijk is hij lief! Maar zelfs lieve kindjes kunnen zich wel een keer minder lief gedragen. :-*
@Tilly wrote:
Is jou cyclus inmiddels weer op regel dat je precies weet wanneer je nod is? Dat heeft dan wel even geduurd hè.
Ik ga echt heeeeeeeeeeeel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :mrgreen:
Dat gaat komende week uitwijzen. Als ik nu niet zwanger bent en mijn ongi komt pas komende week of nog later dan is ie misschien toch nog de kluts kwijt.
De gyn had het vermoeden dat het allemaal goed zat, maar het blijft afwachten he.
Had er zelf wel een goed gevoel over, maar moet zeggen dat de twijfel weer enigszins toeslaat. :?
En bedankt voor het duimen he! Ik hoop dat het helpt

Zo is het maar net Joos!
Jij hebt het inderdaad getroffen met je werk. Ach, bij ons wordt er ook altijd wel netjes vervanging geregeld, maar dan alleen wanneer je ziek thuis zit :mrgreen:
Leuk dat je dinsdag zo’n leuke avond hebt gehad. Wel een beetje dom dat je zonder jas buiten hebt gestaan, maar… :naughty:
Ben je er verder erg verkouden van geworden?
Femmie, ik herinner het me weer. Je hebt toen inderdaad de gyn gebeld omdat het niet een hele heftige ongi was met veel bloedverlies, toch?
Dan zou ik er ook inderdaad vanuit gaan dat het goed zit hoor. Wanneer een gyn het zegt en je hebt zelf ook het idee dat het wel klopt, dan moet je niet gaan twijfelen hoor!! :naughty: Wacht maar lekker af
Zou dat bij mij dan ook kunnen, dat dat kleine beetje dat ik heb verloren (echt minimaal), toch mijn ongi was? Het leek er namelijk in de verste verte niet op. Was maar 1 of 2 keer en ik kon het met een inlegkruisje af. Nu nog wel iedere keer een drupje ofzo, maar dat was het. Lijkt dat een beetje op wat jij had?
Tilly, dikke :hug: voor je mannetje. Vervelend hoor als ie zichzelf zo in de weg zit. Hopelijk is het morgen over.
Joos, ja heb nog altijd niet gestest. Goed he? Nou is dat niet zo moeilijk, want ik heb het principe alleen smorgens te testen omdat je dan een zo hoog mogelijke concentratie urine hebt en de test het makkelijkst uitslaat indien hij positief is. Ik heb werkelijk geen idee of het echt zo werkt, maar dat had ik zo bedacht en mezelf overtuigd :lol:
Hoe ver staat het met je onderzoek naar de niet smaakvolle chocoladecake?
En verder moet jij wel een beetje op jezelf letten he? Ziek is ziek en dan is het wel heel leuk dat je lessen overgenomen worden, maar als je echt een griepje te pakken hebt kan je die beter gewoon goed uitzieken, anders blijf je aansukkelen. En dat is denk ik ook niet de bedoeling wel?
Nou meis, dikke :hug: en beterschap :-*
Tilly, volgens mij kan het heel goed een ongesteldheid zijn. Ik heb er eigenlijk nooit erg veel last van. Het duurt 2, hooguit 3, dagen en soms kan ik het inderdaad met een inlegkruisje af.
Toen ik nog aan de pil was, was het meer. Voor de pil was het ook zo weinig.
tja en die verkoudheid, die zat er al een beetje aan te komen, en dan is zo’n avond net ff de druppel.
femmie, ik blijf ook :thumbup: :thumbup:
Die ziekte kan ik volgende week uitzieken. Nog één dagje moet vast wel lukken. Ik bekijk morgen vroeg hoe het gaat en dan beslis ik.
Wat betreft die chocoladecake…ik denk dat ik volgende week woensdag maar eens op huisbezoek ga :dance:
Joos, je moet natuurlijk niet ziek zijn in de vakantie hè!!! :naughty: :naughty: Goed van je dat je het morgenvroeg nog even aankijkt.
Ik heb trouwens ook vakantie. Gekke is alleen dat het met een kleine toch wat anders is en je minder het idee van vakantie hebt. Maar, ik heb vakantie en kan dus net iets meer doen en laten dan anders. :mrgreen:
Hoe staat het inderdaad met jou onderzoek Joos. Kan ik je nog ergens mee helpen? Heb dan wel geen chocoladecake in huis, maar kan best morgen wat halen en uittesten. Geen bezwaar tegen hoor :mrgreen:
BB: Meisje… begin me nu echt zorgen te maken hoor! Kom je alsjeblieft snel vertellen wat er aan de hand is?? :-* :hug: :-*
Joos: Als je naar buiten gaat je jasje aantrekken Joos! :naughty: Hoop niet dat je erg ziekjes gaat worden!
Charissa: Tiepmiep klinkt wel erg prof hoor! 8)
Wawa: Nu al bezig met uithuwelijken… :oops: :oops: erg zijn wij eigenlijk haha! :mrgreen:
Wendy: Vind het ook nooit zo erg als het minder druk is! Dan geniet je zelf ook nog tenminste, als het zo druk is kom ik nooit verder dan de keuken… :x
Femmie: Zou het knap van je vinden hoor, als je het vol zou houden met niet testen! Ik blijf gewoon duimen totdat die test positief is
! :lol: :x :snooty:
Tilly: Ik kan mijn lieve Jesse ook wel eens achter het behang plakken hoor… Voordeel van zo’n onmogelijke dag is hier altijd wel dat hij heerlijk snel slaapt s’avonds! :oops:
Hoe ging het op het CTB?
Mirretje: Balen van die misselijkheid, maar vooral van die chocoladecake!
Dan voel je je dus echt wel heel beroerd! :think: :hug:
Jane: Die pijnen kunnen idd erg goed van je banden komen hoor!
En zo’n cyste komt vaker voor bij vrouwen. Bij mijn vriendin zagen ze ook een cyste aan het begin van haar zwangerschap, die is vanzelf ook weer verdwenen later. ( ze heeft er wel wat pijn aan gehad, maar was verder wel onschuldig).
Veel plezier vanavond!
Patricia:Wat een mooie echo zeg! :inlove: :inlove: :inlove:
Hoe ist met de rest van de meiden die ik even overgeslagen heb? Een dikke :hug: !
liefs Marije.