Oktober stoppers ***deel 11***

@Bellenblaasje wrote:

dank je wel hoor dat ik mag blijven, wordt er weer helemaal emo van :cry: :-* :-* :-* :-* :-* :-* (maar dan op de goede manier emo)

Lieverd, blijf gewoon, zodat we je kunnen steunen. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

ja we slepen je er wel doorheen hoor, we hebben hier al heel wat voor de keizen gehad. Daarom zijn we ook zo hecht en dat is gewoon echt fijn dat hier je je ei kwijt kunt.

Natuurlijk mag je blijven BB.

Wat kyr@ al zegt, we zijn een hechte groep en er om elkaar te steunen en juist nu als je ons nodig hebt willen we je echt niet laten vallen meis. :-*

BB niet weggaan, gooi je frustraties er maar lekker uit als je dat nodig hebt. Mijn pb staat ook altijd open, ik heb je overigens net een pb gestuurd.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik ga vanavond denk ik niet naar de kroeg, moet eerst nog het eea met mijn mannetje bepraten aangaande onze huidige situatie.

Liefs Angela

Ik denk aan jullie allemaal :-*

Angela,

Hoe is jou man er momenteel onder? Is hij er al een beetje aan gewend?

Succes met praten vanavond, spreek het maar eens goed samen door. Dat wil nog wel eens heel fijn zijn voor jullie allebei.

BB, ik heb jou ook een pb gestuurd. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar wij zijn er voor je. Zoals ik ook al in de pb zei, gewoon hier blijven kletsen hoor als je dat wilt. Wij proberen je te steunen waar we maar kunnen.

:-*

Jeetje ben je een midagje aan het dutten op de bank moet je je door heel wat pagina’s heen vechten :wall:

Tilly mooie wagen he ik wil ook grijs antraciet met zwart en dan leuk fel gekleurd voetenzakje.

Wat je op de foto ziet is een soort tas die is vrij klein maar ideaal voor babyspulletjes die hangt er tussen in. Dan kun je nog los zoals Danielle schrijft een hangzak kopen die er helemaal tussen hangt voor je boodschapjes. Mooi hoor maar ook de wagen van jou en misschien toekomstig van Angela vind ik mooi.

Femmie meid goed dat je je banner weg hebt gehaald, dat werd een beetje een stoorzender he. We gaan nu gewoon voor de 22 ste. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

wawa goed dat je ha zalf heeft gegeven. klinkt als soort narcose zalf :think: heb er nooit van gehoord maar ik hoop dat het helpt.

BB wat is er in hemelsnaam met bb kan iemand mij de pb doorsturen want ze is mij vergeten en ik maak me nu wel zorgen.

bb niet weggaan hoor lekker blijven schrijven hier. Wat er ook is sterkte meid ik denk aan je.

Wendy succes met je drukte aldaar en tot laterz fijn weekend voor jou ook :-

M’lena hoe is het met jou al een tijdje niets gelezen, wel eenleuke pindakaaspot foto van je gezien.

Joos je hebt vakantie meid geniet ervan en niet ziek blijven/worden he?

Wawa en Tilly jullie zijn ook vrij denk ik he volgende week. Nou fijne vakantie meiden. :-

Hoi lieve meiden,

Moet zo weer weg dus kom even niet reageren op iedereen sorry…

BB: Vind dit zoooooo erg voor je! :cry: :cry: Je hoort hier, dus natuurlijk blijf je! Wij zijn er allemaal voor je! :hug: :-* :hug:

Ik denk aan je! :-* :-

Vandaag niet naar opa geweest… mocht maar een persoon tegelijk naartoe… Dus mijn moeder is gegaan, ben aan het wachten op nieuws…

Kom vanavond weer even terug!

Dikke knuffel Marije! :hug: :-

Ik weet ook niet wat er aan de hand is met BB, dus als iemand mij ook een pb door wil sturen, graag!!

Jane, ik heb inderdaad vakantie. Lekker hoor!! Ga ik ook heerlijk van genieten.

Moet nu even naar dreumes, hij is wel heeeeeeeeeeel erg verdrietig daar boven in z’n bedje :cry: Ik zal eens even kijken wat er aan de hand is.

dreumes tilly :hug: :hug: :hug:

Tilly marije heeft mij net een pb gestuurd over de kwestie met bb heeft ze dat ook bij jou gedaan anders stuur ik hem even door.

Marije jammer dat je niet meekon, ik hoop dat je moeder niet met al te vervelend bericht thuis komt. Sterkte hoor. :-

BB als je dit leest meid ik ben er stil van ik wens je veel kracht toe en steun ik denk aan je meid. :-

liefs jane

heb de PB van BB doorgestuurd aan tilly

Angela, succes met praten vanavond meis. Ik zal voor je duimen :thumbup:

Jane, beterschap meis :hug:

Marije, :hug: en ook een voor opa :hug:

Laat je het weten als er nieuws is?

Tilly, wat was er met dreumes? Kon ie niet slapen?

Ow ik lees nu dat je de pb van bb misschien 2 keer hebt ontvangen, maar goed, beter 1 keer te veel dan te weinig.

Vind het zo zielig voor BB. Meis ik denk echt aan je. :-* :hug:

Ah ok.

Ik verveel me een beetje. Gaat iemand naar iets leuks kijken vanavond of moeten we naar het vrijdagavond cafe.

Angela ik las dat jij vanavond met manlief een goed gesprek gaat voeren. Ik hoop dat het bevredigend is en dat hij al een beetje aan het idee gewend is. Succes.

liefs jane

ik ga nu ff gtst kijken maar kom straks wel even denk ik.

Tot zo!!!

Femmie, dank je wel voor het doorsturen van de pb van BB. Wat ontzettend sneu voor haar zeg. Dat is toch de nachtmerrie van elke vrouw!!! :shock:

Jane, ik weet niet wat wij vanavond gaan doen. Heb ook geen idee of er iets leuks op tv is.

Manlief ligt nu even op de bank uit te rusten dus zit ik hier nog wel even. Later op de avond komen misschien nog onze vrienden langs, we wachten af.

Dreumes is toch stil geworden. Geen idee wat er aan de hand is geweest. Ik wilde net naar hem toe gaan toen hij rustiger werd en ben uiteindelijk dus niet meer heen geweest. Hij is stil dus hij zal wel slapen. Nu maar hopen dat hij een beetje rustig gaat slapen.

Misschien was hij gewoon te moe, daar kunnen ze ook soms zo van gaan huilen. IIg ik heb vandaag een heerlijk dagje met hem gehad :inlove:

Nu even heel iets anders. Ik heb al een poosje een kies los zitten, deze bestaat alleen maar uit vulling en het stukje echte kies is afgeknapt en dan rolt de kies dus zo in de mond. Ik kan hem wel terug stoppen, maar kan dus niet meer aan die kant kauwen anders rolt hij er weer uit. Aankomende donderdag moet ik naar de tandarts dus ik dacht, dat red ik tot die tijd wel. Maar, nu is net aan de andere kant een stuk van mijn kies afgeknapt :wall: :wall: Wat een gezeur toch!! Nu kan ik ook aan die kant niet meer goed kauwen!!! :wall: :wall: Wat baal ik hier van, lekker hoor zo’n *** gebit. :evil:

Zo, dat moest ik even kwijt :mrgreen:

Tilly dat word een week lang pap eten voor jou.

Nee even serieus heel vervelend maar zoals jullie al wisten ben ik doodsbenauwd voor alles wat maar met tanden te maken heeft omdat het in het verlengde ligt met tandenarts :? Ik hoop dat je geen pijn hebt.

Mooid dat je vandaag weer in love met dreumesje bent, gisteren kon je hem nog achter het behang plakken,. nou ja je was milder dan ik nu haha, Bij wijze van spreken dan he? En nu is ie gelukkig weer je lieve kind :inlove: Gelukkig maar, hij zal zijn dag niet gehad hebben. oh leuk dat je bezoek krijgt.

Ik krijg morgen middag bezoek van vriendin ook leuk en ik ga haar nog niets vertellen hoop ik :silenced:

Liefs jane

Tilly, ohhh wat eng. Ik vind zoiets echt eng hoor. ik ben dan ook zo’n muts die niks van de tandarts moet hebben. Vind het echt een verschrikking :? hopelijk heb je er niet te veel last van.

en tja pap eten is ook zoiets, kun je niet eerder naar de tandarts?

:shock: dacht ik net, ik ga ff lekker gezellig bij mijn vriend beneden zitten, zit ie americans chopper te kijken :x

Ben dus toch maar weer hier, maar vlgs mij ben ik de enige, niet? :frowning:

Ow trouwens tilly, je kies. Getver!!! Heb het daar ook niet zo op hoor. Heb je er pijn aan? Mijn vriend had laatst wel pijn en ik had al het vermoeden dat het een wortelpuntonsteking was. Ik heb toen de dienstdoende tandarts gezocht en daar kon hij meteen terecht. Werd meteen geholpen. Hij vond het vervelend om ze in het weekend lastig te vallen maar daar zijn ze voor toch? Ik snap het wel van hem hoor, maar ik vond gewoon dat het nodig was en dat bleek dus ook wel. Dus als je er last van hebt, moet je niet langer wachten hoor en gewoon bellen. :-*

Nee, Femmie ik heb er geen last van. Alleen is het stukje aan de linkerkant echt diep weg dus ik voel mijn tandvlees. Dat doet wel pijn. De kies opzich niet. Daar heb ik al een wortelkanaalbehandeling aan gehad.

De andere kies die eruit ligt is ook al dood dus doet ook geen pijn.

Eten is nu alleen wel erg moeilijk want m’n tandvlees is zeer gevoelig aan de andere kant.