hehe ik ben er ook fftjes. pauze van het opruimen en zo hehe.
ga zo maar is ff een snack eten, mijn buik rammelt als de ziekte
@Tilly wrote:
Nee, Femmie ik heb er geen last van. Alleen is het stukje aan de linkerkant echt diep weg dus ik voel mijn tandvlees. Dat doet wel pijn. De kies opzich niet. Daar heb ik al een wortelkanaalbehandeling aan gehad.
De andere kies die eruit ligt is ook al dood dus doet ook geen pijn.
Eten is nu alleen wel erg moeilijk want m’n tandvlees is zeer gevoelig aan de andere kant.
Vastplakken met ducktape :lol:
Hihi nee zonder gekheid. Das niet fijn. Er bestaat wel een spulletje tegen aften (wat verder niet werkt) Pyralvex, maar ik hen geen idee of je dat ook op deze manier mag gebruiken. Is het open? Zo niet dan kan het geen kwaad denk ik. Dat verdoofd dat spul (werkt alleen niet zo heel erg lang) Misschien kan je het dan een beetje rekken tot na het weekend.
Anders morgen gewoon even naar de drogist en om advies vragen die kunnen vast wel advies geven
@kyr@ wrote:
hehe ik ben er ook fftjes. pauze van het opruimen en zo hehe.
ga zo maar is ff een snack eten, mijn buik rammelt als de ziekte
Wat ga jij snacken kyr@? :drool:
Ik verheug me nu al op de chips dadelijk :o
Oh meiden, ik zit op blz 3 en jullie al op 14!!! Ik ben bang dat het me niet gaat lukken om bij te lezen vanavond. Zo meteen komt Lama gezocht dus dat ga ik met een lekker bakkie koffie en manlief erbij kijken!
Toedeloe!!
een stuk pizza :drool:
peuter in bed, dus kan ik ff bijkomen
@BB
Hee meid, ik weet niet wat er aan de hand is… maak me enorme zorgen, maar ik respecteer ook dat je het nie openbaar op het forum zet :-
Gewoon bij ons blijven hoor meid… doe lekker rustig aan… (voor zover dat kan) en je mag hier altijd je verhaal kwijt :-
Sterkte meissie :hug:
@Femmie
Groot gelijk dat je de baner ff weg hebt gehaald.
Voor jezelf ff wat rust…
Ik blijf lekker duimen, ik hoop dat je over zes dagen een gat in de lucht mag springen
@Tilly
Ging het vandaag wat beter met dreumes?
(Sorrie heb de verhalen niet allemaal helder gelezen ben ik bang :oops: )
Hmmm ik ben het verder ff kwijt, maar ik duik zo mijn bed in…
Ben gesloopt en heb geen idee waarvan :shock:
Oja… de beloofde foto… sorrie voor het wachten.
Vanmorgen besloot Thomas ff te kl*ten dus kwam het er niet van :oops:
T is nog geen 9 maanden buik… I know :mrgreen: :mrgreen:
Maar ik vind hem behoorlijk fors voor een buik van 7,5 weken :shock:
mir, WOW wat een buikje al zeg … mooooi. En het is ook echt een baby buikje al he… spannend hoor. maar je bent wel erg fors idd voor 7 weken :shock:
zal je wel ff pben over bb.
@BB
Een hele dikke knuf wil ik je geven :hug:
Kan er helaas niet meer of minder over zeggen… wat zal het kl*ten voor je voelen
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
@Wendy
Bedankt voor de PB!
Enne… hij is best al mooi rond he :inlove:
Tuurlijk het zijn eigenlijk de darmpies… maar hee… gewoon niets zeggen, niemand die dat door heeft :shifty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Tilly
Ik lees over je kies.
Kan je niet eerder een afspraak maken bij de tandarts?
Dit lijkt me niet prettig :?
@Jane
Gelukkig een knipperlichtje gezien :inlove:
Had het blijkbaar gemist, want Lech en thomas waren die dag ziek, dus ik heb niet alles gelezen :oops:
Enne… Thomas beon ook als knipperlichtje en moet je hem nu zien :inlove:
Dat gaat helemaal goedkomen met die spruit van je hoor :inlove:
Zo en nu ga ik naar bed :shifty:
ziet er in iedergeval zanger uit hoor Mir geniet er maar lekker van
Zo meiden hoe is het met jullie??
Ik kom net uit werk en meeeeeen wat heb ik veel bij te lezen :shock:
Ga ik dus ff doen, tot zo :-*
lees ze, zou wel wat te drinken pakken hoor.
Hihi hebben we toch nog een klein kroegje.
Mamalena ook de lama’s gekeken. Erg grappig weer maar vind het stom dat die alain door is, vond hem helemaal niet grappig, vond dat rebecca had doorgemoeten. Wat vind jij?
Jeetje mirretje!! Dat is niet meer een 7,5 wkn buik hoor! Maar eentje van wel 17,5!!!
Ow ik ben zo benieuwd naar je echo. Kan toch haast niet dat je termijn gewoon klopt en het er maar 1 is zou je zeggen toch? Of herken je dit wel van thomas?
Ik zat zo eens naar dat schattige koppie te kijken van hem en bedacht dat het toch erg bijzonder is dat een rond eitje en een zaadje met een staartje zich kan vormen tot zo’n mensje met alles erop en eraan.
Echt heel bijzonder
Ik had net de kat opgesloten :oops: Die zat heel de tijd op de slaapkamer terwijl ik gezellig beneden zat :oops:
Oops, sorry katje, heb hem maar een extra knuf gegeven.
Kyr@ pizza :drool: :drool: :drool: wat had je er allemaal op?
Patricia en mamalena, succes met bijlezen meiden!
Leuk hoor Angela dat je al zo met de babyspulletjes bezig bent :dance:
Heb je een leuke dag gehad met je zusje?
Ik heb ook al een kinderwagen uitgekozen. Ik wil gaan voor de Quinny Speedy SX. Prijzig, maar ik vind hem erg mooi.
Als ik een jongen krijg ga ik voor de kleur Ocean Blue, voor een meisje kies ik liever voor zwart.
BB, wat is er toch met je meid? Als ik iets voor je kan doen… :hug: Ik zou graag horen wat er met je aan de hand is, ik heb wel vermoedens maar die durf ik echt niet uit te spreken!
Ik wil je niet van het lijstje halen!! Maar als je het echt wilt moet je me maar ff pb-en…
Femmie, ik begrijp heel goed dat je je banner weg gehaald hebt. Maar ik blijf hier voor je :thumbup: :thumbup: hoor! Oh, ik hoop zo dat iedereen snel zwanger is!
Charissa, waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar heel veel pleizer dit weekend!!!
Wawa, wat naar dat je HA zo laconiek (schrijf je dat zo?? :think: ) reageerde. Ik hoop voor je dat de zalf wat helpt!
Hoe is het verder met je?
Marije hoe is het met je opa?
Jeetje Mir wat een buik heb jij al :inlove: Daarbij stelt die van mij nog niks voor en die zit me nu al in de weg :oops:
Mooie foto! Had je ook zo’n buik bij je vorige zwangerschappen?
Tilly, sterkte met je kies!! KLinkt niet zo fijn allemaal :hug: Heb je angst voor de tandarts?
BB heeft mij ook geen PB gestuurd… Kan/wil iemand die het wel ontvangen heeft hem aan mij doorsturen? Ze schreef al dat ze dat niet erg vindt…
Wendy, wat te drinken had ik er inderdaad al bij gepakt :mrgreen:
Zo, ik ben weer helemaal bij, alleen nog een kusje voor Mamalena :-*
Jammer trouwens dat we Joyce alweer heel lang niet gezien hebben. Ben erg benieuwd hoe het met haar gaat.
Liefs, Patricia
Ik stuur je de pb van bb wel even door patricia
Nou lig ik nog niet op bed :oops: :mrgreen:
Ik had bij Thomas met een week of 13 zwangerschapskleding aan.
En had ik ongeveer zo’n buikje met een week een 15/16 denk ik…
Zal eens een foto opzoeken… heb er genoeg :shifty:
Dan zal ik es kijken welke er het meeste op lijkt.
Maar ik had bij Thomas en Lucas :vlinder: niet echt een uitzonderlijk grote buik…
Mennn ik ga nu echt op bed!
Weltruste mirretje :hug:
Slaap lekker Mir! :-* Ben erg benieuwd naar de foto’s
Wendy en femmie bedankt voor de PB. Wat verschrikkelijk he?
truste mir,
bah net ff kyra’s poep opgeruimt. ziet er niet uit in de sneeuw. en krijg je er ok bijna niet af joh, vriest gelijk vast :?
Char, hopelijk ben je nou lekker aan het genieten. En geloof dat je ook in je klus periode zit dus dat komt wel goed dan hoop ik :mrgreen:
wawa, hopelijk helpt het zalfje.
Ik vergeet helemaal mijn eigen nieuws te vertellen!!
Van mijn zus en zwager krijg ik een pretecho kado. Vandaag heb ik een afspraak gemaakt! :dance: Wel op vrijdag de 13e :mrgreen:
Ik heb gekozen voor 45 minuten 4D echo, met 5 zwart wit foto’s en 2 kleurenfoto’s in een mapje. Ik heb er zo’n zin in! :dance:
oh patricia wat gaaf joh :mrgreen:
Ik wou dat wij dat ook hadden gedaan toen ik zwanger was van Devin.