Oktober stoppers ***deel 11***

Ja, mijn zus heeft het tijdens haar zwangerschap ook niet gedaan (ze lag vaak in het ziekenhuis en het is er gewoon niet van gekomen) vandaar dat ze het nu aan ons kado geeft! Lief he?

Ik ben dan bijna 21 weken, dus het geslacht zal - als hij/zij meewerkt - zeker te zien zijn. Dat betekent dat we voor ons trouwen en vakantie weten wat het is! Ik ben zo benieuwd!

BB, ik heb jou een PB gestuurd. Heel veel sterkte meid en zeker hier mee blijven schrijven hoor!! Je bent 1 van ons, in goede en in slechte tijden! :hug:

Wat gaaf patricia!!! Echt heel erg leuk en ik zag laatst een 4D, is echt heel erg mooi!

Charissa, lekker een weekendje weg. Dat heb ik wel meegekregen, maar ben vergeten je veel plezier te wensen :doh:

Bij deze veel plezier, maar waar ben je naar toe? :oops: (sorry heb ik gemist denk ik :oops: )

(gaat lekker vandaag)

Kyr@ bij jullie dus nog steeds sneeuw. Volgende keer met een hamer en beitel op pad om de drol uit te beitelen :mrgreen:

Ja patricia, echt heel zielig voor BB :cry:

ow, ik liep alweer achter :roll:

Jullie willen dus weten wat het wordt patricia? Leuk hoor, kunnen jullie op vakantie lekker fantaseren en leuke egyptische babykleertjes kopen :lol:

Jammer joh kyr@, zo’n echo kan nooit meer over. Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Ga je het deze keer wel doen?

Mirretje, zo da’s al een hele buik :mrgreen:

Tilly, jij gaat aan de olvaritpotjes dit weekend :think: :mrgreen:

Hier druk bezig met al het voorbereiden van hapjes voor morgen. Er zit nu nog iets in de oven. Keuken is puinhoop, maar ik moet echt effe twee minuten zitten.

hé meiden,

Ben ik weer.

Tilly, getver zeg van je kies of eigenlijk kiezen. Ik hou ook niet van de tandarts. Begin dit jaar immers nog een wortelkanaalbehandeling gehad. Bléh! Ik hoop niet dat je er erg veel last van krijgt.

Patricia, wat ontzettend gaaf zeg, zo’n pretecho. Ik heb laatst ff gesnuffeld op het internet en toen ben ik een filmpje tegengekomen van hoe dat nu gaat. Dit was echter wel een 3D echo, maar was wel apart om te zien. Spannend hoor!

BB, wat je nu doormaakt is echt vreselijk! Ik heb je gepb’t en datgene wat ik heb gepb’t meen ik hoor!

Wat betreft het gesprek met manlief, pfff, daar is dus niets van gekomen. Nee, liever tv kijken (Top Gear). Misschien dat het er zo nog van gaat komen, maar dat hoop ik aan de ene kant niet want het is al best laat. Ik heb hem wel de foto’s van de babykamer en de kinderwagen laten zien. Hij vond de grenen het mooist en de Koelstra was ook erg geslaagd. Maar om nou te zeggen dat hij erg enthousiast was… Nee, maar goed hij heeft gekeken. Ook had ik hem even de rompertjes laten zien die ik van zussie heb gekregen. “O ja, leuk die schildpadjes.” Dat was het enige en ze werden vrij vlot weer aan de kant gelegd. Nee de tekeningen van de keuken die via de post waren binnengekomen waren veel interessanter.

O wat moet ik hier nu mee! Ik krijg het gevoel alsof ik de schuldige ben dat ik zwanger ben, terwijl hij er ook bewust aan mee heeft gedaan. Wat is dat toch met sommige mannen??? Nou ja, in ieder geval die van mij.

Patricia, bedankt voor je :-* . Lief van je.

Ik heb nog lang niet bijgelezen, maar wat is er aan de hand met Bb?? Niet dat ik alles moet weten, maar ik ben wel bezorgd. Kan iemand mij bijpraten?

De Lama’s vond ik wel leuk. Ik had 2 afleveringen gemist hiervoor. Ik moet zeggen dat ik die Rob echt niet grappig vond. Die meid had door gemogen, wat mij betreft. Ben wel heel benieuwd naar de finale.

Ga weer verder lezen…

Oeps ja, Charissa, veel plezier.

Patricia, leuk die echo :mrgreen:

HA was niet echt laconiek hoor, maar hij zag gewoon niets :doh: :doh: :doh: Snap daar dus niets van.

Inderdaad, dan kunnen we tijdens de vakantie lekker fantaseren over onze zoon of dochter en misschien leuke dingetjes kopen. Doen we nu ook wel, maar dan is het toch anders :mrgreen:

Ja, we willen weten wat het wordt en iedereen mag het dan ook weten hoor, alleen de naam houden we geheim :angel: :silenced:

Trouwens, ik weet niet in hoeverre jullie Turkse mensen in je omgeving hebben…maar mocht je ergens een leuke Turkse naam tegen komen…?? Vooral voor een jongen vind ik het erg moeilijk.

Mamalena ik stuur je PB!

Ik ga even onder de douche…

mamalena ik heb je het bericht gepb’t

mamalena, ook jou zal ik ff de pb van bb door pb’en

ow niet dus je hebt hem al van angela

Angela, laat je man maar gewoon even. Een keuken is op dit moment gewoon tastbaarder voor hem. Wacht maar af totdat hij het knipperlicht op de echo heeft gezien :mrgreen: :hug: :-* :-* :-* :-*

ow nee van patricia :doh:

O leuk, zo zie je maar weer dat als je ff niet kijkt er al weer een aantal sneller zijn met reageren dan ik.

Ik had mamalena net gepb’t, sorry patricia en femmie, niet opgelet

Mamalena, ik stuur de PB niet door, want je hebt hem ondertussen al drie keer :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

heeft ze in ieder geval wat te lezen :mrgreen:

heb nog niet getest hoor, wil ik eigenlijk ook niet :think: :think: :think: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

angela :hug:

nou patricia, ik ben benieuwd of jullie in egypte echt wat tegen gaan komen wat jullie willen hebben voor de kleine (komt ze dadelijk thuis met een hele uitzet voor de baby :lol: )

Mamalena, veel leesplezier verder.