Angela, laat je man maar gewoon even. Een keuken is op dit moment gewoon tastbaarder voor hem. Wacht maar af totdat hij het knipperlicht op de echo heeft gezien :mrgreen: :hug: :-* :-* :-* :-*
Maar zo is het niet leuk vertoeven hier hoor! Met een man die je amper aan wilt raken, alsof je een paraciet bij je draagt! Hij is er zelf bij geweest, hij heeft bewust meegedaan. En dan moet hij niet aankomen met de opmerking dat ik nu wel gelukkig mag zijn omdat het gezeur van mij toch nog geholpen heeft. :shock: :shock: :shock: Ik heb hem alleen maar duidelijk willen maken, het hoe en wat en waarom ik graag een gezin wilde beginnen, en dat noemt hij gezeur??? Leuk hoor, nou het is hem gelukt om mij met een schuldgevoel op te zadelen.
Angela, ik denk dat wawa gelijk heeft. Laat je man maar even. Hij moet schijnbaar nog erg aan het idee wennen. En tja mannen hebben nou eenmaal een gebruiksaanwijzing nodig :roll:
Angela, ik denk dat wawa gelijk heeft. Laat je man maar even. Hij moet schijnbaar nog erg aan het idee wennen. En tja mannen hebben nou eenmaal een gebruiksaanwijzing nodig :roll:
Waarom geven ze die niet kado bij de aanschaf van een man?? :mrgreen:
Angela, meissie, het is zeker niet leuk, maar probeer het je niet zo aan te trekken. Hij zal wel bij moeten draaien en wellicht zoals wawa zegt gebeurd dat tijdens de echo. Ik hoop het zo voor je.
Maar op dit moment doe je jezelf een beetje tekort door hem te krampachtig in te willen laten zien dat hij gelukkig moet zijn met de zwangerschap. Dat is een stukje gevoel en dat zal bij hem denk ik toch moeten groeien.
nee ben wat bang. hij moet het uitzoeken en wil niet dat iets hem daarbij “dwingt” zeg maar. en ook bang dat hij het beebje niet zal willen. wil het eig nog niet weten :roll: ik hou maar gewoon mijn mond hij weet ook niet dat ik ongi moet worden
Femmie, ik probeer het er echter zo weinig mogelijk over te hebben, maar ik vond wel dat ik hem de cadeautjes en die dingen van het internet moest laten zien. Hij heeft ook gezegt dat hij het gevoel heeft dat het mijn project is. En ik probeer op deze manier het tegendeel te laten zien.
nee ben wat bang. hij moet het uitzoeken en wil niet dat iets hem daarbij “dwingt” zeg maar. en ook bang dat hij het beebje niet zal willen. wil het eig nog niet weten :roll: ik hou maar gewoon mijn mond hij weet ook niet dat ik ongi moet worden
Lieve schat, ik begrijp het volkomen. Maar zou je er goed aan doen om het voorlopig stil te houden? Hoeveel dagen ben je nu overtijd?
Femmie, ik probeer het er echter zo weinig mogelijk over te hebben, maar ik vond wel dat ik hem de cadeautjes en die dingen van het internet moest laten zien. Hij heeft ook gezegt dat hij het gevoel heeft dat het mijn project is. En ik probeer op deze manier het tegendeel te laten zien.
Ook jou begrijp ik angela. En je moet de cadootjes ook gewoon laten zien. Anders wordt je dadelijk verweten dat je alles buiten hem om doet, dat moet je ook niet hebben, daarnaast kan het hem helpen in het gewenningsproces.
Het is moeilijk, maar probeer je wat minder te focussen op zijn reactie (is makkelijk gezegt van mij hoor ik weet het)