Dat begrijp ik, ik had dat toen met onze trouwerij en het huis dat we net hadden gekocht. Ik wilde hem ook niet dwingen. Maar hij mag het wel weten, dat hij niet zomaar voor zijn verantwoording weg kan lopen, toch?
@Bellenblaasje wrote:
heb het gevoel dat als ik nu zeg “hee ik ben zwanger” dat hij zich dan helemaal gedwongen voelt en dat wil ik niet
Snap ik, maar misschien dat je ook niet zwanger bent, dan geeft het jezelf wel meer rust wat dat betreft, maar ja mocht je test wel positief uitvallen dan tja, ik begrijp je dilemma
Ach Femmie, misschien heb je ook wel gelijk (net als wawa trouwens). Ik hoop zo dat als hij mee is geweest naar de vk (hij gaat wel mee), dat hij dan wat bijdraait. Ik weet dat hij mij niet alleen laat en dat hij me niet laat zitten, ik weet dat hij niet wil dat ik het weg laat halen (wat ik ook never nooit niet zal doen!) en dat hij mij zal steunen. Maar het zou wel fijn zijn dat we samen de vreugde konden delen.
Ik moet trouwens zeggen dat mijn eigen vader deze reactie ook vertoonde toen mijn moeder zwanger was van mij. Bij hem ging echter de knop pas om toen ik geboren was. Dus zo vreemd is het eigenlijk niet.
BB, suc6 met praten :-*
en
Angela, tja een gebruisaanwijzing voor een man is volgens mij nog niet uitgevonden hoor :roll:
@kyr@ wrote:
Angela, tja een gebruisaanwijzing voor een man is volgens mij nog niet uitgevonden hoor :roll:
Heb er eentje gevonden op het internet maar die is een beetje vrouwonvriendelijk :x
@kyr@ wrote:
Jammer genoeg nog niet, als dat het geval zou zijn, dan had ik me wel 10x bedacht hoor!

@femmie wrote:
@kyr@ wrote:Angela, tja een gebruisaanwijzing voor een man is volgens mij nog niet uitgevonden hoor :roll:
Heb er eentje gevonden op het internet maar die is een beetje vrouwonvriendelijk :x
Nou daar heb je wat aan! Vrouwonvriendelijkheid. Zal dus wel lekker sarcastisch zijn!
zal dan wel door een man zelf zijn geschreven
@kyr@ wrote:
zal dan wel door een man zelf zijn geschreven
Ja een vrouw kijkt wel uit, dan is het eerder manonvriendelijk.
Kerels :x :x :x :x
@patricia26 wrote:
Trouwens, ik weet niet in hoeverre jullie Turkse mensen in je omgeving hebben…maar mocht je ergens een leuke Turkse naam tegen komen…?? Vooral voor een jongen vind ik het erg moeilijk.
Komen ze, met betekenis
(laat me er verder niet over uit of ik ze mooi vind wel of niet he, dat laat ik aan jou

JONGENSNAMEN
Alkan: rood bloed
Alp: heldhaftig
Alpay: combinatie van “alp� heldhaftig en “ay� maan
Alper: mannelijke held
Arda: voorbeeldig iemand
Aydin: intelligent, geletterd
Ayhan: vorst met een gezicht zo mooi als de maan
Berk: hard, stevig, sterk
Berkan: sterke heerser
Berkay: maan
Cem: in zijn geheel
Deniz: zee
Dilhan: hart
Dogan: geboren; valk
Ekrem: grootmoedig
Emrah: muzikant
Emre: oudere broer, vriend
Ender: zeldzaam
Enver: Turkse vorm van Anouar briljant, stralend
Erdem: deugd
Erden: nieuw
Erkan: fatsoenlijke man
Ersen: jij dappere
Ersin: moge jij een volwassen man worden
Faruk: Turkse vorm van Farouk hij die waarheid van leugen kan onderscheiden
Ferhan: leider, gelukkig man
Furkan: scheidslijn (tussen goed en kwaad)
Halim: geduldig, toegevend
Hilal: nieuwe maan
Ilhan: landvorst
Ilker: eerste man
Imran: welvaart
Ismet: kuisheid, beschermd zijn
Kenan: Palestijn, uit Kanaän
Kerem: Turkse vorm van Karam vrijgevigheid, gulheid, genade, overvloed
Mert: dapper, mannelijk, betrouwbaar
Nesan: april
Sedat: rechtvaardig
Sergen: rek
Serhan: koning, keizer
Serkan: bloed
Sinan: scherpe punt van speer of mes
Taner: geboren tijdens de dageraad
Yener: winnaar
Yilmaz: onverschrokken
Femmie, ben jij even actief bezig geweest :shock: :shock: :shock:
Ik vind Aydin wel erg mooi.
hihi heeeeeeeeeeel actief
ja aydin lijkt wel op aiden wat hier nou populair is. vind het wel mooi, john weer niet :?
Laat me raden, knippen en plakken
John is toch niet Turks, Wendy
@Angela79 wrote:
Laat me raden, knippen en plakken
Ja nog wel met tussenkomst van google :mrgreen:
Goed van jou hoor!
nee, ik bedoel dat het lijkt op hier de amerikaanse vorm aiden.
maar patricia hou je meer van apartere namen of veelvoorkomende namen? :think: tja nou weet ik niet wat echt veel voorkomend is.