Oktober stoppers ***deel 11***

Bb… :hug: :hug: :hug: …

Jee, meid, dat is echt een worst-case-scenario op een Valentijnsdag…Ik heb heel erg met je te doen.

Zijn jullie nog wel op ‘pratende voet’ met elkaar? Ik begreep dat jullie vanavond met elkaar gingen praten?

Ik ben bijna blij dat manlief hier gewoon niks aan V-dag heeft gedaan. Niks, maar ook geen slecht nieuws.

Wel gewoon hier blijven kletsen en je hart luchten he! Maak van je hart geen moordkuil!!

:-*

Ik vind aydin eigelijk ook wel erg leuk, moet ik zeggen.

Maar goed, meiden ik hou het voor gezien voor vanavond. Duik zo lekker mijn bedje in. :zzz:

Fijne avond nog en tot morgen maar weer.

:hug: voor de meiden die het nodig hebben

Femmie, bedankt voor het lijstje!! 6 van die namen had ik al op mijn lijstje staan (waaronder Aydin :wink: ), 1tje heb ik er nu nog toegevoegd :wink:

Dilhan staat ook op mijn lijstje, maar dat vind mijn vriend niks. Hij gaat liever voor Emre, maar dat vind ik niet zo leuk omdat zijn neefje Emrah heet :think:

Voor een meisje vind ik Aylin ook mooi…

Ik ga slapen meiden

Later!!!

:-* voor iedereen!

Slaap lekker femmie en Angela :-*

Ik duik ook mijn bedje in. Morgen werken, om 7 uur gaat de wekker :zzz:

BB, sterkte meid! :hug:

Zolang ik niks van je hoor blijf je op het lijstje staan :wink:

@patricia26 wrote:

Femmie, bedankt voor het lijstje!! 6 van die namen had ik al op mijn lijstje staan (waaronder Aydin :wink: ), 1tje heb ik er nu nog toegevoegd :wink:

Dilhan staat ook op mijn lijstje, maar dat vind mijn vriend niks. Hij gaat liever voor Emre, maar dat vind ik niet zo leuk omdat zijn neefje Emrah heet :think:

Voor een meisje vind ik Aylin ook mooi…

Nu vertel je toch de namen en je zou je mond houden! :naughty: :mrgreen:

(ben ergens wel nieuwsgierig welke naam je hebt toegevoegd, maar niet zeggen hoor!!! Hou maar lekker voor jezelf)

Mocht je voor een meisje ook zo’n lijstje hebben dan roep maar. Die stond er ook eentje op de site.

truste meiden :-*

Patricia, het moet ook wel bij de achternaam passen.

ik vind de meisjes naam ook mooi hoor. Vind het echt mooi klinken ook.

De uiteindelijke naam zal ik ook niet verklappen :wink: Maar nu we nog niks uitgekozen hebben kan ik wel jullie reacties peilen :mrgreen:

Enuhm angela en patricia ook :zzz:

Angela werkse morgen.

Mamalena, heb je je door de pagina’s heen weten te worstelen? :thumbup:

Nou ik ben er nu ook echt vandoor.

Doei!!! :-*

Ik ben ook weg…doei!!! :-*

Angela, ik denk ook dat manlief er aan moet wennen. Hij is wel lomp inderdaad, maar ik denk dat hij echt nog niet weet wat hij moet zeggen/doen.

Wel blijven praten met elkaar. Voorzichtig betrekken bij wat je voelt, denkt enzo. Wij hadden hier een kalender hangen, waarop elke dag een tip stond, of een verhaaltje over hoe beebje zich ontwikkelt. Manlief vond dat ook erg leuk. Het is voor een man ook zo raar, doordat hij niks voelt. Ik kan me er echt wel iets bij voorstellen. Maar hij moet niets op jou af gaan schuiven. Zoals je zelf al zei: hij was er zelf bij.

patricia je hebt pb :wink:

ik ga ook slapen, het is dat of ruzie praten lijkt even niet meer te lukken.

moet wel zeggen dat jullie steun me goed doet, jullie zijn echt vriendinnen geworden!

maar ben niet verliefd op jullie :naughty: :mrgreen:

Patricia, hehe ik zou het ook geheim houden. Ik houd wel van verassingen.

:smiley:

Ik ga ff de was doen , eten en vandaag lekker vroeg naar bedje toe

Femmie, ik heb nog steeds niet bij kunnen lezen…

Dus bij deze:

Ik zal misschien de komende tijd af en toe om verduidelijking vragen, want bijlezen gaat me niet lukken… Kan m’n hoofd er niet bij houden. Het is geen desinteresse, hoor!

Goedenavond dames.

Terwijl ik de hele dag heb liggen slapen, hebben jullie lekker gekwebbelt!

Vanochtend voelde ik me zo ellendig dat ik heb besloten om thuis te blijven. Ik heb me omgedraaid, met als gevolg dat ik net wakker geworden ben. Erg hè :oops:

K voel me nu wel iets beter gelukkig.

Nu ga ik ff bijlezen.

enneuh…alvast een :hug: voor BB

Goedemorgen meiden.

Ik ben alweer wakker :?

Ga zo even boodschappen doen. Hebben jullie nog iets leuks in de planning voor het weekend?

Patricia, ik wilde nog even kwijt dat ik aylin voor een meisje ook mooi vind. Maar ik heb eens op die site gekeken en ik vind aliye ook erg mooi en ayla en het valt me op dat deniz voor een jongen en een meisje kan :think:

Nou ja het is een flinke lijst voor meisjes. Ben dus niet verder gekomen eigenlijk hihi. Maar als je graag namen wil peilen bij ons kan je ook de eerste letter van de naam zeggen, dan kijken wij wel welke namen we, beginnende met die letter mooi vinden :mrgreen:

BB :hug: beetje kunnen slapen meis?

Joos!!! Wat heb jij veel geslapen zeg! :shock:

Heb je vanacht nog wel een oog dicht gedaan?

Kyr@ weltruste :zzz:

Zo zeg Joos :shock: Lekker hoor, ik hoop dat je ervan opgeknapt bent.

Aliye is inderdaad ook mooi! :thumbup:

Wat denken jullie van Melisa? Senay? Dilay?

En voor een jongen Kaya?

Ik ga gauw weer aan het werk. Allemaal een fijne dag en nog even een extra :hug:

voor BB!

Goedemorgen!

Wat een mooi weer! Krijg dan altijd helemaal zin om naar de markt te gaan en effe een bakkie koffie in de stad te gaan drinken.

Dit weekend…CARNAVAL!! Er komen wat vrienden deze kant op en dan ga ik zondag de hort op. Manlief speelt vanavond met z’n bandje in een café en gaat daarna nog een feestje vieren. Zo hebben we allebei ons plezier en geen oppas nodig. Die is niet te vinden nu.

Wat gaat de rest van jullie doen dit weekend?

@Wawa

Ik lees nu van je pijnlijke probleem :?

Wat een lompe bokkel*l die arts zeg :shock:

Helpt het zalfje een beetje?

@Angela

Voor mannen is het krijgen van een baby iets ongrijpbaars…

Het gebeurd in jouw lichaam en hij heeft er helemaal geen vat op.

Lech vertelde me dat hij helemaal in paniek zou raken als er een leven in hem zou groeien.

Ik denk dat jouw man beetje bij beetje los gaat komen en hopelijk na de eerste echo ook een beetje blijer gaat worden.

Dit betekend niet dat hij dan maar lompe opmerkingen moet gaan maken hoor :naughty:

Daar zou ik hem ook zeker op aanspreken!!!

Maar ik begrijp best dat het voor hem een beetje verder weg staat dan voor jou!

:hug: voor jou en hopelijk trekt ie gauw weer bij!

@Poeh

Meid hoe gaat het met je?

Heb je een PB op het andere forum gestuurd of het je past dat ik je dit weekend ff bel…

Maar volgens mij heb jij wel ff genoeg aan je hoofd meissie of niet…

:hug:

@BB

Wat is je verwachte NODdatum dan?

Van het niet testen, gaat het probleem niet weg he meid…

Het kan je juist opluchten en anders… tja… ik heb daar ook geen advies voor…

Ik kan me voorstellen dat je in deze setting liever niet zwnger zou willen worden…

He wat een nare situatie joh :frowning:

Ik moet nu ff huishouden doen e.d. kom vanmiddag en anders morgen weer bijkletsen!

Oh ik ben zo trots op mijn kleine knul!!!
Kijk wat hij kan!

Ow Mir wat een gave foto!! :inlove:

Mamalena, veel carnaval plezier :wink:

Hier wordt vandaag gewerkt. Morgen wel vrij, maar geen carnaval hoor hier!! Gelukkig niet! :oops: :mrgreen: