Oktober stoppers ***deel 11***

Ow mirretje!!! Wat heb jij toch een lekker ding van een zoon!!! Ik word elke keer zo vrolijk als ik zijn schattige koppie zie!!! :inlove:

Daar mag je met recht trots op zijn hoor!

Mamalena, veel plezier met de carnaval en uhm…maak het niet te gek he!

Als wat ga je?

Mirjam, wat een knap ding die zoon van je! Ik vind het ook zo stoer staan als er hier uit een gewone beker gedronken wordt! En het is ook nog eens retehandig als ze het kunnen, want dan kun je ze nog eens een slokje mee laten drinken van je sap ofzo.

Femmie, ik ga misschien als Wiske of het wordt weer een samenraapsel van allerlei rare dingen. Heb nog een hele foute nachtjapon, een blond pruikje met vlechten en een boerenmeisjesmutsje (“Geen cent teveel hoor!” :lol: ) Zoiets. Ach, zoals ze hier zeggen: Ut gift allemoal niks, as ge maor leut het!!!

Ik zie wel.

Patricia, bedankt. Ik zal het rustig aan doen. :liar:

Speciaal voor Femmie en omdat ik er zo’n hekel aan heb om hem te spammen :liar:

:lol: :lol: :lol:

Haha mamalena, ik ben er al helemaal van overtuigd dat jij heeeeeeeel veeeeeeeeel plezier gaat hebben vanavond :mrgreen:

Vind die combi van pyama, pruik en boerenmeisjesmuts ook wel erg leuk hoor! Ben benieuwd wat het gaat worden…

Mirretje
:inlove:

:hug: aan thomas tegen de verkoudheid.

*Mirretje wat een fatastische foto’s laat je weer zien! :thumbup:

Even voor de anderen, door Thomas ben ik me gaan realiseren dat ik ook graag een kindje wil. Als ik zijn foto zie gaan mijn eierstokken weer harder rinkelen. :stuck_out_tongue:

*M’lena, veel carnaval plezier!

*patricia, werkze! Ik zag al een heleboel Turkse namen voorbij komen. De meeste namen van leerlingen van mij stonden daar ook al tussen. Een paar anderen zijn: Gökay, Alparslan (jongens) en Gizem (meisje).

tsss, druk ik op ok terwijl ik nog niet alles heb geschreven wat ik wil! :wall:

*Patricia, kaya, vind ik een erg leuke naam! :thumbup:

*Wawa, hoe is het daar beneden? Gek dat de huisarts geen idee had wat het is. Hopelijk helpt het zalfje.

*BB hoe is het vandaag meis? Hebben jullie al een beetje kunnen praten of is het nog steeds alleen maar ruzie? :hug:

*Angela, wat balen dat jouw man zo reageert. Zoals de anderen al aangeven, misschien moet hij er nog even aan wennen. Als hij de echo ziet wordt het vast wat ‘echter’ voor hem. :hug:

*wendy, wat een mooie taart heb jij gemaakt! Super! Was Devin niet erg druk na al die blauwe kleurstof? :lol:

*Tilly, heb je nog veel pijn in je mond?

Jane…ik weet even niet meer wat jij geschreven hebt, sorry :oops: :-

*Marije, hoe is het nu met opa?

Gisteren, na 13 pagina’s gelezen te hebben, ben ik weer naar bed gegaan. Vanochtend om half 12 werd ik wakker. Blijkbaar had ik veel in te halen :oops: 'k Ben nu nog een wel wat verkouden, maar voor de rest gaat het wel.

fijn weekend iedereen!

Hoi meiden,

Mirretje, mooi mannetje heb je hoor!! Kan hij al goed zelf uit de beker drinken?

Hier wordt nog regelmatig geknoeid wanneer hij zelf iets drinkt. Maar, dat zal vanzelf wel beter gaan. Gewoon veel oefenen.

Angela, ik herken het verhaal van jou man wel een beetje. Mijn man reageerde een beetje hetzelfde. Niet onaardig hoor, maar heel anders dan ik! Hij was heeeeeeeeeeeel blij en had een big smile toen ik het vertelde. Verder merkte hij er maar zo weinig van dat het wel leek of het hem soms niks interesseerde. Dat was niet waar hoor, maar hij gaf zelf toen ook wel aan dat hij het verder nog niet merkte.

Bij de echo werd het inderdaad veel meer iets van ons samen. Dat is echt zo’n moment wat ze eindelijk eens kunnen delen en ook daadwerkelijk zien dat er een kindje groeit en beweegt.

Het zal me dan ook niks verbazen als het bij jou man net zo zit. Doe het een beetje rustig aan met hem zou ik adviseren. Praat er niet alleen maar over als dat lukt en laat hem rustig wennen aan het idee. Het komt vast goed!! :-

Joos, je hebt het dan toch flink te pakken hè meid. Voel je je inmiddels iets beter na al die slaap? Hoop dat je snel opknapt meid :-

Patricia, ik weet zo niet meer welke namen je allemaal noemde maar er zat wel wat tussen wat ik leuk vond. Zal misschien zo nog even terugkijken om te zien welke het waren.

Leuk hè om met namen bezig te zijn. Soms wel frustrerend wanneer je het niet eens bent, maar over het algemeen vond ik het altijd wel leuk :mrgreen:

Wawa, hoe is het nu met je? Iets aan de beterende hand daar beneden? Of werkt de zalf niet echt. Hoop voor je dat je toch hebt kunnen klussen.

Wendy, vandaag het feestje van Devin. Leuk hoor!! Heb je er een beetje zin in? Ben heel benieuwd wat hij van de ballenbal vindt! :mrgreen:

BB, hoe gaat het nu met jou? Fijn dat je hier probeert mee te blijven kletsen en er al een beetje steun aan ondervindt. Hopelijk kunnen wij jou er een beetje doorheen slepen.

Moeilijk voor je of je nu wel of niet moet testen. Maar, wat iemand anders ook al zei…of je het nu uitstelt of niet je komt er toch een keer achter of je zwanger bent of niet. Sterkte met alles meid :hug: :-

Femmie, hoe is het met jou meid? Hoop dat je nog steeds niet ongi bent geworden. :thumbup: :thumbup: draaien nog steeds voor jou :thumbup: :thumbup:

Poeh, jou heb ik ook al een tijdje niet gezien meid. Alles goed met je?

Mamalena, als je even niet bent geweest moet je inderdaad ineens heel veel bij lezen hè? Ik heb dat ook weleens hoor. Je kunt natuurlijk ook gewoon inspringen vanaf het moment dat je zelf weer reageert. Wij praten heus wel gezellig met je mee. Als je iets niet weet praten we je gewoon weer bij :mrgreen:

Veel carnaval plezier meid!! Geniet er maar van :dance: :mrgreen:

Chrisje, hoe gaat het met jou meid? Druk met de voorbereidingen voor je reis? Ik heb je al een tijdje hier niet gezien.

Joyce, is het met jou? Ook al even niet gezien hier. Laat je snel wat van je horen?

Charissa, jij bent nu lekker een weekendje weg en zult dit dan ook niet lezen…maar ik hoop dat je straks een heerlijk weekend hebt gehad!!

Jane, hoe is het met jou?

Marije, hoe is het nu met jou opa? Heeft jou moeder je weer op de hoogte gebracht? Kun je nu zelf binnenkort ook nog weer een keer heen?

Ik geloof dat ik nu weer iedereen heb gehad. Sorry wanneer ik iemand vergeten ben.

Lief dat jullie allemaal vragen hoe het met mijn mond gaat. Ik heb er niet veel last van. Alleen dat tandvlees bij die ene kies is wat gevoelig en dan vooral bij het eten. Ik had gelukkig al een afspraak staan voor aankomende donderdag dus ik kan iig snel heen. Wel ga ik ze maandag nog even bellen om de situatie uit te leggen want tijdens een controle kunnen ze dit natuurlijk niet allemaal zo 1,2,3, oplossen. Ben benieuwd.

Ik ben trouwens ook ‘bang’ voor de tandarts hoor!!! Maar, op zo’n moment heb je die beste man gewoon nodig dus is het niet anders. Hij doet het altijd heel erg goed hoor, maar ik blijf het verschrikkelijk vinden.

Ga nu even plat, ben gisteravond heeeeeeeeeeeeeel laat naar bed gegaan. Het was zo gezellig met onze vrienden :dance: Nu alleen nog even wat slaap inhalen :mrgreen:

:-

Tilly, ga lekker in de tuin liggen! T’is heerlijk buiten! :thumbup:

Gelukkig gaat het wat beter met je mond. Ik heb gelukkig een erg aardige tandarts die ik al vanaf mijn geboorte ken (kennis van mijn ouders). Het wordt nog een probleem straks als de beste man met pensioen gaat. Hopelijk gaat jou tandarts je niet te veel ‘mishandelen’ donderdag.

Charissa…sorry! Ik wist dat ik iemand vergat in mijn vorige berichtje :oops: Een heel fijn weekend! Het weer zit mee, dus dat wordt volop genieten :thumbup:

Inderdaad Poeh heb ik ook al even niet gezien. Zou ze weer internetproblemen hebben?

hallo iedereen,

alles goed met jullie? ik vroeg om meer aandacht, drastisch minder computer, vandaag wil hij er nog 1 keer de hele dag op (vanaf morgen niet meer) :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :cry: :cry: :cry: :cry: dit is zo hopeloos. zij zit daar immers oko. en ik krijg het paswoord v h spel niet hij gaat dan uit zijn dak. heb ook al wel met haar gepraat. ze wist niet dat het zo diep zat. zij heeft een vriend en bedoelt niks en wist niet dat hij iets bedoelde. ZEI ze. ppff

hij had gisteren wel een beer bij met i love you een grote

wat moet ik hier nou mee???

ben nog niet ongi en ben misselijk (waarsch van de zenuwen denk ik dan)

BTW ze komt van Lithouwen :shock:

snap het niet hoe hij zo stom kan zijn hoor.

BB meid wat zit jij in een nare situatie zeg. Meid ik wou dat ik wat voor je kon betekenen. Het zou goed zijn als je er open met je vriend over zou kunnen praten he. Dat hij je kan vertellen wat hij wil en nodig heeft van jou of wat hij mist en dat hij dat ook van jou hoort. ik hoop echt dat jullie samen een weg vinden om hier mee om te gaan. Succes meid en voor wie was die beer nu, voor jou?

Tilly heb je lekker rustig aan gedaan vandaag. Ik vind donderdag nog wel lang wachten hoor je hebt toch geen pijn eraan.

Wendy heel veel plezier vandaag en een fijn feestje gewenst vanuit hier.

Joos heb jij het ook al zo te pakken ik hier ook alleen maar slapen en snotteren en nu voel ik me iets beter maar moet nog heeeeeeeeeeel veel en hard hoesten. Beterschap meid en nu zul je wel niet stil hebben gestaan bij je behangetje??

wawa meid hoe is het met jou helpt de zalf een beetje.

M’lena gezellige leut gebukt is gen… Veel plezier. Hier doet ook mijn halve omgeving mee, maar deze dame niet. Carnaval zonder alcohol is voor mij geen optie en vriend heeft er een hekel aan. Ik zou voor outfit: “geen cent teveel” gaan, veel plezier en het valt inderdaad niet mee dat bijlezen hier.

Femmie wat ga jij het weekend doen dan. Wij gaan vanavond uit eten met vrienden en morgen lekker bank hangen.

Mir ikke verliefd op Thomas hoe komt hij aan die amandelvormige ogen prachtig. Echt een lekker ventje ik hoop dat ik net zo’ne mooi eruit poep.

Mir hoe gaat het met Poeh? ik mis haar al een tijdje hier ze is toch niet al naar Noorwegen he :wink: ik hoop dat alles goed gaat.

Angela ik sluit me bij advies femmie en wawa en tilly aan. Het komt wel het is ook van hemzelf en als hij dat beseft dan komen die vader gevoelens echt wel. Geef hem maar even de tijd en je zult zien dat hij er meer mee bezig is als dat je denkt. Want het tolt vast in die mannen hoofdjes alleen wij vrouwen moeten er altijd over praten :wink:

Marije hoe is het met je opa had je moeder nog nieuws gisteren.

nou wie ik vergeet dikke :-*

dag meiden

ff snel

test was negatief

ja hoor de beer was voor mij

Ff snel…

Ik denk dat ik het wel mag vertellen…

Zo niet Poeh dan min diepste excuses meis…

Er is een katje overleden bij Poeh…

Een katertje die in de eerste instantie bij mij zou komen wonen…

Maar hij heeft ergens heel heftig op gereageerd en is nooit meer ’ normaal’ geworden.

Kon bijv niet op tijd naar de bak (wat ik niet zag zitten met straks een kruipend kind) en nog meer dingetjes…

In overleg is hij daar gebleven.

En zou bij iemand anders gaan wonen.

Hij heeft afgelopen week meerdere attacks gehad en hij is uiteindelijk ingeslapen…

:cry: :cry: :cry: :cry:

Dus Poeh… nogmaal voor jou een dikke :hug: :hug:

Jij hebt veel voor je kiezen gehad…

Hopelijk brengen Sakari en Yoda je veel vrolijke afleiding :-*

En nu gauw flesje voor Thomas maken!!!

Angela, de ene man reageert anders dan de andere man op een zwangerschap.

Sommige vrouwen reageren ook opeens anders door hormonen.

Ik denk, dat rust even het beste is, maar vervelend is het natuurlijk wel.

Ik zou ook even stoppen met het babyspullen shoppen en bekijken.

Gun je mannetje eerst maar even tijd om te wennen.

Femmie, hoe kom je aan al die Turkse namen?

Patricia, Emre vind ik ook een mooie naam net als Imre.

Mamalena, wij hadden de kalender van de Friso. Stond op mijn nachtkastje en elke week mocht ik ene bladzijde opdraaien.

Mamalena, niet bijlezen om het bijlezen hoor. Echt belangrijke dingen moeten gewoon in rood.

Joos, wat voor werk doe je dan dat je op zaterdag moet werken???

Oeps, ik zie het al. Je hebt midden-in-de nacht gepost. Hi hi hi.

Patricia, Kaya vind ik niet zo mooi. Schaam schaam: meer een hondennaam.

Mirretje, de zalf helpt voor geen meter. Ik bel maandag (als ik dat tenminste voldhoud) de huisarts.

Ik wil die ochtend langs komen en doorverwezen worden naar de gynaecoloog.

Dit is niet leuk meer. Tips zijn nog steeds welkom.

Mirretje, goed hoor, dat Thomas uit ene echte beker drinkt.

Onze peuter was toendertijd ook zo snel.

Al lang niets meer van Poeh gehoord!

Tilly, hoe gaat het eten??? Al aan de Olvarit?

BB, kent je vriend haar ook persoonlijk of alleen via PC? Wat ene rotsituatie meid, maar ik ben blij, dat je hier blijft schrijven.

Oh, ik lees nu dat ze uit Litouwen komt. Mag hij wel oppassen. Straks staat ze op de stoep.

Jane, je bent over de periode van de MK heen. Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Was vorige keer met 7 weken toch! Eerste mijlpaal behaald.

Hoe gaat het nu trouwens echt met je? Je schrijft weinig over jezelf namelijk!

BB, nooit gedacht dat ik het zou schrijven, maar fijn dat d etest negatief was.

Femmie, hoe staat het bij jou? Al ongi? Wanneer wil je testen?

Ach Poeh en Mirretje wat sneu elke keer met die katjes. Knuf voor jullie.

Marije, hoe gaat het nu met opa?

Hier een superdag gehad. Peuter is erg verwend. Het leek wel ene tsunami toen iedereen weg was, maar het is allemaal weer schoon.

Hapjes e.d. vielen goed in de smaak.

mirretje wat sneu zeg ook voor poeh :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :cry: :-*

wawa fijn dat je een leuke dag had!

angela jullie moeten niet dringend praten hoor, de ene man reageert nu eenmaal anders dan de andere, ik denk dat het helemaal goed komt!!! en idd zoals wawa zei vrouwen en hormonen het is ook wat hoor!

wawa nee hij kent haar niet persoonlijk, zei heeft een vriend al 3 jaar waar ze samen mee woont en voor geen geld ter wereld kwijt wil. ze wist niet dat het bij hem zo diep ging en hij heft er ook niets over verteld. ze ging eens dringend praten met hem zei ze.

een half uur later ging hij die grote beer halen voor me.

heeft hij nog nooit gedaan ik kreeg nooit iets.

ik wil me hier niet door laten paaien hoor.

maar het lijkt me een redelijk mens :think:

ik hoop dat ik hem kan vertrouwen. wanneer hij nu zelf beseft wanneer hij te ver gaat en op tijd halt roept. snap je.

ben ook opgelucht dat de test neg was, nooit gedacht dat heel je gevoel hieromtrent zo op 1 dag kan omslaan, de kinderwens is er nog steeds bij mij, maar de omstandigheden :think:

maandag is hij werken dan kom ik uitgebreider kletsen

Jullie zijn zo hard gegaan de laatste tijd…pfff ik kan het echt niet bijhouden. Hoop vanaf hier weer wat vaker te reageren.

Dikke :hug: :-*

Nou meiden, ik ga er weer even lekker voor zitten :wink:

Jullie zitten vast allemaal X-factor te kijken dus kan ik ff bijlezen :mrgreen:

Allereerst BB, meid wat zit jij in een moeilijke situatie zeg :hug:

Natuurlijk kan hij het niet goed maken met die beer, maar het is in ieder geval wel een teken dat hij om je geeft en toch voor jullie relatie wil vechten. Het is misscihen niet leuk, maar ik denk inderdaad wel goed da je met de meid gepraat hebt… Nu weet je tenminste ook van haar kant hoe een en ander in elkaar steekt…en eigenlijk is er dus niets van haar kant…

Mamalena veel plezier met de carnaval! (niets voor mij hoor!)

Joos, Kaya is een leuke naam he? Zelfs mijn vriend heeft die naam nog niet van het lijstje gestreept., Enige nadeel is dat het wel veel lijkt op de naam van mijn :inlove: neefje. Die heet Kyte…

Voel je je al wat beter?

Wat naar voor Poeh Mirretje! En voor jou natuiurlijk ook wel als het 1 van jouw katjes was… Ik hoop dat ze hier snel weer komt!

Wawa schreef:

Patricia, Kaya vind ik niet zo mooi. Schaam schaam: meer een hondennaam.

Tsja, zit ook wel weer wat in :think: :mrgreen:

Fijn dat je zo’n leuke dag gehad hebt!!

Wie van jullie ging nou vandaag een badkamerzaterdag houden?? Dat was Marije toch?? Heb je ervan genoeten meid?? :mrgreen: :wink:

Chrisje alweer 19 weken!! Oh wat gaat dat hard zeg! :dance:

Vandaag gewerkr en het was erg stil, dus weinig te doen. Ben nu wel erg moe maar heb ook niet zó’n zin om nu al in bed te gaan liggen… :zzz:

Ik heb trouwens al de hele dag buikpijn… Een soort drukkende pijn afgedwisseld met wat steken. Ik maak me niet echt zorgen maar vraag me toch wel af wat het kan zijn… :think:

Solly Patricia, ik kan mijn mening nooit voor me houden :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :roll:

@Wawa wrote:

Solly Patricia, ik kan mijn mening nooit voor me houden :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :roll:

En daar ben ik blij om!!

Moet ook kunnen toch?