Patricia, ga er maar vanuit dat die pijn banden pijn is. Ook het groeien van je buik opzich kan best wel eens zeer gaan doen. Denk dus dat jij daar nu last van hebt.
Mocht je het nu op een gegeven moment niet vertrouwen, dan wel aan de bel trekken hè!!
Maar, ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen en het pijn is die helaas gewoon bij de zwangerschap hoort.
BB, toch lief van je man dat hij een beer voor je heeft gekocht. Ben het met Patricia eens, daarmee maak je het niet goed maar hij laat idd wel zien dat hij toch voor je wil vechten.
Dus je had een negatieve test. Wat vind je daar nu echt van? Kan me indenken dat het nu allemaal wat moeilijk ligt, maar de wens is er toch zo overduidelijk. Kan me ergens toch ook wel weer indenken dat je het toch wel jammer vindt.
Poeh en Mirretje, wat sneu toch wat er iedere keer weer gebeurt met de poezen. Jammer hoor dat het zo af moet lopen met een nestje. Veel sterkte Poeh :hug: :-
Wawa, wat balen dat die zalf voor geen meter helpt zeg. Ik zou inderdaad als het aanhoudt ook de gyn bellen en een afspraak maken. Dit is toch niet normaal meer?!!! Ik denk dat ik geen tips voor je heb. Kan me ook niet echt goed indenken wat er nu precies aan kan zijn, snap niet helemaal waar je pijn hebt.
Hoop iig dat het snel over zal gaan. :hug: :-
Dus dreumes heeft vandaag een geweldige dag gehad!! Dan hebben jullie waarschijnlijk ook genoten. Fijn dat de hapjes in de smaak vielen. Een mooie dag dus om op terug te kijken.
Hoe gaat het momenteel verder met je? Nog steeds met ups en downs. Hier nog wel hoor. Het zijn wel meer ups, maar de downs blijven ook nog wel komen. Bij jou ook?
Chrisje, leuk weer wat van je te horen. Het is idd geen doen om alles terug te gaan lezen dus klets maar lekker mee met wat je hebt gevolgd. Hoe is het met de voorbereidingen voor de reis? Heb je er een beetje zin in?
Marije, hoe is je reservering van de badkamer bevallen? Was het een fijn maskertje dat je had gekocht? Of moet je nog de badkamer in?
Femmie, vandaag nog niks van jou gehoord. Is niet erg natuurlijk, maar hoop nog wel een keer te horen dat je niet ongi bent!! Daar duim ik namelijk nog steeds voor :thumbup: :thumbup:
Jane, je bent idd over de grens heen van je vorige zwangerschap. Is dat een iets geruststellend gevoel?
Jij zult inmiddels wel lekker uit eten zijn. Ik hoop dat je een gezellige avond hebt.
Nou meiden, een heleboel heb ik vanmiddag al bij de kop gehad dus ik stop nu maar even.
Wawa, ik ben niet aan de olvarit hoor. Als ik een beetje oppas met wat ik eet wil het nog wel. Het tandvlees moet er maar aan wennen hoor :mrgreen: Gekehied natuurlijk, maar het is te doen als ik maar oplet wat ik eet.
Dat was hem weer voor nu
:-*
@Bellenblaasje wrote:
wawa nee hij kent haar niet persoonlijk, zei heeft een vriend al 3 jaar waar ze samen mee woont en voor geen geld ter wereld kwijt wil. ze wist niet dat het bij hem zo diep ging en hij heft er ook niets over verteld. ze ging eens dringend praten met hem zei ze.
een half uur later ging hij die grote beer halen voor me.
heeft hij nog nooit gedaan ik kreeg nooit iets.
ik wil me hier niet door laten paaien hoor.
maar het lijkt me een redelijk mens :think:
ik hoop dat ik hem kan vertrouwen. wanneer hij nu zelf beseft wanneer hij te ver gaat en op tijd halt roept. snap je.
ben ook opgelucht dat de test neg was, nooit gedacht dat heel je gevoel hieromtrent zo op 1 dag kan omslaan, de kinderwens is er nog steeds bij mij, maar de omstandigheden :think:
Meid, ik wil zoveel zeggen, maar ik weet het ook gewoon niet. Ik ken jou en je vriend niet natuurlijk. Lastig, want aan de ene kant wil ik je steunen om voor hem te knokken. Aan de andere kant zou ik willen zeggen, dat je wel voor jezelf moet kiezen. Ik hoop, dat je snel duidelijkheid krijgt over wat hij wil. Wat wil je zelf graag? Natuurlijk dat dit allemaal niet gebeurd was, maar ik bedoel verder.
Ik wil je in ieder geval een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel geven :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Patricia, in week 11 had ik die enorme steken constant. Dus het zal wel echt een fase zijn. Anders maandag even VK bellen.
Inderdaad, ik kijk het dit weekend nog even aan…
Ook geen carnaval voor jou Wawa?
@Tilly wrote:
Wawa, wat balen dat die zalf voor geen meter helpt zeg. Ik zou inderdaad als het aanhoudt ook de gyn bellen en een afspraak maken. Dit is toch niet normaal meer?!!! Ik denk dat ik geen tips voor je heb. Kan me ook niet echt goed indenken wat er nu precies aan kan zijn, snap niet helemaal waar je pijn hebt.
Hoop iig dat het snel over zal gaan. :hug: :-*
Dus dreumes heeft vandaag een geweldige dag gehad!! Dan hebben jullie waarschijnlijk ook genoten. Fijn dat de hapjes in de smaak vielen. Een mooie dag dus om op terug te kijken.
Hoe gaat het momenteel verder met je? Nog steeds met ups en downs. Hier nog wel hoor. Het zijn wel meer ups, maar de downs blijven ook nog wel komen. Bij jou ook?
Uhmmmmmmm, ik heb zo'n last, dat ik het nu toch ga omschrijven. :oops: :oops: :oops: Misschien kan iemand dan toch tips geven. Als ik zit, sta, loop, fiets, dan voel ik mijn schaamlip(pen) de hele tijd. Meer aan de achterkant van de vagina. Soms heb ik het gevoel, dat mijn schaamlippen niet goed zitten/ liggen alsof ik ze goed moet leggen :roll: :roll: :roll: . Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Bovendien heb ik zowel enorme jeuk als pijn. Vaak om en om. Ook een zwaar gevoel aan de onderkant. De huisarts ziet niets. Dus geen schimmeltje, infectie o.i.d.. De huisarts drukte op de knip, maar daar doet het dus geen pijn. M.n. de binnenste schaamlippen doen aan het onderrandje zeer. Verder niet abnormale afscheiding en geen gekke geurtjes. Zelf heb ik het gevoel, dat mijn schaamlippen wel dikker zijn dan normaal.
Emotioneel gezien gaat het weer goed. Tuurlijk met ups en downs. Ik word er soms wel verdrietig van als ik zie hoe lang die augustusmama's al zwanger zijn. Dan denk ik: verdorie dat had ik ook kunnen zijn. Op het werk is het nu veel rustiger. Peuter is weer helemaal beter, dus weer veel betere nachten. Dat alles zorgt voor rust in mijn hoofd. Verder moet ik blijven praten, praten en nog eens praten. Bovendien leren loslaten en niet perfect willen zijn. Ik sta nu weer met een vrolijk gevoel op (nou ja, met ene jeukende en zere vagina iets minder :oops: ), maar het gevoel van binnen is beter. Lief, dat je naar me vraagt. Hoe is het nu echt met jou?
@patricia26 wrote:
Inderdaad, ik kijk het dit weekend nog even aan…
Morgen naar de optocht kijken, maar verder geen feest. Ik drink nooooooooooit, maar dan ook nooit alcohol. Dus carnaval is echt geen bal aan voor mij.
@Wawa wrote:
@patricia26 wrote:Inderdaad, ik kijk het dit weekend nog even aan…
Morgen naar de optocht kijken, maar verder geen feest. Ik drink nooooooooooit, maar dan ook nooit alcohol. Dus carnaval is echt geen bal aan voor mij.
Ik drink ook niet. In mijn tienerjaren teveel gedaan denk ik

Wat klinkt dat allemaal naar zeg bij jou daar benenden… Ik geloof dat ik wel begrijp wat je bedoeld, maar ik heb helaas geen tips voor je…
Trouwens, heb je bij de aug mama’s gelezen dat er iemand is die het geslacht al weet?? :shock: Het gaat inderdaad heel hard.
Bij de september mama’s helaas een aantal miskramen

Ach Poehtje, het zit je echt niet mee hè. Deze kleine man was al een tijdje zwak, maar toch… :hug:
BB: Ik sluit me aan bij wat Wawa zegt. Omdat we jullie als stel niet kennen, is het moeilijk om een helder beeld te krijgen.
Luister goed naar jezelf en naar je gevoel.
Wawa, balen dat die zalf niet werkt! Ik denk dat ik thuis een rol aan zou trekken zonder ondergoed. :oops:
Op zaterdag werk ik (gelukkig :oops: ) niet
Chrisje, nog even en je bent al op de helft! Wat gaat dat toch snel!
Patricia, lastig die pijntjes. Goed in de gaten houden zou ik zeggen, maar zoals de anderen hier ook al aangeven, het hoort ook een beetje bij zwanger zijn.
Nog even over de naam Kaya. Ik moet daarbij denken aan een jongetje die ik ken, Kaj, dat is echt een schatje en daarom heb ik ook een prettig gevoel bij die naam denk ik
Het is maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, dan zou er weinig variatie zijn hè.
En ondertussen loop ik al weer achter :lol:
Wawa, dat klinkt wel erg onprettig allemaal zeg! Ben je misschien wat te droog daar beneden?
Het moet wel confronterend zijn om bij de augustusmama’s te kijken. Ik hoop echt dat jij je snel weer bij een maandmamagroepje mag aansluiten.
Patricia, getsie daar ook al mk!
Voor mij ook geen carnaval. K heb niks met een meute, hossende, verklede, dronken mensen :oops:
Nog ff een vraagje.
Als je een duidelijk, maar toch licht streepje hebt op de ovulatietest, hoeveel dagen zou het dan nog duren voordat je een vette streep hebt? En is het bij een licht streepje ook al ‘slim’ om te klussen?
Ik heb vanmiddag zo’n streepje op mijn test gezien, maar omdat ik me nog niet helemaal fit voel, sta ik nou niet echt te trappelen om het bed in te duiken. Maar aan de andere kant…volgende week ben ik een aantal dagen niet thuis (di t/m do).
Wawa, dat klinkt toch echt als een schimmelinfectie hoor. Ik heb dat na de geboorte van dreumes gehad en ook na de curretage. De beschrijving die jij geeft lijkt er toch wel erg veel op.
Bij mij deed het ook heeeeeeeeeeeeel erg veel pijn bij het vrijen. Alsof ik de boel helemaal open had liggen en het brandde en jeukte als een idioot.
Kan de huisarts zich niet vergist hebben?
wawa…Daar dacht ik ook meteen aan toen ik het las. Je kan gewoon via de doktersassistente een recept hietvoor vragen…Baat t niet dan schaad het ook niet heel veel, toch?
:hug: :-*
Wawa, ik persoonlijk heb geen idee of het inderdaad een schimmelinfectie kan zijn, maar inderdaad, je kunt het proberen! Zou in ieder geval fijn zijn als je er dan toch nog snel vanaf bent!
Ik vind het niet zo gezellig voor de zaterdagavond, maar ik ga slapen Ben echt helemaal op. Morgen drukke dag dus zal ik hier waarschijnlijk niet zijn. Tot gauw! :-*
Wawa, ik denk toch ook aan een schimmeltje, hoor. Zoals je weet heb ik ook een knip gehad en een tijdje terug had ik daar ook weer last van. Ook zo’n zalfje gehad wat moest verdoven. Maar ik had ook een schimmel. En door de jeuk deed ‘de knip’ ook zeer. Gewoon doordat het rauwer was; de buitenkant vooral en dus niet het wondweefsel. Schaamlippen ook rood en gezwollen. Vreselijk! Ik zou echt nog even terug gaan als ik jou was. Dan kan je er snel vanaf zijn. Sterkte!
Vergat ik nog te zeggen: Mirjam, wat heb jij al een buik!!! Wauw!! Dat zijn echt niet alleen je darmen hoor. Ben je niet langer zwanger?! Of krijg je er 2?! Ik zou het zo gaan denken, echt!
Poeh,… :hug: …Wat een pech!!! Jij ook sterkte.
Nou mensen, ik ben vanmiddag op zoek geweest naar de zak met carnavalskleren, me compleet in het zweet staan werken…Niet te vinden…Ik ben bang dat ik die zak vorig jaar heb uitgeleend en niet meer heb teruggekregen. Wonder boven wonder lag het Wiskejurkje op een gekke plek inclusief Schanulleke. Dus Wiske it will be. Ben wel zo klaar morgen. Fijn!!
Oja!!! Vergeet ik bijna…
Poppetje loopt!!! (3 pasjes los achter elkaar telt wel als lopen he?)
Ik = zó trots!!! :mrgreen:
Heee M’lena wat goed! logisch dat je trots bent op je lopende ukkie! Nog even en je kan achter haar aan rennen! :thumbup:
Veel plezier als Wiske!
(maak je ook foto’s?)
hey mamalena wat goed zeg!!! geen wonder dat je trots bent!!! vergeet het niet op filmpje vast te leggen he
wawa ik had begrepen dat jij wat problemen hebt met je “onderkant” laat ik het zo maar even noemen. wat erg zeg. ik weet wat het is. sinds mijn bevalling ook niets dan problemen daar. dat van jouw klinkt echt wel als een schimmelinfectie hoor. heb ik ook al gehad. veel sterkte ermee, ik weet dat het echt niet leuk is :silenced:
ja van die beer vond ik ook wel lief. we hebben gisteren nog eens gepraat en het komt erop neer dat hij zich verkeerd heeft uitgedrukt en dat hij het nu stom vind van zichzelf dat hij het heeft gezegd. hij heeft zijn excuses aangeboden. en nee ik denk ook niet dat er vn haar kant iets is want ze schrok wel enorm. ik hoop dat hij zn verstand gebruikt hoor, hij heeft echt mijn hart gebroken (lees: aan stukken gereten) ik ben nu eenmaal een heel gevoelig mens op dat punt, ook omdat ik het helemaal niet had zien aankomen. echt totaal niet.
anderen zeggen misschien in hunzelf “ach schop hem eruit” maar zo simpel is dat nu eenmaal niet met een huis en een kind. niet dat ik het daarvoor doe hoor, maar ik wil daar nu eenmaal voor vechten.
ook al heb ik hem uitgescholden voor rotte vis
hij zei me gisteren ook dat hij niet wil dat ik terug aan de pil ga.
MANNEN!! :twisted:
ik heb hier niet op doorgevraagd (durf al niet meer).
de test gisteren heb ik stiekem gedaan hoor, en was toch wel stiekem een beetje teleurgesteld. maar zou het ook erg gevonden hebben als het wel zo moest zijn en hij zou het niet gewild hebben, een onzekere toekomst voor het beebje zeg maar. kortom: hart schreeuwt jaaaaaaa, verstand zegt nee.
ik durf hem er niet over door te vragen. maar hij is toch ook niet echt “voorzichtig” zeg maar op sex gebied. wil niks gebruiken.
hoe kan je gevoel zo op een paar dagen hazesprongen met je nemen??? kan dat wel???
He meiden,
Hier even een egobericht (sorry)
Ik heb vanmorgen getest en hij was zoals ik zelf al verwachtte negatief. Nu is dat op zich gewoon jammer, maar ik was er al een beetje op voorbereid maar wat me wel zwaar valt is dat mijn cyclus dus nog steeds niet op gang is. Ik moet zeggen dat ik daar zo langzamerhand echt genoeg van begin te krijgen. :x
Het is nu maar weer rustig wachten op mijn ongi :liar:
Vind het zo gemeen eigenlijk dat ze je een half jaar op deze manier laten aanklooien. Daar wordt toch iedereen knettergek van?
IK BEN NU HELEMAAL GEFRUSTREERD!!!
Zo dat is eruit. Ga nu even alles doorlezen van gister en op iedereen reageren.
Joos hoe is het met je? Na al die slaap weer een beetje fit geworden? Of ben je nog steeds niet lekker? :hug:
Tilly, heel verstandig om morgen even de TA te bellen. Hij kan zoiets inderdaad niet maken tijdens een controlebeurt.
Ik heb het ook niet zo op de tandarts, maar gelukkig is die van mij een erg lekker ding :mrgreen: dat maakt alweer iets goed
Ben je alweer wat bijgeslapen? Wat had je gedaan met je vrienden? Gewoon gezellig op visite?
BB, wat er nu gebeurt is dat je heen en weer geslingerd wordt tussen verstand en gevoel. Het is gewoon een erg lastige situatie waarbij beide je iets anders zeggen.`
Als ik je zo hoor wil je er wel voor gaan vechten, maar geef het de tijd meis. Wat je al schreef, hij heeft je hart gebroken. Dat heeft echt tijd om weer te helen.
Jane, was het gezellig gister? Wat heb je gegeten?
Wij gaan hier alle zooi eens opruimen in huis.
Poeh :hug: wat is dat toch met jullie katjes? Ik vind het zo zielig voor jullie allemaal! Hoeveel katjes hebben jullie nu nog? eentje nog maar als ik het zo bijgehouden heb
Ga je die lekker zelf houden? Zou ik gewoon wel doen, poesje heeft al veel te veel voor zijn kiezen gehad om nu ook nog eens te moeten wennen aan een nieuw baasje
Mirretje :hug: Jeetje moet voor jou ook verdrietig zijn geweest allemaal.
Wawa ik ben heel creatief in turkse namen verzinnen :liar: (hihi nee joh, die turkse namen heb ik gewoon via google)
Balen dat je creme niet werkt. Ik kan je geen tips geven, sorry (maar ben het wel een beetje eens met tilly, chrisje en mamalena, ik dacht ook meteen aan een schimmelinfectie). Morgen gewoon weer terugbellen. Dan is je vrouwelijke HA er en daar voel je je ook beter bij toch? Hopelijk kan zij je wel helpen of zoals je zelf al wil naar de gyn doorsturen. :-
Ik was helemaal vergeten dat jij gister feest had :wall: Ben blij te horen dat het een leuke dag was.
Had je speciale hapjes gemaakt?
Ben blij te horen dat je je weer van binnen wat fijner voelt :-
Chrisje, hoe gaat het verder met jou?
Mamalena, hoe was het gister met carnaval?
Ow en wat heerlijk dat ze loopt!!!
Marije, hoe was je badkameravond?
Joos ik kan je niet adviseren over je ovutest. Heb die dingen nog nooit gebruikt.
Alle meiden, toch bedankt voor het duimen en voor iedereen die ik niet gehad heb een dikke :hug:
@Joos wrote:
Nog ff een vraagje.
Als je een duidelijk, maar toch licht streepje hebt op de ovulatietest, hoeveel dagen zou het dan nog duren voordat je een vette streep hebt? En is het bij een licht streepje ook al ‘slim’ om te klussen?
Ik heb vanmiddag zo’n streepje op mijn test gezien, maar omdat ik me nog niet helemaal fit voel, sta ik nou niet echt te trappelen om het bed in te duiken. Maar aan de andere kant…volgende week ben ik een aantal dagen niet thuis (di t/m do).
Sinds vorige week zondag al een streep en nu nog steeds, dus geen pijl op te trekken :roll:
@Tilly wrote:
Wawa, dat klinkt toch echt als een schimmelinfectie hoor. Ik heb dat na de geboorte van dreumes gehad en ook na de curretage. De beschrijving die jij geeft lijkt er toch wel erg veel op.
Bij mij deed het ook heeeeeeeeeeeeel erg veel pijn bij het vrijen. Alsof ik de boel helemaal open had liggen en het brandde en jeukte als een idioot.
Kan de huisarts zich niet vergist hebben?
Vorige maand heb ik idd gewoon zalf gesmeerd tegen schimmelinfectie en daarna via assistente de tabletten besteld, maar ja deze keer begon het al na dag 5 van de menstruatie en ik was natuurlijk 10 dagen ongesteld. Hij zei dat het echt geen schimmeltje of andere infectie was. Ik zie zelf ook echt helemaal niets en mijn man ook niet. Het is echt de buitenkant van de vagina. Zolang ik geen onderbroek aanheb, dan is er mee te leven, maar zodra ik mijn (katoenen) onderbroek aantrek en m.n. de spijkerbroek, dan sta ik ongeveer te trappelen van pijn en jeuk. Manlief hoeft maar in de buurt te komen en ik ren gillend weg :oops: :oops: