Wawa, ik denk toch ook aan een schimmeltje, hoor. Zoals je weet heb ik ook een knip gehad en een tijdje terug had ik daar ook weer last van. Ook zo’n zalfje gehad wat moest verdoven. Maar ik had ook een schimmel. En door de jeuk deed ‘de knip’ ook zeer. Gewoon doordat het rauwer was; de buitenkant vooral en dus niet het wondweefsel. Schaamlippen ook rood en gezwollen. Vreselijk! Ik zou echt nog even terug gaan als ik jou was. Dan kan je er snel vanaf zijn. Sterkte!
Ik ga morgen ook echt terug hoor. Hopelijk werkt op maandag mijn vrouwelijke huisarts. Ik kan gewoon niets eens vrijen. Vorige week zondag voor het laatst, terwijl we toch echt rond de vruchtbare dagen zijn
Femmie ik schreef het je al meid. Balen hoor. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in of een menstruatie of een positieve test. Je weet gewoonweg niet wanneer je je eisprong hebt gehad.
Joos was jij aan de ovu testen ik zal je mijn ervaring vertellen. wij vonden het leuk om met die testjes aan de weer te gaan. de eerste maal ging ik naar Milaan tijdens vruchtbare dagen en daarvoor was hij negatief en toen ik terug kwam zag ik een heel vaag streepje mijn ei was gesprongen toch voor de zekerheid geklust en jawel zwanger.
De laatste keer wilde ik op de gok mijn eisprong spotten dus ik heb willekeurig wat testen gedaan. En jawel ineens op 14 jan een knal dikke streep. Dat was wel typisch want zowel wawa als ik hadden met die testen van Matcare geen enkele duidelijke streep gezien alleen maar van dat vage gedoe. Dus Joos ik weet niet hoeveel dagen je al test en of je het een beetje op hetzelfde tijdstip doet. Maar morgen of overmorgen zou hij wel eens de pan uitspringen. en dan heb je nog :think: 48 uur of zo om te klussen.
Wawa en Tilly wat lief van jullie dat jullie dat onthouden hebben. Het klopt ik had met 7 weken een mk. Het voelt alleen niet zo als een mijlpaal ik ben gewoon heel erg onzeker. Met de negenmaanden beurs gaf ik mezelf er wat aan toe om gewoon lekker te genieten van mijn zwangerschap, maar de laatste dagen ben ik gewoon weer erg onzeker. Toch heb ik er ergens wel vertrouwen in maar kan er niet aan toegeven. Ben gewoon bang. De mk heeft in die zin een hoop kapot gemaakt. Ja ik ben blij hoor dat ik zo snel zwanger ben, maar het verdriet maakte dus ook snel plaats voor een ongekende onzekerheid.
bb het hele verhaal ken ik niet maar is het niet zo dat een mens altijd verliefd kan worden op een ander daarmee praat ik niet het gedrag goed van je partner, maar ergens vind ik het wel eerlijk dat hij je het vertelt zonder dat er feitelijk iets is gebeurd tussen die twee. Hij heeft gevoelens voor een meisje en het is niet wederzijds. Jullie kennen elkaar al lang en je partner wil met jou verder. Ik geloof dat als een relatie zo’n verliefdheid overwint je er sterker uitkomt.
Het is belangrijk bb dat je hem vertelt wat je verlangt in je relatie en dat je hoort wat hij verlangt in de relatie. Succes meid.
Mir en Poeh meiden wat een verlies weer. Is er nu nog maar een kitten uit het nestje over. Poeh meid sterkte hoor met het verlies en we hopen snel weer wat van je te horen.
Mir enorm he die buik van jou. Ik kan me niet voorstellen dat je net zo ver bent als ik, maar we moeten afwachten op de echo. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt.
Wawa wat goed om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Is kleintje stierlijk verwent? Leuk hoor.
M’lena LOPEN yeah wat een mooi moment, nu oppassen voor al je mooie spulletjes haha. Hoe is het trouwens met vriendin afgelopen. Heb je nog wat na de E card gehoord?
Ik heb gisteren heerlijk gegeten, maar voel me vandaag weer lekker beroerd ziek hoesten snotteren en een pijnlijke keel. energie is er helemaal uit
Femmie, voor lekkere hapjes mag je me altijd PB-en hoor. Hi hi hi.
Femmie, wat enorm balen van je negatieve test. Gebruik je al monnikspeper? ben ik dus vorige week mee begonnen. Baadt het niet, dan schaadt het niet denk ik dan maar. Misschien een periode ovulatietesten gebruiken om zicht te krijgen op je vruchtbare periode? Ik gebruik sinds vorige week zondag ovulatietesten. Dure hobby, maar ja ik wil gewoon ook wat zicht krijgen op hoe ik nu “in elkaar zit”. In ieder geval ene knuffel voor jou.
Bellenblaasje, lastige situatie zit je. Inderdaad maakt een huisje, ene kindje en een heel leven samen het er niet makkelijker op. Gevoel en verstand gaan dan even niet samen. Ik moet wel eerlijk zeggen, dat als het mijn kerel was, hij het een maandje kon vergeten met de sex hoor !!! Hij kwam er letterlijk niet in. Ik hoop, dat hij nu keihard voor jou knokt, want dat heb je wel weer even nodig om er weer bovenop te komen. je hebt toch een keiharde klap gehad.
Hier een goede nacht gehad. Peuter heeft van half 8 tot vanmorgen 8 uur geslapen. Ik mocht tot 10 uur lekker slapen. Heerlijk! Gisteren was wel vermoeiend, maar dreumes kletst er op zijn manier nu nog steeds over. Hij noemt alle namen op en heeft het over taat taat taat (=taart). Peuter heeft gistermiddag voor het eerst geen middagslaapje gedaan, maar vanaf vandaag wel weer hoor. We hebben een gedeelte van de cadeaus op zolder gezet. Hij heeft maar een paar dingen gelijk open mogen maken. Hij komt anders niet tot spel als er te veel in d ekamer ligt en staat. Nu ligt er eigenlijk al teveel, maar ja het is ook feest geweest natuurlijk. Ik heb nu vakantie, maar peuter gata morgen wel even kort naar kdv om in het ritme te blijven. Wel veeeeeeeeeeel korter dan normaal, want ik vind het eigenlijk vreselijk om hem in mijn vakanties weg te brengen. Morgen naar de HA is het alleen wel handiger zonder peuter om me heen.
wawa :hug: :hug: vond de tip van joos wel goed rok aan zonder onderbroek lekker laten luchten, maar met vrijen is wel lastig nu ja. meid succes hoor, ik heb er niet zoveel ervaring mee ja wel eens pijnlijke opgezwollen en jeukende lippen (kwam van te veel klussen) gehad maar daar heb ik zinkzalf op gedaan en zoveel mogelijk geen ondergoed gedragen en toen was het over. Succes heel naar kwaaltje :wall: op een uiterst ongeschikt moment
Wawa en Tilly wat lief van jullie dat jullie dat onthouden hebben. Het klopt ik had met 7 weken een mk. Het voelt alleen niet zo als een mijlpaal ik ben gewoon heel erg onzeker. Met de negenmaanden beurs gaf ik mezelf er wat aan toe om gewoon lekker te genieten van mijn zwangerschap, maar de laatste dagen ben ik gewoon weer erg onzeker. Toch heb ik er ergens wel vertrouwen in maar kan er niet aan toegeven. Ben gewoon bang. De mk heeft in die zin een hoop kapot gemaakt. Ja ik ben blij hoor dat ik zo snel zwanger ben, maar het verdriet maakte dus ook snel plaats voor een ongekende onzekerheid.
Meid, wat vervelend he? Ik heb me dat tijdens de eeste zwangerschap nooit zo gerealiseerd, maar na een MK is je zwangerschap gewoon anders. Helaas, maar waar :hug: :hug: :hug: Wanneer is je volgende echo?
Gelukkig 27 februari al dus dat is dan wel weer fijn. En mijn borsten zijn enorm veranderd en dan de nadruk op enorm met vlagen misselijk dus dat zit dan wel weer goed he? Allemaal zaken die ik daarvoor niet had. Ook dronk ik gewoon nog een bakje koffie, maar daar heb ik nu niet zo’n zin meer in sinds deze week dus zo stel ik me mezelf wat gerust. Wawa ook voor jou en tilly zal de volgende zw inderdaad anders zijn door wat we hebben meegemaakt. Ik denk echter wel dat het later in de zw wel zal stoppen eerst nog maar eens deze echo afwachten.
Gelukkig 27 februari al dus dat is dan wel weer fijn. En mijn borsten zijn enorm veranderd en dan de nadruk op enorm met vlagen misselijk dus dat zit dan wel weer goed he? Allemaal zaken die ik daarvoor niet had. Ook dronk ik gewoon nog een bakje koffie, maar daar heb ik nu niet zo’n zin meer in sinds deze week dus zo stel ik me mezelf wat gerust. Wawa ook voor jou en tilly zal de volgende zw inderdaad anders zijn door wat we hebben meegemaakt. Ik denk echter wel dat het later in de zw wel zal stoppen eerst nog maar eens deze echo afwachten.
Liefs jane
Deze maand misschien ene onbevlekte ontvangenis :roll:
Mijn ovulatietesten. je ziet het niet goed op de foto :think: :think: :think: . Ik vind dag 14 en 16 donkerder en de rest weer lichter :doh: . Maar je kunt officieel maar 1 dag donkerder hebben of twee achter elkaar.
Ik heb net bijgelezen en er is te veel geschreven om het allemaal te onthouden maar ik haak van af hier weer in.
BB, ik weet niet wat er nu aan de hand is meis maar dikke :hug: :hug: :hug: voor jou meis.
De 2 kleine kittens zijn er nog ik heb een katje van 8 maanden oud moeten inslapen omdat het heel erg slecht met hem ging.
Ergens was dit te verwachten omdat hij als uk dood ziek is geweest van de eerste enting die hij gehad heeft en daarna nooit meer helemaal goed is geweest, maar leuk is het natuurlijk niet.
Verder een paar zware dagen achter de rug waarin mijn vriend en ik veel gepraat hebben maar het lijkt erop dat er nu weer een leukere tijd zal komen.
Ik verwacht niet dat ik nu zwanger ben we hebben te weinig geklust deze maand om daar op te rekenenen.
*Poeh, fijn om je weer even te zien. Je hebt nu zoveel narigheid gehad, het moet nu wel beter gaan toch? :thumbup:
*Wawa, een ovulatietest is toch pas positief als de teststreep even donker is als de controlestreep, of donkerder?
Misschien is dat in het echt ook wel zo, maar op de foto’s zie ik dat niet. De test die ik gisteren gedaan heb, is vandaag ook weer een stuk lichter. Deze mag je niet aflezen na 20 minuten, misschien dat jouw streepjes ook ingedroogd zijn.
Jij hebt testen van de apotheek toch?
Fijn dat je uitslapen mocht en dat dreumes zo genoten heeft. Dat doet je vast goed. :thumbup:
*Jane, 27 feb is gelukkig al snel. Fijn dat je nu wel allerlei kwaaltjes hebt. Ik kan me voorstellen dat dat een soort geruststelling moet zijn.
Ik vind het erg jammer dat je niet volop kan genieten van je zwangerschap. Het is wel begrijpelijk :hug:
Bedankt voor jouw test-uitleg. Ik heb ook testen van matcare. Die cassettes. Eerst had ik van die stripjes, maar die gaven nooit een streepje. Deze dus wel. Vandaag ga ik rond 16 uur weer testen.
Ooh trouwens…heb ik je aangestoken? Ik las dat jij je nu niet zo lekker voelt, sorry :hug:
*femmie, Misschien is monnikspeper inderdaad een goed idee. Zoals Wawa al zegt, baat het niet, het schaadt ook niet. Mijn cyclus is niet zo ‘vreemd’ als die van jou, maar de laatste maanden zijn toch korter dan anders geweest. Daarom gebruik ik nu ook ovulatietesten.
Ik voel me weer een stuk beter, lief dat je er naar vraagt. Ik ben alleen nog wat snotterig.
*BB Alleen jij kan beslissen of en hoe je verder wilt in met deze relatie. Ik kan je alleen veel sterkte en wijsheid wensen.
Wat bedoel je met
maar hij is toch ook niet echt “voorzichtig” zeg maar op sex gebied.
Wawa, een ovulatietest is toch pas positief als de teststreep even donker is als de controlestreep, of donkerder?
Misschien is dat in het echt ook wel zo, maar op de foto’s zie ik dat niet. De test die ik gisteren gedaan heb, is vandaag ook weer een stuk lichter. Deze mag je niet aflezen na 20 minuten, misschien dat jouw streepjes ook ingedroogd zijn.
Jij hebt testen van de apotheek toch?
Fijn dat je uitslapen mocht en dat dreumes zo genoten heeft. Dat doet je vast goed. :thumbup:
Ik heb testen van de apotheek en die werken anders dan de internettesten die ik voorheen had. deze moet je juist met elkaar vergelijken en als er een duidelijk verschil is met de testen ervoor of erna kan dit gewoon op een ei-sprong wijzen, omdat ieder lichaam anders is. Als je wilt, kan ik de tekst even overtypen, maar de foto is zo onduidelijk dat ik me afvraag of het zin heeft.
Want je hebt het over volgende week en dan ben ik toevallig wel vrij hoor :mrgreen:
Maar heb dan geen vakantie… volgens mij hebben jullie eerder vakantie dan wij.
We hebben 26 Februari -2 maart vakantie…
Enne er zijn ook speciale capsules die een zwangerschap moeten bevorderen, zal op mijn meibaby’s topic ff navragen…
Ik heb elk uur van de wekker gezien vanacht...
Thomas zijn knuffeltjes waren bij opa en oma blijven liggen en ik ben bang dat hij meer waarde hecht aan zijn knuffeltjes dan we denken :shifty:
In elk geval wrd hij elk uur schreeuwend wakker, dus ik ben mega brak :zzz:
Vanavond maar vroeg op bed...
Ik heb van de week trouwens iets heftigs gezien...
Een jonge kerel (in de 30 schatten we) viel vlak voor ons werk neer en werd geranimeerd... (we hebben het uit het raam kunnen zien)
Ze zijn wel 20 minuten bezig geweest, met schokdinges (sorrie geen idee hoe het heet) en al, maar er kwam geen leven meer in.
Ze hebben hem al reanimerend in de ambu gedaan... das dus niet goed... dat was om zijn organen in leven te houden...
Hij is helaas overleden... :( (hartinfarct)
Wat mij nog het meeste bij bleef was de arm die van de brancard af viel toen ze hem verplaatsten... toen wisten mijn collega's en ik dat het echt over was voor hem.
En het leven gaat daarna gewoon weer verder... iedereen die er met de neus boven op stond liep weer verder en gingen verder waar ze mee bezig waren...
Dat was heel maf...
:?
Nou nog 1 topic en ik kap er weer ff mee...
Fijne dag nog allemaal :-*
Ik ga geen ovutesten gebruiken. Als ik lees hoe jullie ermee aanklooien, wat moet ik er dan mee zonder cyclus? (toch bedankt voor het advies)
Monnikspeper zal ik eens gaan overwegen. Ik moet even bedenken hoe ik dat mijn vriend ga verantwoorden. Hij vond nml dat ik maar even met de foliumzuur moest stoppen zodat ik er wat minder mee bezig ben (maar dat doe ik dus lekker niet).
Jane, veel beterschap maar weer. Hang je lekker op de bank?
Wawa, lekker geslapen lees ik. Heerlijk hoor!
Succes morgen bij de HA. Ben benieuwd wat ze zegt.
Poeh, heb je zoveel met je vriend gepraat vanwege de kittens? Je hebt toch niet ook problemen met je vriend? dat jij een hele leuke tijd tegemoet gaan. Jij hebt je portie ellende wel weer even gehad.
Joos een klein stukje beterschap gewenst, zodat je helemaal beter bent dadelijk.
Mirretje :hug: Heb je de knufs van thomas nu opgehaald? Hoop dat je vanacht weer lekker slaapt.
En wat je op je werk hebt meegemaakt is zeker niet niks. Gek he hoe het leven daarna weer “gewoon” verder gaat…
Dat was het weer. Ben er weer weg van. Schoonmoeder komt zo langs. Gaan we even frietjes eten of lekkere salade. Moeten we nog even kijken. Tot gauw! :-*
Femmie, idd zijn ovulatietesten vreselijk, maar ja kon het niet laten deze maand :roll:
Mirretje, wat een naar verhaal van die reanimatie. Volgens mij heten die dingen peddels.
Joos, zondag voor het laatst gedaan. Morgen naar HA, dus met klussen lijkt me dat niet zo smakelijk :roll: 'k Weet het ook niet hor, maar morgen zal dat dan nog zichtbaar zijn of niet?