@Joos wrote:
Femmie, je hebt wel gelijk wat betreft die stomme testen. Vandaag is mijn streepje iets lichter dan die van gisteren :shock:
Misschien de eisprong dus toch al gehad?
@Joos wrote:
Femmie, je hebt wel gelijk wat betreft die stomme testen. Vandaag is mijn streepje iets lichter dan die van gisteren :shock:
hey, Heb ff vlug hier en daar wat gelezen.
Mijn zwager is nog hier met zijn hond. dus tot later
Poeh oh wat een narigheid rondom je katten zeg :hug:
@Wawa wrote:
@Joos wrote:Femmie, je hebt wel gelijk wat betreft die stomme testen. Vandaag is mijn streepje iets lichter dan die van gisteren :shock:
@Joos wrote:
@Wawa wrote:@Joos wrote:Femmie, je hebt wel gelijk wat betreft die stomme testen. Vandaag is mijn streepje iets lichter dan die van gisteren :shock:
Dat zou wel erg vroeg zijn toch? Ik zit pas op dag 10. Ook heb ik niets anders gemerkt (slijm ofzo). Tja…ik ben natuurlijk ziek geweest, dat zou ook invloed gehad kunnen hebben.
Ik duim maar dat mijn ei nog niet geweest is, want dan hebben we hem gemist.
Hoi meiden,
Heb net alles doorgelezen, maar weet niet of ik alles heb onthouden.
Femmie, eerst even voor jou. Jammer dat jou test negatief was. Je kon het dus toch niet laten om te testen? :mrgreen:
Misschien is temperaturen een idee voor jou. Ik doe dat ook en het geeft echt duidelijk aan waar in je cyclus je precies zit. Heb alleen geen idee of jij dat ziet zitten al is het makkelijker en goedkoper dan ovulatietesten. Ik doe het elke morgen als ik uit bed ga en het heeft mij altijd geholpen om mijn cyclus een beetje te begrijpen.
Wawa, goed dat je morgen weer naar de HA gaat. Ik denk trouwens ook dat er na eventueel klussen nog wel wat te zien zal zijn, maar je moet je afvragen of jou dat wel wat uitmaakt. Toch?
Lekker dat jij ook vakantie hebt hè!! Geniet er maar van.
Jane, kan me heel goed indenken dat de zorgen bij jou nog lang niet over zijn. Ik bereid mij ook helemaal voor op een onzekere tijd mochten wij weer zwanger raken.
Fijn dat je de 27e al weer heen mag. Hopelijk kun je vanaf dan echt geruster zijn en volop gaan genieten van je zwangerschap :-
Moet nu even naar boven, dreumes huilt zich helemaal overstuur.
Ben er hopelijk zo weer.
:-
Nou, ben ik in de benen om naar boven te gaan…is het ineens stil :shock: Nu nog steeds, dus hij zal de strijd wel opgegeven hebebn en zijn gaan slapen. Ik hoop het maar.
BB, ik blijf het allemaal moeilijk en ingewikkeld vinden hoor. Kan het alleen zo goed begrijpen dat je niet maar zo bij iemand weggaat. Helemaal niet als je samen een kind hebt en alles wat er verder bij komt kijken.
Ik ben het ook met Jane eens. Positief is het idd wel dat hij het eerlijk heeft verteld. Natuurlijk zit je niet op zo’n verhaal te wachten, maar hij had het ook kunnen verzwijgen en dat is ook erg verdrietig.
Ik hoop dan ook dat jullie er samen uit kunnen komen en hij laat zien dat hij toch enorm veel van je houdt.
Meid, ik wens je veel wijsheid en sterkte. :-
Joos, wat een gedoe hè die ovu testen. Ik vertelde het Femmie ook al, misschien is temperaturen een idee. Het is zo gemakkelijk en zo goedkoop. Het is ook betrouwbaar. Artsen laten het stelletjes die niet zwanger raken ook altijd eerst doen voor ze de mmm is stappen. Het werkt dus echt al je het goed doet.
Een eisprong op dag tien lijkt idd wel wat vroeg, maar je weet maar nooit wat jou lichaam doet. Misschien gewoon nog maar even doorgaan met testen als je er nog wat hebt.
Mirretje, jij hebt echt wel een mooie buik!! Ik zal niet beginnen over een 2-ling of dat je verder bent dan je denkt :mrgreen: Het kan en schoot ook wel dppr mijn hoofd. Maar, ik herken dit ook wel van mijn zus. Zij was 6 weken zwanger en kon het op geen enkele manier nog goed verbergen. Het kan dus echt!!
We wachten de echo wel af. :mrgreen:
Wat had je trouwens een heftig verhaal over die man met de hartinfarct. Tsjonge, dat is niet niks zeg. Denk je er veel aan, of was het meer erg naar op het moment zelf?
Poeh, er is toch idd verder niks vervelends aan de hand in jou relatie? Het klonk een beetje alsof er meer aan de hand was dan het verdrietige nieuws van het poesje.
Wel fijn te horen dat je de toekomst weer zonnig inziet :mrgreen: :-
Mamalena, gefeliciteerd met je poppetje!! Leuk dat ze loopt :inlove: Waarschijnlijk gaat het dan nu heel hard en loopt ze met een week al veel meer en sneller dan nu :mrgreen: Leuk hoor!!!
Wendy, was het leuk met de visite?
Hoe vond Devin gister de ballenbak? Of heb je dat al verteld en heb ik dat gemist :think:
Angela, Patricia en Chrisje, alles goed met jullie. Drukke dag vandaag?
Marije, hoe was jou badkamer tijd? Heb je er een beetje van genoten?
Hoe is het verder met jou?
Charissa, ben je inmiddels al weer terug van je weekendje weg? Of kom je morgen weer? Hoop iig dat je een leuke en relaxte tijd hebt gehad.
Heb ik inmiddels iedereen gehad? :think:
Iig allemaal een dikke :-*
Dreumes is nog steeds stil!!!
Meiden, ik haak vanaf hier weer in!
Het is zover! Manlief durft (geheel vanuit zichzelf) nu eindelijk over onze zwangerschap te praten!!! Hij begon er vandaag zelf over hoe we het gaan aanpakken als de kleine er is!!! :shock: :shock: :shock:
Ik ben er zelf niet over begonnen, ik heb het laten rusten (zoals jullie geadviseerd hebben, thanx :-* :-* :-* ). Hij kwam er zelf mee. Hij durft het nu echt te zeggen dat WIJ zwanger zijn.
O ik ben zo happy!!! :dance: :dance: :dance:
Meiden, ik haak nu weer af!
Hoi allemaal,
Heb alles gelezen, maar heb barstende hoofdpijn. een zere nek en een zere keel…Pffff lang leve mijn geweldige weerstand!! (ahum)
Poeh, sterkte met je kittens.
Wawa, succes bij de huisarts
Angela, leuk zeg, dat hij uit zichzelf begon. Hij moest w.s. even het idee laten bezinken…
Mirretje, Mooie buik, echt goed te zien! bijna al dikker dan de mijne, haha…
Tilly, lastig he, die kinderen, huilen ze zich een eind in de rondte en als je dan besluit om te gaan kijken zijn ze stil. Ken dat ook wel van Sasja.
BB, veel sterkte toegewenst…
Iedereen verder een dikke :-* , :hug:
Tilly, ik had bedacht dat ik 3 dgn overtijd was en 4 dgn voor mijn evt opnieuw berekende nod. Normaal heb ik 4 dgn voor mijn nod ongelovelijke buikkrampen. Die had ik deze ronde niet gehad. Vandaar dat ik dus bedacht had dat het wel een geschikt moment was om te testen, gewoon om duidelijkheid te krijgen.
Mirretje, ik had me wel voorbereid op een negatieve test eigenlijk, maar het is natuurlijk altijd jammer. Maar wat ik al schreef, hetgeen me zwaar valt is eigenlijk dat mijn cyclus dus nog steeds niet te vertrouwen is.
Heb er echt de balen van.
Wawa wat valt er morgen te zien bij de HA? Als je het goed schoonmaakt van te voren, valt het toch wel mee? Maar ja, dat is wat ik denk, zeker weten doe ik het niet :shifty: Iig heel veel succes bij de HA.
Joos, wat een ellende met die testen. Ik heb hier alleen jane van afgelopen ronde er positief over gehoord, verder brengt het alleen een hoop onrust bij iedereen. Nu je ei al hebben gehad is wel erg vroeg, maar ja het kan wel natuurlijk. Ik :thumbup: gewoon heel hard voor je dat hij toch nog moet komen. Ga je nog verder met testen?
Kyr@, hoe is het met jou meis? Is het een lieve hond?
Tilly, ik ga eerst eens afwachten hoe mijn cyclus nu verder gaat verlopen. Ik las op het internet dat ze tempen pas adviseren vanaf een drie kwart jaar proberen, vanwege de intensiviteit. Ik moet zeggen dat ik afgelopen ronde een beetje blij was om het iets los te kunnen laten allemaal. Vind het wel leuk om er allemaal mee bezig te zijn, maar te intensief kost me veel energie en daardoor kan ik juist minder genieten, dus dat wil graag voorkomen (niet dat ik nu geniet van een niet opgangzijnde cyclus,maar goed).
Hoe intensief ervaar jij het?
Angela, wat heerlijk dat je man wat begint te ontdooien! :dance:
Goed hoor dat je het rustig aan hebt kunnen doen :thumbup: . Echt heel fijn voor je hoor!
Waarom haak je af? Kom je voorlopig niet meer kletsen ofzo?
Chrisje :hug: en beterschap meis.
Ah chrisje ook ziek, beterschap meid hier ook ellende ik heb me ook voor morgen ziek gemeld het gaat echt niet.
Angela nou veel tijd heeft je man niet nodig een dag en hij begint er zelf al over. Wat fijn voor je. Lekker hoor nu zijn jullie zwanger :-
Mir wat een akelig verhaal zeg over die man. Het leven is zo betrekkelijk dan he. Wat goed dat jullie de ouders hebben ingelicht.
Tilly dreumesje van jou is helemaal uitzichzelf gestopt met overstuur zijn wat knap. Over zwanger worden tsja onze onbevangenheid is weg.
Nou meiden ga lekker met vriendlief bankhangen en lekker kroelen.
Liefs Jane en een fijne avond iedereen :-
Angela, meid wat enorm fijn voor je dat je man er nu wel over wil praten!! De meeste mannen hebben er echt de tijd voor nodig. Super dat hij zei: WIJ zijn zwanger!!
Geniet er maar lekker van meid :-
Femmie, ik ervaar het juist helemaal niet als intensief :think: Ik stond er zelfs een beetje van te kijken toen jij dat schreef. Misschien wordt het door anderen wel zo ervaren maar ik heb dat dus juist helemaal niet.
Ik vind ovu testen juist intensief omdat ik dat onduidelijk en onzeker vind.
Temperaturen is met een digitale thermometer binnen een paar seconden gepiept. Zelf schrijf ik de temperatuur dan op in een daarvoor gekochte agenda en dat iedere dag opnieuw. Echt heeeeeeeeeeeeel makkelijk en helemaal niet intensief. Het kost je nog geen minuut op de dag en je weet in principe precies wat je cyclus aan het doen is.
Maar, nogmaals zo ervaar ik het.
Chrisje, meid beterschap :hug: :-
:-*
Femmie, ik begon met: ik haak vanaf hier weer in, dus vond ik het leuk om het bericht te eindigen met: ik haak nu weer af. Was dus een grapje!
Heb het ff druk met administratie. Misschien dat ik later weer ff kom!
Tilly, er was idd wel wat meer aan de hand dan alleen het overlijden van het kitten.
Mijn vriend en ik hebben een paar hele serieuze gesprekken gehad over o.a zijn fam en het feit dat als hem iets dwars zit dat hij dat altijd op mij afreageerd door behoorlijk kort af tegen mij te zijn en op alles wat ik dan zeg of vraag mij af te snauwen en dat die buien dan dagen/weken aanhielden.
Ik heb hem nu heel duidelijk gemaakt dat ik dat niet meer accepteer en dat mocht het niet veranderen ik gedwongen ben bepaalde keuzes te maken.
Ook heb ik duidelijk aangegeven dat het mischien verstandig zou zijn om voorlopig maar weer voorbehoedsmiddelen te gebruiken maar dat wilde hij absoluut niet.
We hebben dus echt goed gepraat en zoals het er nu naar uit ziet zit het weer goed en had hij het echt nodig om eens goed wakker geschud te worden.
Poeh, :hug: . Ik vind het heel goed van je dat je een goed gesprek met hem hebt gehad en dat je duidelijk naar hem bent geweest wat je gevoel betreft. Ik hoop dat hij vanaf nu rekening met je gevoelens houdt.
En nog even over je kitten, verschrikkelijk meis. Maar hij hoeft nu niet meer te lijden. Het blijft zielig ook al is het misschien wel beter geweest. Sterkte met alles! :hug:
Voor diegene die met ovu testen in de weer zijn of zijn geweest. Als het LH hormoon aanwezig is in je lichaam, dan moet de kleur van het eerste lijntje gelijk zijn als van het controleventstertje of donkerder. Is het lijntje donkerder dan zit je op een van de twee vruchtbare dagen, is het lijntje net zo donker als die andere, dan is je vruchtbare dag in aantocht (meestal de volgende dag en de dag daarop). Hopelijk hebben jullie hier iets aan.
@Angela79 wrote:
Voor diegene die met ovu testen in de weer zijn of zijn geweest. Als het LH hormoon aanwezig is in je lichaam, dan moet de kleur van het eerste lijntje gelijk zijn als van het controleventstertje of donkerder. Is het lijntje donkerder dan zit je op een van de twee vruchtbare dagen, is het lijntje net zo donker als die andere, dan is je vruchtbare dag in aantocht (meestal de volgende dag en de dag daarop). Hopelijk hebben jullie hier iets aan.
@Wawa wrote:
@Angela79 wrote:Voor diegene die met ovu testen in de weer zijn of zijn geweest. Als het LH hormoon aanwezig is in je lichaam, dan moet de kleur van het eerste lijntje gelijk zijn als van het controleventstertje of donkerder. Is het lijntje donkerder dan zit je op een van de twee vruchtbare dagen, is het lijntje net zo donker als die andere, dan is je vruchtbare dag in aantocht (meestal de volgende dag en de dag daarop). Hopelijk hebben jullie hier iets aan.
Dat ligt echt aan de test. In de gebruiksaanwijzing bij mij staat echt iets anders. Je moet de dagen met elkaar vergelijken. Bij een duidelijk verschil kan de ei-sprong er ook zijn. Bovenstaande wat jij schrijft is bij de meeste vrouwen het geval, maar geen must.
@Angela79 wrote:
@Wawa wrote:@Angela79 wrote:Voor diegene die met ovu testen in de weer zijn of zijn geweest. Als het LH hormoon aanwezig is in je lichaam, dan moet de kleur van het eerste lijntje gelijk zijn als van het controleventstertje of donkerder. Is het lijntje donkerder dan zit je op een van de twee vruchtbare dagen, is het lijntje net zo donker als die andere, dan is je vruchtbare dag in aantocht (meestal de volgende dag en de dag daarop). Hopelijk hebben jullie hier iets aan.
Dat ligt echt aan de test. In de gebruiksaanwijzing bij mij staat echt iets anders. Je moet de dagen met elkaar vergelijken. Bij een duidelijk verschil kan de ei-sprong er ook zijn. Bovenstaande wat jij schrijft is bij de meeste vrouwen het geval, maar geen must.
Oké dat kan hoor wat jij schrijft, ik had de testen van Clearblue
Hoeft niet hoor meid. Ik geloof het zo ook wel. :-*
Maar zo te lezen ben ik blij dat ik die van Clearblue had. Dat was wel iets makkelijker af te lezen.
Lijntje lichter, niet vruchtbaar.
Lijntje even donker, ei in aantocht
Lijntje donkerder, vruchtbaar.
Daar kwam het bij deze testen op neer. Huismerk heb ik nooit geprobeerd eigenlijk.
@Angela79 wrote:
Hoeft niet hoor meid. Ik geloof het zo ook wel. :-*
Maar zo te lezen ben ik blij dat ik die van Clearblue had. Dat was wel iets makkelijker af te lezen.
Lijntje lichter, niet vruchtbaar.
Lijntje even donker, ei in aantocht
Lijntje donkerder, vruchtbaar.
Daar kwam het bij deze testen op neer. Huismerk heb ik nooit geprobeerd eigenlijk.