O ja, nog een onbeschofte vraag. Vandaag met de meeleesvriendin besloten, dat we naar toppers in concert gaan. Doet één van jullie toevallig niets met de zegeltjes??? Dan houd ik me namelijk aanbevolen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Wawa wrote:
O ja, nog een onbeschofte vraag. Vandaag met de meeleesvriendin besloten, dat we naar toppers in concert gaan. Doet één van jullie toevallig niets met de zegeltjes??? Dan houd ik me namelijk aanbevolen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik bedoel dus de c1000 zegeltjes he! :mrgreen:
*Tilly, je dat temperaturen schijnt goed te werken hè. Ik ga daar eens over nadenken als het deze rond niets wordt.
*Wawa, ik kom eigenlijk nooit bij de c1000 hier, maar vriendlief wil er wel eens boodschappen doen. Als hij zegeltjes heeft, dan mag je ze hebben.
*Angela, zoals jij het beschrijft werken mijn testen ook. maar is het niet zo dat het testlijntje dan steeds donkerder moet worden?
Trouwens, top dat je vriend nu zelf over de kleine begint! Die kerels…het zijn soms net diesels hè. Eerst even opgang komen :lol:
- Poeh, goed dat je voor jezelf opgekomen bent! :thumbup: Gelukkig staat je vriend er nog helemaal achter :: :: :**:
*Jane oohh jee, ik heb iedereen aangestoken? :oops: Beterschap meid!
*Chrisje, jij ook beterschap!
@Wawa wrote:
@Wawa wrote:O ja, nog een onbeschofte vraag. Vandaag met de meeleesvriendin besloten, dat we naar toppers in concert gaan. Doet één van jullie toevallig niets met de zegeltjes??? Dan houd ik me namelijk aanbevolen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik bedoel dus de c1000 zegeltjes he! :mrgreen:
Als ik boodschapjes doe bij de C1000 (en dat is niet altijd :? ) zal ik aan je denken en ze voor je meenemen! Wat gaaf trouwens, ik ga ook heen! Wij gaan zaterdag 2 juni (mijn mams, vriendin van mijn mams, mijn vriendin en ik :thumbup: )
O ja, ben dus weer terug van weekend weg, was erg gezellig en lekker relaxed even met z’n tweetjes…Hotel viel tegen, maar het eten was super :thumbup:
Heb nog niet echt bijgelezen, maar BB heb ik al gesproken via pb…
De rest lees ik strakjes, ga mijn pretletter uit bed halen :mrgreen:
hoi meiden
hier ben ik ff weer.
ik ben nog altijd ziek hoor, heb echt een knoop in mijn maag en drukkend beklemmendgevoel op de borst. mijn man zegt dat ik in een depressie zit :shock: zit met immens verdriet waar ik niet over raak, boordevol twijfels, extreme jaloezie (wist niet dat dat zo bestond) echt hondsberoerd. mijn emoties hebben pieken en dalen, van begrijpend tot razend, van kalm tot gewoon flippen. ik heb al deze gevoelens nog nooit gehad en weet ook niet wat ik ermee aan moet. en als dit is wat ze een depressie noemen, ja dan.
ik heb gewoon het gevoel alsof ik diep bedrogen ben, moet gewoon overgeven als ik eraan denk. en dat is misschien niet zo, hij kent haar immers niet in het echt heeft zelfs nog nooit een foto gezien (!!!). ik kan gewoon niet tegen de gedachte. dit alles kwam gewoon als een donderslag bij heldere hemel, wij waren toch wel gelukkig, er waren natuurlijk “issues” maar denk dat iedereen die wel heeft. en dan plots in 1 zin vallen al mijn dromen mijn verlangens mijn wereld in elkaar. hij wil zelfs niet meer dat ik met haar praat, omdat hij denkt dat ik haar weg zou jagen, ik ben veel te kwaad zei hij. maar natuurlijk heb ik haar e-mail en mailen we nog steeds, zonder kwaad te zijn, ze is zelfs heel begrijpend en steunt me ook wel. ik heb het gewoon nodig om met haar te praten, om het te leren begrijpen allemaal. hij zei nu dat hij overdreven heeft en dat hij zich verkeerd heeft uitgedrukt enzo tegen mij. weet niet wat te denken daarvan. voor dat je de kwetsende woorden zegt “ik voel wat voor iemand anders” moet je toch al wel hebben nagedacht erover, je weet dat dat de ander een mes door het hart steekt.
ik vind het wel heel goed dat hij zo eerlijk is, dat heb ik hem ook gezegd van de eerste minuut. ben hem hier ook dankbaar voor, had nog erger geflipt als het allemaal achter mijn rug was. maar nu denk ik is hij misschien te snel zo eerlijk geweest? als hij nu zn woorden terugtrekt en begrijpt dat dit echt helemaal not-done is, en dom is, is hij dan niet te snel geweest om van de daken te schreeuwen dat hij verliefd is??? wat hij nu trouwens NIET is volgens hem.
begrijpen jullie dit? ik niet! trekt hij nu zn woorden terug omdat hij ziet hoe pijn dit doet of meent hij echt wat hij zegt en is hij terug met beide voeten op de grond?
help me wat moet ik toch doen ik word hier zo gek van!
sorry voor dit ego-berichtje hoor, zit hier gewoon met dikke tranen en moest het even kwijt!
kom straks weer, eerst beetje kalmeren :sick:
@BB
Nou sorrie hoor, maar ik vind het belachelijk dat hij het nu op jou gaat gooien dat jij een depressie hebt :snooty:
Hij komt verdikkeme met een onwijs vervelende mededeling en vind dan dat jij overdreven reageerd?
Laat je niet omkletsen meid, dit heeft hij aan zichzelf te danken!
Moet hij inderdaad maar 10x beter nadenken voordat hij iets zegt en het daarna weer terug wil nemen.
Dat je je nu ziek voelt is ook niet raar.
Dit geeft behoorlijke spanningen en daar reageert een lichaam ook heel erg op!
En jaloers… zou ik ook zijn!
Meid… ik heb geen tips… of de verlossende woorden waardoor je het allemaal beter gaat begrijpen.
Ik kan je gelukkig wel een virtuele :hug: geven…
Sterkte meid… :-*
:hug:
dank je wel mirretje voor je knuf, en wat je zegt is waar hoor :hug: :hug: :hug:
@Mirretje2 wrote:
@BB
Nou sorrie hoor, maar ik vind het belachelijk dat hij het nu op jou gaat gooien dat jij een depressie hebt :snooty:
Hij komt verdikkeme met een onwijs vervelende mededeling en vind dan dat jij overdreven reageerd?
Laat je niet omkletsen meid, dit heeft hij aan zichzelf te danken!
Moet hij inderdaad maar 10x beter nadenken voordat hij iets zegt en het daarna weer terug wil nemen.
Dat je je nu ziek voelt is ook niet raar.
Dit geeft behoorlijke spanningen en daar reageert een lichaam ook heel erg op!
En jaloers… zou ik ook zijn!
Meid… ik heb geen tips… of de verlossende woorden waardoor je het allemaal beter gaat begrijpen.
Ik kan je gelukkig wel een virtuele :hug: geven…
Sterkte meid… :-
:hug:
Sluit ik me bij aan en laat die Litouwense meid maar eens een oerlelijke foto van zichzelf sturen. Misschien is hij dan snel genezen! :mrgreen:
Charissa, fijn dat je er weer bent meid! :-
Onze HA praktijk was dicht i.v.m. vakantie. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, vanmorgen naar de vervangende HA geweest (oude man 55+). Hij zag eindelijk het probleem!!! Daar was ik wel superblij om. Aan de achterzijde van de vagina zitten ieniemienie scheurtjes. waarschijnlijk door het schuren de vagina tegen het vele maandverband. Dit geneest niet, omdat ik natuurlijk elke keer weer gewoon ondergoed en broeken draag. Ik heb zalf meegekregen. twee maal per dag smeren. Is het a/h einde van de week niet over, dan moet ik terugkomen en krijg ik een doorverwijzing voor de gynaecoloog. Dit vind hij namelijk niet te doen voor mij.
Dus ik hoop echt dat het overgaat!
wawa ik hoop dat je er snel van verlost bent, is niet prettig he?! :hug: :hug: :hug: :-*
laten we samen de lelijkste foto van het internet plukken en zeggen dat dat in zijn mailbox zat :mrgreen: (kan weer even lachen)
heb ook al vurig gehoopt dat het echt zo’n oerlelijke draak is :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: wat is dit slecht
@Bellenblaasje wrote:
laten we samen de lelijkste foto van het internet plukken en zeggen dat dat in zijn mailbox zat :mrgreen: (kan weer even lachen)
heb ook al vurig gehoopt dat het echt zo’n oerlelijke draak is :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: wat is dit slecht![]()
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Goed plan :-*
Bellenblaasje, woorden van Mirretje zijn wijs! Sluit ik me bij aan (wat zijn we allemaal eensgezind :mrgreen: ) Heb nog wel een lelijke foto van een ex van Theo voor je hoor :hug:
Wawa, wat fijn dat er nu gevonden is waarom je zo’n last hebt! Hopelijk is het aan het einde van de week gewoon over en hoef je niet meer terug te komen bij de HA :-*
Meiden, ik heb echt alles bijgelezen, maar nu ik wil reageren ben ik het natuurlijk weer kwijt… :wall: Ik haak dus vanfa hier weer in als jullie dat goed vinden. Ben vandaag vrij dus kan het weer bijhouden :mrgreen:
Charissa, fijn dat je er weer bent en ik hoop dat je een te gek weekend gehad hebt!
Voor iedereen een dikke :hug:
Vandaag 13 weken!! :dance: :dance:
Owjeetje… Ik moet even mijn hart luchten. (hoop dat jullie het niet erg vinden).
Zit hier gewoon te trillen heb me net al van de zenuwe vol zitten eten.
Ik moest 14 feb (cycles van 28 dagen) ongesteld worden. Ben dat dus nu nog steeds niet. Ben vorige maand dus wel ongesteld geworden niet getest …
We hebben deze maand wel …x gehad tijdens mijn eisprong ook maar een voorbehoedsmiddel gebruikt. Dus ik kan niet zwanger zijn van deze maand…
Ik gebruik nu de medicijnen zins 23 jan en ben bang dat k mischien zwanger ben.
Ik had de appotheek al gebeld en gevraagd of de medicijnen mischien de menstruatie tegen hield. Maar ze belde net terug en had het uitgezocht maar dat zou geen invloed hebben. Net ook al de HA gebeld en de ass vroeg direct of ik zwanger zou kunnen zijn?? Vanmiddag beld de HA zit echt te denken van moet ik voor de zekerheid toch een test doen??
Owjee owjee
@Wolk-je wrote:
Owjeetje… Ik moet even mijn hart luchten. (hoop dat jullie het niet erg vinden).
Zit hier gewoon te trillen heb me net al van de zenuwe vol zitten eten.
Ik moest 14 feb (cycles van 28 dagen) ongesteld worden. Ben dat dus nu nog steeds niet. Ben vorige maand dus wel ongesteld geworden niet getest …
We hebben deze maand wel …x gehad tijdens mijn eisprong ook maar een voorbehoedsmiddel gebruikt. Dus ik kan niet zwanger zijn van deze maand…
Ik gebruik nu de medicijnen zins 23 jan en ben bang dat k mischien zwanger ben.
Ik had de appotheek al gebeld en gevraagd of de medicijnen mischien de menstruatie tegen hield. Maar ze belde net terug en had het uitgezocht maar dat zou geen invloed hebben. Net ook al de HA gebeld en de ass vroeg direct of ik zwanger zou kunnen zijn?? Vanmiddag beld de HA zit echt te denken van moet ik voor de zekerheid toch een test doen??
Owjee owjee![]()
Meid, gewoon even testen. Dan heb je wat meer zekerheid.
Natuurlijk moet je een test doen!! Als het dan :thumbdown: is ben je van die zorg in ieder geval af!!
Laat het ons weten he? :hug:
Dankje wel voor jullie berichtjes.
Ga woensdag meteen een test doen als mijn loon weer binnen is.
Ben ook benieuwd wat de HA zegt, die beld tussen 14 en 15 uur.
Maak me nu ook al druk mocht ik zwanger zijn wat erg dat ik die medicijnen slik
Ze werken zo heftig. Gisteren ook mijn tablet vergeten en hem pas in de middag genomen. Ben zins ik naar bed ben gegaan om het kwartier wakker geweest…en nu ook heel erg misselijk… :sick:
:-*
Sterkte! :thumbup:
Dankje.
Gefeliciteerd met je 13 weken :mrgreen:
@Wolk-je wrote:
Ga woensdag meteen een test doen als mijn loon weer binnen is.
Je kunt je urine nu ook even naar de assistente brengen, dan heb je gelijk duidelijkheid. waarschijnlijk ontvang je dan later een rekening. Evt. kun je dan ook even uitleggen, dat je financieel even lastig zit.
@Wawa wrote:
Je kunt je urine nu ook even naar de assistente brengen, dan heb je gelijk duidelijkheid. waarschijnlijk ontvang je dan later een rekening. Evt. kun je dan ook even uitleggen, dat je financieel even lastig zit.
Kan dat natuurlijk altijd even vragen straks. Kan ik morgen ochtend mijn urine brengen dat is beter toch?
Hoe is het met je dreumes nergens last meer van ?