Oktober stoppers ***deel 11***

wolkje meid wat een toestand met jou. Ik sluit me aan bij de meiden hier hoor gewoon naar de assistent gaan met je urine dan weet je het meteen dit is geen doen zo.

Voel je je inmiddels wel beter door de medicatie, of zit je nog steeds zo in de put. Liefs en een dikke :-*

BB wat een verhaal toch weer, ik merk dat ik het moeilijk vind om te reageren meid. Ergens begrijp ik zo goed dat je gevoelens kunt voelen voor een ander en wat voor een verwarring dat met zich mee brengt in de relatie. Die onzekerheden die je beschrijft aan ons en ook je boosheid over hoe hij doet heb je hem dat allemaal al eens vertelt. Heb je hem goed kunnen vertellen dat het je zo gekwetst heeft. Meid ik wens jullie veel sterkte.

wawa waar zo’n 50+ arts al niet goed voor is :wink:

charissa welkom terug hebben jullie het leuk gehad. Jammer van het hotel, toch geen dunne wandjes he :wink:

Liefs jane

BB, jou gevoelens zijn normaal en zeker geen depressie jou vent mag die meid dan nog wel nooit in het echt gezien hebben maar hij heeft jou emotioneel bedrogen en dat is mischien nog wel erger dan als er sprake was geweest van sex zonder emotie!!

Nu heeft hij gevoelens met een andere meid gedeeld die hij met jou had horen delen.

Hij zou nu alles moeten doen om jou vertrouwen terug te winnen en zeker niet gaan zeggen dat jij overdrijft of dat je niet meer met die meid mag mailen omdat je haar zou wegjagen.

Ik wil jou absoluut niet meer verdriet doen dan je nu al hebt maar ik zou hem persoonlijk de keuze geven of je kiest voor mij en je dochter of voor die virtuele “vriendschap” maar beide kan je niet hebben.

Het was namelijk echt geen gewone vriendschap gezien de mededeling die hij gedaan heeft.

Ook is hij mischien eerst wel eerlijk geweest tegen jou, maar nu verdraait hij zijn woorden om het minder erg te doen lijken…

Hij is gewoon verschrikkelijk fout geweest en jou buien heeft hij maar te begrijpen, hij is de gene die jullie relatie op het spel heeft gezet en nu kan hij niet verwachten dat jij daar zo even overheen stapt.

Dikke :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou meis en krop je gevoelens vooral niet op :hug:

@jane wrote:

wolkje meid wat een toestand met jou. Ik sluit me aan bij de meiden hier hoor gewoon naar de assistent gaan met je urine dan weet je het meteen dit is geen doen zo.

Voel je je inmiddels wel beter door de medicatie, of zit je nog steeds zo in de put. Liefs en een dikke :-*

De medicijnen werken goed. Word er alleen zoooo moe van kan de hele dag wel slapen. Maar dat moet met 2 maanden over zijn. Gaat verder goed heb extra werk aangeboden gekregen. Moet nog even toezeggen vind het allemaal wel eng omdat ik nog erg onzeker ben.

Gaat alles goed met jou?

@Wolk-je wrote:

@Wawa wrote:
Je kunt je urine nu ook even naar de assistente brengen, dan heb je gelijk duidelijkheid. waarschijnlijk ontvang je dan later een rekening. Evt. kun je dan ook even uitleggen, dat je financieel even lastig zit.

Kan dat natuurlijk altijd even vragen straks. Kan ik morgen ochtend mijn urine brengen dat is beter toch?

Hoe is het met je dreumes nergens last meer van ?

Kan nu ook hoor, want je bent 5 dagen overtijd. Dus dan zou je ook overdag een positieve test moeten zien.

Ja met mij los van de onzekerheden gaat het wel goed met mij. Het duurt natuurlijk even voordat je goed ingesteld bent op je medicatie, maar het zou fijn zijn al ze je wat helpen je beter te voelen.

Extra werk dat betekend dat je dus langzaam aan weer dingen erbij gaat nemen. Nou doe rustig aan overhaast niets, want je krijgt het dubbel en dwars weer terug neem maar lekker de tijd ervoor.

Als blijkt dat je zwanger bent dan moet je met de medicatie stoppen he? Nou Je zit in een lastig pakket. Weet partner het al?

Liefs jane

@Poeh wrote:

BB, jou gevoelens zijn normaal en zeker geen depressie jou vent mag die meid dan nog wel nooit in het echt gezien hebben maar hij heeft jou emotioneel bedrogen en dat is mischien nog wel erger dan als er sprake was geweest van sex zonder emotie!!

Nu heeft hij gevoelens met een andere meid gedeeld die hij met jou had horen delen.

Hij zou nu alles moeten doen om jou vertrouwen terug te winnen en zeker niet gaan zeggen dat jij overdrijft of dat je niet meer met die meid mag mailen omdat je haar zou wegjagen.

Ik wil jou absoluut niet meer verdriet doen dan je nu al hebt maar ik zou hem persoonlijk de keuze geven of je kiest voor mij en je dochter of voor die virtuele “vriendschap” maar beide kan je niet hebben.

Het was namelijk echt geen gewone vriendschap gezien de mededeling die hij gedaan heeft.

Ook is hij mischien eerst wel eerlijk geweest tegen jou, maar nu verdraait hij zijn woorden om het minder erg te doen lijken…

Hij is gewoon verschrikkelijk fout geweest en jou buien heeft hij maar te begrijpen, hij is de gene die jullie relatie op het spel heeft gezet en nu kan hij niet verwachten dat jij daar zo even overheen stapt.

Dikke :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou meis en krop je gevoelens vooral niet op :hug:

Ook hier sluit ik me bij aan. Kiezen met die hap!

@jane wrote:

wawa waar zo’n 50+ arts al niet goed voor is :wink:

55+ zelfs, maar ik ben blij, dat ik niet weer voor niets met mijn benen wijd moest liggen. :oops:

haha wawa nou die man heeft er al heeeeeeeeeeeeeeeel wat gezien en ben blij dat hij het wel zag beter toch. Pff toestanden allemaal zeg.

Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik het dus niet helemaal eens ben met het verhaal van Poeh en wat sommige schrijven. Wel over dat ik het belachelijk vind hoor dat die man haar kwetst en nu zegt dat ze misschien depri is. Maar ik merk dat ik weerstand voel bij het bericht en de sfeer. Het word nogal vijandig ik geloof namelijk dat verliefd worden of gevoelens hebben voor een ander niet zozeer een keuze is, maar dat zoiets je overkomt en dat het heel moeilijk is om daar goed mee om te gaan. Hoe partner bb er mee omgaat vind ik absoluut geen schoonheidsprijs verdienen. BB en Partner jullie zullen echt met elkaar aan de slag moeten en ik vind dat dat geld voor beide partijen. Ik heb dit ook meegemaakt en zolang je in de boosheid zit kan de partner het vertrouwen onmogelijk terug verdienen. Er zal wederzijds begrip moeten komen en dat mis ik een beetje in de berichten.

Liefs jane

Verliefd zijn kan je over komen dat ben ik absoluut met jou eens, maar het is wel een keuze wat je daar mee doet.

Op het moment dat BB haar man merkte dat hij gevoelens voor een ander kreeg had hij met haar moeten praten en niet zich verder opsluiten achter de computer en met die meid blijven praten.

Want nu heeft hij haar emotioneel wel bedrogen en dat vind ik persoonlijk absoluut not done als je een relatie hebt.

Daarbij zou haar man nu ook duidelijk een keuze moeten maken want zolang BB bij hem blijft en accepteerd dat hij nog met die meid spreekt kan er nooit een oplossing komen hij heeft dan immers beiden.

Als hij samen met BB aan hun relatie wil werken en er voor wil gaan dan moet hij ook kerel genoeg zijn om echt voor haar te kiezen en dat mis ik nu in het verhaal.

Ik heb van heel dichtbij meegemaakt hoe dit een relatie kan beinvloeden en hoe mensen hier aan kapot kunnen gaan, waarschijnlijk dat ik hier daarom ook heel zwart wit over denk!

Is het voor een groot deel wel met het bericht van Jane eens.

Ik denk ook, dat hij te snel is geweest met het vertellen aan BB. Niet dat hij het had moeten verzwijgen, absoluut niet! :naughty: Maar ik denk dat zijn gevoelens voor dei ander veel minder sterk zijn dat dat hier nu wordt gedacht…

@patricia26 wrote:

Ik denk ook, dat hij te snel is geweest met het vertellen aan BB. Niet dat hij het had moeten verzwijgen, absoluut niet! :naughty: Maar ik denk dat zijn gevoelens voor dei ander veel minder sterk zijn dat dat hier nu wordt gedacht…

Dat denk ik dus niet want anders had hij er geen problemen mee gehad dat BB met die meid emailde en zou hij niet zo bang zijn dat ze weg gejaagt zou worden.

Ik ken een dergelijke situatie dus van de kant van iemand die terwijl ze in een relatie zat contact had met een ander wat alleen praten was en nooit ontmoeten.

Maar het contact werdt in eerste instantie verzwegen en later stiekem voortgezet en persoonlijk denk ik dat er een hele goede graadmeter is of iets kan of dat het niet kan.

Als je alles wat je met een ander via het net bespreekt ook zou durven of doen als je partner naast je zat of zou lezen dan is er weinig aan de hand, heb je daar twijfels over dan zou je daar eens goed over na moeten denken…

ik weet niet wat ik moet denken. ik vind het langs de ene kant wel goed dat hij eerlijk is geweest. hij zei altijd “zoiets moet je van in het begin zeggen” en hij zegt dat hij dat ook heeft gedaan. maar nu blijkt uit zijn uitleg dat hij té snel is geweest dat hij zat te verkondigen dat hij verliefd was, zegt hij zelf. hij begrijp nu niet hoe hij dat allemaal heeft kunnen zeggen. hij zegt dat hij zich helemaal verkeerd heeft uitgedrukt heeft hij er dan toch niet goed over nagedacht???

en het klinkt mss raar, maar ik wil hem niet “straffen” omdat hij eerlijk is geweest en hem metteen alles afnemen. was ik eerst van plan, maar heb denk ik besloten om dat niet te doen.

idd zoals jane al zei, een verliefdheid is iets dat je overkomt, wat je ermee doet is iets anders. ik heb hem gezegd dat hij misschien niet verantwoordelijk is voor die gevoelens, maar wel wat hij ermee doet. en dat hij zelf moet beseffen wanneer het te ver gaat en dan echt wel op tijd een halt toeroepen. als hij nu zegt dat het echt niet “te laat” ofzo is, moet hij wel beseffen wanneer wel. dat begreep hij wel zei hij.

ik wil in geen geval dat hij op een dag afkomt “ik verhuis naar lithouwen” dar bedoel ik. en hij denkt niet dat ik zoieso bij hem blijf hoor, maar wil dit ook niet allemaal opgeven voor dat hij zo dom is geweest om mij misschien verkeerde informatie te geven.

en wat jane zegt is waar, het moet idd van 2 kanten komen, hij moet WILLEN moeite doen voor ons, ik hoef hem niet te dwingen door bv het internet af te sluiten, dan kan hij erna zeggen dat ik hem geen keus liet.

dit is een beetje wat ik er nu op het moment over denk, maar zoals ik al eerder zei kan ik bijvoorbeeld binnen een uur niet begrijpen dat ik dit schreef en er helemaal anders over denken. echt heel raar hoor allemaal…

vind het fijn dat jullie met me meedenken hoor, hoor echt heel graag jullie meningen! :-* :-* :-*

@Poeh wrote:

@patricia26 wrote:

Dat denk ik dus niet want anders had hij er geen problemen mee gehad dat BB met die meid emailde en zou hij niet zo bang zijn dat ze weg gejaagt zou worden.

Ik ken een dergelijke situatie dus van de kant van iemand die terwijl ze in een relatie zat contact had met een ander wat alleen praten was en nooit ontmoeten.

Maar het contact werdt in eerste instantie verzwegen en later stiekem voortgezet en persoonlijk denk ik dat er een hele goede graadmeter is of iets kan of dat het niet kan.

Als je alles wat je met een ander via het net bespreekt ook zou durven of doen als je partner naast je zat of zou lezen dan is er weinig aan de hand, heb je daar twijfels over dan zou je daar eens goed over na moeten denken…

heb al in de gesprekkengeschiedenis gekeken van een dag en stond eigenlijk niks verkeerd in… hij weet niet dat ik deze controleer (heb het paswoord van het spel dus wel maar dit weet hij niet) hij weet nog niet dat er een geschiedenis bestaat denk ik. zolang ik de zaken een stapje voor kan blijven… vind het natuurlijk wel erg dat dit zo moet maar speel liever op zeker…

tsja dan verschillen we dus duidelijk over wat wel en niet kan in een relatie. Ik vind het ergens wel ok om geheimen voor elkaar te hebben hij hoeft niet alles te weten wat ik doe en ik wil het van hem ook niet weten. Ik heb het dan niet over relaties buitenshuis, maar spannende of leuke contacten tsja vind ik niet zoveel mis mee. Ook het hebben van gevoelens voor iemand ja ik zou het niet leuk vinden, maar onze relatie overwint het wel. Mijn vriend heeft naast mij in onze eerste relatie een tijd ook een andere vrouw ernaast gehad waar ik toevallig achter kwam. Onze relatie eindigde op een pijnlijke manier, na een jaar kwamen we weer bij elkaar en nu gaat het heel goed, maar we hebben er erg voor moeten knokken met name ik omdat ik het moeilijk vond om hem te vergeven. Ik was toendertijd ook nogal vrij met mannen, maar had er niet een relatie naast. Dat had hij wel een jaar lang :shock: Met veel praten en afsrpaken zijn we eruit gekomen.

Liefs jane

verliefdheid kan je inderdaad overkomen. Als je op dat moment een relatie met een ander hebt, is deze relatie waarschijnlijk niet zo goed.

Je hebt dan de keuze, of je gaat je relatie proberen te redden door er al je energis in te steken, of je besluit er een punt achter te zetten.

Maar goed, dit is mijn mening. Er zijn genoeg mensen die het helemaal niet erg vinden dat hun partner ‘spannend’ met een vreemd zit te chatten. Er zijn ook mensen die binnen een relatie ook met anderen naar bed gaan. Ik zou daar niet mee om kunnen gaan, maar goed, ieder zijn ding. Wie ben ik om te oordelen.

Ik ken de relatie van BB en partner niet zodanig om te zeggen wat ze wel of niet moet doen. Goed praten lijkt mij verstandig. En luisteren naar wat je gevoel zegt.

• Wawa, meid wat fijn dat deze man je kon vertellen wat er aan de hand is. Ik hoop dat dat zalfje snel werkt :thumbup:

• Wolk-je, oeh spannend zeg. Ik sluit me aan bij de anderen, ga snel een plasje inleveren bij de doktersassistent! Hoe gaat het verder?

*Charissa, welkom thuis! Loïs was vast ook blij om papa en mama weer te zien.

De geschiedenis controleren zou ik denk ik niet doen of ik zou het hem vragen mij te laten zien want het moet nu idd wel van 2 kanten komen.

Hij moet laten zien dat hij echt voor jou kiest en jij zult je best moeten doen om hem weer te gaan vertrouwen en ik denk dat dit sneller gaat als jij er openlijk naar vraagt dan dat je dit nu achter zijn rug omdoet :think:

Dat je het internet niet afsluit begrijp ik zou ik ook niet doen, maar ik zou wel teminste een tijdelijke comunicatie stop eisen tussen hem en die meid.

Als hij te snel gesproken heeft, moet hij daar niet veel problemen mee hebben, het zou hem de tijd geven om zijn gevoelens eens rustig na te gaan is het echt dan houd hij die zonder contact ook wel, is het niet echt of een bevlieging dan zal dat minder worden en het zou jou rust geven.

Maar helemaal internet verbieden zou ik ook niet doen, het gamen is zover ik heb begrepen zijn hobby en dat helemaal afpakken zou ik te ver vinden gaan.

als er spannende contacten worden gelegd wil ik er wel graag het fijne van weten ja, maar weet zeker dat dit contact geen sexuele bedoelingen ofzo heeft gehad (weet ik wel zeker)

@jane wrote:

tsja dan verschillen we dus duidelijk over wat wel en niet kan in een relatie.

Liefs jane

gelukkig waren we niet allemaal hetzelfde, maakt de meninen wat verdeeld, vind ik ook niet erg hoor, en respecteer het wel :-*

Tja ik ben door een ex ook bedonderd en helaas deed die *** het nog onveilig ook met een meid die er behoorlijk wat contacten op na hield dus ik heb toen een tijd in spanning gezeten of ik er niet wat aan zijn avontuurtje overgehouden had.

Mijn vriend heeft met een ex van hem iets dergelijks mee gemaakt dus wij denken er beide zo over 1 keer en daar is het gat van de deur.

Openheid en eerlijkheid is voor ons beide ook erg belangrijk, ik heb dan ook echt geen geheimen voor hem en op het moment dat ik dat wel zou hebben wordt het tijd om eens goed na te denken want dan zou er van mijn kant wat fout zitten.

Maar goed zoals Joos al zegt iedereen heeft een andere relatie en gelukkig hoeft ook niet iedereen het zelfde te doen en te denken. ( zou ook een verekt saaie boel worden als dat wel zo was :wink: )

Elke relatie is anders ja en elke crisis word dus ook anders opgelost. Praten en openheid naar elkaar is het sleutel woord. Kenbaar maken wat je wenst.

Joos ben jij al een beetje beter hier nog steeds ziekjes. Tsja we hebben elkaar flink aangestoken het heerst hier op het forum. En jullie juffen hebben het altijd als eerste te pakken.

Ik ga een dutje doen op de bank met thee en een giga chocolade reep :wink:

Liefs jane