Heerlijk Jane, mmm krijg spontaan ook zin in chocola :drool: :drool:
Hoor ik CHOCOLADE???!!
Jane het gaat elke dag beter. Nog wel snotterig, maar ik loop weer rond.
Zo schattig, ik liet net de honden uit, komt een buurjongetje naar me toe.
“Was is zaterdag verdrietig? U moest huilen toen u met …en… ging wandelen.”
Tja, tranen liepen over mijn wangen (van verkoudheid) en ik had gehoopt dat niemand het zou zien. Toch betrapt dus
Voel jij je al weer iets beter? Niet indutten met een theeglas in je handen hè!
Ik ga zo boodschappen doen. Wat gaan we vandaag eten…? :think:
Joos, fijn dat het weer beter gaat.
Jane, ik vind eerlijkheid in een relatie belangrijk. Dat kan ook betekenen, dat je eerlijk tegen elkaar zegt, dat spannende chats mogen zonder dat de ander de inhoud weet. Dat is een keuze.
Waar ik vijandig van word en waar jij misschien op doelt, is dat BB’s partner enerzijds bezig is met uitzoeken wat hij wil, maar anderzijds toch geen voorbehoedsmiddelen wil gebruiken. Iedereen kan het overkomen om verliefd te worden, hoe vervelend en rot dit soms ook is. Veilige sex is duidelijk een keuze! Of hij moet knokken voor BB en gaan voor een zwangerschap of hij moet zeggen dat hij nog duidelijk tijd nodig heeft om na te denken over wat hij wil. Aan BB is dan de keuze of ze in die periode uberhaupt sex wil. Persoonlijk zou ik het niet kunnen, maar iemand anders misschien wel. In zo’n nadenksituatie vind ik “werken” aan een tweede kindje dus niet kunnen. Daar is niemand mee gebaad!
3e dag ovulatietest: weer een vaag streepje.
Ik denk dat ik dat ei nog gewoon aan het uitbroeden ben.
Trouwens, die 4 uur niet plassen haal ik echt niet! :?
Na 3 1/2 uur moest ik zo nodig, ik kon het echt niet meer ophouden. Maar goed, dat ene halve uur zal wel niet veel uitmaken.
In de bijsluiter staat ook dat je 2 uur voor het testen niet te veel moet drinken. Ik heb 3 uur niets gedronken voor die tijd.
Het lijkt nu voor jullie misschien dat ik alleen maar met mijn ei bezig ben, maar dat is niet zo hoor. Dit is gewoon een handig klankbord om me te uiten.
Hoe is het verder met iedereen?
M’lena en Wendy, jullie nod zit er aan te komen. En Femmie, hoe is het met jou nu?
@Joos wrote:
3e dag ovulatietest: weer een vaag streepje.
Ik denk dat ik dat ei nog gewoon aan het uitbroeden ben.
Trouwens, die 4 uur niet plassen haal ik echt niet! :?
Na 3 1/2 uur moest ik zo nodig, ik kon het echt niet meer ophouden. Maar goed, dat ene halve uur zal wel niet veel uitmaken.
In de bijsluiter staat ook dat je 2 uur voor het testen niet te veel moet drinken. Ik heb 3 uur niets gedronken voor die tijd.
Het lijkt nu voor jullie misschien dat ik alleen maar met mijn ei bezig ben, maar dat is niet zo hoor. Dit is gewoon een handig klankbord om me te uiten.
Ach, ik ben wel druk met mijn ei hoor :mrgreen: . Elke ochtend weer spannend of het streepje donkerder zal zijn. Ik ben er niet obsessief mee bezig. Alleen 's morgens tijdens testen. De apotheek testen moet je nl. juist met ochtendurine doen.
Devin heeft een knuffel moose , de naam is chocolate moose en het ruikt naar chocolade haha :mrgreen:
zo nou eerst ff bijlezen heb wat foto’s geplaatst
Leuke foto’s :mrgreen:
Wendy, mooie foto’s!
Enneuh…zo’n chocolade moose is vast niet in Nederland te koop hè
Wawa, dat klinkt wel ideaal hoor. Mocht ik nog weer een ronde gaan testen, dan denk ik dat ik ook maar eens naar de apotheek ga.
BB, :hug: Je weet het he, als je ergens mee zit of zo kun je altijd pben of msn of zo. Je kent mijn verhaal.
Ik ben ook verliefd geworden in een spel, hij is nou mijn huidige man :mrgreen: Maar het had zijn omstandigheden. Ik was toen ook nog in een (slechte)relatie. Praten is idd het sleutelwoord, maar ook het luisteren dan natuurlijk.
Maar zoals ik al in pb heb gezecht. Het gaat niet alleen om het “verliefd” zijn. Ook de tijd die hij in een spel doorbrengt. het is zooo verslavend en dan schiet er tijd die hij met jou en je mooie dochter zou moeten doorbregen er bij in. Dat is zooo zonde omdat elk moment er weer een is die je samen doorbrengt.
Hou het gewoon in de gaten en maak duidelijke regels etc. Anders ga je er echt aan onderdoor. Omdat jullie meer dan een spel zijn aandacht verdienen. Nou spelen we allebei een anders spel. Ook online maar omdat we het samen doen maakt het meer leuk voor ons. We zijn niet superverslaaft. (ik speel savonds voor 2-3 uur als devin op bed ligt) en john als hij thuis komt van zijn werk ff voordat hij naar bed gaat. In het weekend kunnen we samen spelen. Ik zou het dan ook echt nooit meer willen om zo verslaaft te zijn, we hebben duidelijke regels en dat gaat goed zo. Misschien is er iets wat jullie samen kunnen doen? Verder zou ik echt gewoon regels opstellen. En het hoeft niet zo kinderachtig hoor maar, het gezin komt gewoon voor!
:-*
wolk-je, oh jeetje Ik zou ook gewoon urine naar de dr assistente brengen voor de zekerheid.
Joos, ja nog een weekje en dan zou ik toch niet ongie moeten zijn… dat de pendel gelijk heeft . Jij toch ook flink aan de klus deze maand he?
Poeh, hoe is het
Joos, ik heb hem hier gekocht rond afgelopen kerst hehe was ook nog afgeprijst naar 3 dollar en devin liet da ding nie meer los dus tja
heb er ook maar 1 gezien en dat is die in zijn bed ligt hehe
3 dollar???
Jho, mocht je er ooit nog eentje zien voor die prijs…
Spannend weekje dus voor jou! Ik ga duimen hoor!
Poeh heeft inderdaad ook voor mijn februari gependeld. We gaan ons best doen :mrgreen:
ik zal mijn oogjes openhouden en mijn neus ook of ik nog een moosje kan vinden :mrgreen:
ja jij mag bijna aan de klus hehe, wij moeten nog ff wachten of het klussen is gelukt hehe
oh ja Alissa was hier ook zaterdag. Ze is nou van de doodskoppen gedoe en zo. Zwart, zwart en uhm zwart…
Ze denk dat ze all zo’n ervaren volwassen persoon is :roll:
@kyr@ wrote:
ik zal mijn oogjes openhouden en mijn neus ook of ik nog een moosje kan vinden :mrgreen:
ja jij mag bijna aan de klus hehe, wij moeten nog ff wachten of het klussen is gelukt hehe
Ik hoop echt dat mijn eisprong niet op woensdag is. Morgenavond ga ik namelijk weg, en kom pas donderdag terug.
Aan de andere kant. De zwemmertjes leven wel een paar dagen hè.
k kan hem bijna ruiken :lol:
Of komt dat door de reep die op mijn bureau ligt :think:
zal wel door die reep komen, nou oogjes dicht en genieten van de geur :mrgreen:
Meiden, even een ego berichtje:
Ik ben op dit moment hondsberoerd. Ik heb vandaag op mijn werk overgegeven en ik ben naar huis gegaan. Ik heb mijn leidinggevende op de hoogte gebracht van de situatie, mocht ik me dan :sick: voelen dan mag ik naar huis.
Ik heb de hele middag op bed gelegen en ik heb het inmens koud. De kachel staat op 21 en nog zit ik te rillen. Ik denk dat ik nu echt een griep onder de leden heb. Ik heb vandaag niet meer gegeten dan een stukje suikerbrood en een broodje kaas (die er later weer uit kwam). Tot mijn grote schrik constateerde ik vanavond dat ik wat bruinverlies had. Het was niet veel, maar het was er wel. Ik
zo dat het niet doorzet!!!
Vanmiddag een goed gesprek met manlief gehad. Ik wilde weten waarom hij zo afstandelijk was naar mij toe. Het kwam er in het kort op neer, dat hij het gevoel had dat hij geen keus had met het beginnen aan een gezin. Ik kon niet over de pil, niet over de spiraal en toen we besloten dat we aan de condooms gingen, kon ik daar ook niet over (nee de boel beneden zwol op, werd enorm droog en pijnlijk). Hij vind dat ik hem de kop gek gezeurd heb en dat hij uiteindelijk heeft toegegeven terwijl hij er niet achter stond. Ik heb aangegeven dat er momenten zijn geweest dat ik valse hoop kreeg van hem. Toen ik net gestopt was met de pil en we eigenlijk aan de condooms gingen, gebruikte hij ze niet. Ik zag toen een keer op intranet een geweldige babykamer (helaas te ver weg, anders hadden we hem gekocht) en hij vond dat ik hem maar moest kopen, want dan hadden we hem alvast maar. Hij fantaseerde vaak genoeg met me mee over een gezin. En ga zo maar door. Ook heb ik hem gezegt dat hij er ook bewust mee bezig geweest is, we hebben tenslotte afgelopen maand bewust gevreeën in mijn vruchtbare periode. Hij geeft ook toe dat het deels zijn schuld is dat we nu in de situatie zitten waar we nu in zitten en dat hij ook niet weg zal lopen voor zijn verantwoording. Maar hij vind dit niet de ideale situatie. Daar kan ik hem jammergenoeg alleen maar gelijk in geven. Ook vind hij dat ik er de laatste maanden obsessief mee bezig ben geweest, omdat ik op dit forum zat te kletsen! Ik zei ook, ik had ook met een lekker ding kunnen chatten over van alles en nog wat.
Ik voel me erg kl**e op dit moment. Omdat ik me ziek voel, bruin verlies heb en daardoor bang ben voor wat er komen gaat en vanwege manlief.
Ik ga nu weer lekker slapen. Ik denk dat ik morgen mijn werk weer moet bellen om te zeggen dat ik nu echt ziek ben (gelukkig had mijn leidinggevende begrip voor mijn leugentje om bestwil).
Ik ben bang meiden, dat het verkeerd gaat. Ik ben echt bang dat ik het ga verliezen.
(op dit moment huil ik ook echt)
Meiden, ik ga even een stuk of 20 blz doornemen… tot vanavond laat :mrgreen: :mrgreen:
liefs Marije.
*Angela: Hee meisje :hug:
Wat een ellende allemaal.
Bruin verlies hoeft niet persé wat te betekenen hè. Ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan.
En dan de reactie van je man, dat helpt ook niet om je lekker te voelen nu. Tja, hij heeft er inderdaad ook aan meegwerkt. Zou hij nog een beetje (boel) angstig zijn voor de dingen die gaan komen?
Slaap lekker meisie, hopelijk is morgen alles weer een beetje beter. :hug:
:kaars:
succes marije :mrgreen:
Angela, :hug: wat zit je in vervelende situatie zeg. Bruinverlies is opzich niet zo erg. Als het echt helder rood bloed is dan pas zorgen maken. ik weet dat het makkelijker is gezegt dan gedaan.
En wat betreft je man, tja dat is vervelend. Maar hij was er ook bij. Ik geloof wel dat het bij vrouwen veel meer kriebelt dan bij mannen. Mannen zijn vaak wat stugger in toegeven ook.
Marije, lees ze hehe