ow sorry. Die is ook wel mooi ja. Maar mijn voorkeur gaat echt uit naar een zwarte. Dat vind ik persoonlijk het mooiste.
Gewoon doen wat jij het mooiste vindt meid!!
@Angela79 wrote:
ow sorry. Die is ook wel mooi ja. Maar mijn voorkeur gaat echt uit naar een zwarte. Dat vind ik persoonlijk het mooiste.
Dat mag :lol: :mrgreen:
Mijn vriendin heeft een zwarte urban jungle. Zij heeft er een hele mooie voetenzak in. Een oranje. Die steekt heel mooi bij het zwarte af. Ook had ze een geweldig rose met oranje dekbedje in de reiswieg liggen. Kleurde ook heel erg mooi. Heb je een jongen, dan kun je er bijv. een mooie felblauwe of limegroene voetenzak in doen. Je kunt dan leuk afwisselen.
Maar nogmaals, is mijn persoonlijke mening.
@femmie wrote:
@Angela79 wrote:ow sorry. Die is ook wel mooi ja. Maar mijn voorkeur gaat echt uit naar een zwarte. Dat vind ik persoonlijk het mooiste.
Dat mag :lol: :mrgreen:
Ben ik blij om!

Angela, zoals jij het omschrijft vind ik het ook mooi hoor!! Kan het me heel goed indenken dat jij dat ook vindt
Wat voor kleur heb jij Tilly?
Wat je zegt is inderdaad ook erg mooi angela.
Ben benieuwd wat het gaat worden
@femmie wrote:
Wat je zegt is inderdaad ook erg mooi angela.
Wat voor een wagen of het geslacht?
Hij is donkergrijs of antreciet (antraciet? hoe schrijf je dat)?
Wij twijfelden tussen een zwarte en deze grijze. We hebben toen de grijze gekozen omdat die minder donker/hard er uit ziet. Ach, nu had ik ook gewoon de zwarte gekozen hoor. Maar, we moesten toch iets kiezen.
@Tilly wrote:
Hij is donkergrijs of antreciet (antraciet? hoe schrijf je dat)?
Wij twijfelden tussen een zwarte en deze grijze. We hebben toen de grijze gekozen omdat die minder donker/hard er uit ziet. Ach, nu had ik ook gewoon de zwarte gekozen hoor. Maar, we moesten toch iets kiezen.
Antraciet is ook heel mooi hoor! heel neutraal. Kun je bij een tweede ook mooi gebruiken, toch?
@Angela79 wrote:
@femmie wrote:Wat je zegt is inderdaad ook erg mooi angela.
Uhm ik snap uhm niet helemaal :think: , maar ik vind de wagen mooi en een meisje is leuk en een jongetje ook :mrgreen:
Jep, en dat is ook wel belangrijk.
Maarre, ik ga me even klaarmaken. Zussie komt zo. Ze zal me even helpen met boodschappen doen en ik moet me nog douchen en aankleden.
Zijn er ook mensen die vanavond de kroeg in gaan? Vorige week was het erg rustig en die week daarvoor juist erg druk?
Meid, veel plezier met je zus.
Geen idee of ik de kroeg in ga vanavond. Ligt eraan of ik zin heb.
:-*
Meiden,
Al iemand iets gehoord van BB?
Zij had gisteren ook haar nod toch?
Vraag me echt af wat er aan de hand is. Maak me zorgen om haar.
@femmie wrote:
@Angela79 wrote:@femmie wrote:Wat je zegt is inderdaad ook erg mooi angela.
Uhm ik snap uhm niet helemaal :think: , maar ik vind de wagen mooi en een meisje is leuk en een jongetje ook :mrgreen:
Jij schreef, Ben benieuwd wat het gaat worden. Benieuwd welke wagen het gaat worden of welke kleur. Of ben je benieuwd naar het geslacht van de baby (welk geslacht het gaat worden). Snappie! :mrgreen:
BB heeft vandaag haar nod. Ze liep 2 dagen achter op mij.
Ze heeft niet meer ingelogd na haar berichtje. Ik weet het niet, hoop niet dat het erg is.
Ik heb trouwens mijn banner weggehaald. Ik heb geen zin in die discussies over wel of niet gaan testen. Ik heb besloten niet te testen voorlopig omdat ik pas vlgd week ergens mijn nod verwacht. Daar blijf ik bij. Die banner slaat wat mijn verwachting betreft nergens op dus heb ik hem maar gewoon weggehaald.
Angela veel plezier met je zus.
Ow en angela, ik was benieuwd naar wat voor kleurtjes erin zouden komen. Dat ie zwart wordt dat is denk ik wel duidelijk :mrgreen:
Femmie, misschien wel slim dat je dat hebt gedaan. Wel lekker rustig voor jezelf denk ik.
Ik kan me trouwens goed indenken hoor dat je nog niet test. Ik zou dat als ik jou was ook nog niet hebben gedaan. Je moet namelijk met je cyclus uitgaan van het gemiddelde van de vorige keren en dan is het denk ik idd beter dat je nog even wacht.
Maar, ik blijf natuurlijk wel voor je duimen :thumbup: Dat mag toch wel? :think: