Ah, zie dat had ik al wel een beetje verwacht. TOch fijn dat je zo’n mandje erbij kan kopen
Ik ben misschien heel flauw, femmie en tilly, maar ik wil hem eerst even aan manlief laten zien. Misschien dat ik hem later wel eens ga linken. Het zijn er trouwens 2 die ik heb gevonden op Marktplaats. Twee totaal verschillende stijlen.
Oké, een tipje van de sluier: de ene is grenen en de andere koloniaal!
O ja, het type van de Koelstra waar ik mijn oog op heb laten vallen is Flexxo Plus. Ik wil het liefst een zwarte. Ik vind een kleurtje wel leuk, maar bijv. een rose wagen bij een jongen of blauw bij een meisje, nee. Trekt mij niet. Ik wil graag een zwarte en dan kan ik bijv later wel eens een leuke blauwe of rose voetenzak erbij kopen ofzo. Zo had ik het bedacht.
He wawa, heb je eindelijk alle moed bij elkaar doet je HA het af als niets. :doh:
Heb je geen tips ofzo meegekregen of vond hij het niet raar ofzo?
Tja wawa, sterker nog, ik heb gewoon testen in huis liggen, maar gezien het verloop van deze cyclus verwacht ik pas mijn ongi tussen de 19e en 22e. Ik weet het ook niet. Zou zeker een leuk begin van het weekend zijn. He wat maak je het me moeilijk weer.
Weet je ik twijfel af en toe toch of mijn cyclus al op gang is. Voor mijn pil gebruik had ik een enigzins regelmatige cyclus (tenminste dat hangt mij bij), maar ja ik weet het ook niet. Stel dat ik nu negatief zou testen dan kom ik ook weer in zo’n onzekere fase, van geen ongi, maar wel negatief getest en wawa had bij dreumes pas na 8 dgn positief dus misschien zou het dan toch en owwwwww dat zie ik helemaal niet zitten eigenlijk…
Jane, je kan toch een mandje!!! :dance: :lol:
@Angela79 wrote:
Ik ben misschien heel flauw, femmie en tilly, maar ik wil hem eerst even aan manlief laten zien. Misschien dat ik hem later wel eens ga linken. Het zijn er trouwens 2 die ik heb gevonden op Marktplaats. Twee totaal verschillende stijlen.
Oké, een tipje van de sluier: de ene is grenen en de andere koloniaal!
Nee hoor helemaal niet flauw. Lekker eerst aan manlief laten zien en hem helemaal verliefd laten worden :mrgreen:
@Angela79 wrote:
O ja, het type van de Koelstra waar ik mijn oog op heb laten vallen is Flexxo Plus. Ik wil het liefst een zwarte. Ik vind een kleurtje wel leuk, maar bijv. een rose wagen bij een jongen of blauw bij een meisje, nee. Trekt mij niet. Ik wil graag een zwarte en dan kan ik bijv later wel eens een leuke blauwe of rose voetenzak erbij kopen ofzo. Zo had ik het bedacht.
Zwart lijkt me niet praktisch eigenlijk, maar dat is mijn mening natuurlijk. daar zie je stof en :sick: vlekken wel erg snel op.
@femmie wrote:
He wawa, heb je eindelijk alle moed bij elkaar doet je HA het af als niets. :doh:
Heb je geen tips ofzo meegekregen of vond hij het niet raar ofzo?
Tja wawa, sterker nog, ik heb gewoon testen in huis liggen, maar gezien het verloop van deze cyclus verwacht ik pas mijn ongi tussen de 19e en 22e. Ik weet het ook niet. Zou zeker een leuk begin van het weekend zijn. He wat maak je het me moeilijk weer.
Weet je ik twijfel af en toe toch of mijn cyclus al op gang is. Voor mijn pil gebruik had ik een enigzins regelmatige cyclus (tenminste dat hangt mij bij), maar ja ik weet het ook niet. Stel dat ik nu negatief zou testen dan kom ik ook weer in zo’n onzekere fase, van geen ongi, maar wel negatief getest en wawa had bij dreumes pas na 8 dgn positief dus misschien zou het dan toch en owwwwww dat zie ik helemaal niet zitten eigenlijk…
Jane, je kan toch een mandje!!! :dance: :lol:
Ik heb wel een verdovende creme gekregen. Dus ben benieuwd.
Wat betreft testen. Je hebt nu hoop toch? Zou ik tenminste wel hebben. Door te testen kun je of blij worden of gewoon even met beide benen op de wereld gezet worden. Ik ben tegenwoordig wel van mening negatief is gewoon niet zwanger. Snappie!?
Ik heb wel een afbeelding van de wagen, die wil ik wel laten zien. Let niet op de kleur, want ik wil hem graag in het zwart.
@femmie wrote:
@Angela79 wrote:O ja, het type van de Koelstra waar ik mijn oog op heb laten vallen is Flexxo Plus. Ik wil het liefst een zwarte. Ik vind een kleurtje wel leuk, maar bijv. een rose wagen bij een jongen of blauw bij een meisje, nee. Trekt mij niet. Ik wil graag een zwarte en dan kan ik bijv later wel eens een leuke blauwe of rose voetenzak erbij kopen ofzo. Zo had ik het bedacht.
Zwart lijkt me niet praktisch eigenlijk, maar dat is mijn mening natuurlijk. daar zie je stof en :sick: vlekken wel erg snel op.
Ik heb petrol met zwart. Het gaat m.n. op de soort stof. Neem iets wat je goed kunt afnemen met een natte doek.
Deze stof is makkelijk met een doek af te nemen heb ik me laten vertellen.
Angela, is niet erg hoor!! Groot gelijk! Wij zien hem hopelijk van zelf wel een keer.
Wawa, hopelijk helpt die creme een beetje. Kan je misschien toch nog gebruik maken van je ei. Of zal die inmiddels al zijn geweest?
Femmie, lastig hè dat testen. Ik weet niet wat slim is. Het is heel erg persoonlijk. Meestal doe je toch vanzelf waar jij je het beste bij voelt
:-*
Angela, wij hebben dacht ik ook de Flexxo. Maar wat een Flexxo Plus is?
Wat is het verschil?
En inderdaad de stof van de Koelstra is heel gemakkelijk schoon te maken. Ik spreek uit ervaring
Femmie, een tip over het testen of niet testen, volg je gevoel!
Tilly, de test blijft voor mijn gevoel ongeveer hetzelfde al zes dagen :doh:
Wawa ik hoop dat de creme helpt.
En betreffende hoop? Ja natuurlijk iedereen heeft rond deze periode een beetje hoop, maar het is niet zo sterk als bij vorige cycli. Ik voel me totaal niet zwanger en wacht eigenlijk gewoon op volgende week tot mijn ongi komt. Vandaar dat ik eigenlijk ook geen zin heb een test te verspillen.
Angela, ik vind de kleur van foto 1 ook wel erg mooi hoor!
Gek, wat zou dat dan weer betekenen? Dat hij er echt BIJNA aankomt misschien?
Tilly, geen idee wat het verschil is. Zal wel hetzelfde zijn als die jij hebt of misschien toch een nieuwer model. Ik heb geen flauw idee. Hij staat zo omschreven op de site van Koelstra.
Maar jij hebt de Koelstra toch, lijkt die van jou op die van de afbeelding?
Oh Angela, ik zie net de foto’s pas. Wij hebben inderdaad precies dezelfde.
Nogmaals een echte aanrader
Ik had er wel een heel goed gevoel bij hoor tilly.
Femmie, bedoel je de blauwe kleur?
uhm nee niet echt angela, bedoel die bruin/grijze kleur
Is hij niet een beetje legergroen?