Wawa en Tilly slaap lekker!! :-*
Ik ga ook zo. Moet morgen weer werken en daar heb ik helemaaaaaaaaaaaal geen zin in na 2 dagen vrij geweest te zijn
Maarja, ik moet morgen en zaterdag, en dan ben ik weer 3 dagen vrij :dance:
Zondag gaan we trouwens naar een babywinkel in Sliedrecht. We hebben gister een folder ontvangen en er staan leuke dingen in voor leuk prijzen :dance:
Ff heel gauw tussendoor…
Jane had je gisteren nou een echo gehad?
Ik lees nu wel iets van een cyste (had ik ook en mijn verhaal is bekend volgens mij dus van mij geen positieve ervaring, niks met het kindje aan de hand hoor!!!)
Maar hoe was de echo zelf?
Of had je dat al ergens verteld :oops:
Ik ga nog ff ontbijten, zal zo een foto plaatsen!
wat ben jij toch allemaal aan het eten mirretje, het is echt een flink ontbijt, ik wacht al 3 uur op de foto :lol:
(ik ben al 1 dag overtijd, owwwww spannend!!! En ik heb nog niet getest, goed he?)
Goedemorgen! ( nog net)…
Mirretje schiet es op idd :mrgreen:
Femmie: Goedzo!! niet testen he! VOLHOUDEN!!!
BB: waar zit je nou?? :think: :hug:
Ga weer ff snel terug naar Jesse! Kom straks weer!
liefs Marije.
Even kort…
Femmie, spannend meid! Je mag niet testen voordat ik terug ben van het weekend weg en dat is pas zondagavond :mrgreen:
BB, denk aan je, laat je snel wat van je horen!
Ladies, ik ben nu aan het werk, moet vanavond autorijden en probeer nog even te komen daarna. Als dat niet lukt dan wens ik iedereen een goed weekend en tot zondag! :-* :-*
Hihi charissa, DEAL! :mrgreen: Ik denk dat ik het wel vol ga houden gezien mijn vermoeden is dat mijn ongi tussen de 19e en 22e gaat komen. Al moet ik wel in de ochtend tegen mezelf zeggen, nee femmie niet doen :naughty:
Charissa, ben jij autorijlessen aan het volgen?
BB waar zit je meis?
Hoi marije, alles goed met je?
Patricia, werkse vandaag en morgen meis. En dan weer lekker vrij :dance:
Tilly en wawa alvast bedankt voor de opvoedcurcus “voeding bij een kind” ik ga proberen het te onthouden
Wawa alles goed verder? Wat ongelovelijk balen dat je nu niet kan klussen :x
Joos hoe staat het met je onderzoek van PvdC? Wanneer kunnen we een uitkomst verwachten? :lol:
charissa ik heb naar je gezwaaid hoor. Wat was het druk he, maar wel goed te doen ik als plattelandsvrouw vind het al snel druk. we zijn ook nog even naar de huishoudbeurs gegaan maar dat doe ik nooit meer, wat een aso volk liep daar zeg bah en een herrie ik kon er slecht tegen.
wawa wat heb je nu toch weer voor problemen meid. Ik heb er ook wel eens last van gehad en slapen in blootje en op vrije dag wijde broek zonder onderbroek aan hielp mij heel goed. En zinkzalf.
BB meid hoe is het met je nog steeds niets gehoord van je. We maken ons zorgen hier.
Mir ik heb maandag echo gehad en als we heel erg goed keken zagen we iets knipperen. Mijn banner staat iets te ver waarschijnlijk, maar volgende week dinsdag mag ik weer en dan kunnen we beter zien hoever ik ongeveer ben. Ik maak me nog steeds best veel zorgen hoor. Ja jij hebt niet zo’n best verhaal over die cyste. De vk zei inderdaad dat we goed in de gate moeten houden of hij niet groeit. dus …
Boel jij je nog ellendig, ik wel hier, maar ben ook ziek. Hoe is het met Thomas is die ook nog aan het snotteren.
Joos ik heb het ook keelpijn koortsig en spierpijnig nou ja ellendig. En ik ben niet zonder jas naar buiten gegaan, maar wel twee keer natgeregend. Succes dit weekend met het behang ben benieuwd hoe jullie dat gaan oplossen.
Tilly en marije en mir en wie nog meer bedankt voor de tiphet zijn dus banden pijntjes ik wist niet dat dat zo venijnig voelde. Bij banden pijn dacht ik aan iets breeds en groots, maar dit zijn van die venijnige steekjes. Vandaag trouwens niet meer gevoeld.
Femmie NIET TESTEN. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Marije vandaag ga je naar je opa he. Succes meid.
Wendy wat fijn dat je pakket goed is ontvangen en wat vervelend dat je er nu niet bij kan zijn. Augustus is dan nog lang wachten he?
Tilly en Wawa die kindertjes van jullie houden gewoon van lekker eten. Tilly als ik jou zo lees dan doe jij het hartstikke goed en eet jou kleine heel erg gezond die tips van wawa zouden kunnen helpen, maar volgens mij (ik heb er natuurlijk niet heel veel verstand van) doe jij niets geks. Ik vind het een beetje overtrokken hoor om zo minutieus naar dat gewicht te kijken. Je hangt toch niet ieder dag in de snackbar.
Nou meiden ik snotter de dag maar een beetje door.
Lieve meiden,
Het is nog vééééééééééél te vroeg, maar ik vind het erg leuk om alvast te sneupen op het internet naar babyspullen, zoals een kamertje en wagen. Nu wil ik jullie vragen om tips. Waar hebben jullie je babykamer gekocht, wat voor een kinderwagen hebben jullie.
Ik moet wel zeggen, dat ik niet erg veel budget heb voor bijv. een kinderkamer. Ik heb al op marktplaats gekeken, maar daar staat niet echt iets tussen van mijn gade.
Tips zijn welkom!
Oh Angela ik tref het waarschijnlijk met mijn lieve moedertje. Gisteren waren we op de negenmaandenbeurs met oma, schoonzus en mijn moeder. We waren het allemaal eens over de wagen het wordt een QUEENY BUZZ Ik ben laaaaaaaaaaaaiend enthousiast echt een sportief bakkie en ik krijg hem :shock: :shock: Helemaal top. Ik wil hem in het grijs want wij zijn niet zo van de kleuren.
Ik vind zo’n hangende ecru wieg heel mooi, maar mijn moeder heeft ook al aangeboden om mijn oude rieten wieg opnieuw ecru te bekleden dus, wie weet. En dan weet mijn schoonmoeder het nog niet eens, vriend lief wil haar pas met 12 weken inlichten wie weet wat we van haar nog over kunnen nemen. Lieve Angela ga eens langs bij ouders
Liefs jane
Jane, wat ontzettend GAAF!!! Ik denk niet dat mijn ouders of schoonouders dat zullen doen (of misschien toch?). Ik heb in ieder geval het wiegje al Ik laat hem ook opnieuw bekleden en ook in een ecru kleurige stof. Ik wil het allemaal zeer neutraal houden. En dan evt. met een paar accesoires naar het geslacht aankleden, zodat bij een evt. volgende je alleen de accesoires maar hoeft aan te passen.
Ik was zelf erg enthousiast over de Quinny Speedi. Ook een hele fijne wagen, maar… de EasyWalker liep ook echt top! Maar… vervolgens was mijn oog op een Koelstra gevallen (nu ben ik even het type vergeten). Daar waar ik hem gezien had kreeg je hem helemaal compleet en dan ook nog eens een gratis maxicosi/autostoel bij. Vond ik wel een erg aantrekkelijke aanbieding. Maar ja, het is natuurlijk nog veel te vroeg voor mij om alvast zo’n ding aan te schaffen. Ik heb mezelf voorgenomen, dat als mijn vakantiegeld binnen is (en dan ben ik ongeveer 18 weken), om dan een kinderwagen te kopen.
O ja, ik heb op internet een kinderkamer gevonden. Via marktplaats. Ben benieuwd wat manlief er van vind.
Maar verdere tips zijn nog steeds welkom!
dit word hem maar ook over een tijdje pas hoor, maar soms dan heb je gewoon bij iets ja. Al die andere vielen in het niet terwijl die ook heel ok waren hoor. Gek is dat he heb ik ook altijd met kleding.
Nee hoor helemaal niet gek jane. Heb ik ook altijd, heel herkenbaar. Ja dan niet bij een kinderwagen, want daar heb ik nog nooit naar gekeken :lol: maar met kleding ook. Dan trek ik het aan en denk ik JAAAAAAA of Mwa tja het gaat wel of Neeeeeeee dit is niets.
Angela heb je een link van die babykamer? Ben benieuwd en ik beloof dat ik hem niet zal kopen hoor! Ik laat hem voor jullie :mrgreen:
OW mooie kinderwagen trouwens jane. Maar oranje is toch ook leuk? :mrgreen:
Jane,
Die kinderwagen is mooi hoor!!! Super dat je hem krijgt :dance: :mrgreen: Wat mij wel opvalt is dat hij geen mandje onderin heeft, dan kun je dus geen tas of iets dergelijks onderin leggen of je boodschapppen. Lijkt je dat niet lastig? Of zit er wel een mandje of iets dergelijks bij? Ik noem het trouwens wel een mandje, maar het is natuurlijk gewoon zo’n stoffen ‘ding’.
Wij hebben ook geen kleur genomen hoor Jane ook wij hebben heel donker grijs gekozen, lekker neutraal.
Angela, wij hebben de koelstra en die bevalt ons heel goed. Een echte aanrader zou ik zo zeggen.
Ben benieuwd hoe die kinderkamer er uit ziet die je hebt gezien. Kun je het een beetje omschrijven? Of inderdaad een link sturen?
BB, waar ben je meid? Wij maken ons zorgen. Hoop dat je snel wat van je laat horen. Is er iets ernstigs aan de hand? Klinkt wel zo.
Meid, een dikke :hug: en :-
Femmie, volhouden hè!! Niet testen meid :naughty: Hoe voel je je verder, nog geen teken van eventuele :evil: ? Ik blijf heel hard voor je duimen.
Mirretje, ga zo eens even kijken of je de beloofde foto al hebt geplaatst. Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar:
Verder hier gelukkig vandaag een dreumes die veel beter te pas is dan gisteren. Wat een verademing is dat zeg :lol: Hopelijk is hij ook zo goed te pas als hij straks weer uit bed komt. Dan kan mijn dag niet meer stuk :inlove:
:-
@Tilly wrote:
Jane,
Die kinderwagen is mooi hoor!!! Super dat je hem krijgt :dance: :mrgreen: Wat mij wel opvalt is dat hij geen mandje onderin heeft, dan kun je dus geen tas of iets dergelijks onderin leggen of je boodschapppen. Lijkt je dat niet lastig? Of zit er wel een mandje of iets dergelijks bij? Ik noem het trouwens wel een mandje, maar het is natuurlijk gewoon zo’n stoffen ‘ding’.
Wij hebben ook geen kleur genomen hoor Jane ook wij hebben heel donker grijs gekozen, lekker neutraal.
Wat een goede tip tilly!! Daar zou ik dus helemaal niet bij stilstaan :doh:
Wat heerlijk dat je dreumes weer een lekkere dag heeft. Lekker doorgaan zo :dance:
En nee nog geen signalen van een aankomende ongi (zul je net zien dat ik dit zeg en de krampen dadelijk beginnen, hoop zo van niet

Femmie, zolang de krampen nog niet zijn begonnen er ook lekker niet aan denken hoor!! Hopelijk blijven ze heeeeeeeeeeeeeeeeel lang weg en krijg je er andere krampjes voor in de plek :mrgreen:
Jane, als ik goed naar de foto kijk lijkt het er misschien op dat er toch zo’n soort mandje onderzit. Ik kan het niet goed zien.
Ach, zonder mandje zul je je waarschijnlijk ook wel redden, maar ik gebruik hem heel erg veel. Zo super handig!!
:-*
Femmie, ik ben heel erg, maar haal toch lekker een test :mrgreen: . Zou toch een leuk begin van je weekend zijn. :-*
Uhmmmmmmmmm, veel gelezen, maar ik onthoud het elke keer niet :wall: :wall: Vele verhalen over babyspulletjes voorbij zien komen. Ik zou wel even wachten tot de echo of week 12 hoor.
O ja, vanmorgen bij HA geweest. Hij zag niets bijzonders en ik kan nauwelijks zitten :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: Snap je toch ook niets van he??? Eindelijk alle moed bij elkaar geraapt en dan dit :roll:
breek in
ik zag iets staan over die wagen zonder mandje. Voor dit type kinderwagen kun je een los mandje kopen. Dit hangt tussen het frame aan de onderkant.
Laatste keer gezien voor rond de 20 euro!
** breek uit**
@Danielle_M wrote:
breek in
ik zag iets staan over die wagen zonder mandje. Voor dit type kinderwagen kun je een los mandje kopen. Dit hangt tussen het frame aan de onderkant.
Laatste keer gezien voor rond de 20 euro!
** breek uit**
Heej Daan :mrgreen: ook vrij?