OkToBeR sToPpErS *** deel 10!! ***

@Wawa en Angela

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik wou dat ik wat voor jullie kon doen…

Heb alleen al mijn geluks klavertjes 4 net weg gegeven… anders had ik ze zo naar jullie opgestuurd :frowning:

@Poeh

JAAAAAAAAAAAAAAA ooooh daar was ik als puber zo verliefd op!!!

Kon geen aflevering missen :oops:

Kon niet slapen en eten van verdriet :oops:

Want ik kon nooooooooohooooooooit bij hem zijn :oops: :cry:

Man wat had ik het te pakken.

Is nu al weer een beetje over… maar hij mag nog best voor een beschuitje langskomen :mrgreen:

Hij heeft een zoontje met de naam cid (spreek uit als kid) trouwens…

Das dan weer een beetje jammer… niet mijn smaak :naughty: :mrgreen:

Zo huisje ruikt weer naar bloemetjes :inlove:

Ahhh nou is Thomas echt wakker...
Net met Joos op MSN en toen krijste hij het uit... kom ik boven ligt ie gewoon nog te maffen... 8)

Maar nu is hij echt aan het kletsen

durft nog iemand anders op te biechten van wie ze helemaal weg waren als puber :mrgreen:

Niemand eigenlijk. Ik had op mijn 17e iemand waar ik helemaal bij wegzwijmelde.

Leonardo DiCaprio, in de Titanic

En vanaf mijn twintigste tot aan nu

Robbie Williams!!! :drool: :drool: :drool:

mijn spetter

Wawa en Angela, :hug: :-*

Ik was weg van dylan uit beverly hills 90210 o.a

o ja die vergeet ik helemaal, BRANDON uit beverly hills. Het is ook alweer eeuwen geleden natuurlijk. Ik had een t-shirt met zijn foto erop :oops: :oops: :oops:

hahaha leuk om zo te lezen :smiley:

Ik moet zeggen dat Michael T weis die Jarod speelt in de pretender ook best lekker is :mrgreen:

wie is dat Poeh?

Michael Vaughn (Michael Vartas) uit de serie Alias is ook lekker! Manlief vind Sidney Bristow (Jennifer Garner) uit diezelfde serie hot. Vanavond is er weer een aflevering op Veronica, welliswaar vrij laat, maar goed. Vanavond samen met manlief lekker zwijmelen. :drool: :drool:

Dat is hem Angela :)

Nick van de Backstreet Boys en Leonadro DiCaprio (hoezo ik val op blond… om vervolgens met een donkere spanjaard aan de haal te gaan :wall: )

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dit is Michael Vartan en Jennifer Garner

Vanavond weer zwijmelen dus

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: ik ken hem niet maar hij is wel aardig :eh:

o BB hij is zo lekker! Hij speelt in de serie Alias. Welke nederlandse zenders kunnen jullie in België ontvangen?

NED 1 NED 2 en NED 3 geloof ik, al gaat dat soms alias tros of vara of zoiets ??? :think:

en jullie daar in nederland? welke belgische zenders kunnen jullie krijgen??? dat vraag ik me al lang af eigenlijk!

is tros eigenlijk niet iets met die gekke kat?

Nee, Tros is de grootste familie van Nederland. Hier hebben we Canvas en één. hier hebben we 10 zenders, maar - tig omroepen.

Ned 1, 2, 3

RTL 4, 5, 7

SBS 6

Net 5

Veronica

Talpa

Dat zijn de zenders. De publieke omroepen zijn

Avro, Tros, Vara, BNN, EO, NCRV en nog een paar. Zij zitten verdeeld over Ned 1, 2, 3

Alias is op Veronica, commerciele omroep.

canvas en een? dan kunnen jullie ook mijn favo programma “thuis” volgen :lol: :lol: :lol:

(wat ik nu trouwens aan het missen ben!)

Jee wat een mannen zie ik voorbij komen. Mijn eigen vent vind ik nog steeds het lekkerste hoor :mrgreen:

Dat wilde ik net zeggen wawa, er gaat niets boven mijn eigen vent! (dat is ook best lastig omdat hij 2 meter is :lol: )

Mirretje, lekker dan! Ik mag van Thomas niet meer met jou kletsen!! Da’s niet de bedoeling :naughty: