OkToBeR sToPpErS *** deel 10!! ***

Ik ben blij met mijn eigen vent hoor en ik wil hem niet ruilen, maar kijken mag wel he :wink:

mmmmmmmmm meiden ruiken jullie het ook ik ben chocoladecake aan het bakken en er zit koekenbrood in de broodbakker :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

wilde het even met jullie delen :mrgreen:

pppfff ik zie dus echt niet in waarom ik toch altijd van die discussies uitlok bij elk topic dat ik open hoor! eerst met de oorbellen en nu dit! ik vroeg toch maar gewoon iets? ppfffffff :cry:

zie huiskamer :cry:

hoor ik daar chocoladecake!!! :drool: :drool: :drool:

(ik ga ff in de huiskamer kijken BB)

@Joos wrote:

hoor ik daar chocoladecake!!! :drool: :drool: :drool:

marmercake om precies te zijn :dance:

Bedoel je de discussie over het stoppen met werken?

Dat is toch niet heftig ofzo?

ja die bedoelde ik

maar het gaat erom dat het lijkt alsof ik wil profiteren van de staat ofzo omdat ik onterecht een uitkering ga ontvangen of zo

terwijl dat helemaal niet is

je hebt er recht op hier

hmm dat is de mening van sommigen, maar niet van iedereen. Zulke reacties kan je wel verwachten denk ik als je zo’n topic opent.

Maar euh…lekker belangrijk toch wat anderen er van vinden! Als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen. En als je geld krijgt, tja, dat laat je dan toch niet liggen?!

Net een goed gesprek met manlief gehad. Lekker zitten janken en dat lucht wel op. Hopelijk vannacht een betere nacht en goede nachtrust.

Wawa, gelukkig dat je met je man goed kan praten, ik hoop dat je vanacht goed kan slapen en dat morgen alles er wat beter uit ziet :hug:

BB, meis trek het je niet aan, ik zit nu 1,5 jaar in de ziekte wet en ben bezig met een reintegratie traject en er zijn altijd wel mensen die wat te zeuren hebben.

maar meis laat de mening van anderen niet bepalend zijn voor jou leven :hug:

Hi,

Vandaag druk geweest met vanalles en ik weet niet meer wat… :oops:

Wilde alleen even wat cyber knuffels en kussen komen brengen voordat ik in bed duik… dus hier komen ze dan!!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:-
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-

En deze speciaal nog voor Wawa en Angela…

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

liefs Marije.

Wawa en Angela… blijf maar veel kletsen hier. Gooi het er maar uit. Dikke :-* :-* en een lieve :hug: van mij.

Ohja, en dan lekkere mannen…Nou ik heb al dezelfde sinds m’n puberteit. Heb 'm al heel vaak gezien bij concerten. Ook heel dichtbij…Kon z’n borsthaar tellen, zweetdruppeltjes, alles!! Godsakke, vind ik dát een lekkere vent! Zeg er wel bij, ik val op ‘oudere’ mannen en veel mannen worden mooier naarmate ze ouder worden. Ik hou nou eenmaal van karakterkoppen. Ik plaats gewoon 2 foto’s, oké? Hmmmmmmmmmmm… :inlove:

Ik hoef er toch niet bij te zeggen wie het is, he?

Neeeeeeeeee dat hoeft niet hoor mamalena! It is Sting!!!

Oudere mannen, daar heb ik er thuis 1 van :mrgreen: …

Ik kwijl bij david boreanaz (Angel, en nu Booth in Bones) :drool: :drool:

Voor alle meiden die het nodig hebben een dikke knuf en gooi gewoon als het lukt alles eruit… :-*

Enne Wawa, speciaal voor vandaag een extra dikke knuf :hug: (zie pb!)

In goede staat ontvangen Charissa.

:mrgreen:

Hoi meiden,

Wat zijn er een MOOIE mannen langs gekomen zeg!! :shock: Echt om stil van te worden. En inderdaad Poeh, Jarod uit de Pretender was ook een favoriet van mij :oops: :mrgreen:

Zoals al een heel aantal van jullie zeiden ook ik ga toch voor mijn eigen mannetje!! Maar, kijken mag :mrgreen:

Angela en Wawa, van mij een hele dikke :hug: en :-* . Hoop dat jullie snel weer een beetje de oude zijn en je weer vrolijk kunnen voelen. Dat jullie maar snel weer hoopvol naar de toekomst mogen kijken. :-

Ik kan jullie overigens heel goed begrijpen. Het gevoel dat Wawa heeft zal wel een heel dicht in de buurt kunnen komen.

Bij mij komt het er op neer dat een missed abortion je niet in de koude kleren gaat zitten. Gelukkig gaat het met mij momenteel weer de goede kant op. Hopen dat dat zo blijft.

Charissa, dus inderdaad gewoon ongi geworden meid?! Dan deze maand wel iets vaker en op het goede tijdstipklussen hè?!!! Maar, dat komt vast wel goed. :wink: :mrgreen:

De rest van de pagina’s ging toch echt over lekkere mannen, dus weet even niet zoveel om op te reageren.

Voor de meiden die moeten werken vandaag werkse!!!

Idd gaan we nu klussen op de goede periode Tilly! Volgende week vrijdag en dat weekend erop gaan we een weekend samen weg dus dat gaat goed komen dan :inlove:

Hoi lieve meiden, ik heb gisteravond alles bijgelezenm maar kon toen niet reageren…En nu is het teveel om weer te gaan lezen.

In ieder geval een hele dikke :hug: voor Angela en Wawa en alle andere meiden de het nodig hebben. Ik pak het vanaf hier weer op als jullie het goed vinden.

Oh ja, ligt er bij jullie ook zo veel sneeuw??

Ja, lekker hoor die mannen, ook al vind ik die van mij het alller lekkerst :wink: :lol:

Nee hier nog geen sneeuwvlokje te bespeuren…nu is Sasja ziek en hoop ik dat er morgen een dik pak ligt, kan ik , als ze dan beter is lekkker met haar naar buiten de sneeuw in… :smiley:

Lijkt me heerlijk om met je kleintje de sneeuw in te kunnen gaan :inlove:

Chrisje, je gaat alweer richting de 20 weken!! :dance: Wat gaat het hard he? Hoe voel je je??

Nou, ik ben vandaag vrij dus ga nu ff met de stofzuiger aan de gang…is hard nodig :oops:

Voor de (niet)rokers…hoe staat het ervoor???