OkToBeR sToPpErS *** deel 10!! ***

Nieuw, hopelijk vruchtbaar, deeltje!!

Voor andere meiden, die niet alles willen bijlezen van het oude deel. Mijn berichtjes staan in het oude deel in het rood. Volgens mij ergens tussen pagina 28 en 33.

Bedje van dreumes bij ons op de kamer gezet. Dreumes was eerst baldadig, maar is om kwart voor 12 gaan slapen. Werd om 2 uur wakker. Daarna doorgetukt tot 7 uur. Zetpil gegeven en daarna geslapen tot half 10 :shock: . Hij loopt nu weer vrolijk rond. Veel snot en beetje bloed erdoor. Spugen is bij 1 keer gebleven gisteren.

Bedankt voor dit berichtje Wawa, nu weet ik waar ik moet gaan zoeken. Ik ga het zo lezen…

Wawa ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen… Het lijkt me verschrikkelijk om je kleintje zo te zien… Je wilt van alles doen maar kan eigenlijk niks/weinig.

Hoe is het nu met het bloeden en de koorts?? Zijn jullie de nacht een beetje doorgekomen met hem?

In ieder geval heel veel sterkte… :hug:

Zo gevonden…

Wawa

Heel veel sterkte voor jou em dreumes! :hug:

Naar hoor… :frowning:

Gelukkig drinkt ie wel weer!

En je zei eerder sorrie dat je een ego bericht had…

Wil jij je daar ajb niet voor verontschuldigen? :naughty:

Dat is niet nodig hoor.

Ik vind dat niet ego, je moet kunnen schrijven wat jij wilt, je bent niemand iets verplicht :hug: :-*

Een redelijke nacht gehad zo te lezen!

Ik hoop dat het vanaf nu de goede kant op gaat met je dreumes.

Hoe gaat het nu met jou?

Ook nog ziek?

Ik ga verder weer vanaf hier mee kletsen...

Ik was gisteren uiteindelijk dus thuis gebleven, ik voelde me een partij raar.
Zodra ik lang stond werd ik duizelig en zweverig... net alsof mijn hoofd aan het opstijgen was ofzo :think: :eh:
Spooky...

Ik heb vanmorgen toch maar een zwangerschaps rok aan gedaan.
Broeken en rokken willen nu al niet goed meer dicht...
Op mijn werk doe ik het niet, maar zo in het weekend boeit het me niet.
Zit veel fijner zo :oops:

Ik heb een foto gemaakt van mijn buik zal hem later uploaden.
Moet nu eerst weer het huishouden bij langs nu Thomas op bed ligt.

Fijn weekend allemaal!

Ben erg benieuwd naar je buikfoto Mir!! Mijn eerste was met 5 weken en 6 dagen geloof ik… :think:

En je hebt gelijk hoor dat je al lekker zw kleding aan doet! Ik ga maandag lekker shoppen met mijn moeder en ik laat mijn ‘oude’ kleding vanaf dan ook lekker in de kast! :dance:

Meiden, ik ga nu naar werk. Ik hoop dat ik vanmiddag nog even tijd heb om lekker bij te lezen en anders tot vanavond! :-*

Wawa, ik ben blij te horen dat je een redelijke nacht hebt gehad, en de bloeding niet is doorgezet. Hoe is het nu met jou? :-*

Mirretje, je hebt nog niet gezegt dat je zwangerschap van een leien dakje gaat en je krijgt klachten :o

Hoop voor je dat je ze snel weer kwijt bent. :hug:

En wat heerlijk snel op al zwangerschapskleren te dragen. Lekker hoor, voel je je zeker helemaal op en top zwanger? :smiley:

Patricia, jij moet ook altijd werken voor mijn gevoel. Hoeveel uur werk je in de week. En trek je het allemaal nog wel?

Werkse vandaag en verder met jou ook alles goed?

Nou meiden, we hadden gisteravond ergens tussendoor ook gehad over hoe je op je afscheiding kon letten en daaraan kon zien of je vruchtbaar was.

En wat denken jullie? Ik kon vanmorgen draden trekken, en bmm was heel zacht :oops: . We hebben er dus maar meteen gebruik van gemaakt. Ben nu wel heel erg benieuwd :smiley:

Hey jullie dames ik werd gek toen ik al die pagina’s zag :roll: :roll: :roll: Gelukkig was het galgje, ik heb dus niet alles gelezen. Wat hebben jullie een lol gehad zeg.

wawa was even schrikken gisterenavond, maar gelukkig werd het dus minder en is je kleine man nu weer vrolijk. God wat een toestanden zeg en ik nog maar denken dat het meeviel, maar nu heeft hij er dus echt last van. Het is ook niet niets een dikke knuffel voor jullie.

Ik bene rg geschrokken van het verhaal van Affie. Ik was erg blij dat ze zwanger was, ze was de eerste van het andere topic en maakte me hoopvol, nu maakt het me vedrietig en wat angstig.

Het goede nieuws is dat de siroop eindelijk werkt en ik heerlijk heb :dance: Wel wat dia, maar dat vind ik vele male beter dan :sick: een opstopping.

Angela ik heb vanaf de bevruchting al niet lekker kunnen poepen dus het zou een verschijnsel kunnen zijn ook boerde ik erg op van die net niet boertjes.

Het verhaal over afscheiding sla ik even over, geen idee, nooit echt bijgehouden vind het een naar klusje haha. Maar jullie maken er een sport van :mrgreen:

Tilly met de billen gaat het beter, nou gelukkig maar lijkt me verschrikkelijk. Het word een beetje spannend voor je nu he. Je zit een beetje in de grijs gebied. Ik hoop voor je dat je snel wat meer duidelijkheid hebt en je wat voorzichtig weer vooruit kan denken en met de meiden hier meedoen.

Joos ik ga het andere topic even lezen van de innestlling bedoel je toch.

Ik ga even koffie drinken met moeder tot straks.

Hoi hoi,

Wat hebben een aantal van jullie gisteren lol gehad zeg!! Ik schrok me toch van die pagina’s die erbij waren gekomen :shock: Was het gewoon galgje en kroegpraat :mrgreen: Gelukkig.

Wawa, van jou heb ik wel alles gevolgd. Wat een toestanden toch meid. Hoe gaat het momenteel? Is de koorts gezakt? Fijn dat hij wel drinkt en ijsjes eet. Als dat het belangrijkste is momenteel moet je daar toch heel blij mee zijn :dance:

Hoe gaat het dan nu met jou en je man? Zijn jullie niet heel erg moe? Ben je inmiddels zelf weer een beetje beter?

Voor jou, je man en kind een heeeeeeeeeeeeele dikke :hug: en :-* . Ik hoop dat het snel beter mag gaan.

Patricia, je bent een beetje in de war meid. Ik heb toch echt geen zwangerschapskleding meer aan en ook geen foto geplaatst. Dat was Mirretje :wink: :mrgreen:

Hoop wel dat ik snel weer aan de beurt ben!!

Jane, dus eindelijk een beetje verlost van die opgezette buik. Heerlijk meid!

Ik herken jou kwaaltjes trouwens precies. Ik moest ook inderdaad een beetje boeren, niet echt, maar het kwam wel iedere keer opzetten maar werd dan net geen boer. Ook de verstopping was hier een feit destijds.

Nu maar hopen dat je binnenkort een buikje krijgt door die kleine van je :mrgreen: Probeer je niet al te veel zorgen te maken na die verdrietige berichten van Affie. Het gaat ook zo vaak wel goed!! Ik hoop dat je ook een beetje positief kan denken, ook al is dat er moeilijk. Dikke :-* voor jou!!

Mirretje, dat klinkt allemaal niet zo lekker meid. Hoop dat het snel minder gaat worden en anders even den ha of vk bellen hoor. Wie weet kunnen ze het wel verklaren of je er iets voor geven dat het minder wordt.

:-

Femmie, Angela en Joos. Ik ben ook niet zo’n slijm expert. Ik weet het allemaal wel, maar let er niet echt op. Waar ik altijd veel aan heb gehad is temperaturen en daar blijf ik bij. Dat is toch iets gemakkelijker vind ik.

Ga nu even weer wat in huis doen. Heb vanmiddag verjaardag van een heel aantal uit de familie inclusief mijzelf. Moet dus snel wat gaan doen. Vanavond ook nog visite dus heb het druk :roll: Ach ja, soms heb je dat.

Voor iedereen een dikke :-

pfff ik heb nog steeds problemen met mijn internet verbinding en ik dacht ik ga even snel bijlezen wat er geschreven is :shock: dat was dus niet even :shock:

Wawa, wat zul jij geschrokken zijn zeg, het lijkt mij vreselijk om je kleine zo te zien :hug:

Ik was blij om te lezen dat een ijsje er wel in ging en dat je niet gisteren nog naar het ziekenhuis moest met jou kleintje.

Mir, ik vroeg het gisteren al toen ik jou belde…tweeling???

Hier gaat het allemaal goed, alleen baal ik er heel erg van dat ik steeds geen internet heb :frowning:

Voordeel is wel dat mijn huis helemaal aan kant is en dat de stapel boeken die ik nog wilde lezen kleiner wordt :wink:

Poeh, wat vervelend dat je elke keer zo’n gedoe hebt met internet. Gelukkig is het nu weer even goed gegaan. Is er een duidelijk probleem wat verholpen kan worden?

Het voordeel is inderdaad dat je hard aan het werk gaat en tijd overhoudt om te lezen. Maar, dat heb je nu wel weer genoeg gedaan toch? Hoop dat internet het snel weer helemaal goed doet en we je hier weer vaak kunnen zien. :-*

Tilly Sorry!! :wall: :wall: :wall:

Ik heb het meteen aangepast :oops:

Femmie, ik werk maar 34 uur dus das helemaal niet zo veel. Misschien lijkt het voor jullie veel omdat het vaak 's avonds is.

Ik ga weer gauw verder! :-*

@patricia26 wrote:

Tilly Sorry!! :wall: :wall: :wall:

Ik heb het meteen aangepast :oops:

Meid, is niet erg hoor. Maar ik dacht :eh: :think: hier klopt iets niet :mrgreen:

:-*

Volgende week zullen we jullie niet zo laten schrikken met al die berichtjes. We hebben namelijk een eigen kroeggeopend. Dus mocht je op vrijdagavond zin hebben in een virtuele borrel, kom dan maar langs!

@Poeh wrote:

Jho! Laat ik dat nou vannacht gedroomd hebben! :P

Balen Poeh, dat het internet steeds niet werkt. Maa zoals je zelf al zei, het is wel goed voor je huis!

Jane, ja dat is het topic, ik heb er niet veel geschreven hoor.
k heb nog steeds buikpijn en ga steeds meer geloven dat het ook deze ronde niet raak is.

Jaa femmie heeft draden! You go girl!

wawa, gelukkig heeft de kleine toch wat uurtjes kunnen pakken. Jij ook? Je zal we bekaf zijn :hug:

Patricia, "maar 34 uur" :o ik werk MAAR 32 uur :oops: Ik zou ook niet meer willen werken denk ik. Het valt inderdaad meer op bij jou, omdat je gaat werken als de meesten van ons thuis zijn.
Tot vanavond!

Patricia meid ben je zo in de war :wink:

Peoh dat internet van jou :wall:

Tilly wat een lief berichtje schrijf je daar dankje wel en ik ben blij dat je verschijnselen ook herkent, dat stelt me een eetje gerust.

Mir laat je lech de gyn bellen. Maak je een afspraak, gewoon doen. Ik hoop dat je klachten wat zullen verlichten meid. :-*

Ik kom later op de dag wel weer terug, nu wil mijn moedertje interpretten.

liefs jane

Jane :hug: ik was al bang dat je zou schrikken van het bericht van affie. Maar het is helemaal zoals tilly zegt, het gaat zoveel vaker gewoon goed. Hou dat maar gewoon voor meis.

Tilly, vier jij je verjaardag alsnog vanavond?

Enuhm, doe niet te gek he! :lol:

Maar wel heeeel veeeel plezier!!! :-*

Poeh, ik vind het ook tijd worden dat jij je stapel boeken weer aan de kant gooit en hier komt kletsen. Nu is het wel weer genoeg geweest met die internet storingen hoor! :naughty: :mrgreen:

Ow patricia, 34 valt inderdaad wel mee. Het zal wel komen omdat je idd veel werkt als ik vrij ben.

@Joos wrote:

@Poeh wrote:

Laat ik daar van de week nu ook eens aan gedacht hebben!!!
Wordt nu toch wel erg benieuwd, zou wel erg leuk zijn. Wat vind jij zelf mirretje?

Femmie, ik spreek mijn computer steeds streng toe, en af en toe lijkt hij te luisteren en kan ik even hier lezen :dance:

Mir, heb jij geen doorkijk luikje in je buik zitten zodat je ons even op de hoogte kan stellen of je 1 of 2 baby,s krijgt :wink: :mrgreen:

Mir nu ben ik ook wel heel nieuwsgierig :mrgreen:

Wanneer mag je voor de 1e echo??

Poeh, ik :pray: voor jou dat je internet nu ff normaal blijft doen. We missen je hier anders zo!!

@Femmie

Ik voel me heel erg zwanger… en Lech merkt dat ook :oops:

Ben weer een stuk feller :shifty:

Ook erg moe enzo…

En 's avonds misselijk.

Maar ik ga er maar niet over klagen, het kan allemaal nog erger… en ik heb me zelf voorgenomen van deze zwangerschap op en top te genieten :inlove:

Ik ga heel hard voor je duimen!!!

@Jane

Jippie smoochiepoep!!! :stuck_out_tongue:

:mrgreen:

Dat zal opgelucht hebben :slight_smile:

@Tilly

Na een dagje thuis te zijn geweest gaat het wel weer hoor…

Zal inderdaad toch maar ff bellen met de gyn…

Moet er toch een keer aan geloven :shifty:

Fijne dag gewenst vanmiddag!

@Poeh en Joos

Stel trienen!

Maak me ff niet zo bang :shifty:

:think:

@Femmie@femmie wrote:

@Joos wrote:

@Poeh wrote:

Laat ik daar van de week nu ook eens aan gedacht hebben!!!
Wordt nu toch wel erg benieuwd, zou wel erg leuk zijn. Wat vind jij zelf mirretje?

Zeg begin jij nu ook al :shock: :mrgreen:
Tja wat ik er van vind...
Thomas was er ook 1 van een tweeling waarschijnlijk (ik verloor in de 5e week iets... vreemds :shifty: )
Zou kunnen, zit in de familie... (alleen allemaal halve tweelingen... :( )

Oh ja... mijn onderste foto is nogal euh... blubberrie... was ik nooit... allemaal thomas zijn schuld :snooty: :liar:
Maar dat bolletje onderaan mijn blubberzwemband... die zat er eerst niet...
Zal Lech ff vertellen dat ie daar iets heeft laten liggen :shifty:

Dat is al een behoorlijk buikje Mir, er zijn meerdere mogelijkheden, of je bent al langer dan 6 weken zwanger, of jou uk heeft een gigantisch prive zwembad, of je krijgt toch meer dan 1 kleine…

Mischien toch verstandig om een echo te laten maken :think: