Ik sluit me bij de wijze woorden van Poeh aan!
Mir :shock: :shock:
Mir voor mijn smoothie poep had ik ook zo’n uitpuilende bult. Hij is nu weg, maar dit kun je moeilijk verbergen haha. Zijn het je darmen of is het een twin. Spannend hoor.
Mir ergens wel lekker dat je je zo zwanger voelt. Arme Lech.
Tilly hoe is je dag geweest?
Bedankt voor de opbeurende berichten was wel geschrokken ja van Affie, maar heb vandaag duizelingen gehad en wat misselijk en dan heb ik er weer even alle vertrouwen in. Mir mag ik wat van jouw kwaaltjes.
Poeh lig jij smekend voor je beeldscherm :mrgreen:
Liefs Jane
Mirretje, :o :o :o :o :o :o wat een buik al zeg! Maar ik begin ook zo mijn twijfels te krijgen. Ik sluit me aan bij de rest, misschien toch een tweeling??? :think: :mrgreen:
Ik had vandaag ook weer iets. Ik kreeg ineens een paar gemene steken aan de linkerkant van mijn onderbuik (thv schaamstreek). Aan de ene kant hoop ik dat het iets positiefs was, aan de andere kant ben ik bang dat het weer een inbeelding is geweest.
We wachten nog maar even 10 dagen ‘rustig’ af.
Wij gaan nog even een paar boodschappen halen (die ik gister vergeten ben), gaan dan lekker eten en vanavond gezellig een spelletje doen bij mijn zwager en schoonzus.
Spreek jullie later weer! :-* voor jullie allemaal
Angela ik heb je een linkje doorgestuurd waar je signalen kunt vinden die vrouwen hebben gehad voor de NOD en die dus ook daadwerkelijk uitkwamen. Ik droomde er meerdere dagen bij weg :oops:
Liefs jane
Angela, ik hoop dat je iets goeds gevoelt hebt! Veel plezier vanavond! :thumbup:
Jane, smoothie poep :lol: Hoe voel je je nu?
(zeurmode aan)Ik heb vandaag weer de hele tijd buikpijn. Of buikpijn…het is meer een soort zeurderig gevoel wat richting mijn heup trekt. Ook mijn ** zijn pijnlijk. Kortom allemaal ongesteldheidsklachten.
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het deze maand gelukt is. Jammer hoor, ik wilde zo graag samen met Mirretje zwanger zijn. Ook wel met de rest van jullie hoor, maar omdat ik haar al langer ken, en ook buiten fora om, zou het toch wel heel speciaal zijn. (zeurmode af)
arme joos :hug: :hug: :hug: de moed niet laten zakken he?! ik weet 100 procent wat je bedoelt ik wilde ook heel graag tegelijk zwanger zijn met mijn vriendin maar helaas is zij nu al 12 weken dus ik zal aan een spectaculair inhaalmanoever moeten beginnen, eeeh niet dus. en dat vind ik ook heeeeel jammer!
wawa ook dikke :hug: :hug: :hug: voor jou en je dreumesje
mir :shock: :shock: :shock: jij krijgt beslist een tweeling! :think: (en nee je hebt niets om je over te schamen hoor! (heb je mij nog niet bekeken, ik heb het woord “zwemband” uitgevonden :roll: 8) )
verlies ik toch wel vandaag een beetje bloed zeker! wat heeft dat nu weer te betekenen?! :evil: nu niet meer, was alleen een klein veegje in mijn slip (sorry)
en volgens mij klopt mijn ticker niet helemaal!
zeurmode ook terug OFF
@Poeh wrote:
Dat is al een behoorlijk buikje Mir, er zijn meerdere mogelijkheden, of je bent al langer dan 6 weken zwanger, of jou uk heeft een gigantisch prive zwembad, of je krijgt toch meer dan 1 kleine…Hele mooie analyse poeh!

Ik hoop op optie 1 of 3
Nou mir, ik vind het ook nogal voor 5 weken. Maar 1 ding, het is wel het bewijs dat je echt zwanger bent. En inderdaad, probeer er maar op en top van te genieten en sleur jane daar maar lekker in mee :mrgreen:
Angela, fijne avond en ik

Joos, :hug: ik kan me voorstellen dat je graag met mir zwanger wil zijn. Ik blijf toch gewoon heel erg hard voor je

Wawa, hoe is het nu met jullie?
BB ik had vorige keren ook halvewege mijn cyclus (dan wel) oud bruin bloedverlies. Wat dat betekende weet ik niet, maar het kan bij jou natuurlijk ook een innestelling zijn.
Ook voor jou

Meiden, ik ga zo x-factor kijken. Fijne avond allemaal en tot gauw! :-
Patricia, bloeden is nu gestopt, maar dreumesje is nog wel enorm verkouden.
Mirretje, op zich gaat het redelijk met me, maar ik kan niet bijtanken wat ik nu dus wel nodig heb.
Ik ben gelukkig niet ziek meer, maar nog wel enorm moe.
Mirretje, bij een tweede/ derde groeit de buik sowieso sneller hoor.
Uitgezette darmen zorgen ook snel voor een hugh buik.
Femmie, ik hoop dat het raak is meid en dat alle symtomen juist waren.
Jane, ik ben ook erg onder de indruk van het verhaal van Affie.
Ik maak me dan gelijk druk of ik dan ook gelijk weer een MK zou krijgen.
Ik ben zo blij, dat jij al zo snel een echo hebt.
Een pak van mijn hart. Kuzzie voor jou.
Tilly, dreumes heeft ruim 38,5. Dreumesje is dat gefrunnik zo zat, dat we bij die temperatuur maar gestopt zijn en een zetpil hebben gegeven.
Overdag wel zonder zetpillen gedaan hoor. Hij sliep net en toen gingen ze voor ons huis rotjes knallen. Grrrrrrrrrr, wakker dus.
Hopelijk gaat hij zo weer slapen. Manlief is net geweest om te troosten.
Tilly, veel plezier met de verjaardagen en visite vandaag.
Poeh, balen van die internetverbinding.
Joos, inderdaad moe, maar ik mis ook de tijd voor mezelf. Dus even lui televisie kijken of lezen.
Dus vroeg naar bed gaan doe ik vanavond niet, Ik hoop, dat we even lui op de bank kunnen hangen.
Joos, zolang je nog niet ongi bent, heb je nog kans hoor meid.
Angela, lang duurt dat wachten he? Hoe is het emotioneel gezien nu met je?
Bellenblaasje, geen innestelingsbloeding? Zou kunnen he zo vlak na NOD!
Femmie, hier ook X-factor vanavond. Tussendoor wel even kijken he?
femmie jij had het dus ook? het was idd oud bruin bloedverlies. maar als ik die ticker moet geloven zit ik nu net halverwege mijn cyclus, dus een innesteling kan volgens mij niet of wel :think:
maar ik heb ook nog nooit gehoord dat een eisprong samengaat met bruinverlies?
ook heb ik totaal geen “vruchtbaar slijm”
tttsss dan denk je dat je goed bezig bent :naughty: :roll:
wawa waar ben je??? hoe gaat het ermee???
hihi wawa volgens mij heb ik je net gemist :lol:
ttss ja het is altijd wat als ze net slapen he
dikke kus voor jullie :-* :-* :-* :-* :-*
@Wawa wrote:
@Bellenblaasje wrote:wawa waar ben je??? hoe gaat het ermee???
Ik ben net boven je :mrgreen:
hihi en nu vlak achter me :mrgreen:
@Bellenblaasje wrote:
@Wawa wrote:@Bellenblaasje wrote:wawa waar ben je??? hoe gaat het ermee???
Ik ben net boven je :mrgreen:
hihi en nu vlak achter me :mrgreen:
:mrgreen:
wat een stelletje kleppers zijn jullie toch :lol:
ik ga dalijk ff kijken voor nieuwe lenzen. ik ben er eentje kwijt en heb reserve maar die doet zo’n pijn.
Verder heb ik nog een boel was te vouwen . bleh
verder alles wel goed.
wawa :-* voor dreumes
Zo ik ben weer thuis uit werk en erg Maar nu gelukkig 2 dagen vrij.
Het is vrij rustig hier geweest vandaag zei ik. Geeft niks, kan ik het tenminste bijhouden :mrgreen:
Tilly, vier jij nou vanavond je verjaardag of niet?? :think: Gefeliciteerd in ieder geval :-* (?)
Mir, zou toch wat zijn een 2ling of niet? :mrgreen: Leuk hoor! Je hebt inderdaad al een flinke buik…
Jane lekker gepoept lees ik :mrgreen: Zal vast een hele opluchting zijn. Ik heb er gelukkig geen last meer van :dance:
Angela, steken en vergeetachtigheid?? Ik hoop er het beste van meid!
Joos, de hoop nog niet opgeven hoor zolang de :evil: er nog niet zijn!! Ik :thumbup: hier voor je!
Wawa, hier nu ook X-factor aan. Wilde mijn haar net zo laten knippen als Wendy van Dijk, maar als ik haar vanavond zo bekijk… :shock: :mrgreen: Hoe is het met jou en dreumes?
Ik duik voor de tv, kom later nog wel even…
@patricia26 wrote:
Wawa, hier nu ook X-factor aan. Wilde mijn haar net zo laten knippen als Wendy van Dijk, maar als ik haar vanavond zo bekijk… :shock: :mrgreen: Hoe is het met jou en dreumes?
Ik durfde het niet te melden. Maar manlief vroeg aan mij of de fohn van Wendy ontploft was :mrgreen: . Dus jij bedoelde het ook niet zo :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
Dreumesje is stil, maar ik durf het bijna niet te schrijven :shifty: :shifty: :shifty:
wawa ik zal zachtjes typen zodat jouw dreumes niet wakker wordt.
hahaha Ik kwam er net langs toen ik zat te zappen. Het was euh…heel bijzonder :eh:
Patricia, heerlijk 2 dagen vrij! Geniet er maar van!
Tilly, heb ik jou eigenlijk wel gefeliciteerd?? :oops: Zo niet, VAN HARTE!!
wendy, succes met lenzenjacht!
@Wawa wrote:
@patricia26 wrote:
Ik durfde het niet te melden. Maar manlief vroeg aan mij of de fohn van Wendy ontploft was :mrgreen: . Dus jij bedoelde het ook niet zo :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
Hahaha… :mrgreen:
Zoals op deze foto wil ik het:
Mirretje: :shock: Ben je niet gewoon al langer zwanger??? (Volgensd mij heb ik nog niet eens zo’n duidelijke buik!!!
Tilly: Gefeliciteered nog met je verjaardag!!!
Wendy: Wat vervelend een lens kwijt…gelukkig is het bij jou een paar uur vroeger en kun je nog gewoon naar de winkel…
Patricia: Leuk dat model van Wendy v.D. Wel showen he?
Ga ff proberen om mijn buikje op het showforum te krijgen…(nou ja, mijn vetkwabben dan he?) :oops:
@patricia26 wrote:
@Wawa wrote:@patricia26 wrote:
Ik durfde het niet te melden. Maar manlief vroeg aan mij of de fohn van Wendy ontploft was :mrgreen: . Dus jij bedoelde het ook niet zo :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
Hahaha… :mrgreen:
Zoals op deze foto wil ik het:
Da’s idd beter :mrgreen: