Zie op het showforum mijn buik…
Gezien!
Nee nog geen echo gestuurd…mijn schoonmoeder had hem heel mooi gemaakt iets vergroot en dan allebei de plaatjes op 1 vel gescand en volgens mij is dat te groot. Maar ik ben nu in the mood en ga het nog 1 keer proberen…Trouwens op 22-02 heb ik de 20 weken echo…
Jeetje dan alweer?? Dat gaat snel zeg!! Spannend! Willen jullie weten wat het wordt?
Oeh dat gaat echt snel inderdaad! Je hebt al een mooie buik hoor!
Dreumes is niet wakker geworden vannacht en sliep door tot kwart over 9!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Helemaal blij.
Ben net opeens veel te vroeg ongesteld geworden. Snap er niets van. Nou ja, hele korte cyclus is op zic wel gunstig, want dan kunnen we snel weer gericht klussen.
O Wawa wat fijn dat dreumes nu lekker heeft doorgeslapen. Heb jij nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Tja, :think: is het echt een goed teken dat je nu te vroeg ongesteld geworden bent?
Ik zit hier momenteel met een krolse poes :x Gisteravond deed ze niets anders dan overdreven rollebollen over de grond en lawaai produceren. Normaal slapen ze altijd bij ons boven op bed (was eerst de bedoeling niet, maar door het vele gezeur van beide monsters 's nachts hebben we ze maar toegelaten), maar hier had ik gisteravond geen zin in. Dat spastische gedrag van de ene :x :x :x
@Wawa wrote:
Angela, lang duurt dat wachten he? Hoe is het emotioneel gezien nu met je?
Wachten is echt een drama!!! Aangezien ik absoluut niet geduldig ben :oops: Emotioneel gaat het goed met me gelukkig. Het was wel even zwaar donderdag (crematie) en vrijdag (spullen inpakken), maar ik heb gelukkig vrijdag goed kunnen slapen. Donderdag heb ik de hele nacht wakker gelegen. Ja, het gewone leven gaat weer door hè? Verder heb ik geen lichamelijke klachten meer. Ik denk toch echt dat het door de spanningen kwam. Wel nog dag opgeblazen onderbuik gevoel en gisteravond was ie best wel hard.
Ik ga er niet meer vanuit dat het raak is. Ik verwacht over 9 dagen gewoon mijn ongi.
Maar wanneer begin je nu echt iets te vernemen? Dat is toch pas na de innesteling of niet?
@Jane
Ik heb geen last van mijn ontlasting… dat gaat wel goed…
Ik had bij Thomas ook al vrij vroeg een dikke pens…
Kon het niet verborgen houden tot 12 weken, kreeg met 8 weken al commentaar…
Dus dit verbaasd me ook niet zo…
Enne., je mag wel wat van mijn vermoeidheid en avondmisselijkheid als je dat leuk vind :mrgreen:
Ik heb er genoeg…
Ben nu zelfs beroerd :sick:
Maar heb wel honger :wall:
@Angela
Klinkt als een eisprong :think:
Maar klopt dan weer niet met je banner :think:
Toch misschien ff gebruik van maken :shifty:
@Joos
De duimen draaien weer volop hoor!
Ik wil ook heeeeeel graag gezellig samen zwanger zijn!!!
:hug:
@BB
Hmm das ook vreemd.
Jouw cyclus doet wel erg vreemd of niet :think:
@Wawa
Klopt hoor…
Bij Thomas ging het ook snel.
Bij Lucas :vlinder: zag je het pas met een dikke 13 weken.
Naar dat je je nog zo moe voelt…
Hopelijk kan je een beetje bijslapen… :hug:
En ik lees dat dreumes heeft doorgeslapen vanacht :dance:
Heerlijk!!!
@Chrisje
Nee, dat kan niet, dan hadden mijn eerdere tests ook positief moeten zijn.
Ik mag me gewoon gaan voorbereiden op vroegtijdige walrus verschijnselen :shifty:
Jij hebt ook een mooie buik meid :inlove: :thumbup:
@Angela
Succes met je krolse poes :thumbup:
Heerlijk dat lawaai, ken het nog van mij eerste kat… :shock:
Hoe ging het inpakken van de spullen van je oma?
Was vast heel emotioneel
:hug:
Pfff ik ben beroerd maar heb wel zin in vreten... :think:
Hmmm ik heb nog chocolade cake :drool:
En ik me maar afvragen waarom ik 30 kilo was aangekomen bij Thomas :silenced:
Kwam echt niet door het eten hoor :liar:
Mirretje, eisprong heb ik al gehad. Ik heb namelijk ovutesten gedaan vorige week en deze gaven aan dat ik in mijn vruchtbare periode zat. Mijn slijm was toen ook anders dan anders (kon draden trekken). Nu op dit moment is bms wit en stroperig, vol gevoel in onderbuik, misselijk na het drinken van koffie en onder de douche. Verder had ik vorige maand superpijnlijke borsten en tepels en nu dus niet. Ik heb altijd al wat melkachtige afscheiding gehad uit tepels, maar nu meer dan anders. Verder heb ik nergens last van gelukkig.
Het opruimen van de spulletjes is goed verlopen. Ik denk dat mijn schoonvader toen hij thuis was erg emo en vermoeid is geweest. Toen ik op weg naar huis reed, zag ik hem in zijn luie stoel liggen en de auto stond nog volgeladen. Gister hebben ze alle spullen uit het huis gehaald en volgende week wordt het schoongemaakt.
Krolse poes ligt nu rustig achter me op de rugleuning van de bank te suffen. Eventjes rust (thank you!).
Hoe is het nu met jou???
Goedemorgen,
Wawa fijn te horen dat kleintje lekker heeft geslapen, het gaat dus alweer beter met hem. Heb jij ook lekker kunnen slapen. Je hebt wel erg vroeg bezoek :twisted: . Dat is wel een beetje vreemd toch? Normaal was je cyclus toch vrij lang?? :think:
Mir ik denk inderdaad dat het moeilijk word om dit verborgen te houden.
en euh 30 kilo meid wat heb je allemaal gegeten. Heb je je erg laten gaan. Nou dan is het ook weer allemaal weggegaan.
Joos ik herken dat helemaal die teleurstelling. Mijn vriendin ging notabene op de zelfde dag naar de vk. Maar een vriend zei heel treffend, joh zo dicht op elkaar dat moet je niet willen, kunnen jullie niet eens bij elkaar op kraambezoek. Had hij ook wel een puntje. Een paar maanden verschil is ook leuk en wie weet blijkt het anders uit te pakken. Want het kan nog steeds :-*
Patricia geniet lekker van je vrije dagen, wij moeten morgen alweer aan de bak :wall: en ik moet weer een reeks van 7 dagen werken. bah bah bah.
Tilly druk weekend voor jou. Heb je genoten?
bb beetje bruin verlies tsja dat is wel vreemd als je verwacht halverwege te zijn. Even afwachten, maar wel blijven klussen he
chrisje ik ga nu naar je buik kijken ben heel nieuwschierig reageer ik daar even.
Angela de twijfel slaat wat toe he? Maar zo’n week voor je NOD is het meer uitzondering dat je wat voelt, dus als je nu even niets voelt zegt dat natuurlijkhelemaal niets. De hormonen zijn zo met 6 weken optimaal aanwezig en dan verschijnen er echte kwalen, bij sommige eerder en sommige later en soms ook helemaal niet, dat lees je ook wel eens.
Dus Angela en Joos heb geduld :wall: :wall: :wall: haha ik duim voor een leuke en goede afloop meiden :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Femmie hoe is het bij jou, geniet je van je vrije weekend.
Wendy ik heb ook lenzen en ik ben echt gehandicapt zonder hen ik heb -6 en ik ben veeeeeeeeeeeeeeeeeel te ijdel voor een bril, staat me ook echt niet vind zelfs hans anders :mrgreen:
Patricia ik ging er gisteren echt voor zitten, even kritisch haar van weny keuren jeetje wat een kapsel was dat zeg. Ze heeft al zo’n dun smoeltje nou met die suikerspin bleef er niets van over, ze was gelukkig wel weer goed gekleed, want dat was in het begin ook drama van die jurken dat je dacht oh oh wendy niet rennen je hebt geen boezem en die jurkt zakt dalijk naar beneden. Verder vind ik het kapsel in laagjes geknipt met een a-symmetrische pony heel leuk heb het zelf namelijk ook zo en ook blond alleen ik draag het langer.
Liefs jane
@Angela
Dagje rust heeft wonderen gedaan
Voel me nu alleen wel misselijk :?
@Jane
Was niet alleen van het eten hoor.
Had een cyste van 18 bij 18cm :shock:
Met heel wat vocht (in totaal was dat ding ruim 5 kilo)
Thomas was 3 kilo.
Had heel veel vocht en oké… ik vrat de hele tent leeg :oops:
Maar verder was het niet alleen van het eten
Jeetje Mir dat is een enorme cyste wat heb jij allemaal meegezeuld die zwangerschap. Hoe kom je aan zo’n cyste of kan ik beter vragen hoe kom je er van af??
Ben vandaag ook een beetje misselijk en draaierig ondanks dat ik veel gegeten heb.
Liefs jane
Hi meiden…
Ja hier ben ik dan weer :oops:
Heb jullie echt ernstig verwaarloosd… sorry!!
Zat er even echt doorheen… met al dat gedoe met opa, en het maar niet ongi worden( die onzekerheid, en die vele opgekropte hormoontjes) :roll:
Gaat nu een stuk beter! Ben gisteren eindelijk ongi geworden!!! :dance: (nog niet zo als het zou moeten maar het is er iniedergeval)
Verder is mijn liefste vriendinnetje gisteren bevallen van een mooie zoon met de naam Colin! :inlove: :inlove: :inlove:
Al met al dus genoeg redenen om me beter te voelen.
Ik heb veel te lezen, en veel om op te reageren, ga dat vanavond maar eens proberen te doen!
Vooral ook aan wawa!! Meis heb niet gereageerd op je maar zeker aan je gedacht!! :-* :-
Nou sorry voor het echo bericht… kom het goedmaken hoor!!
Dikke kus Marije. :-
@Jane
Hoe ik er aan kwam… door de zwangerschappen.
had er ook 1 bij de zw.schap van Lucas :vlinder:
Die is verwijderd… operatief.
Ik werd zwanger van Thomas en hup daar was er weer 1…
Dit keer een hele dikke.
En hoe kom je er van af… eierstok waar de cystes op kwamen verwijderen :?
Dus nu is mijn linker eierstok helemaal alleen…
Maar kan blijkbaar wel zijn werk doen :mrgreen:
@Marije
Blij dat je er weer bent!
@jane wrote:
Je hebt wel erg vroeg bezoek :twisted: . Dat is wel een beetje vreemd toch? Normaal was je cyclus toch vrij lang?? :think:
Klopt, maar het is echt de hoeveelheid van een ongesteldheid, dus ik wil mezelf ook niet gek maken met allerlei vage dingen. Dit keer cyclus van 19 dagen. Daarvoor 28 dagen en voor de MK cyclus tussen 29 en 34 dagen. Dus tja, de hele maand voortaan maar klussen :think: . Ik weet het ook niet meer. Ik ben al jaren van de pil. Voor zwangerschap van dreumes had ik een cyclus van 28 dagen en je kon de klop erop gelijk zetten! Dus als dit zo blijft, laat ik me doorverwijzen naar de gynaecoloog. Ik ga zo niet een aantal maanden door.
Net naar de stad geweest. Uitverkoop bij Villa Hap. 4 truien en 4 broeken voor dreumes gescoord. Totaal 171 euro, maar nu in de uitverkoop 51,50 euro :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Helemaal in mijn hum met de aankoop. Het zit allemaal al in de wasmachine en manlief gaat het vanavond netjes strijken. :mrgreen:
wawa wat heb jij heerlijk gewinkeld zeg. Wat netjes dat je alles eerst wast dat doe ik eigenlijk nooit :oops: :oops:
Die cyclus is nu inderdaad kort, betekend dus vroeg beginnen met klussen. :thumbup:
Mir de hele eierstok verwijderd jee en dan toch zo snel zwanger. Hij doet dus goed zijn werk. Ik hoop dat het je nu bespaard blijft.
Marije fijn dat je er weer even bent meid. Ik heb je gemist, voel je niet schuldig hoor. Gelukkig ben je uit de onzekerheid net als Poeh dus toch ongesteld geworden had stiekem nog een beetje hoop. Hoe is het nu met opa, ben je er nog geweest?
Liefs jane
@jane wrote:
wawa wat heb jij heerlijk gewinkeld zeg. Wat netjes dat je alles eerst wast dat doe ik eigenlijk nooit :oops: :oops:
Doe ik alleen bij baby/kinderkleding hoor. Dat wordt vanuit kraamhulp geadviseerd.
Net weer HAP gebeld en ik word zo teruggebeld. Dreumes heeft nog steeds 38,7 graden en verliest weer beetjes bloed uit z’n neus. Bovendien vannacht loopoor gehad, dus weer tijd voor deskundig advies.
Ondertussen teruggebeld. Ze belden toen ik het bericht aan het typen was, dus ik heb eerst die gepost en nu even de update. Dreumes krijgt AB vanwege oorontsteking, groene snot en de koorts. Hopelijk helpt dat. Mijn moeder komt deze kant op om morgen op te passen, want kdv gaat morgen niet lukken.