Ben een sneeuwpop! :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hoi meiden,
Charissa, meid dat klinkt veelbelovend :thumbup: :dance: Wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Manlief beloofd hier ook elke keer weer dat we nog een keer een weekendje weg gaan en dat hij me daar mee gaat verrassen. :think: Ben benieuwd of hij het al weer is vergeten. Ik wil ook!!!
Chrisje, balen dat jou kleine meid ziek is. Maar, misschien ligt er morgen nog wel wat en kun je dan een gokje wagen.
Hoop voor haar en jullie dat ze snel beter is :hug: :-
Patricia, wat lekker dat je even een dagje vrij bent. Niet te hard werken hè :naughty: Wat moet dat moet, maar doe wel lekker rustig aan. Geniet maar van je vrije dag :-
Hier sneeuwt het inmiddels een kleine 20 min. maar het gaat flink hard en het wordt al wit :dance: :dance: !!!
Dreumes heeft met Sinterklaas van mijn schoonouders een slee gekregen en ik hoop zo dat we die vandaag nog kunnen gebruiken! :mrgreen: :dance: Het ziet er zo mooi uit die sneeuw.
Dan even een beetje ego…Ik heb het idee dat ik misschien ongesteld ga worden. Verlies al 2 dagen oud bloed en vandaag ineens meer dan anders. Heb ook rugpijn en een zeurende buikpijn. Wie weet komt het wel weer op gang :dance: :dance: Dan kunnen we misschien binnenkort wel weer echt aan de klus. Hoop het zo!!
Ga even wat doen in huis.
:-*
Tilly, ik zou het echt heel fijn voor je vinden als je ongi doorzet en je cyclus weer op gang komt :dance: Ik :thumbup: voor je!!
Tilly, hopelijk is je cyclus snel weer op gang.
Hier veel sneeuw. Dreumes is de hele middag met de slee (samen met papa) op pad geweest. Net taart gegeten en manlief haalt nu frietjes. Hij wilde gewoon koken, maar ik heb zo’n zin in patat. :mrgreen:
Vandaag ging het goed op mijn werk behalve op het einde van de dag weer een naar gesprek. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Zit ik dus weer het hele weekend te malen.
Oh wawa wat gaaf dat dreumes lekker in de sneeuw gespeeld heeft!! Hoe gaat het met hem?
Ik weet natuurlijk niet wat voor soort gesprek je gehad hebt, maar probeer het toch een beetje los te laten hoor!! Je moet nu echt een beetje aan jezelf denken :hug:
Hmmm patatjes! Eet smakelijk! :drool:
ik spring er hier maar weer in hoor
Al da geblaas van de sneeuw richting jullie heeft dus eindelijk geholpen :lol:
Hier is het allemaal bevroren een dikke laag en dus bovenop vers sneeuw tot dat weer bevriest. Dus jammer voor devin niet echt om in te spelen. En het is echt te koud ook hoor.
verder niks bijzonders. morgen met john naar de winkel voor devins feestje … John wil dat IK een taart bak voor devins verjaardag. oh ik ben daar niet zo’n held in he… Ga een blue’s clues cake bakken (denk ik)
we zien het wel hoe het loopt …
Blue’s cake?? Wat is dat?
Jammer voor Devin dat het zo koud is!!
Ik zit nog even met een kopje thee en moet zo naar school… Heb helemaal geen zin!!
Wel het resultaat laten zien hier he Wen! Ben erg benieuwd naar het hoogstandje kookkunsten a la Wendy!
Tilly, en nog lekker in de sneeuw gespeeld met mannetje? Enne wij gaan ook nooit een weekend samen weg dus nu heb ik twee keer mazzel. Zeur er pas 2 jaar over :mrgreen: Af en toe even lekker een dag en een nacht alleen met je vriend/man is ook wel lekker hoor :inlove:
Hoe is het met onze sneeuwpop Marije :mrgreen: Hopelijk niet gesmolten?
Sterkte op school Patricia :hug: :-
Ga even koken, kom later terug :-
Waar gaan jullie eigenlijk heen Charissa??
Ik ben nu weg. Fijne avond allemaal en tot morgen!! :-*
Leuk hè! Die sneeuw!
Wij waren vandaag eerder vrij, dus ben ik 's middags lekker met de honden gaan wandelen. Toen we thuis kwamen hingen de klompjes ijs in hun vacht
Heerlijk Charissa, zo’n weekendje weg. Geniet er maar van :dance:
Wendy, jho bij jullie is het echt veel te koud Je blazen heeft inderdaad geholpen, maar de sneeuw is nu al weer aan het smelten.
Ik ben ook wel benieuwd wat een blue’s clues cake is.
Wawa, Heb je lekker achter het raam staan te genieten van je beide mannen in de sneeuw? Fijn dat het met dreumesje weer beter gaat.
Kan je morgen niet op het gesprek terug komen? Malend het weekend in gaan is nooit prettig.
Tilly, meid dat klinkt positief! Hopelijk kan je snel weer voor het ‘echie’ gaan! :dance:
Chrisje, beterschap voor de kleine meid!
Marije, heb je ook een hoge hoed op? En een wortel als neus? :mrgreen:
Patricia, heerlijk zo’n vrije dag! Veel plezier op school vanavond!
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk :lol:
dat we daar niet eerder opgekomen zijn! ik dacht het is echt iets typisch amerikaans ofzo :roll:
lol, ik weet nog niet wat voor taart, maar wel van blue, daar is hij helemaal weg van hehe.
En tja het was best simpel toch :lol:
oh ja, vandaag is mijn ovulatie ik voel het aan de buikpijn en de krampen en zo… bah bah dat maakt de zin op klussen niet echt aantrekkelijk hoor.
Hoi meiden,
Ook ik hier. Zou vanavond eigenlijk weg zijn, maar ging niet door vanwege de sneeuw :inlove:
Maak je die taart zelf kyr@?
Wawa, niet gaan malen van het weekend :naughty: daar heb je alleen jezelf mee. Wat joos zei, kijken of je er morgen op terug kan komen en als je morgen vrij bent heb ik de volgende tip voor je die ik ook ooit van iemand kreeg:
Geef jezelf per dag een half uur om erover te malen. Dan kan je het ook gewoon vrijuit doen en daarna mag het niet meer.
Ik heb er namelijk ook regelmatig last van en naast het feit dat ik dan ga malen, ga ik ook nog eens malen over het feit dat ik aan het malen ben wat ik niet wil en daar maal ik dan nog eens over :wall:
Nou ja, zo maal je jezelf helemaal suf. Als je jezelf een half uur vrijuit de tijd geeft heb je het heerlijk gehad en kan je weer lekker verder.
Ik kreeg de tip nog niet zo lang geleden. Heb hem dus nog niet geprobeerd en kan je niet zeggen of het werkt, maar het is altijd het proberen waard toch? :-*
Tilly ik voor je dat je ongesteld wordt. Zou het zo fijn voor je vinden als je cyclus weer op gang is.
Nou, verder heb ik alles bijgelezen maar weet het even allemaal niet meer. Hoop mannen voorbij zien komen en tja, de mijne was toch ook mark van the back street boys (zag hem van de week op tv en vind het helemaal niets meer) en brandon uit beverly hills. En tom cruise natuurlijk.
Ow en jon bon jovi, en curt cobain (of hoe schrijf je het ook weer) en leonardi di caprio en… :inlove: (dat was vroeger he :lol: )
En nu zwijmel ik toch weg bij ben affleck :drool: :drool: :drool:
Goed, dat was weer dromeland haha
kyr@, zet hem op meid!!! Je kunt het :dance:
:dance:
:hug: tegen de pijn :-*
go kyra go kyra
haha gek he van die blue-taart ik dacht dat woord ken ik niet had natuurlijk niet nagedacht over het personage blue
:think: :lol: :lol: :lol:
ik dacht dat is iets amerikaans iets traditioneel net iets zoals hier de hutspot is ofzo
ben dan ook blonT
hihi, ik ben niet blond hoor BB en dacht ook dat het iets typisch americaans was. Ken blue trouwens ook helemaal niet :wall:
Maar dat zal wel aan mij liggen :think:
Morgen ben ik vrij, maar terugkomen op het gesprek is geen optie, want het is wel goed afgesloten, maar ik ben een herkauwer. :oops: Snap je?