@Wawa wrote:
Morgen ben ik vrij, maar terugkomen op het gesprek is geen optie, want het is wel goed afgesloten, maar ik ben een herkauwer. :oops: Snap je?
Ja helaas wel…
@Wawa wrote:
Morgen ben ik vrij, maar terugkomen op het gesprek is geen optie, want het is wel goed afgesloten, maar ik ben een herkauwer. :oops: Snap je?
Hoo stop wacht, blijf staan! Niemand de deur uit voordat mijn Garbage-cd bovenwater is! :evil:
Maak ik net het hoesje open, zit de cd er niet in!! :twisted:
Tijdens mij studie werkte ik in een kroeg waar we die cd vaak draaiden. Ik hoorde net een nummer op de radio en had meteen zin om hem helemaal te beluisteren.
Iemand een andere cd-tip?
Wawa, yep, ik herken het helaas ook wel. :hug:
LIEVE wawa jij herkauwer… Meid gelukkig kun je goed met je man praten en ik weet niet hoe het met jou is, maar ik word heel vrolijk van de sneeuw. Ik vind het heel vervelend dat je je zo rot voelt de laatste periode. Ik vind dat dit ook wel een duidelijke oorzaak(en) heeft en dat je schrijft dat de rek eruit is, dat geloof ik meteen. Meid neem de tijd voor jezelf.
Angela wat een onzekerheid beschrijf jij. Ook voor jou heel vervelend om te lezen dat het even op is. Ik hoop dat je he snel weer wat beter voelt en dat je over een paar dagen misschien wel goed nieuws hebt. Die onzekerheid over een mogelijk moederschap herken ik en ik denk wel meer hier op dit forum. Het is een nieuwe onzeker fase en ik vraag me ook al vaak af of ik wel een geschikte moeder zou kunnen worden.
Ik geef jullie een hele dikke :hug:
M’lena wat vervelend dat je ziek bent zul je net zien uitgerekend nu. Ik bergijp dat je bent gaan werken had ik ook gedaan, dan maar naar de klote. Maar het is natuurlijk idioot dat je daar met koorts onder de paracetamol verantwoordelijk staat te wezen. :wall:
Joos wat voor type mag je dinsdag spelen? Wordt het lachen… ik ben dol op bonte avonden. Mijn hondje is ook door dolle heen rennen en vliegen en uitglijden. en happen in de sneeuw :inlove: zo lief
bb meid trek het je niet aan wat anderen er van vinden. Door een topic te openen ben je misschien ook wel een makkelijk slachtoffer, al die hormonen bommen willen hier toch wat te zeggen hebben.
Wendy lekker klussen hoor. Go for it. :thumbup: :thumbdown: en wat hormonen :: ::
Is jou taart net zo mooi geworden als de foto of is dat jou taart? Lekker :drool: Is het nog zo koud daar en Oh ja Wendy BEDANKT VOOR DE SNEEUW Ik ben er dol op en de hond is ook helemaal blij.
Tilly ik hoop voor jou dat je man lief je snel verrast met een weekendje weg. En ik hoop ook dat de :twisted: doorzetten en dat je over een weekje lekker kan gaan klussen.
Patricia heb je een lekker vrije dag gehad. en wat ga jij lang op vakantie zeg heerlijk krijg je een mooie bruine dikke buik en dan ben je bevallen en dan is je buik zwart.
Marije wat heb jij een knuffels uitgedeeld. Hoe gaat het met jou en je opa.
Charissa ze zijn dus langs de :twisted: Wel uitzicht op betere tijden zo te lezen lekker een weekendje weg.
Poeh hoe is het met jou. hoe gaat het met de kitten en is die fokker nog zo vervelend?
Femmie wat een goede tip gaf jij wawa, moest wel lachen want jij hebt jij kunt hem volgens mij ook goed gebruiken ik trouwens ook stelletje herkauwers zijn we. Heb je gister lekker paardgereden?
Voor wie ik vergeet een dikke :-* zoen.
ik ga even foto’tje zoeken van mijn tiender love en mijn huidige idool.
kus
Wawa, :hug: Ik vind het erg vervelend dat je zo’n nare tijd hebt nou. Hopelijk kom je er snel weer bovenop lieverd.
Jane, tnx voor de hormonen en hopelijk vang ik ze optijd op.
Ik ga volgende week de taart maken. Devin is op valentijnsdag jarig maar zijn feestje is de 17e. Maar ik moet alvast wat ideen op doen voordat het dalijk weer laatste minuut werk is :roll:
Joos, ik heb em niet gezien hoor die CD van jou… vervelend he als je die kwijt bent. Ik heb dat met een CD van mij. metallica en dan cd met het symphonie orkest… BALEN
Jane, ik ben een…
cowgirl (thema is het wilde westen)
Is jouw hondje ook zo dol op sneeuwballen vangen? Ik heb vanmiddag een serie leuke actie foto’s gemaakt.
Wendy, jij moet ook niet helpen met mijn cd zoeken, jij bent de enige die het pand mag verlaten omdat je andere bezigheden hebt :dance:
Ik heb geen cd van metallica met symphonie orkest, maar wel Apocalyptica.
mijn tiener idool. Ik was vroeger beetje rock meisje en helemaal weg van onder andere extreme. Voor mij toen de beste gistarist met de mooiste haren. hij is portugees en ik vond hem toen het einde.
Meiden, ik vind jullie enorm lief. Morgenavond komt mijn beste vriendin kletsen. Daar heb ik enorm veel zin in. Gewoon even een lekkere meidenavond. Op mijn werk is na volgende week waarschijnlijk de rust weer wat terug. Daar kijk ik ook wel naar uit.
Joos, ligt ie niet onder je bed? :think:
Dank je voor het compliment jane :oops: .
En klopt, ik kan het zelf ook goed gebruiken. Maar das het probleem bij mij ook altijd, ik weet het voor een ander zo goed, maar als het dan mezelf betreft ben ik een beetje oostindisch doof ofzo :wall:
Ik hou ook van sneeuw :inlove: Was vandaag helemaal happy op mijn werk gewoon omdat ik heerlijk naar buiten keek en van de sneeuw genoot.
En gaan we gewoon door met lekkere mannen showen?
Nou komt er eentje hoor
Kyr@ wel een foto gaan showen van de taart he! Ben nu wel heel erg benieuwd geworden
ok hier eentje die ik wel een lekker ding vind
maar weet iemand wie hij is ?
Hij is echt een lekker ding, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel populair hier en ontzettende mooie nummers.
Hee wawa wat leuk! Even je zinnen verzetten. Maak er maar een mooie avond van :dance:
Jane, ooh ja, extreme! Ik vond die ene ook zo mooi! Lekker bekkie had 'ie!
Femmie, onder ons bed ligt niks (ik zie alleen een kruisje bij jou, geen lekkere man :? )
wendy, vertel eens! Wie is dat lekkere hapje?
hmm, hij doet het niet. Hij is gewoon zo leuk dat de computer jaloers werd en hem niet meer wilde showen :lol:
Ga gewoon een ander proberen :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Kyr@
Ik denk dat het keith urban is niet?
(stiekum gespiekt in de eigenschappen van de foto) :naughty:
ok dat lekkere hapje is bezet . Hij is getrouwd met een toch wel bekende actrice afgelopen jaar. Tja ik vond ook dat mijn zus een betere keus was. zou hem toch wel als zwager gehad willen hebben :lol:
uhm tja hint is zijn vrouw is ERG wit
Jij bent slim Femmie! :thumbup:
Dank je :lol:
He joos, ga jij morgen testen?
nee
haha, dat is valsspelen.
maar ja het is keith urban… zwijmel haha
als ie weer hier komt in de stad wil ik er toch wel heen…
oops sorry, ik zal het niet meer doen :oops:
Ik had er nog nooit van gehoord moet ik zeggen. In welke band speelt ie?
Joos, wanneer ga jij dan testen? Of heb je nog niets gepland?
Jane, ja paardrijden was wel weer lekker. Buiten was fijner, maar ik kon mijn uitlaatklep wel weer goed gebruiken dinsdag.
ja dit is hem nu eindelijk foto’s gevonden helemaal mijn ding vind diesel omdat mijn mannetje er op lijkt :inlove: nou ja in mijn ogen dan. :inlove:
hij speelt niet in een band, het is meestal hij alleen.
Hier is de country heel populair. ( en nee nie van die ouwe lullen muziek :lol: ) heel veel lekkere kerels zingen country tegen woordig :drool:
hij is getrouwd met nicole kidman