wawa, je komt morgenavond dus niet naar de kroeg? Nou lekker met een vriendin op de bank is ook erg gezellig hoor! Geef je groot gelijk. Veel plezier alvast. :-*
oooh vin diessel :drool:
DIE STEM van die kerel zeg. oh zwijmel haha
Ik wacht nog even met testen tot de 31e (max lengte cyclus) van mijn cyclus voor bij is.
Valentijn is ook wel een leuke dag om te testen. Maar goed, vooralsnog ga ik er vanuit dat testen helemaal niet nodig is.
Wendy is een beetje hippe country muziek soft rock of niet. Ik ken het wel geloof ik, was hij niet even samen met een bekende ster???
wawa heerlijk kun je morgen even zinnen verzetten en je ondertussen verlekeren hier.
Femmie Ben afleck inderdaad hoe kunnen we die nou vergeten lekker ding vind ik ook.
Getrouwd met nicole??? Geloof dat ik een beetje te weinig naar shownieuws kijk
Jane, wie is dat stuk op die foto van jou? (ken ik ook al niet :? )
oh vinden jullie vin ook het einde heb hele mooie foto van body even kleiner maken dan komt ie :inlove: :inlove: :drool:
dit is toch het einde
pfieuwwwwwwwwwwwwwwww
dweil mij maar op
woooooooooooooooooooooooooooooooow :drool:
- ff joos opdweilen, he wat zie ik nu? Een cd in de kwijl van joos :lol:
hihih nee dat is Live (throwing copper) , die heb ik nu maar opgezet.
Femmie hij is acteur in legio actie films en een sf film Riddick als je dat zo schrijft en laatst een hele flauwe film dat hij een soort nanny was over een paar kinderen ben de naam vergeten. Wat een beetje ah la Kinder garden cop. Er komt weer een nieuwe film uit met hem. Als acteur is de stem echt heerlijk zoals wendy als schrijft, maar of ie nou goed acteert hij is gewoon lekker.
Weer lekkere mannen voorbij zien komen!
Wawa, dikke knuf van mij voor jou! :-* :hug:
Joos, Apocolyptica van dat soort muziek houdt Theo :shifty: , en Loïs danst er ook leuk op :mrgreen: Theo houdt van b.v. Kamelot, Queensryche, Dreamtheater etc. etc. Heb trouwens jou cd niet hier, maar wel waarschijnlijk staat ons exemplaar hier vast in de kast 8)
Wen, als je die cd van Metallica graag wil hebben, dan brand ik die voor je en maak ik even een pakket voor je (doe ik er ook wel lasagnette in hoor :mrgreen: ), geen probleem! Hoor het wel van je :-*
Ik zit heerlijk achter de pc de cd van John Mayer te luisteren :thumbup:
:wall: dacht dat ik hem gevonden had :wall:
Whaaaaaaaa Vin Diesel :drool: , jammer dat hij zoveel tiet heeft :thumbdown: , dat vind ik nou weer helemaal niets…Vin Diesel is lekker maar dan alleen tot zijn nek (vanaf bovenaf he)
YUMMY .
hey als je daar nou is een taart van kon bakken …
hier nog een lekkere country zanger : kenny chesney
@jane wrote:
Femmie hij is acteur in legio actie films en een sf film Riddick als je dat zo schrijft en laatst een hele flauwe film dat hij een soort nanny was over een paar kinderen ben de naam vergeten. Wat een beetje ah la Kinder garden cop. Er komt weer een nieuwe film uit met hem. Als acteur is de stem echt heerlijk zoals wendy als schrijft, maar of ie nou goed acteert hij is gewoon lekker.
Kwartje was inmiddels al gevallen met de andere foto’s erachter aan :lol:
charissa, ah jullie hebben een goede smaak hoor euh…lees ik! :thumbup:
Ik denk dat ik stiekem ga kijken of ik Garbage ergens kan downloaden :oops:
hier nog eentje, de laatste hoor :lol:
veel lekkere zangers in de country muziek.
tja het heeft soms wel wat weg van een beetje rock.
Het lijkt echt niet op de ouwe lullen zooi hoor.
maar luister en KIJK er ook graag naar …
Charissa, kun jij die dan branden? baal er echt van hoor dat ik die niet kon vinden. vond dat met die symponie er bij zoo mooi.
en je bent een lekkere schat :-*
charissa ik vind dat ook mooi alleen mag het nooit draaien van manlief die vind het verschrikkelijk, al mijn oude rock cd’s liggen verborgen en als ik alleen ben dan ga ik los
Ik vind die tieten juist lekker haha
Wendy ik was het even vergeten Nicole ja maar waren toch ook weer snel uit elkaar. Ik vind die country trouwens erg fijn om te horen.
zeker leuk koppie kyr@