OkToBeR sToPpErS *** deel 10!! ***

meiden, ik ga ff bij mijn vriend op de bank hangen. Misschien tot straks. :-*

Fijne avond allemaal!!!

bank hang ze. :-*

en nee ze zijn nog bij elkaar.

kenny chesney WAS getrouwd met rene zellinger of zoiets (ook een actrice) hun waren snel uit elkaar.

hangze femmie!

Jane, zo jij bent braaf! :wink:

Zet je ze ook niet stiekem op als je vriend niet thuis is?

Jane, Theo draait het meestal als ik er niet ben, ik luister er wel graag naar maar niet elke dag. Theo speelt wel elke dag op zijn electrische gitaar (of hoe dat ding ook mag heten), dan staat Loïs te headbangen en ik lig krom van het lachen :mrgreen:

De 29e van maart gaan we naar Kamelot, die band kon ik nog niet dus moet verplicht dvd gaan kijken :roll:

Wen, ik kan hem niet branden hoor maar wil wel opdracht geven aan Theo :wink:

Zal vragen of hij tijd heeft het weekend en dan komt het helemaal goed! :thumbup:

Ga ook nog even bankhangen en dan naar bed :zzz:

bankhangse charissa

Ik ben alweer terug. Hij zat iets saais te kijken :?

ty … char. bankhang ze…

ik ga zo ff dreumes uit bed halen.

Die ligt nou sinds 2 dagen in bed zonder zijkant. Dus hij kan erin en eruit. Zover goed en hij gaat er ook goed in liggen zonder dat ie eruit komt als ik de kamer verlaat. :thumbup:

ff lekker mijn badjas aantrekken :smiley:

@kyr@ wrote:

ty … char. bankhang ze…

ik ga zo ff dreumes uit bed halen.

Die ligt nou sinds 2 dagen in bed zonder zijkant. Dus hij kan erin en eruit. Zover goed en hij gaat er ook goed in liggen zonder dat ie eruit komt als ik de kamer verlaat. :thumbup:

Ik moet altijd zo nadenken bij jou :lol:

Ik dacht: wie haalt nu zijn kind van bijna 2 om 10 uur savonds uit bed als ie zo goed slaapt :lol:

:wall: :wall: :wall:

hihihi, ja da’s altijd weer even het “ooh ja effect” hè :lol:

Ja inderdaad en ik trap er elke keer weer in :x :wall: :lol:

:lol: muts die je bent haha.

nee als ie om 10 uur ligt te slapen laat ik em liggen hoor.

en wa saais was ie aan het kijken?

Iets over gevangenissen in america.

Nou ja, america op zich is al saai genoeg :stuck_out_tongue: :lol:

Hihi nee geintje, maar het programma kon me gewoon niet zo boeien

wij zijn niet saai hier in minnesota :naughty: haha

maar nee gevangenis leven boeit me ook niet zo.

oh ja mijn zussie is aan het zoeken voor tickets om hier te komen in de vakantie :dance:

Dames ik ga ff een broodje bakken.

Oh ja zijn middagslaapje haha.

Inderdaad die waren even bij elkaar en dat ging uit. Ik heb in ieder geval de juiste country boy voor me en inderdaad lekker ding.

Joos ik ben zo braaf :liar: , nou toen ik nog wedstrijden vocht kwam ik altijd met een vette rockplaat op. Mijn vriend als echte R en B liefhebber en stoere neger zijnde vond dat verschrikkelijk om mij naar de ring te begeleiden op een plaat van Gun’s en Roses. Uiteindelijk had ik een compromis en nam ik de titel song van Godzilla met Puff daddy en Robert plant van Led zeppelin.

Ik heb hem net de foto’s van vin diesel laten zien en hij mompelde Hmm moet weer gaan trainen. Waar zo’n avondje al niet goed voor is :wink:

Femmie laat me raden dat moter programma met die vervelende vent.

@Joos wrote:

Dames ik ga ff een broodje bakken.

Leef jij nu ook al in een ander land? Is niet goed he, zo vlak voor het slapen gaan gaan eten. Dan kan je spijsvertering het niet meer verwerkt krijgen voor deze op standby gaat en zet het zich allemaal om in vet :naughty:

nee dus, :think:

@jane wrote:

Femmie laat me raden dat moter programma met die vervelende vent.

Hihi, nee die heeft ie nog niet ontdekt. Er stond wel discovery op, dus ik denk dat de vervelende vent weer even een nieuw vervelend programma opneemt om dadelijk uit te kunnen gaan zenden…

oh dus ik moet gewoon straks die foto van mr vin diessel laten zien en dan gaat john naar de gym?

had da nou eerder gezegt :lol:

heb jij wedstrijden gevochten jane? :shock: