ik ben nou toch wel benieuwd naar jou manneke hoor jane haha
Joos, waar blijf je nou met dat broodje, ik krijg nou toch ook wel trek… nog 1,5 uur wachten :eh:
haha ja dan krijg je hem de sportschool in. Mijn mannetje is nogal een fors gebouwde donker man hihi misschien tegen die tijd dat ik een mooi foto’tje plaats met een klein hummetje op zijn arm.
Ja femmie wist je dat niet, heb het hier wel vertelt. Ik ben gestopt omdat ik fysieke klachten kreeg aan mijn buik en een kindje wilde. Ik heb het 14 jaar gedaan op vrij hoog niveau.
Zo dames, wat zijn jullie weer lekker aan het kleppen geweest! Ik dacht het zal wel weer rustig zijn en dan moet ik ineens 5 pagina’s bijlezen :o
Vanavond ben ik op verjaardag geweest van mijn zwager. Maar ik was alleen, manlief is weer de hort op en die zie ik morgenavond pas weer.
Ik ben niet lang gebleven, had ik geen zin in. Zondag zouden manlief en ik er samen nog even langs. Dan blijven we gezellig eten.
Ik moest vanavond de auto naar de garage brengen. Of eigenlijk de dealer en die zit een aantal km verderop. Ik moest dus in het donker met sneeuw de weg op. Gelukkig werd er goed gestrooid, maar het was wel een natte bende. En aangezien ik nachtblind ben, heb ik erg rustig op die provinciale slingerweg gereden. Ik scheet echt weer bagger in de auto (sorry voor het taalgebruik). Ik ben vorig jaar met onze andere auto in de slip geraakt met die gladheid en sindsdien zit ik vaak te hyperventileren in de auto. Maar ik heb het overleefd!!! Dus
voor mezelf!!!
heb ook wel trek JOOS kom op met dat brood. is morgen ochtend pas klaar he??
Ik moet eigenlijk naar bed moet morgen om kwart voor zes op wil zo graag vrij zijn moet het weekend ook nog. Even zeuren hoor.
Angela :dance: dat is een overwinning meid als je in de sneeuw kan rijden kun je het overal en altijd. hartstikke knap van je :-*
oh balen zeg jane . Wanneer ben je dan weer vrij?
Ik ben blij dat john morgen vrij is, kunnen we vast dingen voorbereiden en halen voor devin’s verjaardag en zo.
Angela, :dance: knap hoor. Ik ben ook best onzeker in de auto. Ik rijd liever niet in het donker en met slechter weer…
Nee jane, ik wist het niet. Heb je hier vast vertelt voor mijn tijd :lol:
Jammer dat je hebt moeten stoppen met iets wat je zo graag deed.
Angela
goed gedaan hoor!!
Jane, wat vroeg toch weer morgen Moet je van het weekend ook zo vroeg op?
Wat voor een sport deed je dan Jane? Een vechtsport? Ik heb zelf toen ik nog jong was aan karate gedaan. En ik ben best ver gekomen, maar op het moment dat ik voor zwart kon, moest ik nog 4 jaar wachten omdat ik nog geen 16 was. Nou toen had ik er geen zin meer in en ben ik ermee gestopt. Daarna heb ik het een paar jaar later weer geprobeerd op te pakken, maar het lukte fysiek ook niet meer. Ik had altijd zwaar intensief getraind en het lukte gewoon niet meer. Ook was manlief er in die tijd zwaar op tegen. Hij hield niet van dat geweld. Nou toen ben ik er maar helemaal mee gestopt. Ik heb ook nog aan Jiu Jitsu gedaan, maar dat is fysiek nog zwaarder (ik woog toen ook 90 kilo en ik moest dus een hoop gewicht mee zeulen) en ik moest er teveel bij nadenken. Ook niets voor mij dus.
Ik ga naar bed. Weltruste allemaal.
Kyr@ veel plezier met de voorbereiding voor devins feestje.
Trusten meid!
:-*
weltruste femmie.
Ik heb alleen aan turnen gedaan. toen was ik nog lenig :lol:
hier is het weer tijd om te koken en nog een man was uit de droger te halen en wegwerken
Toch wel raar hoor Wendy, jullie gaan straks eten en wij duiken ons bed in.
O ja, ik ben ook nog actief zwemster geweest en officieel zwemleidster geweest. Ik heb ook jaren zwemles gegeven.
hahaha, zaten jullie te wachten op mijn brood?
Nou die zit nu in de machine, maar is morgenvroeg pas klaar.
Angela, goed hoor, dat je toch in de auto bent gestapt! Angsten overwinnen hè :thumbup:
jane kwart voor 6?? :shock: Ik vind 7 uur al vroeg :oops: Slaap lekker!
femmie, jij ook weltrusten!
zwemmen vind ik wel leuk.
ik ga met devin in april op peuter zwemles
Mijn wekker gaat al om 5 uur. Ik heb namelijk opstartproblemen. Ik ben er dan meestal om 10 voor 6 uit.
@kyr@ wrote:
zwemmen vind ik wel leuk.
ik ga met devin in april op peuter zwemles
Heb ik ook gedaan. Baby, peuter, kleuter zwemmen. Dat is zo schattig joh! De kinderen aan water laten wennen en leuke spelletjes doen, of wanneer ze voor hun teddybeer diploma mogen afzwemmen. Zo schattig!
@Angela79 wrote:
Mijn wekker gaat al om 5 uur. Ik heb namelijk opstartproblemen. Ik ben er dan meestal om 10 voor 6 uit.
:shock:
okeeee, ik heb dus niets te klagen…
Jane, nog een paar dagen en je hebt de ecvho. Wat vliegt de tijd opeens :mrgreen:
meiden, net 1 uur en 21 minuten met mijn vriendin gebeld. Scheelt een hoop centjes voor een psycholoog. Haal morgen wat extra lekkers voor haar in huis.
Nee echt niet Joos! Vroeger had ik er nooit last van, maar sinds ik met manlief samenwoon is het wel een drama geworden. manlief kan namelijk helemaal slecht wakker worden. Hij heeft mij een beetje aangestoken.