OkToBeR sToPpErS *** deel 10!! ***

@Wawa wrote:

meiden, net 1 uur en 21 minuten met mijn vriendin gebeld. Scheelt een hoop centjes voor een psycholoog. Haal morgen wat extra lekkers voor haar in huis.

Ik bedoel maar! Voel je je al weer wat beter?

Ja, dat wel Angela. Ik moet me gewoon meer uiten ben ik bang. ik krop alles teveel op.

Wawa, zo’n vriendin is goud waard! :thumbup:

Angela, jeetje, dat lijkt me erg lastig. Ik ben ook absoluut geen ochtend mens. Als de wekker gaat luister ik even naar eenliedje of het journaal en dan stap ik uit bed.

Dames, ik ga jullie ook gedag zeggen.

Tot morgen!

Ik zie het zo Wawa:

In mijn geval was ik een goederentrein die bij elke halte vracht ophaalde. Op een gegeven moment kon er gewoon geen vracht meer bij, maar gewoon stug door blijven gaan. Tot op een gegeven moment de wissel niet goed stond en ik bij een scherpe bocht ontspoorde. Toen lag al mijn vracht over de wereld.

Je kunt je vracht wel steeds met je meedragen, maar op een gegeven moment zit je vol. Het kan geen kwaad om je van tijd tot tijd eens even te ontladen. Er zijn genoeg mensen om je heen (vriendinnen en misschien hier) die je op kunnen en willen vangen. Waar je je hart gewoon lekker kunt luchten. Je zult uiteindelijk zelf je problemen moeten oplossen, maar de ontlading is dan in ieder geval geweest.

Als er iets is, weet dan, dat ik er voor je wil zijn. Net zoals alle andere meiden hier. Je staat niet alleen! Ook wij zijn er voor je! :-*

Welterusten Joos! :-* Kom je morgen ook in de kroeg om Top Gear tijd???

@Joos wrote:

Wawa, zo’n vriendin is goud waard! :thumbup:

Niet te hard roepen. ze leest mee :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Hi hi hi, maar ze is idd goud waard :-*

@Angela79 wrote:

Ik zie het zo Wawa:

In mijn geval was ik een goederentrein die bij elke halte vracht ophaalde. Op een gegeven moment kon er gewoon geen vracht meer bij, maar gewoon stug door blijven gaan. Tot op een gegeven moment de wissel niet goed stond en ik bij een scherpe bocht ontspoorde. Toen lag al mijn vracht over de wereld.

Je kunt je vracht wel steeds met je meedragen, maar op een gegeven moment zit je vol. Het kan geen kwaad om je van tijd tot tijd eens even te ontladen. Er zijn genoeg mensen om je heen (vriendinnen en misschien hier) die je op kunnen en willen vangen. Waar je je hart gewoon lekker kunt luchten. Je zult uiteindelijk zelf je problemen moeten oplossen, maar de ontlading is dan in ieder geval geweest.

Als er iets is, weet dan, dat ik er voor je wil zijn. Net zoals alle andere meiden hier. Je staat niet alleen! Ook wij zijn er voor je! :-*

Dat heb je goed omschreven

Maar het is vaak wel zo. Je kunt in veel gevallen niet op een automatische piloot doorgaan. Als je je gevoel niet zo nu en dan uit, dan ga je er aan onder door. Geloof me, ik heb het 2 x mee mogen maken en dat wil ik niet nog eens. Als ik verdriet heb, uit ik dat. Ben ik blij, dan uit ik dat en ga zo maar door.

Het is niet altijd even makkelijk en zeker niet als je het niet gewend bent. maar oefening baart kunst zeg maar.

Je komt er wel meis! Je bent volgens mij iemand die weet wat ze kan en wil, een tikkeltje onzeker soms, maar je komt er wel. Maar weet dat je niet alleen bent!

@Angela79 wrote:

Maar het is vaak wel zo. Je kunt in veel gevallen niet op een automatische piloot doorgaan. Als je je gevoel niet zo nu en dan uit, dan ga je er aan onder door. Geloof me, ik heb het 2 x mee mogen maken en dat wil ik niet nog eens. Als ik verdriet heb, uit ik dat. Ben ik blij, dan uit ik dat en ga zo maar door.

Het is niet altijd even makkelijk en zeker niet als je het niet gewend bent. maar oefening baart kunst zeg maar.

Je komt er wel meis! Je bent volgens mij iemand die weet wat ze kan en wil, een tikkeltje onzeker soms, maar je komt er wel. Maar weet dat je niet alleen bent!

In die laatste zin beschrijf je precies hoe ik ben. :roll: Ben ik zo duidelijk hier? Ik schrijf maar 1/4 op van wat er is.

kortom:

Wees boos als je boos bent, wees verdrietig als je verdriet hebt, wees blij als je blij bent. Gooi het eruit!

@Wawa wrote:

@Angela79 wrote:

In die laatste zin beschrijf je precies hoe ik ben. :roll: Ben ik zo duidelijk hier? Ik schrijf maar 1/4 op van wat er is.

Misschien heb ik wel mensenkennis :o :lol: :mrgreen:

fijn hoor zo’n vriendin wawa .

truste Joos.

Ik ben er misschien morgen ook wel. ligt eraan of ik thuis ben of niet om mee naar de kroeg te gaan :lol:

ok lieverds, weltruste allemaal :-*

Nee, even zonder dollen. In de korte periode dat ik je nu meemaak op het forum, herken ik veel in de dingen die je beschrijft (ook al is onze situatie anders) en sinds eerder deze week is me dat heel erg duidelijk geworden.

Dank je wendy en jij eet ze voor straks (of heb je het al op)

Ik ga ook slapen.

Voor iedereen die zin heeft, morgenavond zijn we in de !kroeg van de oktoberstoppers! Rond een uur of half 9. Dus heb je zin om even lekker dom te ouwehoeren (en dan ook echt lekker ouwehoeren) kom dan naar het topic Oktoberstoppers vrijdagavond kroeg!

Tot morgen!

:-*

nou zeg, de hele avond niks op tv.

Alleen maar over Anna Nicole Smith. Vind het toch wel zielig, vooral voor haar dochtertje.

Hier was ze elke week op tv met Howard, vond haar niet onaardig.(tja met zo’n ouwe lul van 89 zou ik nooit getrouwd zijn. En ook niet voor dat geld hehe).

Ze was toch een mooie vrouw vind ik. tja dan vergelijk ik het met een lolo ferrari :think:

39 jaar is echt veels te jong. en ze had al zoveel meegemaakt vorig jaar en nou nog met de dna gedoe over haar dochtertje etc.

Iedereen lekker geslapen?

Goedemorgen allemaal!!!

Ben weer helemaal fris en fruitig :liar:

Herkennen jullie dat? Wakker zijn, niet meer kunnen slapen, maar toch moe?

Nou ja, ik zie wel, duik zo nog ff mijn bed in denk ik ofzo.

Ik lig dan in bed, wordt wakker, bedenk wat ik allemaal kan doen en dan is het echt gedaan met de rust. Maar wil het er vandaag toch eens lekker van gaan nemen.

Jullie hebben nog lekker gekletst gisteravond zeg!

Wawa, wat heerlijk dat je zo’n vriendin hebt. En ook al leest ze mee, ze mag best weten dat ze goud waard is!

Koop maar flink wat lekkers voor haar inderdaad. Weet je al wat?

Joos, het is je NOD vandaag!!! :pray: Ik ben zo benieuwd, vlgs mij ben jij zo’n stiekemerd die heel nuchter doet alsof er niets is en dadelijk ineens vanuit het niets zwanger is :mrgreen:

Jane, jeetje wat vroeg je bed uit meis! Werk je zo ver van je woonplaats of moet je gewoon zo vroeg beginnen?

Joos, is je brood gelukt? :drool:

Ik heb vroeger ook geturnt Kyr@. Ook ik was toen nog lenig :lol:

Ja kyr@ hier is het ook op het nieuws dat anna nicole smith overleden is. Vast niet zo uitgebreid als bij jullie, maar het nam wel de helft van de ontbijtnieuws uitzending in.

Het was inderdaad een mooie vrouw (afhankelijk van de omvang op het moment)

Angela, wat grappig dat je wawa zo goed wist te omschrijven.

Nou meiden, ik ga even wat spullentjes pakken. En daarna nog ff in bed luieren denk ik.

Tot straks!!! :-*

Ik ben ook wakker. lekker tot half 8 kunnen tukken :mrgreen:

Haha wat een verschil he! Jij blij dat het AL half acht was. Ikke balen dat het PAS half acht was :mrgreen:

Lekker geslapen?