OkToBeR sToPpErS *** deel 10!! ***

Ik ben euh…de 19e (eerste concert) en de 21 geweest.

Die laatste keer belde mijn broertje enkele uren voor het concert op dat hij kaarten kon krijgen, of ik mee wilde. DUH!!

Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen. :hug:

@Angela79 wrote:

@Wawa wrote:
Pfoef, lastig he? Ik wil me zo graag gewoon vrolijk voelen, maar ook vooral vrolijk denken en blij zijn. Dat lukt me gewoon niet. Heb geprobeerd een afspraak bij mijn vrouwelijke huisarts te maken, maar die zit steeds vol en dan kan ik alleen onder werktijd en op moment na MK, ziekte, operatie dreumes wil ik gewoon geen vrij nemen.

Ik heb voel hetzelfde, wil me ook graag vrolijk voelen. Maar dat gaat gewoon niet.

• wat onenigheid met mijn ouders waar ik dus absoluut niet blij mee ben
  • wil zo graag zwanger zijn dat ik me van alles in mijn hoofd haal. Aan de andere kant ben ik bang om zwanger te raken. Als ik niet eens mijn huidige huishouden draaiende kan houden (zo voelt het althans), hoe kan ik dan een gezin draaiende houden.
  • voel me vaak alleen omdat manlief voor zijn werk vaak weg is
  • werk gaat niet zoals het moet gaan, ben mijn drive kwijt
  • het zingen, wat ik altijd met liefde doe, mis ik mijn passie voor momenteel. Ik kan mijn ei er niet in kwijt.

Ben gewoon wat aan het doemdenken momenteel. Ik zou graag alles op rolletjes willen laten lopen. Maar ja, je hebt bepaalde dingen niet altijd in de hand hè?

Beetje zelfde situatie:
  • onenigheid met iemand anders in mijn familie
  • wil graag zwanger zijn. Ouderschapsverlof van manlief loopt na zomervakantie af en dan moet dreumes 1 dag per week extra naar kdv. Dat vind ik vreselijk, maar ja ik kan nu niet pats boem zwanger raken, zodat mannetje weer recht op ouderschapsverlof heeft :think:
  • werk is leuk, maar kost op moment erg veel tijd, waardoor ik nauwelijks de rust vind (werk blijft ok na werktijd rondspoken)
  • in mijn beroep werk ik heel veel met mensen samen. Ik wil me groot houden, professioneel gedragen, maar ondertussen neem ik wel mijn gevoelens/ verdriet mee. Er ging al te ronde, dat ik zo vaak ziek ben. Voor de kerst was ik dus niet ziek, maar had ik MK
  • ik ben een perfectionist en wil alles dus erg goed doen. Ik kan geen half werk verrichten.
  • heb mensen om me heen, maar voel me toch eenzaam van binnen

Nou ja, geen stoere Wawa dus, maar even beetje hoopje ellende :roll:
  • Nou daar kan ik me dus bij aansluiten. Vroeger was ik altijd een hele stoere meid, durfde van alles. Mocht graag in de belangstelling staan. Nu, ben ik zo onzeker over mezelf geworden. Ik ben eens behoorlijk gegroeid en ik kreeg dan vaak van mijn moeder te horen dat ik op dieet moest. Verder als ik positieve dingen meemaakte en dat vertelde, werd het meteen de kop ingedrukt. Stel je voor dat ik eens naast mijn schoenen ging lopen.

Nu ben ik in totaal 17 kilo afgevallen, waarvan inmiddels al weer 2 gegroeid. Ik zou me zekerder moeten voelen, maar dat doe ik dus nog steeds niet.

Ik twijfel over alles. En daar wordt ik zo moe van :zzz: :zzz: :zzz:

Weet je vooral van opmerkingen, dat ik wat zekerder moet worden, minder perfectionistisch moet zijn, alles z’n gang moet laten gaan, word ik juist heel onzeker,

je wilt graag de touwtjes in handen hebben zeker? Ik heb dat wel. Ik wil graag alles regelen, alles weten en vooral door iedereen aardig gevonden worden omdat ik vroeger al zo vaak gepest werd en daar dus ook heel onzeker door ben geworden.

Hey lieve meiden.

Kan ik iets doen om jullie wat op te beuren? Jullie zijn beide toppers hoor!

Laat niemand je iets anders wijsmaken! :naughty:

Joos gewoon lekker blijven kletsen over van alles en nog wat. Het leven is veel te kort om je constant zorgen te maken. Er gebeuren gelukkig nog een hoop leuke dingen!

Wawa en Angela dikke :hug: voor jullie.

Joos, opvrolijken dat is een goed idee.

mm op een andere forum zat ik net een topic te lezen over waar je vroeger fan van was, en of welke mannen je helemaal weg van was

hihi zal ik het hier ook maar bekennen?

ik was helemaal gek van David Duchovny hij speelde Mulder in de x files en hihi stiekem zou ik best nog eens een beschuitje met hem willen eten :oops: :mrgreen:

@Angela79 wrote:

je wilt graag de touwtjes in handen hebben zeker? Ik heb dat wel. Ik wil graag alles regelen, alles weten en vooral door iedereen aardig gevonden worden omdat ik vroeger al zo vaak gepest werd en daar dus ook heel onzeker door ben geworden.

:oops: Ja, ook herkenbaar. Zullen we samen in therapie gaan? :-*

Is goed wawa, misschien krijgen we dan korting :lol: :lol: :lol:

Angela, dat je graag aardig gevonden wilt worden omdat je gepest ben begrijp ik heel goed ik heb dat ook jaren lang gehad.

Alleen meis als je dat te veel probeerd ga je kapot en raak jij je zelf kwijt.

De mensen die de moeite waard zijn mogen jou om wie je bent en kan iemand jou niet acepteren zoals jij bent dan is die persoon het niet waard om met jou om te gaan!

Wawa, Therapie kan heel goed zijn, mijn vriend heeft er heel veel aan gehad.

Poeh, ik heb in dat topic mindere goden langs zien komen :lol:

Poeh, X files, daar keek ik ook altijd naar! Ik vond manlief altijd op david lijken (nu niet meer hoor, hij lijkt er ook voor geen meter op, maar goed)

@Poeh wrote:

Angela, dat je graag aardig gevonden wilt worden omdat je gepest ben begrijp ik heel goed ik heb dat ook jaren lang gehad.

De mensen die de moeite waard zijn mogen jou om wie je bent en kan iemand jou niet acepteren zoals jij bent dan is die persoon het niet waard om met jou om te gaan!

Poeh je hebt gelijk, daar ben ik ook heel erg hard voor aan het werk. Ik heb een tijdje therapie gehad en misschien moet ik maar weer eens bellen. Ik heb al eens twee keer eerder een burn out gehad mede door dit

@Angela79 wrote:

@Poeh wrote:

Poeh je hebt gelijk, daar ben ik ook heel erg hard voor aan het werk. Ik heb een tijdje therapie gehad en misschien moet ik maar weer eens bellen. Ik heb al eens twee keer eerder een burn out gehad mede door dit

ik heb het gevoel, dat het bij mij nu aan een heftige periode ligt.

Mischien wel verstandig meis dat je weer even met iemand praat, ik zou het zelf teminste wel doen ik ben 2 keer zwaar overspannen geweest en dat wil ik echt nooit weer.

Joos, er waren idd mindere mannen die daar genoemd werden :mrgreen:

Wawa, begrijpelijk het is ook niet niks wat er gebeurd is meis en het zal tijd nodig hebben om alles een plaatsje te geven :hug:

wij zijn ook hele goede therapie hoor wawa!

Ik vind het wel fijn hoor om hier te zijn en gesteund te worden door iedereen. Het is ook een stuk goedkoper dan een therapeut :lol:

@Angela79 wrote:

wij zijn ook hele goede therapie hoor wawa!

Ik vind het wel fijn hoor om hier te zijn en gesteund te worden door iedereen. Het is ook een stuk goedkoper dan een therapeut :lol:

Dat is idd zo therapie is niet goedkoop :shock:

Ik betaalde 78 euro voor een gesprek van 45 min. Gelukkig vergoed mijn zorgverzekeraar het volledig hoor, dus ik had er weinig last van. Maar ik moest het wel iedere keer voorschieten. Nou 2 gesprekken per maand is toch even 156 euro per maand