OkToBeR sToPpErS *** deel 10!! ***

Wawa, ik ben blij dat het met dreumes weer wat beter gaat.

Meiden, jullie moeten weten dat ik aan jullie denk en ook meelees. Maar op dit moment voel ik me geestelijk niet helemaal happy. Ik zal dus de komende tijd niet veel reageren.

Voor jullie allemaal een dikke :-* en ik hoop dat ik me snel weer happy voel!

Liefs Angela

Hallo allemaal,

Ben ik weer. Ik zeg bij voorbaat: ik heb heel vluchtig bijgelezen (meer niet dan wel), want ik ben weer eens ziek geweest. Griep. Dobberend van het zweet in bed ijskoud, pijn in m’n lijf. Zwaar k**, want ik moest wel gaan werken gisteren na dat geweldige verzuimgesprek wat ik met m’n leidinggevende heb gehad vorige week. En er is gewoon géén inval. Dus stond ik gisteren met het zweet op m’n rug en een bonkend hoofd met 14 kids om me heen… :shock: :wall: :evil: :cry: Ik voel me een paracetamol-junk… Het gaat nu overigens wel weer redelijk, maar nog niet 100%.

En aantal berichtjes vielen me net op dus daar reageer ik op. (Lieve anderen: jullie volgen nog maar niet meer vandaag, sorry. Moet zo echt naar bed.)

Wawa, heel veel sterkte met dreumes. Wat een ellende, joh! Ik hoop zo dat het snel over is.

Charissa, kom je dan bij me langs deze zomer? Ik woon niet zo ver bij de Efteling vandaan!

Joyce, leuk om je weer voorbij te zien komen hier! Fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je zulke mooie echofoto’s hebt. Je mag ze showen hoor!

Patricia, 11 weken :shock: Wat gaat het hard. Fijn joh! Still going strong!! :thumbup:

Wendy…-41???.. :shock: :o :shock: :o , Jeeeeee, wat onwijs koud!!! Daar is ook weinig lol aan, of wel?!

Spreek jullie snel weer. Ga morgen weer zingen met m’n workshopclubje, dus dan ben ik er niet. Donderdag weer?

Ohja, en voor Angela: :-* . Ik hoop met je mee.

Angela, :hug:

Mamalena, beterschap :hug:

mijn vriend is net naar zijn werk maar ik was om half 3 nog wakker en de wekker ging om iets voor 5 :frowning: dus ik kruip zo weer in bed om toch nog te proberen een paar uurtjes te slapen.

Ik zie jullie later vandaag weer :slight_smile:

hoi lieverds,

Ik en Devin zijn wat ziekjes. Hopelijk kan ik straks meer bijlezen en reageren.

:-* :-* :-*

Wawa, ja ik vind paardrijden heerlijk. Tja en er kan altijd iets mis gaan met sporten natuurlijk en ik had nu net dit. Ga vandaag op zoek naar meer geschiktere onderkleding. En verder geneest het vrij snel daaronder moet ik zeggen.

Patricia, wat een luxe zeg! Ik ben jaloers!!! Ik wil ook wel 15 dgn in een 5***** . Om 8 uur smorgens vliegen :think: Is dat handig voor jullie ja? Ik zou het persoonlijk toch wat te vroeg vinden aangezien je dan zo vroeg moet inchecken, maar ja misschien wonen jullie gunstiger dat dit geen probleem is? Wel lekker dat je dan nog een halve dag hebt als je aankomt in egypte. Ik :thumbup: alvast dat jullie heeeeeeeel veeeeeeel lekker weer hebben.

Marije, wat heb jij een leuke avatar!!! En wat fijn dat je ongesteld bent geworden en weer wat meer duidelijkheid hebt. Lijkt erop dat je gewoon 1 ei gemist hebt, en ik hoop dat je cyclus nu gewoon weer op regel is. :-

Poeh, ben je boos geworden op een andere fokker? Wat had hij gedaan dan? :x

Ik heb gister geen sneeuw gezien. En vandaag nog steeds niet. :cry:

Patricia, die bakerpraatjes moet je geen waarde aan hechten hoor. Die kloppen gewoon zo vaak niet.

Jane, heeft bambi zijn pootjes niet bezeerd? En jij? Toch niet hard gevallen he!?

Joos, spannend voor jou. Nog niet ongesteld? :pray:

Wawa, hoe is het met kleine? Ben je zelf vandaag thuis bij hem?

Angela :hug:

Mamalena, wat wil jou baas? Dat jij 14 kids aansteekt? :naughty: Sjonge jonge, wat kunnen bazen toch onlogisch nadenken en handelen. Begin er steeds meer een afkeer van te krijgen. Heeft ie wel in de gaten gehad dat jij ziek op je werk was?

Ben je inmiddels weer een beetje beter?

Poeh, nog een beetje kunnen slapen? Waarom ging de wekker zo vroeg? Vergeten af te zetten? :?

Kyr@ :hug: Devin :hug: Beterschap hoor. Wat hebben jullie? Griepje te pakken?

Is het bij jullie nog steeds zo koud?

:hug: aan alle overige meiden. Tot gauw! :-

@Patricia

Die steken zijn je banden die oprekken.

Had ik bij Thomas ook heel veel last van.

Nu ook wel maar wat minder, ik ben al wat ruimer daar zeg maar :wink:

Lekker joh naar Egypte!

@Joyce

Leuk je even te zien!

Vervelend van die misselijkheid!

Doe maar rustig aan!

@Charissa

Efteling is ook erg leuk :smiley:

Al een poos niet geweest, als Thomas ouder is gaan we daar ook een keer heen…

@BB

Rare cyclus heb je dit keer…

Wordt je moedeloos van zeker :hug:

Geen idee of het van het klussen komt…

Anders maar ff rustig aan doen 8)

@Wendy

:shock: -41 :shock:

BAAAAHHHH!!!

Ik haat winter, geef mij de zomer maar!

(ook dit keer weer met vette pens en vocht, maar whatever :shifty: )

Beterschap meid!!! :hug: :-

@Wawa

Hoe gaat ie met jou en dreumes vandaag?

@Jane

Bij jou ook alles al te zien?

Hier ook hoor… best wel irritant want er kan nog zoveel gebeuren en men de nkt dat ik verder ben…

En toch nog een kwaaltje meid!

Vermoeidheid is hier ook op nr 1

Heb je toch nog wat van mijn kwaaltjes gekregen 8)

@Marije

Mijn bloeddruk is van mezelf vrij laag…

Zou dus best kunnen :think:

De was negeren helpt hier ook niet…

Heb ook best een stapel liggen :shifty:

@Femmie

Au!!!

Gaat het weer een beetje?

Hee ik zie een poeh! :mrgreen:

Hoe gaat ie met Poeh?

En die fokkers blijven je lekker bezig houden zeg :twisted:

Zal ik ze met mijn hormonale lijf te euh lijf :think: gaan?

Ik ben op oorlogspad! :twisted: :twisted: :twisted:

Lech is ICT’ er dus ik weet redelijk wat van computers…

Maar meid het leek net echt hoor 8) :mrgreen:

Ik haat sneeuw… maar ik haat alles op het moment :oops:

Ja oeps heb hormonale haatbuien Lech mag blij zijn dat ie niet thuis is

:shifty:

Enne Poeh klopte de pendel nou bij ook?

Ik ben ook benieuwd naar het geslacht :oops: … mijn gevoel zegt een meid namelijk, maar jouw uitkomst een jongen volgens mij toch?

Heb je nog wat bij kunnen slapen?

@Tilly

Rustig aan he meid.

Jezelf niet voorbij lopen met al die drukte!

@Angela

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@mamalena

Wat een bokkel
l die baas van je!

Gaat ie nu weer een beetje?

:hug:

Euh... ik voel beweging :shifty:
Mijn darmen zitten volgens mij hoger, daar waar ik de pens heb 8)
En de beweging en plopjes zitten daaronder :shock:
Dusssssss :shock:

Lech gaat morgen voor me de gyn bellen.
Ik durf niet ben bang voor wat de echo laat zien.

Heb er gewoon geen goed gevoel over :(
Wil niet nog een kindje kwijt raken... maar goed we zijn nu al zo ver.. moet het nu ook afmaken.
En hopelijk is het gewoon pure angst wat ik heb qua gevoel :pray:

Mirretje ik begrijp je angst. Ik hoop voor je dat alles goed is op de echo en dat dat je gevoel gerust stelt. :kaars: voor jou en een hele dikke :hug:

Liefs Angela

Mirretje, belt lech morgen om een afspraak te maken voor een echo? Of had je die al en gaat hij hem verzetten?

Ik :pray: heel hard voor je dat het gewoon allemaal goed is en dat je gewoon wat verder bent dan jullie verwachten. :hug:

En, het is makkelijk gezegt van mij, ik weet het, probeer toch maar te genieten. Ik hoop dat het je lukt :-*

lieve mir,

je angst is heel begrijpelijk! hopelijk kan de echo jullie geruststellen, maar daar ben ik al zeker van. je voelt iig dat er wat aan de hand is in je buikje, en dat is al een goed teken, niet?

ik ben iig ook heel benieuwd naar de echo, en welke van de 3 mogelijkheden de waarheid is

• een tweeling
  • al langer zwanger?
  • 1 hummeltje dat een villa heeft voor zich alleen

ben erg benieuwd!

laat je ons weten wanneer je mag???

Goh wat Robbie Williams al niet met me kan doen, voel me gelijk een stuk beter! Heerlijk om mijn agressiviteit van me af te blèren

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Lekker blèren angela, doe het maar zo hard dat BB je in antwerpen kan horen :lol:

Ik ga ff boodschappen doen en moet nog strijken.

Ga maar eens aan de gang dus.

Tot gauw! :-*

Dat wil ik BB ook weer niet aandoen. Misschien houdt ze wel niet van Robbie. :wink:

Winkel ze femmie.

verder iedereen een dikke :hug:

Mamalena, balen meid. Ik hoop dat je nu voor de rest van je leven ziek bent geweest.

Kyr@, sterkte met Devin.

Femmie, oma onderbroeken??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Angela, kun je hier je verdriet niet uiten? :-* :hug: :-*

Mirretje, ik hoop dat alle gewoon goed blijft gaan

Hier gaat het op moment niet goed. Ik zit niet lekker in mijn vel en dat merk ik aan alles. Mijn werk gaat ook minder goed dan normaal. Daar baal ik van, want ik ben normaal erg goed in mijn werk. Ik heb minder energie, voel me verdrietig en de rek is er een beetje uit. Daarnaast blijft de wens om zwanger te raken en te blijven zo groot.

Wawa, bij het onderstaande van jouw bericht sluit ik me aan. De situatie is anders, maar het gevoel is hetzelfde.

@Angela79 wrote:

Wawa, bij het onderstaande van jouw bericht sluit ik me aan. De situatie is anders, maar het gevoel is hetzelfde.

Pfoef, lastig he? Ik wil me zo graag gewoon vrolijk voelen, maar ook vooral vrolijk denken en blij zijn. Dat lukt me gewoon niet. Heb geprobeerd een afspraak bij mijn vrouwelijke huisarts te maken, maar die zit steeds vol en dan kan ik alleen onder werktijd en op moment na MK, ziekte, operatie dreumes wil ik gewoon geen vrij nemen.

Angela en Wawa

:hug:

Leef met jullie mee!!!

:-* :-* :-*

Angela whoooo ROBBIE hihih!! Ben jij vorig jaar ook naar de arena geweest. Ik vind alleen zijn laatste cd niet geweldig, dus voor jouw humeur hoop ik dat je een andere cd op hebt staan.

k Hoop dat je je snel weer wat beter voelt :hug:

Mirretje lieverd…wel gaan hoor. Laat Lech maar bellen. We hebben het er gisteravond al over gehad.

Trouwens, ben jij ook vrij in de voorjaarsvakantie? Dan zouden we weer wat af kunnen spreken.

Wawa, stoere meid, je houdt je altijd zo groot hier. Het is echt niet niks wat je mee maakt, onderschat het niet. :hug:

Charissa, al getest? :wink:

We zijn op mijn werk druk bezig met de voorbereidingen van de bonte avond. Leuk hoor, we ‘mogen’ allemaal weer verkleed. Ik heb vandaag wat accessoires gekocht, dus ik ben er helemaal klaar voor.

(Patricia, als je dinsdagavond vrij bent, kan je me nog uitkomen lachen!)

Verder geen nieuws van deze kant. Alleen dan dat mijn buikpijn verdwenen is.

:-* voor iedereen!

@Wawa wrote:

Pfoef, lastig he? Ik wil me zo graag gewoon vrolijk voelen, maar ook vooral vrolijk denken en blij zijn. Dat lukt me gewoon niet. Heb geprobeerd een afspraak bij mijn vrouwelijke huisarts te maken, maar die zit steeds vol en dan kan ik alleen onder werktijd en op moment na MK, ziekte, operatie dreumes wil ik gewoon geen vrij nemen.

Ik heb voel hetzelfde, wil me ook graag vrolijk voelen. Maar dat gaat gewoon niet.

• wat onenigheid met mijn ouders waar ik dus absoluut niet blij mee ben
  • wil zo graag zwanger zijn dat ik me van alles in mijn hoofd haal. Aan de andere kant ben ik bang om zwanger te raken. Als ik niet eens mijn huidige huishouden draaiende kan houden (zo voelt het althans), hoe kan ik dan een gezin draaiende houden.
  • voel me vaak alleen omdat manlief voor zijn werk vaak weg is
  • werk gaat niet zoals het moet gaan, ben mijn drive kwijt
  • het zingen, wat ik altijd met liefde doe, mis ik mijn passie voor momenteel. Ik kan mijn ei er niet in kwijt.

Ben gewoon wat aan het doemdenken momenteel. Ik zou graag alles op rolletjes willen laten lopen. Maar ja, je hebt bepaalde dingen niet altijd in de hand hè?

@Joos wrote:

Angela whoooo ROBBIE hihih!! Ben jij vorig jaar ook naar de arena geweest. Ik vind alleen zijn laatste cd niet geweldig, dus voor jouw humeur hoop ik dat je een andere cd op hebt staan.

k Hoop dat je je snel weer wat beter voelt :hug:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik was er hoor. Ik ben 22 juni geweest. Ik ben ook niet zo kapot van zijn nieuwe cd, maar Lovelight vind ik :drool: :drool: :drool: Ik zal maar niet vertellen wat ik voel als ik de clip zie. :drool: :drool: :drool: Nee ik had even The Greatest Hits op staan. Verder heb ik alle cd’s en dvd’s (zelfs concerten opgenomen op dvd die niet te koop zijn, maar wel op tv uitgezonden werden, zo ook het laatste concert in Leeds)

:drool: :drool: :drool: :drool:

Sorry dames, maar ik ben helemaal idolaat. Zou manlief zo omruilen. Maar dit weet hij ook hoor! :lol: :lol: :lol: